Kirjoittaja Aihe: Kulmakarvat  (Luettu 215772 kertaa)

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
Vs: Kulmakarvat
« Vastaus #915 : 04.03.17 - klo:18:47 »
Ärsyttävää kun nyxin micro brow-kulmakynän ash brown on aina lopussa joka paikassa. Pitäisi aina ostaa ajoissa uusi, eikä vasta sitten alkaa pälyilemään kun vanha on jo aivan lopussa.

Kulmien kestopigmentointiin on aika varattuna, mutta siihen on vielä aikaa. Miten ellenin kulmakarvat parantuivat?

Mitä olen nyt noita microblading-kuvia katsellut, niin se jälkeen kuva on kyllä aika hämäävä kun se on otettu heti työstön jälkeen. Jälki pehmenee ilmeisesti aika paljon siitä kun iho parantuu.
APL 2b F ii kuiva, pahasti vaurioitunut ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #916 : 04.03.17 - klo:22:49 »
Morrigan, kyllähän se jälki pehmenee hiukan parantuessaan, mutta mulla ainakin on ne piirretyt "yksittäiset karvat" pysyneet erillään, eivät siis blurrautuneet yhteen. Mulla oli vahvistuskäynti 19.1., ja tässä on kuva parantuneista kulmista tasan kuukauden päästä tuosta käynnistä. Pahoittelut hillittömän kokoisesta kuvasta mutta siitä ehkä näkee paremmin lopputulosta :D

1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #917 : 17.03.17 - klo:21:34 »
Kiitos scoundrel taas kuvasta :)

Nyxin ash brownia ei löytynyt vieläkään joten jouduin ostamaan jotain muuta. 20% alennuksen siivittämänä päädyin ostamaan urban decayn Brow Beater Microfine Brow Pencil and Brush:n sävyssä neutral brown. Mainostetaan vedenkestävänä, en tiedä onko nyxin kynä vedenkestävä? Ei minulla ainakaan ole nyxin kynän kanssa mitään pysyvyysongelmia ollut.

UD:n kynä on tosi hyvä, pakkaus on lähes identtinen nyxin ja anastasian kynien kanssa, mutta ud:n kynässä on tavaraa 0,05g siinä missä nyxin kynässä on 0,09g. Neutral brown on minulle ihan ok sävyltään, mutta pidän enemmän nyxin ash brownista. Mitään pahaa sanottavaa minulla ei tuosta UD:n kynästä ole, muuta kuin kallis hinta. Hinta-laatu-suhteelta nyx voittaa.
APL 2b F ii kuiva, pahasti vaurioitunut ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #918 : 19.03.17 - klo:19:54 »
Oisko se NYX tämä? Näyttäis löytyvän Pretty.fistä paljon NYXiä ja muutakin, postikulut kynälle 1,90e kirjepostina. ;) Mä meinasin etten jatkossa jaksa lähteä etsimään kaupoista vaan tilaan ihan suosiolla tuolta meikit.

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #919 : 25.04.17 - klo:15:39 »
En tykkää oikein tuosta Anastasian dipbrow pomadesta, eli siitä purkissa olevasta siveltimellä laitettavasta kulmakarvaväristä. Muuten ois ihan ok sävyltään ja näin, mutta tuntuu kuivahtavan purkkiinsa aika nopsaan. Eihän tuossa käyttöaikakaan näytä olevan kuin 6kk, mutta kuka oikeesti käyttää jotain meikkiä (paitsi ripsiväriä) noin vähän aikaa. En nyt muista milloin oon tuon ostanut, alle vuosi sitten kuitenkin ja kerran oon kuivuneen kerroksen kuorinut pois päältä ja alla oli taas hyvää tavaraa. Jotenkin kuitenkin tuntuu, että ehkä kynä ois enemmän se mun juttu, saa siistimpää jälkeä ja helpommin aukkokohdat piiloon. Mutta käytetään pois, kun on kerran ostettu ;D
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #920 : 25.04.17 - klo:17:38 »
^Dermosilin vastaava on jotenkin märempää tavaraa, ei tunnu kuivahtavan yhtään! Vaikka Anastacia pysyy naamassa hivenen varmemmin, on jäänyt kyllä Dermo käyttöön ja Anastasia unholaan, kun Anastasia on niin ärsyttävän kuivaa jo tuossa purkin puolivälissä.

Poissa minny

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #921 : 27.04.17 - klo:10:29 »
Geelirajauksia pystyi kai elvyttämään inglotin duralinella tai jostain muistan lukeneeni myös silmätippojen käytöstä geelirajauksen virkistämisessä. Samat voisivat varmaan toimia myös diprowhun ja vastaaviin?

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #922 : 27.04.17 - klo:11:40 »
Vauvaöljyä tms. mineraaliöljyä olen myös kuullut suositeltavan. Dipbrown kanssa auttaa myös hetkeksi se, että mössää ja sekoittelee sen.

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #923 : 27.04.17 - klo:14:46 »
Käytän DipBrowta ja muita saman tyyppisiä tuotteita niin, että otan väriä siveltimellä aina vain purkin reunasta. En tiedä miksi, mutta tuotteet tuntuvat pysyvän parempina niin. :)
So it goes.

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #924 : 05.06.17 - klo:19:36 »
Mulla ois kulmakarvat pigmentoitu ja vahvistuskin tehty. Olen todella tyytyväinen että uskaltauduin operaatioon. Vaikuttaa ihan älyttömästi meikittömässä naamassa että kulmat on kuosissa ja en oo koskaan näyttänyt flunssassa näin hyvältä! ;D

Meikkaan yleensä aika paljon ja voimakkaammassa meikissä olen edelleen sipaissut vähän kulmakynää pigmentoinnin päälle. En silti missään nimessä haluaisi että pigmentointi olisi tämän vahvempi, koska sitten kulmat näyttäisivät meikittömällä naamalla aika luonnottomilta. Tuo kulmakynän käyttö on oikeasti ihan pari sipaisua, ei mitään pitkäaikaista jyystämistä niin kuin ennen.

Jännä miten noi pigmentointien jälkihoidot vaihtelevat. Osalla rasvataan päivittäin ja saa kastella normaalisti parin päivän jälkeen ja osalla taas ei saa kastella kymmeneen päivään eikä mitään rasvaa laiteta. Omat kulmani kuuluivat jälkimmäiseen kastiin, mutta olin ihan tyytyväinenkin ettei tarvinnut rasvailla.

Pigmentoinnin tekeminen sattuu. Ekat viillot tehtiin ilman puudutetta ja puudute lisättiin vasta sen jälkeen. Puudute ei ilmeisesti tehoa kovin hyvin ehjällä iholla. Puuduttamisen jälkeen ei enää sattunut. Vahvistuskäynnillä ei tarvinnut kauheasti lisätä väriä ja siinä ei käytetty puudutetta ollenkaan. Silmät vuotaa vettä aika huolella siinä tekovaiheessa ja se myös aivastuttaa aivan saakelisti. Menin ensimmäiselle käynnille kulmat meikattuna, niin tekijä näki minkälainen tyyli mulla niissä on. Silmissä mulla oli pelkästään vedenkestävää ripsiväriä ja hyvä ettei ollut muuta, koska ne vuotavat silmlät olisi kyllä sotkenut kaiken.

Poissa anannas

• Tukkaguru
« Vastaus #925 : 07.06.17 - klo:14:31 »
Mullakin on vihdoin microblading-aika varattuna ja kyselisin, että miltä naama näyttää samana päivänä ensimmäisen pigmentoinnin jälkeen? Mietin, että perunko kaikki muut menot samalta illalta vai näytänkö ihan ihmiseltä / voinko meikata jne. "Liian tummat" kulmat ei haittaa, mutta jos olen muuten punakka tai turvonnut tms., niin sitten en ehkä sovi tapaamisia...
« Viimeksi muokattu: 07.06.17 - klo:14:33 kirjoittanut anannas »

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #926 : 07.06.17 - klo:21:51 »
^ Riippuu varmaan ihosta, mutta mulla ei mitään ihmeempää punoitusta tai turvotusta ollut lainkaan. Ei haittaa vaikka olisi iltamenoja.

Poissa tnn

• HAIRahtanut
« Vastaus #927 : 10.06.17 - klo:09:32 »
Täälläkin nyt microblading tehtynä! Mulla on omat kulmat tosi vaaleat, epäsymmetriset ja loppuvat kesken, ja suurin osa meikkausajasta aamuisin on mennyt siihen että ABH:n Dipbrow pomadella ne olen sutinut kuosiin. Jonkun aikaa nuo microbladingit kerkesivät houkutella, ennen kuin raaskin varata ajan, ja että haluamaltani tekijältä ylipäänsä aika löytyi. Eilen ne sitten tehtiin. Alkuviillot sattuivat toiseen kulmakarvaan pirusti, tuntui juurikin joltain ihon viiltelyltä. Mutta kun puudutteen sai paikalleen, niin ei tuntunut enää missään. Operaatio ei edes kestänyt kauaa, olin varautunut kokonaisuudessaan ainakin 1,5 tuntiin, mutta lyhemmän aikaa siinä kyllä meni, suunnitteluunkaan ei mennyt kuin ehkä 10 min. Oli kyllä jännää katsoa peilistä lopputulosta, ja vähän kyllä hätkähdinkin; oli kuitenkin vähän erinäköiset, mitä olen itse tottunut piirtämään. Lopputulos oli myös tummempi kuin odotin. Mutta kun väri ilmeisesti vaalenee, niin uskon että tulee tosi hyvät. Ja kun muotoakin olen tarkemmin tiiraullut, niin ovathan nämä ihanan symmetriset ja kasvoihin sopivat nyt! Vahvistusajan sain 6 viikon päähän. Nyt vain parantelemaan :)

On kyllä mahtavaa kun nyt on kulmakarvat ihan koko ajan! :D Ainut mikä näyttää hassulta, on se, kun etenkin vessan peilistä katsoessa omat vaaleat karvat vähän kuultaa läpi. En tiedä pitääkö jatkossa vähän noita kulmien keskiosia sitten maalata, jottei omat haituvat niin paista. Tosin jos väri nyt vaalenee, niin ei se välttämättä haitanne. Lisäksi omaan silmään kulmat näyttää hassun "karvaisilta" nyt vielä, mutta varmaan tuo jälki pehmenee, ja jos ei, niin vahvistuskäynnillä voi varmaan asiaa korjata tarvittaessa.

Tässä ennen:

Ja heti laiton jälkeen:
1bMii, virallisella huijausmitalla 78 cm pitkä tukka. Vaalea, hieman sekavärinen kuontalo.

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #928 : 12.06.17 - klo:00:15 »
^Kyllä ne vaalenee ja jälki pehmenee. Voithan myöhemmin värjätä kulmakarvoja jos tuntuu että ne on turhan vaaleat pigmentoinnin päällä?

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #929 : 12.06.17 - klo:06:11 »
^^ Näyttää hyvältä! Jälki varmasti tosiaan pehmenee. Voi että kun polttelis itseänikin  :l
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett