Kirjoittaja Aihe: Kulmakarvat  (Luettu 227309 kertaa)

Poissa Annika

• HAIRahtanut
Vs: Kulmakarvat
« Vastaus #90 : 20.05.06 - klo:13:53 »
Mulle ei ole koskaan tullut mieleenkään koittaa huultenrajauskynää kulmiin. Aika jännä vinkki, mutta mä olenkin aina mieltänyt ne sellaisiksi vähän pehmeämmiksi. Täytyy ruveta katselemaan sillä silmällä. Joskus käytin Lumenen silmänrajauskynää kulmakynänä, kun kyllästyin sen varsinaisen kulmakynän harmauteen. Kannattanee tosiaan pitää huoli, että kynä on kovempaa sorttia eikä yhtään pehmeä-kajal- tyylinen.. Näin jälkikäteen muisteltuna sen levittely oli aika mielenkiintoista, kun saattoi pikkuisen sormella pyyhkimällä saada kulman aivan erinäköiseksi.
The greatest battles are fought within oneself.

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #91 : 21.05.06 - klo:10:20 »
Mulla on Lumenen punaruskea ja harmaaruskea kulmakynä. Toki taitavat olla siinä 10v. kumpikin... Sävyt sitten on varmaan uudistunut ;D Punaruskeaa ei ole tullut hirveästi nykyisin käytettyä, blondiin hiuksistoon istuu paremmin tuo harmahtava.

Edit. Täytyy tähän vielä heittää kysymys. Värjäilen joskus kulmiani Rectofil(?) merkkisillä aineilla. Ruskea väri käytössä, mutta tuntuu että saan sillä aina lähes mustat kulmat tai sitten en väriä lainkaan. Onko vika käyttäjässä vai tuotteissa? Vaikutusaikana n.5min.
« Viimeksi muokattu: 21.05.06 - klo:10:25 kirjoittanut Lilly Missy »

Poissa Lonka

• Tukkaguru
« Vastaus #92 : 21.05.06 - klo:10:33 »
Edit. Täytyy tähän vielä heittää kysymys. Värjäilen joskus kulmiani Rectofil(?) merkkisillä aineilla. Ruskea väri käytössä, mutta tuntuu että saan sillä aina lähes mustat kulmat tai sitten en väriä lainkaan. Onko vika käyttäjässä vai tuotteissa? Vaikutusaikana n.5min.

Aika erikoista. Minä värjään tuolla samalla aineella, mutta kulmista ei kyllä tule mustia koskaan. Tosi tummat toki saattaa tulla, jos unohtaa värit kulmiin pidemmäksi aikaa ::)  Omituista sitten, että välillä sulla tulee ihan tummat ja välillä ei mitään. Ainakin kannattaa pestä naama ennenkuin alkaa värjäilemään, koska saattaahan olla, että sulla on ollut joskus kulmat jotenkin niin rasvaiset ettei väri ole sen takia tarttunut. Vaikka ei kyllä kuulosta järkevältä sekään. Outoa kerrassaan ???

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #93 : 21.05.06 - klo:10:36 »
Täytyy tähän vielä heittää kysymys. Värjäilen joskus kulmiani Rectofil(?) merkkisillä aineilla. Ruskea väri käytössä, mutta tuntuu että saan sillä aina lähes mustat kulmat tai sitten en väriä lainkaan. Onko vika käyttäjässä vai tuotteissa? Vaikutusaikana n.5min.

Mulla on ollut vaikutusaikana vain yksi minuutti ja sillä tulee suhteellisen hyvä lopputulos, kun kulmat ovat valmiiksi tummahkot. Aika pitkä vaikutusaika sinulla.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Lonka

• Tukkaguru
« Vastaus #94 : 21.05.06 - klo:10:43 »
Täytyy tähän vielä heittää kysymys. Värjäilen joskus kulmiani Rectofil(?) merkkisillä aineilla. Ruskea väri käytössä, mutta tuntuu että saan sillä aina lähes mustat kulmat tai sitten en väriä lainkaan. Onko vika käyttäjässä vai tuotteissa? Vaikutusaikana n.5min.

Mulla on ollut vaikutusaikana vain yksi minuutti ja sillä tulee suhteellisen hyvä lopputulos, kun kulmat ovat valmiiksi tummahkot. Aika pitkä vaikutusaika sinulla.

Mulla on itsellä hyvin vaaleat kulmat ja viidessä minuutissa tulee mulle hyvä lopputulos, eli selkeästi tummemmat, mutta vielä luonnolliset. Joillakin tarttuu ihoonkin väri niin kovasti, että sen takia kulmista tulee tosi tumman oloiset muutamassa minuutissa, mutta kun väri lähtee ihosta niin lopputulos on hyvä.

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #95 : 22.05.06 - klo:10:15 »
Mulla on itsellä hyvin vaaleat kulmat ja viidessä minuutissa tulee mulle hyvä lopputulos, eli selkeästi tummemmat, mutta vielä luonnolliset. Joillakin tarttuu ihoonkin väri niin kovasti, että sen takia kulmista tulee tosi tumman oloiset muutamassa minuutissa, mutta kun väri lähtee ihosta niin lopputulos on hyvä.
Mulla on kans ihan värittömät kulmat. Ihoon en ole kyllä saanut koskaan tarttumaan, paitsi kosmetologilla värjätessä ::) Täytyykin testata pitkästä aikaa tuota värjäystä taas.

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #96 : 11.06.06 - klo:21:27 »
Minulla on ollut pitkän aikaa käytössä Rimmelin musta kulmakynä. Se on väriltään juuri sopiva, koska oikeasti se on  hieman harmaa/rusehtava. Tuntuu vain ettei väri pysy hyvin koko päivää. Pitäisi alkaa etsimään uutta, kun tuo loppuu. Olisiko esim. Maybellinellä hyvää kulmakynää?

Luonnostaan kulmakarvat ovat melko tummat (maantienharmaat), vahvistan vain hieman niitä kynällä. Nyt ajattelin kasvattaa kulmani luonnolliseen muotoon ja siitä sitten siistiä ne uudestaan. Välillä olen innostunut liikaa nyppimään ja tulos on ollut mielenkiintoinen, siksi nyt kasvattelen.  :P
« Viimeksi muokattu: 11.06.06 - klo:21:32 kirjoittanut purppura »

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #97 : 11.06.06 - klo:22:20 »
Minulla on ollut pitkän aikaa käytössä Rimmelin musta kulmakynä. Se on väriltään juuri sopiva, koska oikeasti se on  hieman harmaa/rusehtava. Tuntuu vain ettei väri pysy hyvin koko päivää. Pitäisi alkaa etsimään uutta, kun tuo loppuu. Olisiko esim. Maybellinellä hyvää kulmakynää?

Luonnostaan kulmakarvat ovat melko tummat (maantienharmaat), vahvistan vain hieman niitä kynällä. Nyt ajattelin kasvattaa kulmani luonnolliseen muotoon ja siitä sitten siistiä ne uudestaan. Välillä olen innostunut liikaa nyppimään ja tulos on ollut mielenkiintoinen, siksi nyt kasvattelen.  :P

Lumenella on mielestäni hyvä mustanharmaa, oikeastaan siis musta mutta pehmeämpi. Pysyy hyvin koko päivän kun on niin kova kuitenkin.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa purppura

• Tukkaguru
« Vastaus #98 : 11.06.06 - klo:22:50 »
Minä olen aina kuvitellut Lumenen kulmakynät kovin vahvan värisiksi. Aina käteen kokeiltuna tulee todella vahvasti sitä väriä, niin tulee mielikuva että sen käytössä täytyisi olla varovainen. Voisihan tuota kuitenkin kokeilla, kun tässä keskutelussakin sanottu hyväksi. Ja edullinen.  :)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #99 : 11.06.06 - klo:22:52 »
Minä olen aina kuvitellut Lumenen kulmakynät kovin vahvan värisiksi. Aina käteen kokeiltuna tulee todella vahvasti sitä väriä, niin tulee mielikuva että sen käytössä täytyisi olla varovainen. Voisihan tuota kuitenkin kokeilla, kun tässä keskutelussakin sanottu hyväksi. Ja edullinen.  :)

Oletko tosiaan aina katsonut nimenomaan niitä kulmakyniä etkä vaikka meikkikyniä? Aika jännä, sillä itselläni on tällä hetkellä käytössä Harmaanruskea ja sillä saa kyllä ihan reilusti vedellä että tulee jälkeä.
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa purppura

• Tukkaguru
« Vastaus #100 : 11.06.06 - klo:22:55 »
Voi kyllä olla noinkin että meikkikyniä tullut katseltua. Nehän ovat melko samanlaisen näköisiä? Pitääpä katsoa paremmin mitä niissä lukee, kun ensi kerralla kauppaan menee.  :D

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #101 : 11.06.06 - klo:22:59 »
Voi kyllä olla noinkin että meikkikyniä tullut katseltua. Nehän ovat melko samanlaisen näköisiä? Pitääpä katsoa paremmin mitä niissä lukee, kun ensi kerralla kauppaan menee.  :D

Kulmakynissä on siinä korkissa pienet harjakset, joilla saa kulmia harjattua ja väriä tasoitettua

Poissa purppura

• Tukkaguru
« Vastaus #102 : 11.06.06 - klo:23:12 »
No sitten ovat kyllä ihan erilaisia... Olen muuten tainnut ajatellakin, että niissä Lumenen kynissä ei ole sitä harjasta, ettei siksi kannata ostaa. Olen siis koko ajan katsellut niitä meikkikyniä.  :D

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #103 : 12.06.06 - klo:10:08 »
No sitten ovat kyllä ihan erilaisia... Olen muuten tainnut ajatellakin, että niissä Lumenen kynissä ei ole sitä harjasta, ettei siksi kannata ostaa. Olen siis koko ajan katsellut niitä meikkikyniä.  :D

Tästä siis johtuivat eriävät mielipiteet. ;)

jenniilona

• Vieras
« Vastaus #104 : 11.07.06 - klo:15:08 »
Onkohan kukaan muu testannut Cailapin kulmakarvaveitseä? Tuli sellainen Prismassa eteen ja pakkohan sitä oli heti testata   ;D Sain sillä häiritsevät vaaleat karvat kulmien ympäriltä pois ja aika tarkasti myös yksittäiset tummat karvat kulmien alta.