Mulla on melko rasvainen, ilmeisestikin sitten melko paksu iho ja mulla väri hävisi ensimmäisen käsittelykerran jälkeen melkein kokonaan sekä vahvistuksenkin jälkeen melko nopeasti. Vahvistus tehtiin vielä painamalla terää enemmän, jotta väriä olisi mennyt syvemmälle ihoon juuri sen takia, ettei ensimmäisestä kerrasta jäänyt oikein mitään ihoon. Eipä se vahvistuskaan sitten pysynyt älyttömän hyvin, väriä jäi kaikkein eniten omien karvojen alle, eikä juurikaan niille paljaille alueille mihin olisin väriä tarvinnut. Harmittaa kyllä paljon, koska tuntuu, että koko kallis kestopigmentointiprosessi parantumisineen ja tummine kulmavaiheineen meni melkein kokonaan hukkaan.
Sekin ärsytti, ettei tekijä millään tajunnut minkä muotoiset kulmat haluan. Tulin molemmille pigmentointikerroille meikit päällä ja lisäski pyysin vahvistuskerran aluksi, että saan itsekin piirtää kulmien mallia iholle. Halusin näyttää millaiset kulmat itse teen, mutta siltikin hän teki samanlaiset kulmat kuin kaikille muillekin asiakkailleen, eikä osannut tehdä sellaisia kulmia kuin olisin halunnut. Lisäksi kulmista tuli hiukan epäsymmetriset molemmilla kerroilla.