Kirjoittaja Aihe: LaurEss  (Luettu 32185 kertaa)

Poissa lambie

• Haiven
  • *
Vs: LaurEss
« Vastaus #180 : 11.02.10 - klo:17:15 »
Mikä Lauressin sävyistä vastaisi parhaiten lolon porcelainia? :o olen aikeissa meinaan tilata mutta hirveästi vaihtoehtoja ...  ???
1cMii,oma väri platinablondi, tavoitteena alaselkä

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #181 : 22.02.10 - klo:10:39 »
Mites nämä sävyt nyt menee, mikä on Lauressin ns. neutraalein pohja? Mä jotenkin kuvittelin että se olisi ivory, mutta tämäkin on mulle aavistuksen keltainen (tummuus on subtle). Neutral oli muistaakseni mulle liian beige. Eiks tällaiselle täysin värittömälle löydy siis mitään... Eli noin subtle-tason neutraali elemental-pohja on hakusessa.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #182 : 22.02.10 - klo:11:23 »
Mä sain ihan hetki sitten LaurEssin sampletilaukseni. Ensimmäinen kokemus tästä sarjasta ylipäätään, joten painin saman ongelman kanssa; mikä sävy... Tuo Neutral on tosiaan mullekin turhan beige. En osaa vielä oikein kuvailla tarkempaa näitä sävyjä kun eri valaistuksissa vaihtelee aivan älyttömästi ja mun iho on niin monen kirjava että menee senkin takia hetki että saa jotain tolkkua näistä ::)  Harmittaa kun en ottanut tilaukseen enempää viileitä, vaan keskittyin enemmän persikan etsintään. Sublte Petal vaikuttaisi nimittäin ehkä parhaalta - so far... Sävyn tummuuden suhteen näytän osuvan subtlen ja radiantin väliin.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa sommarsnö

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #183 : 22.02.10 - klo:15:43 »
Täälläkin on tänään vastaanotettu LaurEssin sampleja. :) Olin/olen melkosen pihalla omasta sävystäni, joten tilaisin kokeiluun ihan kunnon kasan sampleja eri koostumuksissa. Nyt ensitestailun jälkeen tuntuu, että Gentle Neutral olisi paras. Melkonen ylläripylläri oikeastaan, mä olen luullut olevani enemmän joku pinkkiharmaa-henkinen tapaus. Ei näistä jutuista ota selvää. :P Mullakin on kyllä aika kirjava feissi ja vieläpä jotenkin ihan eri värinen kuin kaula ja muu kroppa (miten sekään voi edes olla mahdollista?), että ei ole kyllä mitään maailman helpointa hommaa tämä oikean sävyn löytäminen.

Koostumuksista lemppari taitaa olla Elemental. Mulla riittää peiteltävää, joten Minimalist ei ihan riitä vaikka onkin muuten tosi hyvän olonen. Ethereal taas tuntuu vähän överiltä ja klimppiytyy ikävästi.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #184 : 23.02.10 - klo:22:12 »
Tässä vähän osviittaa Lauressin sävyistä:

Soft-tummusasteen pohjia:
Yellow, Gold, Fawn, Tan, Neutral, Ginger, Petal (Ivory puuttuu)

Radiant-tummuusasteen pohjia:
Yellow, Gold, Fawn, Ivory, Tan, Neutral, Ginger, Petal

Lauressilla on tosi hyviä pohjasävyjä erityisesti neutraali-ihoisille. Aika monen sarjan neutraalit ovat ärsyttävän harmahtavia, mutta ei Lauressilla!

Elikkä Yellow on tosi keltainen, Gold on myös aika kellertävä. Ivory on vaalean kellertävä, jossa on kuitenkin ihan pikku hippunen persikkaisuuttakin. Fawn on pikkaisen harmahtava oliivi. Tan on lämmin neutraali, Neutral on perusneutraali, ja Ginger on kylmä neutraali. Petal on selkeästi kylmä, pinkkipohjainen sävy.

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #185 : 23.02.10 - klo:22:51 »
Kiitos näistä ainokainen! Ei tuo Yellow näköjään mtenkään kamalan keltainen ole (verrattuna vaikka Aliman Goldeniin), voisi kokeilla. Gold oli mulle melkein mutta ei ihan, näytti inan harmaalta mun kaulaan verrattuna.
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #186 : 26.02.10 - klo:12:04 »
Mistä tietää, onko kylmä vai lämmin neutraali? Mä oon tyytyväinen kun ymmärrän edes olevani neutraali... Oon kuvitellut että mun iho taittaisi enemmän lämpimään, mutta testasin yksi päivä Gentle Gingeriä ja äkkiseltään sekin vaikutti paremmalta kuin tuo Ivory. Mä oon kuvitellut että Ginger olisi persikka... "Fair warm with soft peach tones" on kuvaus.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #187 : 26.02.10 - klo:12:14 »
Vaikka aivan ihanaa onkin että tuli läjä sampleja LaurEssilta ja Sassylta, niin nyt alkaa jo aika lailla väsyttämään tähän pohjien vertailuun ja sävyn oikean metsästämiseen....argh.. Mutta sen verran olen saanut selville nyt, että Petal sävy sopii melko kivasti mulle, neutraali on melkoisen beige, mutta paremmin sopii silti kuin esim EDM'n neutraalit jotka tekee musta vallan harmaanaamaisen. Ginger saattaa toimia myös. Vaaleusaste on Subtle tai Gentle, Radiant luultavasti sitten kesällä.

Koostumuksista sensijaan ei ole mitään epäselvyyttä; Elemental toimii, Ethereal korostaa juonteita ja huokosia. Minimalist-samplea en kyllä edes tilannut, koska olen kuivaihoinen ja se on rasvoittuvalle tarkoitettu.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Copper

• Vieras
« Vastaus #188 : 18.05.10 - klo:19:24 »
Tänään olen testannut Lauressin Minimalist-pohjaa sävyssä Radiant Yellow. Tummuusaste on sopiva tai saisi jopa olla tummempi. Hassulta on tuntunut se, että Radiant Yellow on näyttänyt kasvoilla jopa hitusen liian beigeltä, vaikka se onkin todella keltainen eikä lainkaan niin beige kuin esim. Gold ja Ivory. Tuskaiselta kyllä tuntuu pitää tätä kasvojen rasvoittumista loitolla. Kasvot kiiltelevät ihan kunnolla päivän mittaan. En oikein tiedä, mitä tämän Minimalistin kanssa pitäisi käyttää primerina tai viimeistelypuuterina. Jos jollakulla on jakaa vinkkejä, miten tämän saisi rasvoittuvalla iholla parhaiten toimimaan, otan vinkkejä hyvin kiitollisena vastaan.

Lauressin kabuki on kyllä aivan ihana, suorastaan taivaallinen! Se on hyvin pehmeä ja pohja oli helppo pyöritellä sillä paikalleen. :-*

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #189 : 19.05.10 - klo:09:18 »
Mullakin on käytössä Minimalist-pohja, joka on tarkoitettu rasvoittuvalle iholle. Mutta ei se mullakaan pidä ihon kiiltoa poissa kovin pitkään.
Olen nyt ihastunut sekoitukseen, jossa on 2/3 Minimalistia ja 1/3 silkkipuuteria. Tämä toimii mulla todella hyvin. Teitty tuon silkkipuuterin lisääminen pohjaan alentaa pohjan pigmenttipitoisuutta, jolloin lopputulos ei ole niin peittävä. Mutta näin kesällä tykkään kevyemmästä pohjasta enemmän muutenkin. Kannattaa kokeilla!

Copper

• Vieras
« Vastaus #190 : 22.05.10 - klo:16:01 »
Kiitos ainokaiselle vinkistä yhdistää Minimalist ja silkkipuuteri. :) Sain Minimalistin toimimaan ihollani melko hyvin silkkipuuterin avulla. Toki iho kiilteli päivän mittaan mutta paljon maltillisemmin kuin ilman silkkipuuteria. Radiant Yellow tuntuu sävynä paremmalta kuin Radiant Gold. Mietin vielä, onko Radiant tällä hetkellä hitusen liian tumma kuitenkin.

Minimalistista taidan kyllä pitää pohjana enemmän kuin Meowin pohjista. Toivottavasti löytyisi aivan nappisävy! Ja silkkipuuterinkin lisähankintaa täytyy alkaa suunnittelemaan, tosin nykyinen sample kestää vielä jonkin aikaa.

Poissa Choko

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #191 : 23.05.10 - klo:22:57 »
Äh, en voinut pitää näppejäni kurissa, vaan jotenkin vain lähti ensimmäinen LaurEss-tilaus menemään...  ;)
Sampleja on tulossa kaikista eri pohjista muutamissa väreissä. Toivottavasti joku nappaa. Ainokaiselle kiitos väriosviitasta!  :)
1a F ii, luonnollinen väri maantienharmaa, jossa vähän punapigmenttiä<br />...haluu taipuisat tummanruskeet hiukset...

tessa

• Vieras
« Vastaus #192 : 11.06.10 - klo:20:56 »
Olen tässä pitkästä aikaa tekemässä tilausta Lauressille, ja tarvitsisin vinkkejä hyvästä kulmaväristä vaalealle. Lauressilla ei taida varsinaisia kulmavärejä olla, mutta josko mattaisista luomareista löytyisi joku. Olen aikaisemmin käyttänyt Lumenen vaaleinta kulmakynää.

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #193 : 28.12.10 - klo:05:31 »
Onko Lauressille tällä hetkellä mitään alekoodia? Ajattelin ostaa yhden pohjan ja tasapääkabukin mutta pitäisiköhän odottaa vuoden alkuun.. jos laittavat pienen alemyynnin pystyyn.

Kellään kokemuksia Smoothing Flat Top Brushista?

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #194 : 30.12.10 - klo:19:11 »
Tilasin täysikokoisen Minimalist-pohjan sävyssä Gentle petal ja onneksi sävy soittautui juuri sopivaksi, sillä en jaksanut tilailla sampleja. Pohja saisi olla hieman peittävämpi, mutta muuten on ollut ihan hyvä. Tämän kanssa tarvitsee ehdottomasti peiteaineen näpyille ja muille, koska on todella kevyt. Ei tee ainakaan omaa ihoani mitenkään liian matan näköiseksi tai pidä kiiltoa poissa otsalta, mutta kestää ihan hyvän näköisenä työpäivän vaikka meneekin uurteisiin niin kuin kaikki muutkin mineraalimeikit. Saa nähdä aiheuttaako tämäkin hirviönäppyjä, mutta koostumuksen pitäisi ainakin olla sen verran tasapainossa ettei tukkeumia pitäisi tulla.

Jos on viileäpohjainen vaalea iho niin kannattaa kokeilla tuota gentle petal-sävyä, sillä itselleni ainakin tuntuu sopivan tosi hyvin.