Kirjoittaja Aihe: Kulmakarvat  (Luettu 221893 kertaa)

Poissa wilma

• Tukkaguru
Vs: Kulmakarvat
« Vastaus #885 : 08.01.17 - klo:17:48 »
riinamin kulmat näyttävät tosi hyviltä!  :ts

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #886 : 08.01.17 - klo:17:55 »
Tosi hienot kulmat scoundrelilla ja riinamilla :ts Melkein tekee itsekin mieli kokeilla tuota. Pitäisi vaan tutkia enemmän kaikkia ennen/jälkeen kuvia. Mulla on sinänsä kulmissa ihan hyvä ja selkeä muoto, mutta kyllähän niitä pitää silti huolitella aina. Haluaisin nähdä esimerkkejä, ettei mun kulmien tapaisista tule mitään jäätäviä bresnevejä tuolla tekniikalla...

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #887 : 08.01.17 - klo:18:10 »
Joko Ellen sai uudet kulmakarvat?
APL 2b F ii kuiva, pahasti vaurioitunut ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #888 : 08.01.17 - klo:19:22 »
^ Juu, uudet kulmat ovat nyt olleet keskiviikosta saakka. Tällä hetkellä kulmat ovat hiilellä piirretyn näköiset palkkikulmat ;D , joihin on ollut vaikea tottua, sillä en ole meikannut kulmiani tavallisesti mitenkään erityisen vahvan värisesti. Toimenpide sujui helposti, ei sattunut puudutteen jälkeen yhtään. Nyt rupi alkaa jo pikkuisen kuoriutua pois, mutta ainakin niiltä osin mistä rupi on lähtenyt iholta, näyttää ettei sellaisia kunnon karvajälkiä ole jäänyt ihoon. Väriä on jäänyt, mutta ei sillä tavalla, että väri näyttäisi karvoilta, tai siis sellaiselta 3D-efektiltä. Seurailen siis vielä tilannetta, sillä rupea on lähtenyt vasta niin vähän. Voisin kuitenkin sanoa jo tässä vaiheessa, että vahvennuskäynnillä joudutaan vahventamaan jälkiä aika tavalla. Lisäksi muotoa pitää hiukkasen viilata itseä miellyttävämpään suuntaan.

Vielä en siis osaa sanoa oliko tämä mun kestopigmentaatio ihan onnistunut operaatio vai ei :o . Kuvia on otettu vasta ennen toimenpidettä ja juuri sen jälkeen, yritän ottaa kuvia parantuneista kulmista sitten myöhemmin.

Poissa anannas

• Tukkaguru
« Vastaus #889 : 09.01.17 - klo:18:54 »
Mulla on kulmakarvat etenkin sisänurkista keskenään erilaiset, sillä toisessa kulmassa on parin sentin vaakasuora arpi, joka on ollut siinä lapsesta asti. Arpikulmassa karvat kasvavat sisänurkasta asti ohimon suuntaan enemmän, ehjässä silleen normaalisti, eli alkukohdasta ensin ylöspäin, jos nyt tästä selityksestä mitään tajuaa.  ;D Mutta kysymys siis kuuluu, että onkohan näistä lähtökohdista mahdollista saada tuolla 3D-tekniikalla hyviä kulmia? Arpeen ei varmaan väri tartu, vai kuinka? Olen vaalea ja minulla on vaaleat haaleat kulmakarvat, jotka olen jo 20 vuotta meikannut tummiksi ja tuuheiksi (mikä nykyään on muotia). Värjään kulmani, pitäisiköhän värjäystä sitten pigmentoinnin jälkeenkin jatkaa vai voisiko kivan, luonnollisen tuuhean lopputuloksen saada enemmän oman väritykseni mukaisella värilläkin niin, että värjäyksestä voisi luopua? Mulla on lisäksi ärsyttävän pitkät yksittäiset kulmakarvat, vaikka muuten ovatkin harvat loppupäistään.

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #890 : 09.01.17 - klo:20:45 »
^Mullakin kasvaa kulmakarvat keskeltä suoraan sivuun eikä ylöspäin. En näe mitään syytä miksi väri ei tarttuisi arpeen? En kyllä tiedä asiasta mitään mutta näin luulisin ::)

Mun omat kulmat on paikoin sen verran vaaleat, että jos jossain vaiheessa pigmentointiin päädyn, en usko että voisin jättää kulmia värjäämättä. Eipä se värjäys mikään ongelma ole.
APL 2b F ii kuiva, pahasti vaurioitunut ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa anannas

• Tukkaguru
« Vastaus #891 : 09.01.17 - klo:23:07 »
^ Lähinnä mietin, että kannattaisikohan lähteä tavoittelemaan vaaleampaa lopputulosta ensin, vaikkei siitä niin näyttävä sitten tulisikaan... Kulmien värjääminen on rasittavaa ja mieluummin olisin sitä tietysti tekemättä. Joskus on aikoja, kun en ehdi värjäilemäänkään, meikatessahan se ei ole ongelma, kun voi meikata karvojen mukaan joskus vaaleammaksi ja joskus sitten tummemmaksi. Toisaalta en haluaisi saada ihan huomaamatonta lopputulosta jos pigmentointiin uskaltaudun. Pitää siis varmaan googlailla kuvia "vaaleista" 3D-kulmista... Lisäksi rusketun kesäisin hyvin vahvasti, talvisin olen kalpea kuin lakana, ja kulmatyylikin vaihtelee ihonsävyn mukaan. Kesäisin en meikkaa yhtä tummia kulmia kuin talvisin. Vaatii vielä vähän miettimistä tämä!  :D

En tiedä miksi olen ollut siinä käsityksessä, että arpien päälle ei tatuoitaisi. Ei mulla kyllä ole mitään kokemusta (minkäänlaisista) tatskoista...  :P Mutta jos onnistuu, niin tämähän olisi ihan valtavan hyvä muutos eriparikulmakarvoilleni.
« Viimeksi muokattu: 10.01.17 - klo:10:17 kirjoittanut anannas »

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #892 : 10.01.17 - klo:08:45 »
Kyllä tatuoidaan. Keloiditaipumusta jos on, niin en tatuoisi.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa QueenOfWinter

• HAIRahtanut
« Vastaus #893 : 25.01.17 - klo:21:10 »
Varasin nyt ajan kulmienlaittoon tolla microblading-tekniikalla, helmikuun puolessa välissä. Jännittää! Tykkään tuon tekijän jäljestä, joten toivottavasti tulee hyvät. Omat kulmani ovat ihan onnettomat, niistä puuttuu alkupäästä todella paljon ja muutenkin ovat ihan vääränmalliset.

Poissa Chronos

• HAIRahtanut
« Vastaus #894 : 28.01.17 - klo:11:49 »
Kiva huomata että kulmakarvat kasvavat sittenkin takaisin, ainakin osittain. Punaisen kulmakynän puutteessa olen hennannut kulmia. Ostin vertailun vuoksi ABH:n brow definerin sävyssä auburn, ja NYXin micro brow pencilin sävyssä auburn. Nyx voittaa vaaleammalla sävyllä jos haluaan luonnollisen punaiset ja aika vaaleat kulmat. ABH taas on paljon ruskeampi ja tummemman punainen. Vaikea saada luonnollista lopputulosta kevyesti piirreltynäkään, joten sitä käytän lähinnä jos on iltamenot ja vahvempi meikki. 😀
1a M ii, classic-pituus. Hennavärjäilyä 14 vuotta. Sydäntä lähellä 70-luku, ruuanlaitto ja kosmetiikka.

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #895 : 28.01.17 - klo:17:28 »
^ Jos haluat kokeilla ABH:lta toista sävyä, niin Caramel on vaaleampi, punainen sävy. :)
So it goes.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #896 : 28.01.17 - klo:20:51 »
^^Nyxiltä löytyy myös muista kulmakynistä sävy Auburn ja se on kaikissa minusta ihan eri sävyinen, micro browssa on aika luonnollisen punainen sävy, auto eyebrowssa on vaaleampi ja sellainen vähän keltaruskeampi sävy ja brow contourissa taas aika puna-punainen. Koostumus on tietty kaikissa vähän erilainen myös, auto eyebrowssa puuterisempi ja brow contourissa voidemaisempi ja niissä itse kynä on paksumpi kuin micro browssa. Ihan käyttiksiä kaikki, eniten ehkä tulee micro browta kuitenkin käytettyä kun se on ohuin. Nyt oon käyttänyt Anastasian pomadea Auburn-sävyssä ja siitä tykkään myös, se on vähän neutraalimman sävyinen mutta sillä saa halutessaan oikein luonnolliset kulmat.

Poissa Chronos

• HAIRahtanut
« Vastaus #897 : 29.01.17 - klo:11:28 »
Hmm, täytyykin pitää mielessä tuo ABH:caramel, sen aioin hankkia kun Auburn sävyä ei ollut tullutkaan. Dipbrow pomade on kestävyytensä puolesta hyvä mutta luonnollisuus on mun kädellä annosteltuna kaukana  ;D Opettelin ja opettelin mutta ei lähtenyt sujumaan. Voisi nuo NYXin vaihtoehdot käydä myös katsomassa kun Lahteen eksyy. Nyt olen tyytynyt piirtelemään kulmia MACin luomivärillä sävyssä Swiss Chocolate.
1a M ii, classic-pituus. Hennavärjäilyä 14 vuotta. Sydäntä lähellä 70-luku, ruuanlaitto ja kosmetiikka.

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #898 : 29.01.17 - klo:14:37 »
^ Millä olet levittänyt tuota Dip Brow'ta? Sen kanssa kannattaa olla tosi jämäkkä sivellin. Käytin ennen MACin viistopäistä kulmasivellintä, ja tulos oli aina melko suttuinen. Sitten ostin tuon ABH:n oman siveltimen, joka on tosi jämäkkä ja ohut sekä luonnollinen jälki tulee kuin itsestään.
So it goes.

Poissa Chronos

• HAIRahtanut
« Vastaus #899 : 30.01.17 - klo:00:00 »
Mulla on Kicksin joku oma viistopäinen sivellin jossa lukee brow, toistaiseksi ainoa koskaan omistamani niin vaikea vertailla. Tolla tulee jotenkin laikukkaat kulmat jos yrittää annostella vähemmän, ihan kuin sivellin imisi värin tai sitten se väri jämähtää ihoon josta on turha yrittää häivyttää. Puuterimaiselle tuotteelle sivellin on ollut hyvä kun siinä on sellainen millin levyinen tasainen pinta. DipBrowta laittaessa harjakset joutuu puristamaan yhteen.