Pigmentointi raportti nro 2. Tänään siis oli mun aikani, olen tässä tunnin verran ehtinyt nauttia uusista kulmista ja voi että tykkään

Omat kulmat siis vaaleat ja turhan harvat. Värjäämällä saa lähinnä Viirua muistuttavan lopputuloksen, mikä ei paksuja kulmia rakastavalle oikein passaa.
Kuvia voi klikata isommaksi.

Ja minähän tosiaan meikkaan kulmat yleensä aika vahvasti:

Tässä kulmat sitten n. 1-1,5h laiton jälkeen, palkkiutumista jo havaittavissa:

Kuvia tutkittua vähän vaikuttaa että oikea kulma olisi aavistuksen paksumpi, mutta onneksi sen voi korjata jos parannuttuaankin näyttää siltä. Hieman mietittiin myös vedetäänkö kulmia karvan tai kahden verran vielä keskemmälle, mutta tässä on nyt aikaa pohtia sitä

Olen siis älyttömän tyytyväinen, vihdoin on huoliteltu olo vaikkei ole ollenkaan meikkiä.
Laitto itsessään sujui aika näppärästi. Kaikenlaiset puudutteet vaikuttaa muhun huonosti, joten voide, joka aluksi laitettiin, ei juurikaan tehonnut. Kun kulmat oli kertaalleen käyty läpi harvakseltaan, laitettiin vahvempaa puudutetta, taas käytiin kulmat kerran läpi ja vielä kertaalleen vahvempaa puudutetta. Sen jälkeen tuntui todellakin lähinnä siltä, kuin olisi kynällä rapsuteltu ja siellä täällä vähän nipisteli. Loppua kohden puudute alkoi taas loppua, mutta koska oltiin jo melkein valmiita, ei sitä enää lisätty (minun pyynnöstäni, kipu ei siltikään ollut sietämätöntä). Pahimmillaan tuntui kyllä juuri siltä miltä voi olettaakin että tuntuu, kun neuloilla raastetaan iho rikki. Ei sietämätöntä, mutta ei kivaakaan. Mulla siis ei ole erityisen korkea eikä matala kipukynnys.