Mä olen alkanut miettiä että haluaisin kestopigmentoidut kulmat microblading-menetelmällä. Kun valitettavasti mun kulmat ei vaan kasva niihin mittasuhteisiin että näyttäisivät hyvältä ilman meikkiä (mm. toinen alkaa noin puoli senttiä kauempaa kuin toinen ja sitten taas toisella puolella on keskellä karsea aukko johon ei ole tainnut ikinä edes kasvaa karvoja, toisen puolen kaari on puoli senttiä korkeammalla kuin toisen, jne.). Olisi kivaa joskus pystyä lähtemään kotoa ilman kulmakarvoihin tuhrautuvaa aikaa... Onko joku juures ollut kestopigmentoinnissa nimenomaan tuolla microblading-menetelmällä tehtynä / tunnetteko jonkun joka olisi ollut? Netistä löytyy hurjasti tietoa, mutta melkein kaikki ennen-jälkeen -kuvat ja selostukset ovat olleet tyyliin "ennen toimenpidettä - heti toimenpiteen jälkeen - kuukausi toimenpiteen jälkeen". Itseä kiinnostaisi miltä tulos näyttää esim. vuosi toimenpiteen jälkeen, kun mainostetaan että kestää hyvänä pari vuotta, ja ilmeisesti vuoden välein pitäisi suunnilleen käydä tekemässä uudelleen "touch up" jos haluaa että kulmat pysyy hyvinä. En ole löytänyt yhtään kuvaa joka olisi juuri ennen tuota vuoden touch uppia, joten kiinnostaisi kuulla jos jollain on kokemusta tästä.