Mä tuskastelen tällä hetkellä rumien kulmakarvojen kanssa, sillä onnistuin pilaamaan mun kulmakarvat pari päivää sitten.

Mulla on ennen ollut käytössä dependin kulmakarvaväri, ja sillä olen saanut aina tosi tasaisen ja hyvän lopputuloksen. Tällä merkillä ei vaan ole sopivan väristä kulmakarvaväriä enää mulle. Mä ostin emotionista swiss o par merkkisen kulmakarvavärin ja paketti lensi roskiin heti ensimmäisen kokeilun jälkeen.
Värjäystekniikka oli mulle ihan uusi, tässä levitettiin ensin kulmakarvoille neste 1, ja hetken vaikutusajan jälkeen kulmiin lisättiin geeliä 2. Kaikki näytti olevan oikeasti ihan hyvin siihen mennessä kun aloin pesemään kulmista näitä aineita pois, lopputulos oli laikukas ja väri ei ollut tarttunut tasaisesti. Monta kertaa toistin käsittelyn, lopuksi niin että korjasin aina värjäämättömiä kohtia. Loppujen lopuksi oikea kulma on nyt tasainen, hieman liian tumma, koska toistin käsittelyn melko monta kertaa. Vasen kulma sensijaan jäi laikukkaaksi, koska väri ei jostain syystä ottanut millään muutamaan kohtaan. Mä en oikein tiedä mikä tässä meni vikaan, vai eikö tämä tuote vaan sopinut mun vaaleille ja hennoille kulmakarvoille(?). Harmittaa ihan vietävästi. Kulmat saa onneksi meikkaamalla ihan normaalin näköiseksi, mutta ilman meikkiä kulmakarvat näyttää rumilta.
Mulle ei ole ennen tullut allergista reaktiota kulmaväreistä, mutta tämä uusi väri myös poltteli ja kihelmöi kulmissa inhottavasti. Kaikinpuolin hutiostos.

Mä koitan nyt saada ahkerasti kulmia haalistettua, niin saan varattua ajan kauneushoitolaan kulmien värjäykseen. Nyt ei mennyt yhtään niinkuin Strömsössä.