Kirjoittaja Aihe: Ripsivärin pohjustajat ja ripsiravinteet  (Luettu 40063 kertaa)

Poissa Tintu

• Tukkaguru
Vs: Ripsivärin pohjustajat ja ripsiravinteet
« Vastaus #120 : 07.03.12 - klo:00:07 »
Toinen viesti heti perään, mutta eri asiasta ;) Eli täällä on jo reippaat räpsyttimet! Osuvat jo kulmakarvoihin, mutta ottakaa huomioon että omat kulmani ovat melkein ripsien tyvessä kiinni... :D En malta odottaa että mikä tulos on kuukauden päästä!

Poissa cocos

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #121 : 30.03.12 - klo:06:54 »
Heips neulashia kokeilleet! Kannattaako tilata isompi vai pienempi puteli? Eikös neulashia kuulu laittaa vaan ripsirajaan, eli kuvittelisi ettei sitä mene paljoa kerralla? Kuinka kauan teillä on kestänyt 3,2ml putkilo?
Mitenkäs käytön lopettaminen? Kutistuuko ripset taas samoiksi mistä lähdettiin?
1c F ii

Poissa EyeCandy

• HAIRahtanut
« Vastaus #122 : 30.03.12 - klo:15:06 »
^Minulla kesti pienempi putelli hiukan yli 3 kk. Käytin joka ilta ja siihen ripsirajaan.

Nyt kun en ole käyttänyt noin 3 kkteen, niin kyllä ne ripset ovat alkaneet olla taas samanlaiset kuin ennen käyttöä. Syy on se, että kun ripsethän vaihtuu, putoilee pois. Ja sitten kun neulashia ei ole enää käyttänyt, niin nämä uudet ripset jotka kasvavat pudonneiden tilalle, eivät ole koskaan ehtineet saada neulashia, joten ovat ns luonnontilassa. Eli pikkuhiljaa ne ripset alkaa näyttää samoilt kuin ennenkin. Pitäis varmaan alottaa uudestaan neulashin käyttö..

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #123 : 31.03.12 - klo:14:32 »
Onko kukaan kokeillut E-vitamiiniöljyä ripsille? Siitä oon lukenut kehuja pitkin poikin nettiä ja joillakin ripset tuuheutuneet ja kasvaneet. Itseäni ei pidemmät ripset kiinnosta tai siis ei ole tietenkään tarvetta, kun oon onnellisesti pitkäripsinen, mutta mietin, jos tuo E-vitamiini hoitais ripsiä (ja ihoa tietty), kun taivutan niitä päivittäin. Nyt oon käyttänyt pitkään Mavalan ripsiravinnetta ja tämä hoitaa hyvin ripsiä, ripsiä ei lähde kuin ihan vain joskus joku yksittäinen. E-vitamiiniöljy ois halvempaa, kun nämä valmiit ravinteet.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #124 : 01.04.12 - klo:11:44 »
Sokoksella näin kassatytöllä eilen ehkä maailman hirveimmät ripset. Näyttivät ehkä Neulashilla kasvatetuilta, pitkänpitkiltä, takkuisilta ja jotenkin "karvamaisilta". Katsottiin miehen kanssa myyjää, sitten toisiamme ja taas myyjää koska ripset olivat niin epätodellisen näköiset. Hrrrr, harkitsin jossain vaiheessa Neulashin kokeilemista mutta pelkään juuri tuota yliampuvaa karvatupsuefektiä. Onkohan kohta olemassa tanorexiaan verrattava lashorexia, jossa ihminen menettää kyvyn nähdä eron kauniin ja groteskin välillä?
Raitoja käpälään!

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #125 : 04.04.12 - klo:18:49 »
^Mä näin kans eilen yhdellä myyjätytöllä (en tosin Sokoksella vaan muualla) ihan superpitkät ripset, joista en osaa sanoa olivatko jokin pidennys vai Neulashilla tai vastaavalla kasvatetut. Tekoripset eivät mun mielestä olleet kyseessä. Oon lähes 100% varma etteivät kyseiset ripset voineet olla tytön omat aidot ripset (paitsi juuri Neulashilla tai vastaavalla boostattuna), koska ne olivat vain niin älyttömän pitkät eikä vastaavia ole ollut kenelläkään luonnostaan pitkäripsisellä ihmisellä kenet olen tavannut. Ne ripset oli jotenkin todella epäsopivat tytön kasvoihin, koska hänellä oli todella sirot ja pienet ja kapeat kasvot ja ne ripset olivat jotenkin ihan ylitsevuotavat suhteessa piirteisiin, eivätkä enää näyttäneet kauniin näyttäviltä ja pitkiltä vaan pelkästään oudoilta.  :P
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #126 : 04.04.12 - klo:20:29 »
Heips neulashia kokeilleet! Kannattaako tilata isompi vai pienempi puteli? Eikös neulashia kuulu laittaa vaan ripsirajaan, eli kuvittelisi ettei sitä mene paljoa kerralla? Kuinka kauan teillä on kestänyt 3,2ml putkilo?

Mulla on vieläkin tuo 3.2ml puteli käytössä. Se tavara on tooooooodella riittoisaa. Ja milloinkas sen käytön aloitin, oli vissiin marraskuun lopussa. ;D No, en ole kyllä suhrinut sitä alaluomelle ollenkaan. Oon käytellyt vähän vaihtelevasti tuota sen jälkeen kun saavutin halutun pituuden. Ehkä n.2-3 krt/viikko keskimäärin, ja ripset on pysyny mitassaan. Alaripset oli alkuun jotenkin överin pitkät kun päivittäinen aineen levitys ilmeisesti riitti kasvattamaan niitäkin, mutta ne on nyt normaalit. Ja ehkä parempi niin. :)
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Mellie

• HAIRahtanut
« Vastaus #127 : 22.04.12 - klo:10:45 »
Onko kellään kokemusta Lashtonicista? (http://www.baratoo.se/sv/smink/ogon/ogonfrans-naring/lashtoniic.html) Grouponissa on sitä tasaisin väliajoin tarjouksessa.

Poissa Heiku

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #128 : 09.05.12 - klo:18:57 »
Minä sorruin joku aika sitten Grouponin innoittamana tilaamaan Prolash+ - ripsiravinteen, sillä omat ripset tuntuivat ripsipidennysten poisoton jälkeen niin valjuilta. Ja tämähän toimii! Olen nyt kolmisen viikkoa tätä käyttänyt enemmän tai vähemmän säännöllisesti ja kyllä eron huomaa (muutkin ovat asian huomanneet). Ainoa huono puoli tässä on, että jos tuotetta menee yhtään luomelle, aamulla on aika turvonneet ja punoittavat luomet jotka myös kutisevat pari päivää.

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #129 : 09.05.12 - klo:20:54 »

Minä otin pienemmän putelin käyttöön viime heinäkuussa ja vasta nyt alan huomata, että se alkaa olla lopuillaan mutta varmaan siitä vielä kuukauden-pari saan kaavittua. Välillä mulla oli kahden kuukauden tauko käytössä mutta riittoisaa silti, alaripsiin en tosin ole laittanut.

Ikäväkseni huomasin että parin kuukauden tauon jälkeen uudet kasvavat ripset jäivät taas lyhyeksi joten kyllä tätä näköjään pitää käyttää jatkuvasti. Ihan hyvin sain ylläpidettyä jossain vaiheessa käyttämällä joka toinen tai joka kolmas ilta.

Pohjustajista vielä uusi kokemus; ostin Sokokselta tarjouksesta Helena Rubinsteinin Spider Eyes-pohjustajan, joka on vanhan Shiseidon jälkeen osoittautunut pettymykseksi. Pitää taivutukset suht hyvin ja antaa pituutta (oisko tossa jotain kuitua seassa) mutta ripsiväri ei levity ton päälle nätisti ollenkaan.

Onko kukaan ehtinyt testata Shiseidon pohjustajan uutta versiota, pärjääkö vanhalle ollenkaan? Se oli nimittäin HG!

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #130 : 25.05.12 - klo:22:20 »
Ta-dah, tässäpä oma tulos Neulashin ahkeralla käytöllä. Ei tullut mitään ylimaallisen upeita räpsyttimiä, mutta kelpaavat arkikäyttöön ;D Anteeksi jos tuli iso kuva, Photobucket taas...

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #131 : 26.05.12 - klo:15:47 »
^No just joo, nyt on pakko hommata puteli. 0_0 Nuohan ovat kuin näyttävät pidennykset! Oletko taivuttanut ripset vai taipuvatko ne luonnostaan?
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #132 : 26.05.12 - klo:15:59 »
^ripset on aina taipuneet noin luonnostaan, mutta koska Neulash vahvisti yksittäistä ripseä reippaasti niin taipuvat senkin edestä :) Pituuttahan ripsille ei paljoakaan tullut, mutta seerumi vahvisti tosiaankin sen verran ja pidensi ripsien ikää.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #133 : 26.05.12 - klo:19:30 »
Mun lempipohjustaja: Majolica Majorca Lash Bone Black Fiber in (eli sisältää mustia kuituja, mistä plussaa). Tänään kokeilin ja IsaDoran Wigwhamia päälle ja vau mitkä ripset tuli! Tosi näyttävät ja taivutus pysyi kerrankin ilman vedenkestävää ripsaria! Mahtavaa :) Tätä parempaa ripsivärin pohjustajaa mulla ei koskaan ole ollut. Kiitos japanilaiset :D Tätä saa siis eBaystä. Tämä on toinen kerta, kun mulla on tätä pohjustajaa ja enää en luovu. Pitää todellakin taivutukset ja mulla on tosi itsepäiset piikkisuorat ripset ja jotkut niistä menee jopa alaspäin.

Mun mielestä Tintun ripset on tosi näyttävät ja jopa vähän hurjatkin, anteeksi! Ei mistään arkiripsistä voi kyllä puhua! Onko sulla taipunut aina sisäluomen ripset noin paljon sisäänpäin vai Neulash aiheuttaa tuon? Tuo aine kyllä näköjään toimii. Aiotko jatkaa edelleen käyttöä? Mun mielestä sun omatkin ripset oli jo niin kauniit ja näyttävät :-*

Mä en kaipaile seerumeita, kun omat ripset on niin pitkät. Varsinkin nyt, kun löyty HG-pohjustaja! Suosittelen tuota kaikille, jotka vaan eBayn maailmaan pääsee.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #134 : 26.05.12 - klo:19:37 »
^nuo taipuvat kärjistä aika lailla, kun kärjet on ohuita ja kevyitä. Sisänurkkia olen leikellytkin, menevät välillä silmään ikävästi :-\  Hassu efekti tulee pituudesta kyllä, todellisuudessa pituutta tuli ehkä milli mutta vahvuutta ja runsautta senkin edestä. Ja niin, nuo silmänurkan ripset.