Kirjoittaja Aihe: Ripsivärin pohjustajat ja ripsiravinteet  (Luettu 40106 kertaa)

Poissa princess

• HAIRahtanut
Ripsivärin pohjustajat ja ripsiravinteet
« : 03.09.08 - klo:11:45 »
Eli kokemuksia ja vertailua mascara baseista!
Itselläni on kokemusta Cliniquen jo  lopetetusta pohjustajasta, joka oli ihan hyvä. Tällä hetkellä käytössä on Estee Lauderin Lash primer plus, joka on ihan surkea. Harja on liian karhea eikä tuo massaa tarpeeksi  >:(
Käytattekö pohjustajaa aina meikatessa? Kellään kokemuksia Stilan ja MACin mascara baseista?
« Viimeksi muokattu: 13.08.09 - klo:14:31 kirjoittanut Chaos »
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa mingtang

• Tukkaguru
Vs: Ripsivärin pohjustajat ja ripsiravinteet
« Vastaus #1 : 03.09.08 - klo:11:48 »
Eli kokemuksia ja vertailua mascara baseista!
Itselläni on kokemusta Cliniquen jo  lopetetusta pohjustajasta, joka oli ihan hyvä. Tällä hetkellä käytössä on Estee Lauderin Lash primer plus, joka on ihan surkea. Harja on liian karhea eikä tuo massaa tarpeeksi  >:(
Käytattekö pohjustajaa aina meikatessa? Kellään kokemuksia Stilan ja MACin mascara baseista?

Tarkoitatko kuituripsareita joilla tehdään alle kuitukerros jotta saadaan varsinaisella ripsarilla pidemmät ripset?
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #2 : 03.09.08 - klo:12:09 »
Mun suosikki on HR:n Spider eyes. Mutta ei sekään kaikkien ripsareiden kanssa toimi. Lash queenin alla hyvä. Shiseidoa en ole kokeillut, mutta kiinnostaisi kuulla kommentteja siitä.
Mulla on ollut Lorealin pohjustajia (Volume shocking ja se toinen kaksipäinen), sekä Estee Lauderin ja Guerlainin pohjustajat. Käytän tavallisen ripsarin kanssa yleensä aina pohjustajaa, mutta Kanebon 38 tyyppisten mascaroiden kanssa en, koska en tiedä toimiiko se niiden kanssa. Siitä kuulisin mielellään kokemuksia myös.

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #3 : 03.09.08 - klo:12:11 »
Tarkoitatko kuituripsareita joilla tehdään alle kuitukerros jotta saadaan varsinaisella ripsarilla pidemmät ripset?

Tarkoitan pohjustajia, jotka mahd. hoitavat ja samalla tuovat muhkeutta kun laitan normiripsarin päälle.
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #4 : 03.09.08 - klo:16:21 »
^Sama täällä, Shiseidosta pidän eniten. Tällä hetkellä on toinen Shideido-putkilo menosa. Edellinen pohjustaja oli juuri princess:in mainitsema Estee Lauder, joka ei toiminut ollenkaan. Shiseidolla saa tarpeeksi näyttävyyttä, ja pitää taivutukset hyvin. Olen kokeillut sekä vedenkestävien että vesiliukoisten ripsivärien kanssa, toimi muistaakseni myös Kandebo 38:n alla. Suosikkiyhdistelmä on Shiseido ja Diorshow wp, mutta tuolla pohjustajalla on saanut näyttävämmät ripset jokaisen kokeilemani ripsivärin kanssa.
"I think I am, therefore, I am. I think."

Poissa hampiainen

• Tukkaguru
« Vastaus #5 : 03.09.08 - klo:16:44 »
Mulla on kokemuksia vain Stilan Lash Boostista, joten vertailla en oikein osaa, mutta Stila on ihan toimiva tuote ja sitä saa Mansikkalasta halvalla. ;) Tuo pituutta ja tuuheutta ainakin omiin ripsiini, jos ei nyt sitten mitään irtoripsi-efektiä kuitenkaan..

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #6 : 03.09.08 - klo:16:46 »
Täällä on ollut käytössä Colosé -ripsivärinpohjustaja.

Töimii oikein hyvin Kanebo38:n kanssa. Ei vähennä pysyvyyttä merkittävästi, mutta helpottaa poispesemistä. Nyt muutaman kuukauden olen käyttänyt Estee Lauderin Double Wearia, ja tämän kanssa ei pohjustaja sovi. DW on niin kuivaa, ettei se oikein levity pohjustajan päälle. Puhtaisiin ripsiinkin joutuu laittamaan useamman kerroksen, että tulee jotain näkyviin. Nyt olenkin totuttautunut DW:n myös vähän vaatimattomampiin ripsiin. Yhdessä Kanebon kanssa Colosella saa ripsistä luonnollisen pitkät tai megaräpsyttimet, riippuu kuinka monta kerrosta pohjustajaa laittaa.
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #7 : 03.09.08 - klo:19:56 »
Mulla on myös käytössä Colosen pohjustaja, ja olen saanut sen toimimaan aika hyvin melkein minkä tahansa ripsarin kanssa, parhaiten ehkä Rimmelin Volume Flashin kanssa. Tuolla voi kikkailla ensin puuteroimalla ripset, siten kuituripsaria, sit maskaraa ja toisen kerran...
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa hilma3

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #8 : 03.09.08 - klo:20:01 »
Mäkin oon käyttäny tuota Estee Lauderin pohjustajaa ja oon pitäny sitä ihan hyvänä mut tän ketjun perustella kannattais ilmeisesti testaa se Shiseidon vastaava.

Poissa Villis

• HAIRahtanut
« Vastaus #9 : 03.09.08 - klo:22:37 »
Saako nuo pohjustajat pois vain vedenkestävän silmämeikin poistoaineilla? Mua houkuttaisi ostaa jokin kokeeksi, mutta olen käyttänyt silmämeikissä viime vuodet Kanebon 38 S&L -ripsaria ja muita tuotteita, jotka lähtevät helposti muun meikin mukana. Jos laajentaisin yhteen tuotteeseen, joka ei toimikaan noin, niin sittenhän tässä iskisi kriisi, kun muidenkin tuotteiden valintaperusteet menisivät uusiksi...
Perfektionistinen väkertäjä, jolla on keskivaikea atopia.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #10 : 03.09.08 - klo:22:50 »
^Esim. Shiseido on ihan ei-vedenkestävä, eli lähtee ihan tavallisella puhdistusaineella. :)

Edit. En itseasiassa saa näin äkkiseltään päähäni yhtään vedenkestävää ripsivärin pohjustajaa.
« Viimeksi muokattu: 03.09.08 - klo:23:02 kirjoittanut Hunajapupu »
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #11 : 03.09.08 - klo:23:21 »
Mun ripsissä taivutukset suoristuu joka ainoalla vesiliukoisella ripsivärillä, ei ole kaunista kun ripset sojottavat maata kohden. Edes Blueberry Curl ja Masterpiece ripsivärit, joita on kehuttu hyvin taivutuksia pitäviksi vesiliukoisiksi ripsiväreiksi, eivät toimineet.

Toimiikohan Shiseidon pohjustajakaan sitten vai saanko taas maata kohti sojottavat tikkuripset?
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #12 : 03.09.08 - klo:23:44 »
Luulisin, että jos sen päälle laittaa vedenkestävää ripsaria niin ei suorista, mutta varmaksi en voi sanoa. Mä en edes koskaan taivuta ripsiä, koska ne kaartuvat valmiiksi ylöspäin. Kokemusta siis ei ole, mutta eikös sen lorkun kaksipäisen ripsarin sisisen versionkin pitäisi pitää taivutukset, vaikka pohjusta siinä mukana onkin. Noh, nää nyt varmaan riippuu omien ripsien muodosta ja itsepäisyydestäkin aika paljon. (Olipas hyödyllinen viesti.)

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
« Vastaus #13 : 04.09.08 - klo:10:09 »
Mulle Shisheido myytiin vedenkestävänä pohjustajana, joka pitää taivutukset. Vedenkestävyydestä en tiedä, mutta taivutukset se ainakin pitää.

Mulla myös siis ongelma joka ikisellä eivedenkestävällä ripsarilla.

Muoks. Esim. nuo kaksipäisten ripsareiden pohjustajatkin laskee ripset heti. Siinä ei paljon ehdi sutia vedenkestävää ripsaria päälle, kun taivutukset laskee jo pohjustajan levitysvaiheessa. :P
« Viimeksi muokattu: 04.09.08 - klo:10:10 kirjoittanut Tiiti »
Veni, vidi, Visa.

Poissa Omenahillo

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #14 : 04.09.08 - klo:23:15 »
Mulla on kanssa tuo Colosen pohjustaja. Valittettavasti en ole saanut sitä toimimaan minkään ripsarin kanssa. Jos pohjustaja olisi valmiiksi musta, se olisi varmasti ihan oiva tuote, mutta mä en ole onnistunut millään saamaan ripsaria sen päälle siististi. :( Kolmen eri mascaran kanssa olen kokeillut ja kaikkien kanssa tulos oli sama, eli ripset näyttivät siltä, että ne olisi meikattu jollain supervanhalla ja hylsyynsä kuivahtaneella tökötillä.

Tosin vika voi olla myös meikkaajassa, tuo on meinaan ainoa koskaan kokeilemani ripsien pohjustaja, olen jostain syystä onnistunut välttämään kaikki kaksipäiset ripsaritkin.

Ai niin, jos tuota Colosen töhnää onnistuu tökkäämään silmäänsä, niin kirvely on jotain aivan järkyttävää. Vetää vertoja jopa chilille. ::)