Muakin on alkanut tässä lähiaikoina kiinnostaa 3D-kulmakestopigmentointi. Mulla on harvat karvat ja niiden muoto on epäsymmetrinen, enkä koskaan saa luonnollisen näköistä lopputulosta, vaan kulmat näyttävät aina meikatuilta.
Sama juttu täällä. Mä värjään kulmat aina kotona ja varsinkin silloin kun väri on vielä tummahko ja erottuu hyvin, se helpottaa kulmien meikkaamista todella paljon. Mun omat kulmat on ihan vaaleat ja näytän ihan kulmattomalta jos antaisin kulmissa olla oman luonnollisen värin. Kulmien meikkaamiseen menee kuitenkin aikalailla aikaa ja harmittaa erityisesti se, että haluaisin luonnollisen näköiset kulmat joiden kanssa ei tarvitsisi pelätä vesisateessa tmv. että ne jotenkin pyyhkiytyy pois.

Mä tykkäsin armin ja riinamin linkkaamien tekijöiden kädenjäljestä, tosi hyvännäköisiä pigmentointeja! Täällä mun paikkakunnalla kampaamo jossa käyn, on kauneushoitolan puolella myös on alettu tekemään tällä tekniikalla kulmia, mutta toistaiseksi ainakaan kuvien perusteella jälki ei ole yhtä ammattitaitoista että uskaltaisin mennä ottamaan pigmentoinnit.
Tuoreista 3D-pigmentoinneista löytyy hyvin kuvia, mutta mua kiinnostaisi nähdä myös kulmat esim. parin vuoden päästä pigmentoinnista. Kuinka paljon väri on haalistunut jne. Mun mielestä pigmentointi maksaa sen verran paljon, että harmittaisi jos värit olisivat kahden vuoden päästä ihan haalistuneet.