Kirjoittaja Aihe: LaurEss  (Luettu 33640 kertaa)

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
Vs: LaurEss
« Vastaus #45 : 12.12.08 - klo:01:14 »
Osaisiko joku sanoa mikä on meikkipohjista kaikkein vaalein? Ajattelin tilata sampleja Elementalista ja Etherealista. Lily Lololta Porcelain on mulle sopiva, mutta Candy cain ja Blondie aivan liian tummia. Mä en oikein ota selvää noista Lauressin väreistä ja kaksi-kolme samplea olisi tarkoitus tilata. Vaan mitkä on ne kaikkein vaaleimmat?

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #46 : 12.12.08 - klo:01:36 »
^ Tällaisen olen joskus netistä bongannut. Nuo sävythän saa myös Lauressin sivuilla laitettua vaaleimmasta tummempaan, mutta senhän jo varmaan huomasit  :) . Varmaan tuota Delicate Ivorya kannattaa ainakin kokeilla.
« Viimeksi muokattu: 12.12.08 - klo:01:48 kirjoittanut Pähkinä »

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
« Vastaus #47 : 12.12.08 - klo:01:46 »
Juu huomasin, jotenkin ne ei vaan näyttänyt mun silmään olevan siinä järjestyksessä niin en uskaltanut luottaa  ::)
Eli Delicate ja Gentlet on kaikkein vaaleimpia? Ja tuo ivory kaikista kaikkein vaalein? Se on varmaan ainut joka voisi sopia. Täytyy siis laittaa tilaukseen, kiitos :)

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #48 : 12.12.08 - klo:01:51 »
^ Juu, se jotenkin sekoittaa, että Delicatea on vai yhtä sävyä, eikä Gentleäkään ole kaikissa sävyissä. Mutta en kyllä itse ole tuota kokeillut, etten osaa verrata Lolon Porcelaineen, saatikka sanoa kuinka vaalea tuo Delicate Ivory on, mutta kenties joku toinen osaa...  :)

Poissa SpicyApple

• HAIRahtanut
« Vastaus #49 : 12.12.08 - klo:14:44 »
Mulla on talvikäyttöön samplet Gentle Ivorya ja Gentle Fawnia. Ovat kyllä hitusen tummempia kuin Lily Lolon Porcelain, joka omille kasvoilleni on kaikissa olosuhteissa aivan liian vaaleaa. Sen sijaan Blondie on mulle aivan passeli sävy. Voisin kuvitella, että se Delicate Ivory ois lähimpänä Porcelainia tai tarvittaessa voisi kokeilla Delicate Ivoryn sekoittamista johonkin hitusen tummempaan sävyyn.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #50 : 19.12.08 - klo:16:20 »
Magia tuosta Lauressin kabukista ilmoitusta sit heti, millanen on  ;) Lily Lolon kabuki on ollu mulla lemppari, mut alkaa olla jo aikansa elänyt. Lähinnä kiinnostais jos joku vois verrata sitä just tuohon Lolon kabukiin...

Eilen sain paketin, ja nyt uudesta, pestystä siveltimestä kommentteja. Melko pallohan tuo on, aika tuuhea, mutta minusta karvojen välissä turhankin paljon ilmaa, Lolossa minusta karvat ovat tosi tiheään ja lähekkäin, sillä levittämistä saa säännösteltyä paremmin. LaurEss vähän pölytteli pohjaa, etenkään Meowin kanssa ei oikein ollut parhaimmillaan. Luulisin, että tuo toimii hyvin vähän peittävämpien ja ''kosteampien'' pohjien kanssa, kuten vaikka Alima. Ei ihan ykkönen välttämättä ohuille pohjille. Ihan pehmoinen tuo on, aika liukaspintainen, en nyt muista yhtään, oliko synteettinen vai aito, lienenkö edes sivuilta tarkistanut.. ::) Varsi on aika paksu ja pitkä, jotenkin hassu tuollainen metallinen, kylmettyvä varsi. Ihan tyytyväinen kyllä olen, virkistävän erilainen.

Sain myös uuden huulirasvan, siinä on aika kova koostumus, mutta tuntuu ihan kosteuttavalta. En osaa tarkemmin sanoa, kun aistit ovat vähän jumissa nuhan takia.

Poissa piivikiivi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #51 : 19.12.08 - klo:16:59 »
Kiitti Magia "uutisista". Taidan sitten pysyä siinä Lolon kabukissa kun kerran on lemppari ja Lauressin on erilainen. Mistäs sitä kyllä tietää vaikka tykkäisinkin Lauressin versiosta enemmän, mut ei ota riskiä  ;D

Poissa Firestarter

• HAIRahtanut
« Vastaus #52 : 28.12.08 - klo:19:44 »
Sain vihdoin käsiini joulun alla saapuneen paketin Lauressilta. Tilasin ison sweet nothing poskipunan jonka totesin samplen kautta itselleni oikein hyväksi. Sävy on tarpeeksi vaalea persikkapinkki ja levittyy todella hyvin. Nätti hohtava koostumus.

Mukaan otin myös sen uuden silmämeikinpohjustajan edeltäjänsä Lumenen tilalle. Tuoksuu vahvasti kurkulta, koostumus on Lumeneen verrattuna aika lirua ja läpinäkyvää. Ei ehkä tuonut sävyjä yhtä selvästi esiin kuin Lumene, mutta pitää testailla vielä. Meikki on kuitenkin pysynyt hyvin. Eikä tämä ainakaan tunnu kuivattavan tai kutittavan niin kuin Lumenen pohjustaja. Luomeni eivät rasvoitu joten en tiedä miten tämä toimii rasvaisella iholla mutta kuivalle tuntuu siis sopivan.

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
« Vastaus #53 : 13.01.09 - klo:02:12 »
Täällä odotellaan taas tilausta LaurEssilta  ::) Tykästyin niin kovin Elemental- pohjaan, että siitä on nyt tulossa täysikokoinen purnukka. Ja Elementalista sekä Minimalistista tulee samplet. Kaikki sävyä Gentle Ivory. Lisäksi otin toisen samplen Alabaster- peiteainetta. Ja luomivärisampleja kivan kasan  :) Näitä sävyjä siis odotellaan:
Caress
Diva
Charisma
Kiss
Canyon
Jaded
Kiss on City Lights, muut Gem Lightseja. Täytyy nyt toivoa, ettei kaikki oli mitään älytöntä kimallehippusta... Kevääksi ja kesäksi ihanan pirteitä ja raikkaita sävyjä koitin valkata, saas nähdä osuiko valinnat oikeaan  :D

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
« Vastaus #54 : 21.01.09 - klo:16:45 »
Aloitan nyt uuden viestin kun edellisestä on jo aikaa...
Eli nyt on nuo luomarit saapuneet ja kuvasinkin ne jo tonne swatcheihin. Kokeilin kolmea sävyä toiselle luomelle ja mä kyllä tykkään näistä :) Joo, kyllähän nää hohtaa, mutta ei ole kuitenkaan mitään hiletörkyä. Kesää varten nämä hommasin ja uskon, että ajavat asiansa mainiosti. Eli raikkaita, hohtavia sävyjä halusin. Kestävyydestä en tietty vielä tiedä ja peittävämpää jälkeä saa varmaan kosteana.

Poissa Mitlu

• Hiushörhö
« Vastaus #55 : 28.01.09 - klo:10:30 »
Päätin, etten enää ala pelleilemään mineraalien kanssa, kun en ole saanut EM:a tai LilyLoloa toimimaan, mutta kun kaveri tilas noita niin Juures-keskustelujen perusteella päätin vielä kerran kokeilla, tällä kertaa LaurEssia. Tilailin tuossa loppiaisen kieppeillä näytteitä ja ne tulivat edellispäivänä eli kesti kolme viikkoa. Osa vaaleimmista näytteistä oli tummempia mitä luulin, et niitä en varmaan tule kovin paljon käyttämään, mutta eilen testailin Subtle Petalia sekä Elementalina että Etherealina ja vaikuttais olevan aika passeli sävy. Jotain hivenen tummempaa käytin varjostusvärinä. Meikki pysyi kyllä hyvänä aamusta iltaan, että en nyt sitten tiedä pitäiskö pyörtää kanta mineraaleista.  ::) Mulla ei ollut just eilen käsillä mitään sivellintä, joten laitoin meikin vipalla, mikä varmaan kuluttaa meikkiä enemmän kuin sivellin, mutta sain kuitenkin hyvän pohjan.

Lisäksi ostin kokeeksi Fresh Face Serum Dry skin -näytepullon, ja eilisen kokemuksen perusteella vaikuttaa hyvältä. Käytän nyt tuon päivisin voiteen sijasta loppuun ja katson miten iho reagoi pidemmällä aikavälillä
Punertavan ruskeaksi värjätyt, olkapäille ulottuvat hyväkuntoiset hiukset, iho vaalea ja kylmän sävyinen, pintakuiva ja herkästi ärsyyntyvä. Silmät perinteisen harmaat, väri vaihtelee hieman valaistuksen mukaan. Suosikkituotteet vaihtelevat, HQt aina etsinnässä...

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #56 : 03.02.09 - klo:22:23 »
Nyt kun on mineraaleja tullut käytettyä jo vähän pidempään, niin täytyy ehkä sanoa että Lauress on pohjissa ehdoton suosikki. Minimalistin lisäksi olen tykästynyt Etherealiin. Aluksi sain sillä aikaan hirveän pakkelimeikin, joka ei edes kestänyt. Mutta kunnolla kosteutettu iho ja todella ohut kerros jollain ilmavalla kabukilla (Lauressin oma tai MAC) levitettynä lopputulos hipoo täydellistä. Myös väripaletti on todella hyvä, jopa tällainen vaalea oliivi-ihoinen löytää nappisävyn.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #57 : 03.02.09 - klo:23:47 »
Hyvä on tosiaan LaurEssin pohja, itselläni tuo Elemental ja luomenpohjustaja on ollut käytössä nyt vajaat 2 kk, toimii sekin erittäin hyvin! Levitän siveltimellä (etten levitä vahingossa muualle sormien mukana, ihoni ei suuremmin silikonista tykkää  :P), luomivärit pysyvät koko päivän. Ei kuivata luomiani, eikä aiheuta kutinaa mutta yhä hajusta miinusta ;).

Jos sattumoisin löytyy suosituksia poskipunista aika normaalin vaalealle suomalaiselle iholle (neutraali eli sävylläkään ei niin väliä).  Jotain tekisi Lauressiltakin tilata :).
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
« Vastaus #58 : 04.02.09 - klo:00:35 »
Antakaapas nopsasti suosituksia Lauressin Primereistä ja Finishereistä. Ihoni on pintakuiva, mutta joskus pyöräillessä/pitkän päivän aikana meinaa pohja liejuuntua. Eli joku Primer(?) olisi varmaan ihan paikallaan. Finisher, eli puuteri saisi sitten taas tuoda reilusti mattapintaa ja toki myös pitää meikin paikoillaan.
Onko kokemuksia Jump Start tai Fresh Start- primereistä? Kuivattaakohan savi paljon, eli olisiko pintakuivalle tuo saveton Fresh Start parempi? Ilmeisesti sekin on kuitenkin "oil absorbing solution".
Puutereista Ultimatte Finish kuulostaa parhaalta, mutta siitä ei oikein mainita onko se rasvoittuvalle vai normaalille iholle. Myöskään sitä ei kerrota, antaako mattapinnan vai kuulaan lookin. Fantastic Finish lupaa mattapinnan, mutta onkohan se liian kuivattava?

Ei oo helppoa ei  ::)

Poissa Supermess

• HAIRahtanut
  • 1b Fi
« Vastaus #59 : 04.02.09 - klo:15:25 »
Omalle pintakuivalle sekaiholleni kaoliinia sisältävä Jump Start oli liian kuivattava, annoin omat sampleni eteenpäin. Fresh Startissa taas on silicaa, joka voi myös tuntua kuivattavalta, enkä varsinkaan näin talvella tykkää käyttää sitä. Kick Start toimii siis mulla kaikista parhaiten, sitäpä lähtisin suosittelemaan  :)

Viimeistelypuutereista voin itse käyttää ihan hyvin kaikkia, vaikka jokaisessa on silicaa - rasvoittuvalle iholle suunnatuissa Fantastic ja Ultimatte Finisheissa vain enemmän kuin Finishing Touchissa. Jotenkin se ei meikkipohjan päällä vain tunnu niin pahalta (vai kuvittelenko vain?). Ultimatessa on käytetty pohjana maissitärkkelystä, joka saattaa joidenkin ihoa ärsyttää, itselläni ei ole ollut kuitenkaan ongelmia sen kanssa.

« Viimeksi muokattu: 04.02.09 - klo:20:42 kirjoittanut Supermess »
"Kaiken vielä kylpiessä valossa olin unohtanut yrittää ottaa selville, mikä maailmassa on pysyvää, siis mihin voi todella luottaa, kun alkaa tulla pimeä."