Kirjoittaja Aihe: Kulmakarvat  (Luettu 203174 kertaa)

Poissa Lila

• Tukkaguru
Vs: Kulmakarvat
« Vastaus #900 : 30.01.17 - klo:06:46 »
En ollut itse ihan supeinnostunut tuosta Anastasian omasta kulmasiveltimestä. On kiva, että siinä on toisessa päässä harja ja napakkuus on geelille oikein hyvä. Mutta itse sivellin on minusta turhan iso - ja myös paksuhko. Olen palannut geelikulmien kanssa Duroyn kulmasiveltimeen. Tämä on tosi jämäkkä, kärki pieni ja litteänohut. Tekee tosi luonnollista jälkeä geelilläkin. Taitaa olla tämä sivellin:

http://verkkokauppa.duroy.fi/siveltimet-4/kulmakarvasivellin-vino-rd040
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #901 : 05.02.17 - klo:16:43 »
Joko jollakin on testissä Dermosilin uusi Moist Proof -kulmaväri? Dipbrow-vastine, jonka sävy näyttää hyvältä ja hinta on kertakaikkisen kiinnostava - 6,5e siveltimineen! Oon kokeillut joitain vastaavia enkä oo löytänyt hyvää, pigmentit eivät yllä samaan kategoriaan Anastasian kanssa alkuunkaan, mutta toivoisin todella tämän olevan edes sinnepäin..

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #902 : 08.02.17 - klo:18:18 »
^ Mä just hain tänään dermon pakettini jossa oli kyseinen kulmaväri! Mielenkiinnolla odotan että pääsen testaamaan. Mulla on odotukset ainakin aika korkealla, dermolla on tullut viimeaikoina pari uutta meikkiä joista olen tykännyt ja joissa on todella hyvä hinta/laatu suhde. Toivottavasti tämäkin tuote on sellainen.  :)

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #903 : 10.02.17 - klo:06:49 »
Kaikille hyvää kulmakynää etsiville suositus: The Brow Gal -sarjan kulmakynä.

Tarttui mukaan Kicksistä, hintaa oli muistaakseni noin 22 euroa. Kynä on aika pitkä, joten tämä on riittoisa tuote. Valitsin sävyn taupe, joka on juuri sopiva tuhkainen vaaleanruskea.

Koostumus tässä on aika kova, hyvin vahamainen, eikä pigmenttiä ole liikaa. Sellaisia maalattuja kulmia tällä ei siis saa. Mukana on korkkiin sijoitettu teroitin, sitä en ole kokeillut vielä. Tällä saa tosi siistit ja luonnolliset kulmat, tykkään!

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #904 : 12.02.17 - klo:21:43 »
Dermon kulmat omaavilta nyt niitä kokemuksia kehiin!! ;D

Mä totesin että Anastasian auburn-puuteriduon punertava on liian punertava, omat harmaat kulmakarvat näkyvät liian häiritsevästi seasta ainakin omaan silmään. Duon ruskeampaan sekoitettuna tulee liian tumma. Nyxin blonde -duon tummempi on just passeli ns. neutraali mulle, ei ole punertava. Nyxin vaalea on liian vaalea, tulee suttuisen näköiset. Eikä siinä mennyt kuin pari kuukautta tajuta että Anastasian punertavasta ja Nyxin tummemmasta tulee ihan perfect sävy. :l

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #905 : 13.02.17 - klo:16:02 »
^ Mä voin laittaa mun vajaan viikon käyttökokemukset. Tämä on mun ensimmäinen dip brow tyylinen kulmaväri, eli en osaa verrata tätä valitettavasti mihinkään muuhun tuotteeseen.  :-\

Mun mielestä väri on ainakin todella hyvä tässä kulmavärissä. Mitään älyttömän tummaa lopputulosta tällä ei saa, ellei sitten laita väriä useampaa kerrosta. Väri on kulmissa sama kuin purkissakin, miten tätä nyt kuvailisi.  ;D Ensimmäisen kerran tein kulmat aika varovasti ja haaleaksi, toisella kertaa uskalsin jo käyttää väriä paremmin.

Tämä tuntuu ihmeellisen riittoisalta siveltimessä, ei tarvitse montaa kertaa ottaa purkista kulmien laiton aikana. Mun mielestä sivellin oli myös ihan ok, ainakin näin ensikertalaisena sain piirrettyä (muutaman youtube-tutorialin katsomisen jälkeen) tosi luontevasti luonnolliset ja siistit kulmat. Siveltimestä mulla on sellainen kutina, ettei varmaan kyllä kestä tämän kulmavärin loppumiseen asti, kun tuntuu klimppiintyvän aika helposti putsauksen aikana. Toivottavasti kestää putsausta näin tiheään, voi olla että olen väärässäkin siveltimen kestävyydestä.

Väri pysyy hyvin kulmissa, kävin lenkilläkin ja kulmat näytti kymmenen kertaa paremmilta hikisenä kuin esim. kulmakynän jäljiltä. Väri ei valu, varise tai pyyhkiydy esim jos sormella kokeilee pyyhkäistä. Lähtee kuitenkin ihan normaalisti meikinpoistoaineella.  Mulle isoin juttu tässä oli ehkä se, että kun omaan tosi vaaleat kulmat ja edellisestä kulmien värjäyksestä on taas aikaa, niin tällä kulmavärillä saan meikattua kulmat siististi ja luonnollisen näköiseksi. Kynällä, jota olen ennen aina tottunut käyttämään, lopputuloksesta tulee helposti aivan liian kova.

Mun odotukset ylittyi tässä tuotteessa. Tuntuu oudolta löytää näin helposti tuote, joka toimii ja on väriltään näin hyvä.  :D Hintakin oli tosi edullinen. Sivellin ajaa asiansa, mutta varmaan on parempiakin olemassa. Ajattelin ihan mielenkiinnosta ostaa kokeiluun toisenkin siveltimen.

Poissa QueenOfWinter

• HAIRahtanut
« Vastaus #906 : 15.02.17 - klo:18:12 »
Kavin nyt ottamassa nuo kestopigmentoinnit kulmiini usean vuoden harkinnan jalkeen. Tehtiin siis tuolla microblading tekniikalla ja aikaa tuossa meni vajaa kaksi tuntia. Olen tyytyvainen muuten, mutta nama ovat kylla epasymmetriset tuosta alkupaasta, onneksi sen saa kuitenkin korjattua. Mulla on melko hankalat kulmat, silla ne ovat melkoisen paljon eri tasolla eli niissa oli aika paljon saatamista, varmaan sen takia naista ei ihan symmetrisia tullutkaan. Top up on tuossa maaliskuun lopussa, eli sitten korjaillaan. Tassa kuitenkin ennen ja jalkeen kuvat:

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #907 : 15.02.17 - klo:22:04 »
^Hyvältä näyttää!

Mä tilasin tuon Dermon kulmavärin, ja juuri sudin sitä ensikertaa kulmiini. Sävy on vaaleampi kuin Anastasialta käyttämäni, eikä yhtä pigmentikäs, mutta ei niin vaalea ja pigmentitön kuin Essencen vastaava. Sain tällä kuitenkin tosi kauniinnäköiset kulmat aikaiseksi, ja jos tämä kestää koko päivän, siirryn ihan suosiolla tähän. Sävy on hyvä neutraali taupe ja sopii varmasti jotakuinkin jokaiselle, joka ei radikaalisti poikkea perussuomalaisesta värityksestä. Öveririskiä annostelussa ei juuri ole, tai riippuu tietysti, mitä tavoittelee - mun vajarit olis varmaan monelle överit, oon sitä instagramkulma-koulukuntaa. Kestävyys kuitenkin epäilyttää. Kämmenselälle tehty testikulma jätti vain haamujäljen, kun sitä vähän herkästi hinkkasi. Koostumus on aika rasvainen, eikä sillätapaa tunnu jämähtävän. Teen täyspäivätestin huomenna, toivottavasti ylittäisi kesto-odotukset.

Sivellin vaikuttaa käyttökelpoiselta!

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #908 : 18.02.17 - klo:11:49 »
Mulla on ollut tässä nyt taas kasvava halu muotoilla kulmat Mr Spock-tyyliin. Se vaan vaatisi että nyppisin kulmista puolet pois ja piirtäisin loppuosan uusiksi. Viimeksi kun olin pitänyt tuota tyyliä, niin toinen kulma ei kasvanut kunnolla takaisin n. viiteen vuoteen. Pitää ehkä vastustaa kiusausta.  :-\
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #909 : 24.02.17 - klo:12:54 »
Onko Isadoran Precision Brow -kulmakyniä kokeillut joku? Olen kiinnostunut siitä vaaleimmasta väristä Taupe, vaikutti olevan aika hyvä harmaanblondi, mutta Kicksissä näytekynästä oli niin jämä jäljellä, etten saanut siitä jälkeä iholle kunnolla.
Raitoja käpälään!

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #910 : 24.02.17 - klo:23:56 »
Oon nyt käyttänyt reilun viikon tuota Dermon kulmageeliä ja tykkään kyllä tosi paljon. Lopputulos on hivenen luonnollisempi kuin DipBrown kanssa, mutta toteutettavissa tarpeeksi skarppina ja luonnottomana omaan makuuni kuitenkin ;D Pysyy hyvin, ja minkä häipyy, häipyy siististi, kokonaisuus on pysynyt joka päivä hyvännäköisenä - ihan älyttömiä hikipäiviä ei silti tässä ole ollut. Käytän kyllä kulmageeliä päällä molempien kanssa. Tämän kanssa mulla meni ensin kauhean paljon kauemman kulmien tekemiseen kuin Anastasialla, mutta tajusin siveltimen vanhaan vahingossa vaihdettuani, että se johtui siitä. Periaatteessa tuo mukana tuleva sivellin on ihan hyvä, mutta se ottaa sitä väriä aika hennosti, sitä joutuu dippailemaan purkkiin usein ja siksi menee vähän nyhertämiseksi.

Kiinnostava nähdä, selviääkö tällä kesänkin ja kuivuuko hanakasti purkkiin, ei nimittäin vaikuta ainakaan pahalta kuivujalta.

Poissa QueenOfWinter

• HAIRahtanut
« Vastaus #911 : 25.02.17 - klo:00:24 »
Tallaiset naista mun kulmista muuten nyt tuli kun parantuivat, mulla on viela tuo top up maaliskuun lopussa, eli silloin vahvistetaan varia. Halusin siis hyvin luonnollisen lopputuloksen, omien kulmieni variset. On nama jo nyt huomattavasti paremmat kuin omat kulmani:

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #912 : 25.02.17 - klo:07:41 »
^ Tosi kivat ja luonnolliset!
Raitoja käpälään!

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #913 : 27.02.17 - klo:12:05 »
Mistä verkkokaupasta sais ABH Dipbrown taupe-sävyssä?
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #914 : 27.02.17 - klo:12:47 »
^Cult Beautysta voi tilata, jos vaan on varastossa.