Kirjoittaja Aihe: Kulmakarvat  (Luettu 221891 kertaa)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
Vs: Kulmakarvat
« Vastaus #780 : 03.02.16 - klo:16:03 »
^Itselläni ei ole kokemusta, mutta tässä yhden bloggarin kokemus kulmien värjäämisestä kotona mustalla: http://www.lily.fi/blogit/taalla-puhutaan-tyttojen-juttuja/tummat-kulmat-ja-ripsien-ja-kulmien-kestovari

Edit. Kannattaa muuten varmaan ottaa väriksi perus musta, ei sinimusta. Sinimusta on yleensä intensiivisempi musta käsittääkseni eli jos laittaa kulmakarvatkin eikä halua luonnottoman tummaa niin perus musta on varmaan parempi.
« Viimeksi muokattu: 03.02.16 - klo:16:05 kirjoittanut Hunajapupu »
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #781 : 03.02.16 - klo:16:07 »
^Joo näin päättelin, että sinimusta on nounou mutta jospa normimustalla pärjäisi :) kiitos linkistä, yritin googletella mutta en löytänyt mitään käyttäjäkokemuksia. Taidan ottaa riskin ja vetäistä mustalla, pidän vaikka alkuun hieman lyhyemmän aikaa :)

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #782 : 03.02.16 - klo:16:19 »
Mä värjään kulmakarvani jollain superschwarz-mustalla, ja annan aina vaikuttaa tosi pitkään. Mun mielestä ne sysimustat kulmakarvat eivät ikinä ole näyttäneet mitenkään överiltä, joskaan kulmani eivät ole mitkään tuuheat pöheiköt - ihoon jäävä väriaine sen sijaan on aivan eri asia.  Mä tavallaan arvostankin sitä ihon värjäytymistä, kun mun kulmakarvoissa on aukkoja jotka joudun joka tapauksessa paikkailla aina, mutta se sävy menee tosi oudoksi siniharmaaksi, kun siihen osuu meikkivoidetta. Mä koen, että kulmien värjäyksen jälkeen seuraavan päivän näyttää aina tosi överiltä, mutta siitä pari seuraavaa päivää tilanne on parhaimmillaan, eli en suosittelisi ihan seuraavalle päivälle mitään hääkuvausta tms.

Jotkut kai laittavat vaseliiniä alle välttääkseen sitä ihon värjäytymistä.

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #783 : 05.02.16 - klo:12:44 »
Olen käyttänyt nyt 1,5 kuukautta Talikan kulmakasvattajaa, aamuin illoin. Lähtökohta oli todella hauraat, värittömät kulmat joissa oli selkeitä rakoja. Olen ollut Talikaan tosi tyytyväinen! Mitään dramaattista eroa muiden silmiin tuskin on tapahtunut, mutta itse huomaan selkeän eron. Kulmakarvat ovat tuuhentuneet, vahvistuneet ja näin ollen niiden värikin on hieman tummempi (nyt sentään huomaa, että minulla on kulmakarvat ;D). Ne ovat myös koko matkalta yhtenäiset ilman rakoja. Edelleen värjään ja meikkaan kulmia, mutta meikkaaminen on helpottunut huomattavasti kun pohjaa löytyy omasta takaa eikä kulmia tarvitse piirtää kokonaan uusiksi. Meikki myös näin ollen pysyy päivän aikana kulmissa paremmin. Olin teininä ylinyppinyt kulmani, ja nyt ne ovat samanlaiset mitä ne olivat ennen tuota nyppimistä - sain siis korjattua mokailuni, josta olen tosi iloinen. Eihän näistä upeita tuuheita kulmia saa Talikallakaan, mutta oma elämäni on helpottunut meikkailun suhteen sen verran, että pidän 40 euron Talikaa varsin hyvänä sijoituksena!
So it goes.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #784 : 05.02.16 - klo:13:30 »
^Kuulostaa mainiolta. Mistä hankit tuota Talikaa? Nimim. myös teininä kulmansa nykyiseen muotiin nähden ylinyppinyt.

Edit. Ja onko tuotteita useita, mikä on sinun käyttämäsi nimi?
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #785 : 05.02.16 - klo:13:37 »
^ Ostin Sokokselta, kyseessä tämä tuote. :) Olen jo heittänyt pahvipakkauksen menemään, joten en voi tarkistaa, mutta muistelen että pakkauksessa Talika kertoo 86% kokeilijoista huomanneen eron. Itse ostin siis sillä fiiliksellä, että toimii jos on toimiakseen. Olin ennen Talikaa harkinnut jopa kulmakarvapidennysten kokeilua ;D, joten pidin Talikaa halpana kokeiluna siihen verrattuna. Kiva että toimi!
So it goes.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #786 : 23.02.16 - klo:09:29 »
MACin paint potin sävy Tailor Gray on kyllä minulle ihan täydellinen kulmakarvasävy! Anastasian taupe on aavistuksen liian keltainen ja himpun liian vaalea ollakseen nappi.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #787 : 23.03.16 - klo:16:46 »
Olen aivan rakastunut Anastasia Beverly Hillsin Dipbrow pomadeen. Mulla on sävy taupe ja se on kyllä just passeli! Saa näyttävää jälkeä mutta myös melko luonnollistakin mikäli jaksaa nyhrätä yksittäisten karvojen kanssa :D

Tältä se näyttää, ja mun kulmistahan varmaan 50% on piirrettyä kun ei karvat kasva... :P

1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #788 : 29.03.16 - klo:09:04 »
Livboksissa tuli tässä kuussa Dermosilin kulmaväripaletti ja ei se oikein toiminut.. tummimman värin sävy oli tosi hyvä, mutta tää ei vaan pysy ja on omaan makuuni liian heikko pigmentti. Ei nää oikein toimi siis luomiväreinäkään.

Mun lemppari kulmissa on ollut pidempään jo aika pitkälti tuota Dermosilin paletin tumminta sävyä vastaava luomiväri Makeup Revolutionilta, joka löytyy ainakin Welcome to the Pleasuredome Salvation Paletista. En ennen ole oikein edes tiedostanut kuinka hyvä tuote tuo on kulmissa ennen kuin kokeilin tuota Dermosilia. :D Tuo luomiväri pysyy kulmissa tosi hyvin!

Jos joku on kiinnostunut Anastasia Beverly Hillsin Dipbrow pomadesta, mutta haluaisi päästä halvemmalla niin Freedom Makeupilla on vastaava tuote. Itsellä ei ole kokemusta, mutta olen katsonut jotain arvosteluja ja ilmeisesti todella hyvä ja pysyvä. Sävytkin taitaa olla ihan kopioita Anastasian vastaavista.
http://www.freedommakeuplondon.com/makeup/brows/pro-brow-pomade.html
3a F ii

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #789 : 31.03.16 - klo:17:18 »
^Mulla löytyy sekä ABHn että Freedomin versiot ja Freedomin ei kyllä ole yhtä pigmenttinen, eli jos olet kulmakarvarajoittunut kuten minä joudut piirtelemään kauemmin tuolla. Toisaalta liian voimakasta jälkeä pelkäävälle tuo voisi olla helpompi käyttää.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #790 : 11.05.16 - klo:12:17 »
Ostin eilen Bobbi Brownin kulmakynän Perfectly Defined Long-Wear Brow Pencil, joka ainakin on toistaiseksi todella loistavaa tavaraa yhden käyttökerran perusteella. Vaaleita sävyjä oli useita ja sovittamalla löytyi hyvä väri Grey. Se tarttuu ihoon, ei niinkään kulmakarvoihin ja on varsin kestävää. Saan sillä paljon tuuheamman näköiset kulmat ilman, että ne ovat järkyttävän tummat. Olen vaaleisiin kulmiin vaaleassa naamassani käyttänyt mm. lyijykynää, MACin luomiväriä Omega ja Bobbi Brownin geelirajauksen jämiä siveltimestä. Tämä on ehdottomasti helppokäyttöisin ja  nopein näistä. Yleensä mun täytyy varoa ettei tule liian tummat kulmat tai rajut reunat tms. ja tällä sain tosi luonnolliset tehtyä helposti.
Raitoja käpälään!

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #791 : 18.09.16 - klo:13:24 »
Mä tuskastelen tällä hetkellä rumien kulmakarvojen kanssa, sillä onnistuin pilaamaan mun kulmakarvat pari päivää sitten.  :(
Mulla on ennen ollut käytössä dependin kulmakarvaväri, ja sillä olen saanut aina tosi tasaisen ja hyvän lopputuloksen. Tällä merkillä ei vaan ole sopivan väristä kulmakarvaväriä enää mulle. Mä ostin emotionista swiss o par merkkisen kulmakarvavärin ja paketti lensi roskiin heti ensimmäisen kokeilun jälkeen.

Värjäystekniikka oli mulle ihan uusi, tässä levitettiin ensin kulmakarvoille neste 1, ja hetken vaikutusajan jälkeen kulmiin lisättiin geeliä 2. Kaikki näytti olevan oikeasti ihan hyvin siihen mennessä kun aloin pesemään kulmista näitä aineita pois, lopputulos oli laikukas ja väri ei ollut tarttunut tasaisesti. Monta kertaa toistin käsittelyn, lopuksi niin että korjasin aina värjäämättömiä kohtia. Loppujen lopuksi oikea kulma on nyt tasainen, hieman liian tumma, koska toistin käsittelyn melko monta kertaa. Vasen kulma sensijaan jäi laikukkaaksi, koska väri ei jostain syystä ottanut millään muutamaan kohtaan.  Mä en oikein tiedä mikä tässä meni vikaan, vai eikö tämä tuote vaan sopinut mun vaaleille ja hennoille kulmakarvoille(?). Harmittaa ihan vietävästi.  Kulmat saa onneksi meikkaamalla ihan normaalin näköiseksi, mutta ilman meikkiä kulmakarvat näyttää rumilta.

Mulle ei ole ennen tullut allergista reaktiota kulmaväreistä, mutta tämä uusi väri myös poltteli ja kihelmöi kulmissa inhottavasti. Kaikinpuolin hutiostos.  >:(

Mä koitan nyt saada ahkerasti kulmia haalistettua, niin saan varattua ajan kauneushoitolaan kulmien värjäykseen. Nyt ei mennyt yhtään niinkuin Strömsössä.  :T

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #792 : 19.09.16 - klo:12:24 »
^ Mulla oli Dependin vastaava pikaväri ja sekin oli hankala käyttää ja tarttui tosi huonosti. Tosi hankalaa kun ei näe minne kaikkialle sitä ainetta tarttuu, kun se on läpinäkyvää ja sitten kun laittaa toisen aineen ja ne yhdessä tummuvat, niin sittenhän se jo värjääkin ja on myöhästä korjata virheitä. Mulla tuo ei tarttunut juurikaan karvoihin, mutta ihoon sitäkin kovemmin. Se perinteinen etukäteen sekoitettava aine Dependiltä on toiminut taas mainiosti, eikä tartu juurikaan iholle. Pitää jatkossa olla tarkkana, että ostaa tuon perinteisen version, eikä pikaväriä.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #793 : 19.09.16 - klo:14:31 »
Mä oon kokeillut myös tuota Swiss-O-Paria ja mustakin se oli ihan kuraa. Ei tarttunut mulla yhtään.
Ja Depend ei myöskään mulla tartu kunnolla, väri on tosi haalea ja katoaa kulmista parissa päivässä.

Hitto kun Refectociliä ei myydä enää missään. Siinä oli kunnon aine. Tietääkö, saako sitä tilattua edes netistä enää mistään?
Edittiä: vastaankin itselleni, eli Bangerheadista ja Elevenistä saa! Taidan pistää tilauksen menemään. Olen säästellyt mun viimeistä Refectocil-putkiloa kuin kalleinta aarrettani...
« Viimeksi muokattu: 19.09.16 - klo:14:36 kirjoittanut ainokainen »

Poissa Jenny

• HAIRahtanut
« Vastaus #794 : 19.09.16 - klo:14:36 »
Mä tarvitsisin uuden kuomakynän. Mun kulmat on tummat, Lumenen (iki)vanha kynä harmaanmustana oli hyvä. Ovat kuitenkin ainakin kolmesti muuttaneet sen koostumusta sen jälkeen... nyt mulla on käytössä joku versio siitä, mutta se sottaantuu päivän aikana liikaa. Onko kenelläkään suosituksia? Mielellään ihan kaupasta ostettava, niin voin käydä hipelöimässä.
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa