Kirjoittaja Aihe: Kulmakarvat  (Luettu 221901 kertaa)

maikku

• Vieras
Vs: Kulmakarvat
« Vastaus #120 : 15.07.06 - klo:19:05 »
CB, sä siis tarvitset lakkapullon ihan vain kulmia varten. Mieti kuinka pitkään pullo kestäisi. Ja kestäisi. Ja kestäisi.  ;)

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #121 : 15.07.06 - klo:19:13 »
Mullakin tuo lakka on osoittautunut paremmaksi kuin geeli. Voiko lakka vanheta? Halvempaahan se taitaisi olla ostaa lakkapullo kuin sellainen pikkuinen geeli joka maksaa tyyliin 6e.

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #122 : 15.07.06 - klo:19:16 »
^ Ja saahan niitä lakkojakin matkakoossa :)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #123 : 15.07.06 - klo:19:22 »
Lumenellakin tuo on muuten nykyään kulmaVAHA eikä enää geeli. :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #124 : 15.07.06 - klo:19:24 »
CB, sä siis tarvitset lakkapullon ihan vain kulmia varten. Mieti kuinka pitkään pullo kestäisi. Ja kestäisi. Ja kestäisi.  ;)

Haha, joo ;D Pitääpä jopa harkita ;) Kunhan löytyis hyväntuoksuisia lakkoja. Tai hajusteettomia. Mutta onhan niitä, jeah! Ja tosiaan matkakokojakin on! Noni, syytä ostaa siis hiuslakka!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #125 : 16.07.06 - klo:00:09 »
Mä oon käyttänyt hiuslakkaa kulmissa niin kauan kun olen vain meikannut. Oli mun ekoja ehostusjuttuja laittaa kulmakarvat lakalla ojennukseen.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Sanna

• Tukkaguru
« Vastaus #126 : 16.07.06 - klo:23:43 »
Minulla ei kyllä lakka pidä kulmakarvoja ojennuksessa, yritetty on. Nyt sitten lopulta hankin Lumenen kulmakarvavahan, ja se kyllä hoitaa hommansa hyvin.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #127 : 17.07.06 - klo:15:55 »
Voisikohan normaalia hiusgeeliä laittaa kulmiin? Se olis musta jotenkin kivempi, kuin lakka, jota pitäs eka suihkutella siihen kulmaharjaan.

Onko Lumenen kulmavaha väritön?
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #128 : 17.07.06 - klo:15:58 »
^ Ei ole Lumenen vaha väritön, vaan sellanen tumman ruskea (tosin ei kai sitä väriä niin hirveesti kuitenkaan kulmiin tartu..). Menivät penteleet sen värittömän kulmageelin valmistuksen lopettamaan :-\

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #129 : 17.07.06 - klo:16:00 »
^ jaa no en mä sitten sitä osta. Kumminkin värjään kulmia mustalla kulmavärillä ja siitä tulee luonnollinen tulos. En siis halua mitään rusehtavaa niihin.

Poissa Armada

• HAIRahtanut
« Vastaus #130 : 17.07.06 - klo:16:02 »
Voisikohan normaalia hiusgeeliä laittaa kulmiin? Se olis musta jotenkin kivempi, kuin lakka, jota pitäs eka suihkutella siihen kulmaharjaan.

Olen kans miettinyt tuota hiusgeelin laittamista kulmageeliksi. Harmittaa kun tuli hävitettyä vanha kulmageeliputkilo. Siihen voisi varmaan yrittää laittaa geeliä. Ei kun joo, olenhan minä kokeillutkin. Laitoin kulmiin ikivanhaa, kimaltavaa hiusgeeliä, joka muuttuu pursotettaessa vaahtomaiseksi (jotain Goldwellin vuodelta yks ja kaks). Se toimi muistaakseni ihan hyvin.

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #131 : 17.07.06 - klo:16:43 »
Minulla on tummat kulmat (mikä on täälläkin moneen kertaan tullut esiin, esim. "Keneltä julkkikselta näytät" "Vastaus koneen mukaan: Enrique Inglesias"  ::)), joten tiedän tosiaankin mistä puhun kun puhun hankalista kulmista! Hiuslakka on paras apuväline kulmakarvojen ojentamiseen, se on yksinkertaista, halpaa ja helppoa. Mikään kulmageeli ei toimi niin hyvin kuin hiuslakka. Noissa geeleissä on se ongelma, että sitä ainetta menee joko liikaa tai liian vähän - jos menee liian vähän, se on ihan yhtä tyhjän kanssa ja liian paljon taas aiheuttaa sen, että kulmakarvojen karvat nyppääntyvät yhteen ja tulee inhottavaa epäluonnollista jälkeä. Pahimmillaan kulmat näyttävät noiden geelien kanssa siltä, että niihin olisin oikeasti harjattu sitä ripsiväriä. Hiuslakan kanssa tätä ei tapahdu, koska ensinnäkin suurin osa lakasta kuivuu sormeen/kulmakarvaharjaan ennen kuin sitä ehtii sipaista kulmakarvoihin - todella vaikeaa saada laitettua liikaa. Lakkaa tarvitsee laittaa myös todella vähän että kulmat pysyvät ojennuksessa ja tuo lakka kestää koko päivän ja lähtee helposti pesussa. Suosittelen! :)
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #132 : 17.07.06 - klo:22:35 »
Geelin kanssa saattaa tosiaan tullut tuo klipmmaantumisefekti, jos tuotetta menee liikaa, mutta vahan kanssa en ole huomannut samaa. Muutenkin tykkään kulmavahasta enemmän kuin geelistä.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #133 : 02.08.06 - klo:12:38 »
Ei onneksi tarvii värjätä (värjään äipän kulmat ja siinä on tarpeeksi tekemistä), mutta keväällä käydessäni kosmetologilla se kysyi saako siistiä. Annoin sitten luvan ja voe kaad! Meinasin kuolla! No en, mutta saa liioitella sitä kipua. Tulihan niistä siistimmät. Itte sitten jatkoin kotona aina kun karva ilmestyy "väärään" paikkaan. Tweezermanillä on muuten huippu hyvät pinsetit. Ei koske läheskään niin paljon kun itse sen tekee.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

doomsower

• Vieras
« Vastaus #134 : 02.08.06 - klo:15:42 »
Mun omat kulmat on aika vaaleat ja eri korkeudella. Menin kerran värjäämään niitä ja jouduin nyppimään tosi paljon että sain niistä suunnilleen samanlaiset. Vaaleina se korkeusero ei niin näy.

Tykkään kapeista kulmista, ei kuitenkaan tasapaksuista vaan tuosta keskeltä paksummat ja kapenevat ulospäin. Silti pitää olla keskelläkin aika kapeana. Aiemmin piirtelin kulmat Rimmelin mustalla kulmakynällä, kunnes huomasin että mustalla luomivärillä ja sellaisella vinolla siveltimellä niiden tekeminen on helpompaa. Grimasin luomiväri on pysynyt kulmissakin ihan hyvin, en siis kiinnitä sitä mitenkään.