Kirjoittaja Aihe: Ripsivärin pohjustajat ja ripsiravinteet  (Luettu 39901 kertaa)

Poissa Missy

• Tukkaguru
Vs: Ripsivärin pohjustajat ja ripsiravinteet
« Vastaus #105 : 18.01.12 - klo:07:35 »
^Tuleeko tuo kotiin asti vai pitääkö noutaa postista? Mäkin tein tilauksen viime viikolla. Mä muistelisin kuitenkin tilausvahvistuksen saaneeni.

Onpa nuo Chloen ripset pitkät! Kauanko sä olet Neulashiä käyttänyt?
« Viimeksi muokattu: 18.01.12 - klo:08:09 kirjoittanut Missy »
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #106 : 18.01.12 - klo:07:39 »
^ Tuli kirjattuna kirjeenä eli postista piti  hakea.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #107 : 22.01.12 - klo:23:46 »
Neulashia on muuten myös Eckerölinellä, mutta vain sitä 6ml kokoa. Hinta oli muistaakseni noin 141€. Haluaisin sen pienemmän joten en ostanut.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Chloe

• HAIRahtanut
« Vastaus #108 : 22.01.12 - klo:23:52 »
Onpa nuo Chloen ripset pitkät! Kauanko sä olet Neulashiä käyttänyt?

Mä olen käyttänyt loppukesästä saakka ja viimeiset kaksi kuukautta tosi epäsäännölliseti, parina ilta viikossa.

Poissa Angel

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #109 : 14.02.12 - klo:12:50 »
Tulenpas minkäkin kertomaan Neulash kokemukseni. Nyt takana käyttöä 8 viikkoa ja ripset ovat selkeästi kasvaneet. Ei nyt mitenkään ihan mahdottomaksi, mutta muutoksen huomaa. Muutaman ekaan viikkoon ei tapahtunut mitään, sitten alkoi sisäkulmissa ripset kasvaa ja nyt kauttaaltaan on tullut pituutta.

Ihanaa  <3 Olin tosi skeptinen tämän suhteen. Yleensä minulla ei toimi mikään mitä hehkutetaan, mutta Neulashpa toimii. Jee. Eikä ainakaan vielä ole mitään sivu'oireita' yms. Noh, alaripsetkin on inasen saaneet pituutta, vaikka niihin en tuota laitakkaan. Vielä ei haittaa siitä.
To avoid criticism do nothing, say nothing, be nothing.

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #110 : 14.02.12 - klo:13:32 »
Jos on vasta kk käyttäny, niin vielä ei välttämättä kauheasti eroa näy entiseen. Mulla rupes vasta 6 vkn jälkeen näkyy enempi muutosta. Ja nyt on jo ihan selkeä muutos entiseen.

Hmm, saatoitpa olla oikeassa. Nyt n. 6 viikon käytön jälkeen on alkanut tapahtumaan. Sekaan on tullut megapitkiä ripsiä, mutta vain toiseen silmään. Tuo on hieman rasittavaa, koska nyt näyttää siltä että mulla on ripset eri paria... Tai että toisessa silmässä on huonon ripsipidennyksen viimeiset haituvat roikkumassa. Huokaus. :-\

Onneksi tuo kammottava kasvuvaihe on nyt ohi! Ripset ovat pidentyneet selvästi eikä näille ole enää oikein väliä mitä ripsaria käyttää, joku Oriflamen halpiskin tehoaa kuin häkä. ;D Ennen mulle ei isot harjat ole sopineet, mutta nyt isolla harjalla saa tosi kivasti tuuheutta. Ja mulla on sitä pientä Neulashin putkiloa vieläkin jäljellä! Oon käyttänyt aika ahkeraan sitä kuitenkin, niin on se kyllä tosi riittoisaa tavaraa. Tummentuneet nää mun ripset ei kyllä ole, mutta eipä tuo haittaa kun käytän ripsaria kuitenkin aina. Muuten ovat pitkät ja kaarevat, joten olen tyytyväinen. <3
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Juhannusruusu

• Hiushörhö
« Vastaus #111 : 14.02.12 - klo:18:33 »
Tulen raportoimaan, että kaipa nuo räpsyttimet ovat kasvaneet (Neulashin käytön ansiosta), koska minulta on kysytty "oletko säkin laittanut ripsenpidennykset"  :D

Ilman ripsaria näitä ei tosin juurikaan näe kun ovat niin vaaleat.

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #112 : 14.02.12 - klo:20:46 »
Meh, täällä ei ole Neulashi vielä tehonnut. Aluksi parin viikon jälkeen ripset nykäisivät pikkuisen pituutta (ennen eivät ihan koskeneet kulmiin, nyt koskevat) mutta mitään mitä muut huomaisivat ei ole tapahtunut. Mutta onhan sitä vasta reilu kk käytettykin, koitan olla kärsivällinen :P

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #113 : 14.02.12 - klo:21:40 »
Mulla on nyt käyttöä takana noin kuukauden verran. Kuvat on otettu muutamasta eri vaiheesta, mutta en saa niitä vielä tänne, kun picasa hylkii mua. Mun ripset oli ennen käyttöä toosi lyhyet, sain just ja just mitattua ne, tuloksena n. 5mm. Jo viikon käytön jälkeen oli ero huomattava, useita millejä. Nyt kk jälkeen on pituutta tullut paljon, ihan selkeä ero aiempaan. Väri ja tuuheus on entisensä, mutta ripsarilla saa hienon tuloksen.

Laittaessa tota sen vaikutus tuntuu, mutta mitään ikäviä oireita ei ole ilmennyt. Ilmeisesti tuloksia saisi odotella aloituksesta 8 viikkoa, joten mullakin varmaan vielä kasvu jatkuu. Alkutilanteen vuoksi vielä onkin varaa kasvaa lisää.
1b M ii

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #114 : 25.02.12 - klo:12:09 »
Ha! Neulash alkaa tehota! :P Noissa kuvissa mitkä aiemmin pistin lähtötilanteesta on ripset tasamittaiset. Nyt seassa on muutama superpitkiä tapauksia ja muutenkin pituutta alkanut tulemaan, samoin kaareutta. Jei :D

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #115 : 27.02.12 - klo:20:28 »
Mä huomasin kanssa tänään muutaman pidemmän ripsen. Mulla on 5 viikkoa käyttöä takana.  :D
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #116 : 28.02.12 - klo:08:32 »
Markkinoille on tullut toinenkin ripsien kasvattaja eli Xlash: http://xlash.com/

Netistä löysin tarjouksen, joka on 349 kruunua. Normihinta lienee jotain 499 kruunun luokkaa.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #117 : 28.02.12 - klo:15:34 »
Onko kellekään tullut mitään negatiivisia kokemuksia Neulashista, pientä kirvelyä lukuunottamatta?
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa EyeCandy

• HAIRahtanut
« Vastaus #118 : 29.02.12 - klo:10:08 »
^Kirjoitinkin tuossa joskus aiemmin oman negatiivisen kokemuksen, joka on tullut Neulashin käytön aikana: eli kun karvankasvu on kiihtynyt niin mulle on jotenkin mystisesti kasvanut käytön yhteydessä tuohon niinkuin poskipään yläkulmaan, sen poskipään luun yläpuolelle (vaikea selittää tarkkaa kohtaa) oikein kunnolla karvoja! Siis siihen kasvoi pitkiä! tummia paksuja karvoja! Eikä ole ikinä ennen kasvanut siinä kohtaa mitään karvaa. Mutta niitä joutuu nyt sheivailemaan pois. Se on aika omituinen ilmiö, mutta toisaalta onpa sit huiput ripsetkin!

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #119 : 29.02.12 - klo:10:13 »
^mullakin tuli näkymättömiä, mutta vähän pidempiä karvoja poskiluun yläreunaan silmäkulman lähettyville. Huomasin ne kun laitoin ripsaria ja osuin siihen :P