Täälläkin nyt microblading tehtynä! Mulla on omat kulmat tosi vaaleat, epäsymmetriset ja loppuvat kesken, ja suurin osa meikkausajasta aamuisin on mennyt siihen että ABH:n Dipbrow pomadella ne olen sutinut kuosiin. Jonkun aikaa nuo microbladingit kerkesivät houkutella, ennen kuin raaskin varata ajan, ja että haluamaltani tekijältä ylipäänsä aika löytyi. Eilen ne sitten tehtiin. Alkuviillot sattuivat toiseen kulmakarvaan pirusti, tuntui juurikin joltain ihon viiltelyltä. Mutta kun puudutteen sai paikalleen, niin ei tuntunut enää missään. Operaatio ei edes kestänyt kauaa, olin varautunut kokonaisuudessaan ainakin 1,5 tuntiin, mutta lyhemmän aikaa siinä kyllä meni, suunnitteluunkaan ei mennyt kuin ehkä 10 min. Oli kyllä jännää katsoa peilistä lopputulosta, ja vähän kyllä hätkähdinkin; oli kuitenkin vähän erinäköiset, mitä olen itse tottunut piirtämään. Lopputulos oli myös tummempi kuin odotin. Mutta kun väri ilmeisesti vaalenee, niin uskon että tulee tosi hyvät. Ja kun muotoakin olen tarkemmin tiiraullut, niin ovathan nämä ihanan symmetriset ja kasvoihin sopivat nyt! Vahvistusajan sain 6 viikon päähän. Nyt vain parantelemaan
On kyllä mahtavaa kun nyt on kulmakarvat ihan koko ajan!

Ainut mikä näyttää hassulta, on se, kun etenkin vessan peilistä katsoessa omat vaaleat karvat vähän kuultaa läpi. En tiedä pitääkö jatkossa vähän noita kulmien keskiosia sitten maalata, jottei omat haituvat niin paista. Tosin jos väri nyt vaalenee, niin ei se välttämättä haitanne. Lisäksi omaan silmään kulmat näyttää hassun "karvaisilta" nyt vielä, mutta varmaan tuo jälki pehmenee, ja jos ei, niin vahvistuskäynnillä voi varmaan asiaa korjata tarvittaessa.
Tässä ennen:

Ja heti laiton jälkeen: