Kirjoittaja Aihe: Kulmakarvat  (Luettu 309006 kertaa)

Poissa Neve

• HAIRahtanut
Vs: Kulmakarvat
« Vastaus #990 : 19.07.20 - klo:15:50 »
^Kuulostaapa mielenkiintoiselta! Lähtee testiin, kiitos vinkistä. Löysin näppärät ohjeet Erika Naakan blogista, jos muitakin kiinnostaa ;) https://www.lily.fi/blogit/nude/kulmat-ojennukseen-saippualla/

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #991 : 25.07.20 - klo:16:18 »
Onkohan värittömissä geeleissä lopulta isoja eroja? Vahoja kokeilin joskus, mutta ne ei mulla toimineet. Geeleistä vuosien varrella joku oli tuhdimpaa (MAC brow fix) ja joku kevyempää (ainakin Rimmel, joku muu marketti ja selektiivinen). Nyt on käytössä H&M:n geeli joka ajaa hyvin asiansa. Jos ei satu geeliä olemaan niin joustava hiuslakkakin toimii (lakkaa kulmiin sormien tai harjan/siveltimen avulla).
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa Chronos

• HAIRahtanut
  • Focus sounds like hocuspocus
« Vastaus #992 : 25.07.20 - klo:19:47 »
Mä olen kokeillut ainoastaan ABHn väritöntä ja Lumenea, ja ABH piti paremmin kulmat kuosissa ja kuivui nopeammin. Testasin tänään kulmien muotoilua saippualla, Marius Fabren marseillesaippua ei ehkä ole ihan paras tähän tarkoitukseen koska mun mielestä toi kaikki mikrokarvatkin esiin mun siistimättömistä karvamadoista  O:) MUTTA on loistava apu kulmien siistimisessä niin että saa tarkasti nypittyä alareunan muotoonsa. Vedän ensin sokerointisokerilla pahimmat rehokarvat ja sitten nypin lähempää kulmien alarajaa jottei käy "hupsis" efektiä.. Kiitos teinigoottivuosien kulmat kasvavat tupottain mutta onneksi kolot on helppo paikata.
1a M ii, vyötäröpituus. Hennavärjäilyä vuodesta 2003. Musiikilla toimiva ihminen <3