Kirjoittaja Aihe: Kulmakarvat  (Luettu 227296 kertaa)

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
Vs: Kulmakarvat
« Vastaus #840 : 15.12.16 - klo:17:52 »
Ennen ja jälkeen -kuvat microbladingista:

Nyt katsotaan sitten millaiseksi nää muotoutuu kun iho paranee. Hintaan sisältyi vahvistuskäynti, ja kulmien väriin pystyy vielä silloin vaikuttamaan ja muotoonkin vielä hiukan... :)
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #841 : 15.12.16 - klo:17:57 »
^Ihan älyttömän hieno ja luonnollisen näköinen! Mitä toimenpide maksoi?

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #842 : 15.12.16 - klo:18:19 »
^320€, sisältäen vahvistuskäynnin ja hoitovoiteen jota lätkitään kulmiin ensimmäisen viikon ajan.

Kuten kuvasta näkyy, mun luonnolliset kulmat on niin onnettomat ja epäsymmetriset etten viitsi lähteä lähikauppaa kauemmas ilman että teen niille jotain... toivon että kestopigmentoinnin avulla pystyisin elämään ilman jatkuvaa kulmien laittamista, ja mielestäni tuo hinta on varsin käypä siitä ettei tarvitse sommitella ja piirtää kulmia joka päivä uudestaan 1-3 vuoden ajan :D

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #843 : 15.12.16 - klo:20:31 »
Hei kiva kun laitoit kuvia! Hyvältä näyttää. Olisitko kultainen ja räpsisit vielä seurantakuvia ekat päivät että näkisi miten paraneminen tapahtuu? Haluaisin todella itsekin käydä laitattamassa kulmani kuntoon, mutta epäröin siksi etten tiedä riittääkö esim. neljä päivää vapaata töistä siihen että kulmat paranee siihen kuntoon että kehtaa näyttää taas naamaansa töissä.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #844 : 16.12.16 - klo:00:22 »
Ihan sikahyvät, todella kauniit! Kerrothan myös jos käytät, että miten meikkivoidetta levittäessä sujuu se, että "kulmakarvaväri" jää sen alle.

Poissa Jenny

• HAIRahtanut
« Vastaus #845 : 16.12.16 - klo:07:06 »
Kävin hakemassa Sokokselta NYXin Micro brow pencilin. Tykkään tosi paljon tästä pyöritettävästä päästä, eikä terä ole liian leveä. Ainut vain, että tämä sävy Espresso on sittenkin mulle liian lämmin, en siellä kaupassa tajunnut asiaa... Tulee käytettyä, mutta kaipaisin ehkä sittenkin jotain viileämpää sävyä. Ash brownia en Oulusta löytänyt ollenkaan, olisiko se viileämpi?

Eilen loppui tuo Espresso, aika tasan 2kk kesti päivittäisessä käytössä. Kävin mutkan Sokoksella aikeissa ostaa uusi, ja näitä Ash Browneja oli hyllyssä 2, mutta testeriä ei missään. Myyjän kanssa yritettiin etsiä muulta merkiltä viileää pyöritettävää kulmakynää (olisin halunnut testata sävyä verrattuna tuohon Espressoon), Urban decaylla oli aika samannäköinen kuin Nyxin, Lorealilla oli pyöritettävä mutta sellaisella isommalla päällä... Testariä siitäkään ei ollut.

Ostin kuitenkin sokkona tuon Nyxin Ash Brownin, lähinnä halvemman hinnan vuoksi. Ja sävy on mulle täydellinen! Olenko oikeasti löytänyt vuosien jälkeen täydellisen sävyisen kulmakynän :l Olisi pitänyt ostaa heit useampi ;D
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #846 : 16.12.16 - klo:12:25 »
Noin 24h myöhemmin, aka "hiilellä piirretyt palkkikulmat":

Ylävasemmalla heti aamusta ilman mitään naamalla, sitten meikattuna. Kun laitoin ripsaria + meikkiä silmistä alaspäin niin näyttää vaan siltä kuin olisin hiukan liian innostunut kulmakynästä - mielestäni tällaisia näkyy katukuvassa melko useinkin, joten ihan ajattelin uskaltaa lähteä ihmisten ilmoille kulmineni :3

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #847 : 16.12.16 - klo:17:57 »
Vau Scoundrel! Tosi luonnollisen näköinen lopputulos, hyvä muoto ja väri kulmissa. Tuo "hiilipalkki"- efektikään ei mun mielestä ole edes paha, kun kulmissa on niin hyvä muoto.

Mulla vahvistuu vaan kokoajan fiilis siitä, että minunkin kannattaa laitattaa 3D-pigmentoinnit kulmiin. Tällä hetkellä ei ole varaa, mutta kunhan rahatilanne kohenee niin pitänee alkaa päättämään paikkaa mistä varaa ajan.  :)

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #848 : 17.12.16 - klo:09:54 »
Joo, aivan hyvin voi lähteä ihmisten ilmoille! Kauniisti muotoillut kulmat, helpottavat varmasti todella paljon meikkirutiinia!
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #849 : 18.12.16 - klo:00:12 »
wilma, joo ei minustakaan kulmat ole yhtään niin pahan näköiset kuin mitä pelkäsin että ne tulisi olemaan... no, katsotaan sitten kun rupi alkaa hilseillä pois... :3

Lila, toivon myös että tästä tosiaan saisi helpotusta meikkaamiseen. Ja vaikka väri ei tarttuisikaan ihan joka kohtaan tai häviäisi nopeammin jostain niin kulmien näkyvä muoto kuitenkin helpottaa niiden meikkaamista tosi paljon. Peiliin katsoessa kun on tosi vaikea piirtää symmetrisiä kulmia vaikka kuinka koittaisi katsoa. Ja joo, kulmien pitäisi olla "siskot, ei kaksoset", mutta hankalaa on kun mun omat kulmat ei vissiin ole edes mitään kaukaisia serkuksia keskenään... ::)

Tässä taas kuvapäivitystä 48h jälkeen. Omien karvojen alle on muodostunut selkeää rupea ja kutitus ja kiristely ovat alkaneet (ihan kuin tatuoinnin kanssakin aikanaan). Olen siis ohjeen mukaisesti lätkinyt tuota hoitovoidetta kulmiin aina kun kiristelee tai kutittaa, ja melkoisen rasvaisen näköiset ne ovat olleetkin. No, en anna sen haitata menoa :D Tänään uskalsin vesipestä kulmat ja varovasti taputtelin talouspaperilla kuiviksi ja rasvasin sitten uudestaan.

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #850 : 18.12.16 - klo:19:42 »
Scoundrelilla on kyllä nyt tosi nätit kulmat, kelpais mullekin.

Mulla on aivan krooninen ongelma kulmien kanssa, en ymmärrä miten oon joskus viitisen vuotta sitten voinut olla laittamatta niitä mitenkään, kun eihän noissa ole mitään muotoa ilman piirtämistä. Ovat lisäksi aivan eri paria ja en edes osaa muotoilla samannäköisiksi. Joskus oon kuvaa ottanut, että miltä näyttävät muun kuin peilin kautta ja aika vaihtelevaa on päivästä riippuen. Mä en vaan ymmärrä miten saisin ne samanlaisiksi. Ongelma on hieman vähentynyt, kun oon saanut muokattua enemmän samalle tasolle ja kaarevuus on nyt kai samaa luokkaa molemmissa, mutta tosi hankala itse arvioida. Ja en usko, että jostain kosmetologin nypinnästä ois apua, kun pitäis ensin kasvattaa kulmia kunnolla ja mulla on aivan järkyttävää kasvu kulmien alapuolella, ei kestäis katsella kovin kauaa :-[

Ostolakossa-blogissa Virve onneksi kirjoitti samasta aiheesta, vaikken kyllä ole huomannut, että sillä kulmat ois eri paria, joten taitaa aika pitkälti olla omassa päässä se ongelma ja muut sitä edes niin huomaa ::)
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #851 : 19.12.16 - klo:10:27 »
Onko kukaan ajatellut kokeilla microbladingia itse? En nyt tietenkään rohkaise tähän ketään. Itseäni snadisti kutkuttelee.  ::) 
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #852 : 19.12.16 - klo:11:34 »
Kuvaspämmiä taas. Sanokaa jos kyllästytte tuijottamaan näitä ;D

Nyt neljännen päivän aikana alkaa näyttää siltä että rupi alkaa pikkuhiljaa irtoamaan. Välillä kutittelee melko pahastikin mutta muuten en edes muista että kulmia pitäisi hiukan vielä varoa...

Edit. Neljännen päivän iltapäivä ja aaaarghhh mikä kutina! 0_0 Tekis mieli raapia kulmakarvat kokonaan pois. :o
« Viimeksi muokattu: 19.12.16 - klo:17:03 kirjoittanut scoundrel »

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #853 : 19.12.16 - klo:18:48 »
^Ei kyllästytä, anna tulla vaan!
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #854 : 19.12.16 - klo:19:32 »
scoundrel, tosi hyvännäköiset kulmat :ts Nyt en malttaisi odottaa omaa aikaa, enää pari viikkoa  :3 Mulla ystäväkin innostui kestopigmentoinnista, kun näytin kenelle olen menossa kulmat laittamaan. Oli jo laittanut tekijälle viestiä, milloin tulee uudestaan käymään Oulussa ;D Ja todella kiva nähdä, että odotin kyllä paljon, paljon, pahempaa rupea ja parantumisaikaa, mutta kyllähän noilla kulmilla helposti kehtaa töihin mennä! Kai nämä omat palkkikulmat on monen makuun paljon pahemmat kuin mitkään parantumisajn kuvista, mitä olen nähnyt.