Kirjoittaja Aihe: Kulmakarvat  (Luettu 227967 kertaa)

Poissa Heluna

• Haiven
  • *
Vs: Kulmakarvat
« Vastaus #810 : 27.09.16 - klo:16:05 »
^Cashmere on juuri se Isadoran hyvä kynä ja sitä vielä on. Geelissä sävy light brown on vastaava, mutta eipä sitä ole nyt näkynyt.  :(

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #811 : 30.09.16 - klo:14:34 »
Anastasian Brow Wizissä on tosiaan hyvin sävyjä. Jos Taupe tuntuu liian vaalealta, niin esim. Medium Brown on myös hyvä kylmä sävy.

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #812 : 30.09.16 - klo:14:40 »
Ja sarjassa on myös Ash Brown, sekin on tullut Suomeen! Ihana sävy.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #813 : 04.10.16 - klo:22:26 »
Vau, kiitos tästä vinkkien tulvasta! :) En ollut kuullutkaan osasta mainitsemistanne merkeistä, mutta tutustun huomenna asiaan. Pitää vain rohkeasti lähteä kokeilemaan kylmän ruskeita sävyjä, jotta löydän sen oikean kulmameikin.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #814 : 05.10.16 - klo:09:36 »
Anastasian Brow Wizissä on tosiaan hyvin sävyjä. Jos Taupe tuntuu liian vaalealta, niin esim. Medium Brown on myös hyvä kylmä sävy.

Kuinka luonnollista jälkeä Anastasian kulmaväreillä tulee? En halua kovin maalattua jälkeä. :D

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #815 : 05.10.16 - klo:10:10 »
^Noilla Brow wiz -kynillä tulee ihan normaalin kulmakynän luonnollista jälkeä :) Ne Dipbrow pomadet ja muut voi olla ilmeisesti sitten sellaista tavaraa, että saa vähän enemmän olla tarkkana levittäessä, mutta jos vaan väri osuu yhtään kohdalleen, niin ei noilla kynillä voi mennä vikaan.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Cecilia

• HAIRahtanut
« Vastaus #816 : 05.10.16 - klo:11:02 »
Minullekin tästä ketjusta on ollut hurjasti hyötyä! Anastasian Brow Wiz sävyssä Medium Brown loppui jokin aika sitten, ja olen siitä asti kärvistellyt harmaanruskean luomivärin ja siveltimen yhdistelmällä. Tuolla saa toki hienoa ja luonnollista jälkeä, jos vaan jaksaa käyttää aikaa taiteilemiseen - enkä minä kyllä arkiaamuina jaksa :D Hankin nyt sitten NYX:in Micro Brow'n sävyssä Taupe, ja siitä on tullut ihan suosikki! Sävy on ehkä ihan pikkiriikkisen liian vaalea, ja tykkäsin Brow Wizin hivenen pehmeämmästä koostumuksesta, mutta tällä hintaerolla nuo puutteet eivät oikeasti tunnu missään.

Poissa Pikkunäätä

• Haiven
  • *
« Vastaus #817 : 05.10.16 - klo:17:30 »
Ja sarjassa on myös Ash Brown, sekin on tullut Suomeen! Ihana sävy.
Ai Brow Wiz? Vai NYX?

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #818 : 05.10.16 - klo:18:01 »
^Muistin väärin, sitä ei ole tuossa kynässä, vaan Bipbrow Pomadessa. Sry!
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #819 : 05.10.16 - klo:20:06 »
^Nyxin kynistä löytyy ash brown.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa Jenny

• HAIRahtanut
« Vastaus #820 : 10.10.16 - klo:09:44 »
Kävin hakemassa Sokokselta NYXin Micro brow pencilin. Tykkään tosi paljon tästä pyöritettävästä päästä, eikä terä ole liian leveä. Ainut vain, että tämä sävy Espresso on sittenkin mulle liian lämmin, en siellä kaupassa tajunnut asiaa... Tulee käytettyä, mutta kaipaisin ehkä sittenkin jotain viileämpää sävyä. Ash brownia en Oulusta löytänyt ollenkaan, olisiko se viileämpi?
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa

Poissa Elisaka

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #821 : 10.10.16 - klo:10:36 »
Kävin hakemassa Sokokselta NYXin Micro brow pencilin. Tykkään tosi paljon tästä pyöritettävästä päästä, eikä terä ole liian leveä. Ainut vain, että tämä sävy Espresso on sittenkin mulle liian lämmin, en siellä kaupassa tajunnut asiaa... Tulee käytettyä, mutta kaipaisin ehkä sittenkin jotain viileämpää sävyä. Ash brownia en Oulusta löytänyt ollenkaan, olisiko se viileämpi?

Espressoa en oo koskaan swatchannu, mut itellä on käytössä Ash Brown ja se on selkeästi viileä sävy. Sitä ei tosiaan ole ollut viikkoihin Oulun Sokoksella eikä myöskään nettikaupassa  :-\ Mut suosittelen todella sitä sävyä, nyt lähtee kolmas kynä kyseisessä sävyssä käyttöön!  :ts
1b F ii

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #822 : 10.10.16 - klo:10:47 »
Mä olen alkanut miettiä että haluaisin kestopigmentoidut kulmat microblading-menetelmällä. Kun valitettavasti mun kulmat ei vaan kasva niihin mittasuhteisiin että näyttäisivät hyvältä ilman meikkiä (mm. toinen alkaa noin puoli senttiä kauempaa kuin toinen ja sitten taas toisella puolella on keskellä karsea aukko johon ei ole tainnut ikinä edes kasvaa karvoja, toisen puolen kaari on puoli senttiä korkeammalla kuin toisen, jne.). Olisi kivaa joskus pystyä lähtemään kotoa ilman kulmakarvoihin tuhrautuvaa aikaa... Onko joku juures ollut kestopigmentoinnissa nimenomaan tuolla microblading-menetelmällä tehtynä / tunnetteko jonkun joka olisi ollut? Netistä löytyy hurjasti tietoa, mutta melkein kaikki ennen-jälkeen -kuvat ja selostukset ovat olleet tyyliin "ennen toimenpidettä - heti toimenpiteen jälkeen - kuukausi toimenpiteen jälkeen". Itseä kiinnostaisi miltä tulos näyttää esim. vuosi toimenpiteen jälkeen, kun mainostetaan että kestää hyvänä pari vuotta, ja ilmeisesti vuoden välein pitäisi suunnilleen käydä tekemässä uudelleen "touch up" jos haluaa että kulmat pysyy hyvinä. En ole löytänyt yhtään kuvaa joka olisi juuri ennen tuota vuoden touch uppia, joten kiinnostaisi kuulla jos jollain on kokemusta tästä.
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #823 : 16.11.16 - klo:19:20 »
ˆMää tulen ihan samalla asialla kirjoittelemaan tänne. Ouluun olisi tulossa omaan makuun todella hyvältä vaikuttava tekijä, joka näihin pähkäilyihin innosti. Kukaan muu ei aiemmin ole vakuuttanut, mitä ton jälkeä olen nähnyt kuvissa (siis katsokaa! https://www.instagram.com/tmironjaallen/ ), niin nyt olisi tarjolla lopputulos johon voisin olla tyytyväinen. Omat kulmat on vaan yksinkertaisesti niin harvat, ettei niitä värjäämälläkään saa oikein minkään näkösiksi. Meikattuna sitten taas tulos on todella epäluonnollinen ennenkuin saan tarpeeksi näkyvän ja symmetrisen lopputuloksen. Toisaalta pidän kyllä näyttävistä kulmista, mutta ainakin aamut nopeutuisi, kun vähän puuteriväriä vaan tarvittaessa kulmiin. Mutta minäkin mietin, että miltä noi kestopigmentoidut kulmat näyttää parin vuoden päästä, kuinka nopeasti haalistuvat jne. 400€ on iso summa rahaa kuitenkin...

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #824 : 16.11.16 - klo:19:35 »
^^Mun kahdella tutulla on mun mielestä tehty tommoset juurikin n. vuosi sitten. Molemmilla jälki on tosi hyvää, tosin toisella on tehty mun mielestä liian tummat. Tekoaikaan hänellä oli mustat hiukset ja kulmat on mätsätty niihin, mutta nyt hän on sitten päättänyt vaalentua ja ne kulmat sotii kyllä nykyisen hiusvärin kanssa. Toisella on käytetty vaaleampaa sävyä ja ne on kyllä tosi hyvän näköiset.

Mun neuvo on että kannattaa miettiä tarkkaan haluttu väri siltäkin kantilta että minkä väriset hiukset on mahdollisesti vuoden päästä. Ennemmin ottaa vähän luonnollisemman värin ja tummentaa jälkeä sitten kulmakynällä vielä päälle, kuin että vetää liian tummat.

En ole kauhean tarkkaan kyyläillyt viimeaikoina, mutta edelleen vuoden jälkeen kulmat näyttää mun silmään hyvinkin siisteiltä, vaikka molemmat ovat puhuneet että pitäisi mennä uusimaan käsittely.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.