Kirjoittaja Aihe: Kulmakarvat  (Luettu 227478 kertaa)

Poissa Lila

• Tukkaguru
Vs: Kulmakarvat
« Vastaus #795 : 19.09.16 - klo:14:56 »
Goshin kulmakynä on minusta hyvä, siinä on muistaakseni myös sellainen harmaanmusta.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #796 : 19.09.16 - klo:15:13 »
^^Mä ehdottaisin Nyxiä, mulla on käytössä sekä Auto eyebrow pencil että Micro brow ja tykkään molemmista enkä aio enää noiden jälkeen ostaa teroitettavia kyniä :D Mulla tosin käytössä sävy Auburn mutta sävyvaihtoehtoja on tosi monta :)

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #797 : 19.09.16 - klo:20:42 »
Multa kans ääni nyxin micro brow:lle. Käytin ennen normaaleja kulmakyniä ja siinä oli kyllä totuttelua kun oli tottunut kynän paksumpaan jälkeen (koska olin laiska teroittamaan), mutta kun tottui niin en enää vaihtaisi tollasesta ei-teroitettavasta mallista pois. Nyxin kynä on hyvin samanlainen kuin anastasian vastaava, hinnaltaan vaan paljon edullisempi. Värivalikoima on käsittääkseni aika kattava.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #798 : 20.09.16 - klo:09:41 »
Ai NYXilläkin on tuollainen! Minäkin tsekkaan sen ehdottomasti, kunhan Anastasian kynä loppuu matkameikkipussista.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #799 : 25.09.16 - klo:09:49 »
Mikä olisi helpoin tuote aloittaa kulmakarvojen meikkaus? Mulla on tuuheat kulmakarvat luonnostaan, minkä vuoksi en ole käyttänyt niihin meikkiä aiemmin. Kävin kuitenkin ammattilaisella meikattavana ja hän kävi kulmakarvojen ns. alareunan läpi jollain tuotteella, mikä teki meikistä todella huolitellun. Vähän pelottaa millaisen horror-naaman onnistun piirtämään itselleni... :D

Poissa riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #800 : 25.09.16 - klo:09:54 »
Elly, miten ois toi ylempänä mainittu Nyxin Micro brow? Ei tarvitse terottaa, sävyjä on useampia, jälki tarkkaa (jos tarvitsee vain hieman viimeistellä kulmia, eikä niinkään piirtää kaikkea uudestaan) ja terävällä kärjellä olisi helppo aloittaa? Hintakaan ei ole paha :)

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #801 : 25.09.16 - klo:09:58 »
Ehkä puuterimaisella tuotteella olisi kaikista helpoin aloittaa. Omasta mielestäni sillä on helpoin kontrolloida esim. värin voimakkutta ja hutiviivat helpoin korjata vaikka jollain peiteaineella tai ihan meikkivoiteella pienen siveltimen kanssa. Mun mielestä puuterimaisella tuotteella on yleensäkin nopein ja helpoin meikata kulmat kun vertaa vaikka kynään tai muuhun, koska kulmakarvan paksumpiin kohtiin voi käyttää isompaa sivellintä ja häntäpäähän pienempää ja kapeampaa eikä tule helposti övereitä. Jollain terävällä kynällä tulee helposti liian terävää ja tummaa jälkeä ja on hitaampaa ja tarkempaa.

Edit. Jos haluaa puuterimaista kokeilla niin se on siitäkin hyvä, että ei välttämättä tarvitse ostaa mitään varsinaista kulmaväriä vaan jos sulta löytyy sopivan sävyinen mattaluomiväri ja vaikka joku litteä eyelinersivellin niin niillä vaan kokeilemaan. Itse käytän aina kulmissa ihan luomiväriä ja siihen aina palaan, vaikka välillä olen muutakin kokeillut ja muita kulmatuotteita myös omistan. :)
« Viimeksi muokattu: 25.09.16 - klo:11:10 kirjoittanut Memmuuh »
3a F ii

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
« Vastaus #802 : 26.09.16 - klo:09:31 »
Tai sitten vain sävytetty kulmavaha? Jos on luonnostaan tuuheat kulmat, niin voi pelkästään tuo vaha riittää.
1c M ii BSL

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #803 : 26.09.16 - klo:10:17 »
Yves Rocherilla on hyvä kulmakynä. Toisessa päässä on harja, jolla saa kulmat muotoiltua. Sävyvalikoima on hyvä. Puuterimainen kulmaväri on nopea laittaa ja luonnollinen, H&M meikeistä löysin edullisen kolmen värin paletin (sävyt on aika tummia ja pigmenttisiä.) Elly, muistaakseni olit aika vaaleapiirteinen, joten vaaleahkot ja vaaleanruskeat sävyt toimii.

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #804 : 26.09.16 - klo:18:22 »
Kiitos kaikille vinkeistä! :) Mulla on vaalea iho ja melko vaaleat hiukset, mutta kulmakarvat ovat tummemmat. Eivät aivan mustat, mutta niissä on hyvin pigmenttiä ilman meikkiäkin. Sävy on kuitenkin todella kylmä. Mulla on kylmakynä, mutten ole voinut käyttää sitä, sillä se on liian ruskea ja kaikki punertavuus näyttää tosi epäluonnolliselta kulmieni sävyn kanssa. Mustanharmaa menee varmaan liian tummaksi, joten sellainen kylmä harmaanruskea tms voisi olla luonnollisin? Väriopillisesti ei taida olla mahdollista löytää ruskeaa, jossa ei olisi punaista... ;D

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #805 : 26.09.16 - klo:19:24 »
^ Löytyykö sulta harmaata/harmahtavaa mattaluomiväriä? Kokeile ihmeessä ainakin aluksi sellaisella jos sulta löytyy. :)
3a F ii

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #806 : 26.09.16 - klo:19:59 »
^^Mulla on samanlainen väritys kuin sinulla, elly, ja harmaanruskea sopii tosiaan kulmiin parhaiten. Harmaanruskeita on paljon vähemmän tarjolla kuin selvästi lämminsävyisiä ruskeita, mutta kyllä niitäkin löytyy kun etsii. Mulla on käytössä esimerkiksi YSL:n kulmakynän sävy nro 4 Ash ja Isadorallakin on ainakin joskus ollut valikoimissa kylmä harmaanruskea kulmakynä. Kannattaa katsoa myös Anastasia Beverly Hillsin kulmameikkivalikoimat, en ole vielä itse ehtinyt tarkastella niitä livenä mutta olen käsittänyt että sävyvalikoima on hyvä.

Minusta kynä on helppo ja hyvä tuote kulmiin, toki sillä tulee helposti laitetumpi ja meikatumpi look kuin puuterimaisella. Kynällä jos laittaa kulmat niin itse aina lopuksi harjaan kulmat hammasharjalla (meikkikäytöön omistetulla tietenkin  ;D), se tasoittaa ja pehmentää lopputuloksen kivaksi. Kulmakarvaharja ajaa varmasti saman asian.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #807 : 26.09.16 - klo:21:16 »
Mä ehdottaisin ellyllekin Nyxiä, kulmakynistä löytyy sävy Taupe ja Auto brow pencilistä löytyy jopa harmaa Charcoal :) Ardellin Pro Brow Mechanical Brow Pencil sävyssä blonde on myös aika viileä tai ainakin neutraali ruskea, saatavuus vain on vähän huono. Omani tilasin Beautybaysta.

Poissa Heluna

• Haiven
  • *
« Vastaus #808 : 27.09.16 - klo:13:54 »
Isadoralla erinomainen harmaan ruskea kulmakynä. Siinä on aavistus kiillettä eli näyttää todella luonnollisella vrt. kulmakarvat kiiltävät luonnostaan eivätkä ole mattaiset. Isadoralla oli aikaisemmin todella hyvä värillinen geeli/vaha, mutta en ole nähnyt sitä enää heidän standillaan.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #809 : 27.09.16 - klo:15:38 »
^Tuo on varmaan sama mikä mullakin on, omani on jo monta vuotta vanha niin en ollut varma myydäänkö tuota enää. Mun kynässä sävynimi on Cashmere ja sävynro 23. Oikein kiva kynä.

Kiitos Nyx-vinkeistä, pitää itsekin tsekata nuo vaihtoehdot seuraavan kerran kun on kynä hakusessa.  :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.