Kirjoittaja Aihe: Kulmakarvat  (Luettu 248534 kertaa)

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
Vs: Kulmakarvat
« Vastaus #960 : 05.05.18 - klo:19:05 »
^Todennäköisesti tehdään samassa tehtaassa. Mikä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että tuotteiden raaka-aineet olisivat identtisiä (et niin väittänytkään).

Aika hintava tuo Dependin kynä. Olen aina pitänyt Dependiä edullisena merkkinä ja tuo 7€ olisi aika lähellä sitä, mitä odottaisin kulmakynän maksavan.

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #961 : 08.07.18 - klo:23:39 »
Ketjua selaamalla löytyisi, mutta onko Turussa Microblading paikkaa, jota suosittelette?

Poissa Neve

• HAIRahtanut
« Vastaus #962 : 04.10.18 - klo:13:18 »
Catricen Slim‘Matic Ultra Precise Brow Pencil Waterproof on tosi hyvä ja edullinen kulmakynä  :) Näppärä käyttää ja saa siistiä + luonnollista jälkeä aikaan. Vedenkestävyydestä en tiedä, mutta ainakin on pysynyt kulmat hyvin kuosissa koko päivän.

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #963 : 25.10.18 - klo:15:30 »
Millä merkillä olisi oikeasti vaalea blondille sopiva brow pomade, joka kestää? Abh blonde on liian tumma :(
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #964 : 25.10.18 - klo:18:03 »
^Juuri satuin selailemaan Dermosilin sivuja ja uutuutena oli Moist proof Kulmaväri sävyssä fair eli vaaleampi kuin heidän aiempi pomade. Ehkä kannattaa kokeilla, sävyn kuvaillaan sopivan kylmän vaaleille kulmille ja ainakaan ei ole hinnalla pilattu :)

Paikalla Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #965 : 03.02.19 - klo:18:26 »
Miten teidän microblading-kulmat ovat kestäneet? Omasta laitosta on kulunut kohta 2 vuotta ja eipä näistä ole enää paljoa jäljellä. Harkitsen vakavasti että menisin uusintaan, ainoa mikä jarruttaa on kallis hinta.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa tnn

• HAIRahtanut
« Vastaus #966 : 04.02.19 - klo:16:46 »
Miten teidän microblading-kulmat ovat kestäneet? Omasta laitosta on kulunut kohta 2 vuotta ja eipä näistä ole enää paljoa jäljellä. Harkitsen vakavasti että menisin uusintaan, ainoa mikä jarruttaa on kallis hinta.
Mä laitoin omani 2017 heinäkuussa, ja piti silloin muutaman kuukauden sisällä vahvistaa vissiin 3 kertaa yhteensä, kun ei meinannut väri tarttua. Kulmat pysyivät ihan ok:na viime elokuuhun asti, jolloin taas vahvistutin ne. Nyt olen yllättynyt, kun tuntuu, että paikoin pigmentti alkaa taas lähteä pois! Okei, iho on varmasti nuori ja uudistuva vielä näin 28 vuotiaanakin, jolla on osuutta asiaan. Kaverilla on pysynyt tosi hyvin shading-kulmat, olen miettinyt, pitäisikö itsekin kokeilla sellaisia seuraavalla vahvistuskerralla kunhan raaskin taas mennä. Meikata kulmia on täytynyt koko ajan kuitenkin lisäksi ABH Dipbrow pomadella, ei nämä mitkään heti valmiit ole koskaan vielä olleet. Paremman näköiset kuitenkin kuin omat onnettomat kulmani.
1bMii, virallisella huijausmitalla 78 cm pitkä tukka. Vaalea, hieman sekavärinen kuontalo.

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #967 : 04.02.19 - klo:17:06 »
Kävin kesällä microbladingissä Kakkobrowsilla ja vahvistuksestakin on jo kuukausi aikaa. Väri on pysynyt samana koko ajan eikä rupia tullut. Mitään värin katoamista eikä tyhjiä läikkiä siis koskaan tullut. Oletin niitä tulevan kuten kaikissa näkemissäni youtuben videoissa, mutta kohdallani ei niin käynyt. Annoin ekalla kerralla aika vapaat kädet, toki keskusteltiin minkä muotoiset kulmat haluan. Vahvistuksessa muotoiltiin kulmia vielä tarkemmin siihen suuntaan kun halusin, eli kulmikkaaksi pyöreämmän muodon sijaan. Oma silmä näkee vielä hiukan korjattavaa muodon suhteen, mutta muutoin olen oikein tyytyväinen. Kyllä on helppoa nyt!

Noin pari kuukautta sitten alkoi tuntua, että vahvistus olisi tarpeen, aiemmin ei kulmiin tarvinnut lisätä mitään. Mulla on vahvistusaika loppukuussa.
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Paikalla Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #968 : 04.02.19 - klo:20:23 »
Mulla on microblading haalistunut selvästi lämpimänsävyiseksi, jopa punertavaksi, vaikka alkuperäinen sävy oli aluksi selvästi kylmänruskea/harmahtava. Tämä ei tällä hetkellä häiritse, koska jäljellä oleva pigmentti on niin vähäistä. Vähän kuitenkin mietityttää että jos käyn vahvistamassa kulimia, onko mulla tulevaisuudessa punaiset kulmat vai kuluuko väri jatkossakin pois lähes kokonaan.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #969 : 07.02.19 - klo:22:38 »
Mä haaveilen edelleen kestopigmentoinnista kulmiin, kyllä kulmakarvat vaikuttavat niin paljon omaan ulkonäköön. Hirvittää vaan maksaa paljon jostain semmoisesta minkä kestosta ei voi olla varma.

Mitenköhän ihan kulmakarvojen tatuointi?  :)
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #970 : 08.02.19 - klo:18:07 »
^En suosittele. Tai tatuoija saa olla todella taitava. Työkaverillani on tatuoidut kulmat ja noh... pääasia, että itse tykkää.
Noissa ajan mittaan haalistuvissa on sekin etu, että iän myötä kulmakarvojen laskeutuessa haalistuvat kulmat ei näytä niin hölmöiltä, kun kaaren muoto muuttuu.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #971 : 08.02.19 - klo:22:54 »
^ Erinomaisen hyvä pointti :)
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Paikalla Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #972 : 09.02.19 - klo:11:54 »
En ole koskaan nähnyt kauniita tatuoituja kulmia. Tatuointivärit myös tuppaavat muuttamaan väriään ajan saatossa, joten vuosien päästä kulmien sävykin voi näyttää aika pahalta.