^ Mä voin laittaa mun vajaan viikon käyttökokemukset. Tämä on mun ensimmäinen dip brow tyylinen kulmaväri, eli en osaa verrata tätä valitettavasti mihinkään muuhun tuotteeseen.

Mun mielestä väri on ainakin todella hyvä tässä kulmavärissä. Mitään älyttömän tummaa lopputulosta tällä ei saa, ellei sitten laita väriä useampaa kerrosta. Väri on kulmissa sama kuin purkissakin, miten tätä nyt kuvailisi.

Ensimmäisen kerran tein kulmat aika varovasti ja haaleaksi, toisella kertaa uskalsin jo käyttää väriä paremmin.
Tämä tuntuu ihmeellisen riittoisalta siveltimessä, ei tarvitse montaa kertaa ottaa purkista kulmien laiton aikana. Mun mielestä sivellin oli myös ihan ok, ainakin näin ensikertalaisena sain piirrettyä (muutaman youtube-tutorialin katsomisen jälkeen) tosi luontevasti luonnolliset ja siistit kulmat. Siveltimestä mulla on sellainen kutina, ettei varmaan kyllä kestä tämän kulmavärin loppumiseen asti, kun tuntuu klimppiintyvän aika helposti putsauksen aikana. Toivottavasti kestää putsausta näin tiheään, voi olla että olen väärässäkin siveltimen kestävyydestä.
Väri pysyy hyvin kulmissa, kävin lenkilläkin ja kulmat näytti kymmenen kertaa paremmilta hikisenä kuin esim. kulmakynän jäljiltä. Väri ei valu, varise tai pyyhkiydy esim jos sormella kokeilee pyyhkäistä. Lähtee kuitenkin ihan normaalisti meikinpoistoaineella. Mulle isoin juttu tässä oli ehkä se, että kun omaan tosi vaaleat kulmat ja edellisestä kulmien värjäyksestä on taas aikaa, niin tällä kulmavärillä saan meikattua kulmat siististi ja luonnollisen näköiseksi. Kynällä, jota olen ennen aina tottunut käyttämään, lopputuloksesta tulee helposti aivan liian kova.
Mun odotukset ylittyi tässä tuotteessa. Tuntuu oudolta löytää näin helposti tuote, joka toimii ja on väriltään näin hyvä.

Hintakin oli tosi edullinen. Sivellin ajaa asiansa, mutta varmaan on parempiakin olemassa. Ajattelin ihan mielenkiinnosta ostaa kokeiluun toisenkin siveltimen.