Kirjoittaja Aihe: Kulmakarvat  (Luettu 221895 kertaa)

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
Vs: Kulmakarvat
« Vastaus #870 : 29.12.16 - klo:16:03 »
Kestopigmentointi oli tasan kaksi viikkoa sitten ja kulmat ovat nyt parantuneet. Muutamaan kohtaan väri ei ole tarttunut, mutta se korjataan sitten vahvennuskerralla tammikuussa ja muuten olen erittäin tyytyväinen kulmien väriin ja muotoon. Kylläpä on ollut helppoa kun ei ole tarvinnut kulmameikkeihin koskea ;D

Taidan lopettaa raportointini tähän ja palaan asiaan sitten jos vahvennuskäynnin jälkeen tulee jotain sanottavaa asiasta :D
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #871 : 29.12.16 - klo:18:40 »
^Tosi kaunis lopputulos! Kiitos myös kovasti vaivannäösta kuvien kanssa.
APL 2b F ii kuiva, pahasti vaurioitunut ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #872 : 29.12.16 - klo:19:21 »
Vielä sellainen selkeä ennen-jälkeen -kuva olisi kiva! Hyvältä kuitenkin näyttää, oikein onnistunut lopputulos :)

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #873 : 29.12.16 - klo:19:42 »
Kiitos scoundrel ahkerasta kulmapäivityksestä! Lopputulos näyttää kyllä todella hyvältä, kulmien muoto on hyvä ja ne näyttävät tosi luonnollisilta. Vau!  :)

Laitathan myös ellen kokemuksia sun pigmentoinnista. Meitä on täällä näköjään aika monta jotka harkitsevat kulmien kestopigmentointia.  ;D

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #874 : 29.12.16 - klo:20:25 »
enna, Laitoin instagramiin ennen-jälkeen -kuvan: https://www.instagram.com/p/BOmrajWBV68/
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #875 : 29.12.16 - klo:21:34 »
Tosi kauniit kulmat scoundrelilla! Tuolla microblading-tekniikalla tulee kyllä mielettömän luonnollisen näköiset kulmat, ei yhtään sellaiset hiilenharmaat siittiöt joita joillakin näkee kestopigmentoituina :D

Mä olen nyt jotenkin superinnostunut kulmakarvojen meikkaamisesta ja välineet senkun lisääntyy, tänään ostin Anastasian dipbrown Kicksistä kun tuntui etten saanut tarpeeksi skarppeja kulmia kulmakynällä. Ja siis whuuuh tällä todellakin saa ne kuuluisat instagram-kulmat jos haluaa, mutta saa myös luonnollista jälkeä. Mieletön, miksi ostin vasta nyt! Otin sävyn auburn ja tää passaa kyllä hyvin mun kuparinpunaiseen tukkaan. Tuskin tulen palaamaan enää teroitettaviin kulmakyniin, etenin ensin niistä ohuisiin pyöritettäviin kyniin, niistä puuterimaiseen väriin ja nyt dipbrowiin :D

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #876 : 29.12.16 - klo:22:05 »
Millä siveltimellä te levitätte tuota Anastasian dipbrowta? Itselläni on käytössä joku köpönen viistopääsivellin ja en kyllä saa skarppeja kulmia sitten millään, jollen korjaile niitä peiteaineella ja se on taas sitten vähän turhaa säätämistä arkimeikissä. Kateellisena katson muiden skarppeja dipbrow-kulmia, kun omani näytttävät aina ihan muhjuisilta, jos kyseistä tuotetta käytän. :-[
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #877 : 30.12.16 - klo:08:25 »
ˆ Mulla on Anastasian oma kulmasivellin. Myöskin pieni ja viistopäinen, mutta todella jämäkkä sellainen. Sillä saa kyllä tehtyä tarkkaa jälkeä.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #878 : 30.12.16 - klo:17:09 »
Mä haluaisin myös tuon Anastasian oman mutten vielä raskinut ostaa, mulla on tällä hetkellä käytössä Kicksin oma, tällainen: http://www.kicks.se/kicks-/professional-eyebrow-brush--p25696

Tuo on kyllä ihan hyvä, ohut ja melko jämäkkä eikä pahan hintainen. Mutta silti ajattelin ostaa sen Anastasian jossain välissä :D

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #879 : 30.12.16 - klo:18:21 »
Onko kukaan kokeillut kulmakarvojen asettelua palasaippualla?

https://www.youtube.com/watch?v=UGvpZmSl5Ro

Voisin itse ainakin kokeilla... Ei ole kovin kallis kokeilu. Mulla on sinänsä hyvän muotoiset kulmat, mutta samanlaiset kuin tuolla bloggarilla. Aika ohuet viivamaiset, vaikka ovatkin luonnostaan aika siiven malliset.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #880 : 30.12.16 - klo:19:03 »
Mäkin olen kuullut kehuja Anastasian omista siveltimistä.
Mulla on Bellapierren sivellin ja olen tykännyt kovasti. Ostin joskus messuilta Bellapierren mineraaliluomivärisetin ja tuo tuli sen mukana. Saa näköjään ostettua erikseenkin. Aiemmin käytin jotain H&M sivellintä joka oli ihan superpehmeä eikä sillä saanut oikein hyvää jälkeä tehtyä.

Mulla on nyt jäänyt Anastasian puuterimainen (auburn) duo vähemmälle käytölle, tuntuu että se on sittenkin liian erivärinen omien kulmakarvojen kanssa. Mulla on menossa nyt luonnollisempi vaihe johon NYXin puuteriduo (blondie josta käytän tummempaa sävyä) sopii paremmin. :)

En löytänyt hyvää ja halpaa kierreharjaa kulmille riittävän lyhyenä, joten ostin Duroyn pitkän kierreharjan ja lyhensin sen vartta miehen työkaluilla. ;D Nyt mahtuu meikkipussiin.

Poissa riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #881 : 08.01.17 - klo:12:52 »
Pigmentointi raportti nro 2. Tänään siis oli mun aikani, olen tässä tunnin verran ehtinyt nauttia uusista kulmista ja voi että tykkään :ts

Omat kulmat siis vaaleat ja turhan harvat. Värjäämällä saa lähinnä Viirua muistuttavan lopputuloksen, mikä ei paksuja kulmia rakastavalle oikein passaa. Kuvia voi klikata isommaksi.

Ja minähän tosiaan meikkaan kulmat yleensä aika vahvasti:

Tässä kulmat sitten n. 1-1,5h laiton jälkeen, palkkiutumista jo havaittavissa:

Kuvia tutkittua vähän vaikuttaa että oikea kulma olisi aavistuksen paksumpi, mutta onneksi sen voi korjata jos parannuttuaankin näyttää siltä. Hieman mietittiin myös vedetäänkö kulmia karvan tai kahden verran vielä keskemmälle, mutta tässä on nyt aikaa pohtia sitä :ts Olen siis älyttömän tyytyväinen, vihdoin on huoliteltu olo vaikkei ole ollenkaan meikkiä.

Laitto itsessään sujui aika näppärästi. Kaikenlaiset puudutteet vaikuttaa muhun huonosti, joten voide, joka aluksi laitettiin, ei juurikaan tehonnut. Kun kulmat oli kertaalleen käyty läpi harvakseltaan, laitettiin vahvempaa puudutetta, taas käytiin kulmat kerran läpi ja vielä kertaalleen vahvempaa puudutetta. Sen jälkeen tuntui todellakin lähinnä siltä, kuin olisi kynällä rapsuteltu ja siellä täällä vähän nipisteli. Loppua kohden puudute alkoi taas loppua, mutta koska oltiin jo melkein valmiita, ei sitä enää lisätty (minun pyynnöstäni, kipu ei siltikään ollut sietämätöntä). Pahimmillaan tuntui kyllä juuri siltä miltä voi olettaakin että tuntuu, kun neuloilla raastetaan iho rikki. Ei sietämätöntä, mutta ei kivaakaan. Mulla siis ei ole erityisen korkea eikä matala kipukynnys.   
« Viimeksi muokattu: 08.01.17 - klo:13:11 kirjoittanut riinam »

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #882 : 08.01.17 - klo:13:58 »
^Noista tulee takuulla hienot. Hyvin kyllä sopii kauniita silmiäsi kehystämään vahvat kulmat. Ja tykkään noista microbleidatuista, niistä tulee niin luonnolliset, vaikka vahvuutta olisikin.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #883 : 08.01.17 - klo:14:31 »
ˆ Kiitos Lila! Sepä se, meikkaamalla saan kyllä näyttävät, mutta en luonnollisia kulmia. Näin saa molemmat. 

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #884 : 08.01.17 - klo:14:49 »
Hitsi kun on hyvännäköiset nuo kulmat! Alkaa poltteleen saada itsellekin  :l
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett