Kirjoittaja Aihe: Ripsivärin pohjustajat ja ripsiravinteet  (Luettu 40058 kertaa)

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
Vs: Ripsivärin pohjustajat ja ripsiravinteet
« Vastaus #135 : 27.05.12 - klo:14:00 »
Wow aika moiset räpsyttimet Tintulla tosiaan! Ihan kuin irtoripset!
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #136 : 27.05.12 - klo:15:33 »
Tilasin itselleni tuon pienen pullon Neulashia. Minulla on ollut ripsienpidennykset kohta kolme vuotta ja tuntuu että ripset ovat kärsineet tästä. Ajattelin kasvattaa Neulashin avulla ripset edes entiselleen ja pitää ainakin vähän aikaa taukoa pidennyksistä. Siinähän jo säästääkin jos ei vaikka kolmeen kuukauteen käy ripsihuollossa. Tai ikinä....Plussaa olisi, jos Neulash todellakin lisää ripsien kaarevuutta. Omani olivat aika suorat ja taivutukset pysyivät heikosti.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #137 : 29.05.12 - klo:13:03 »
Mulla on pieni pullo Neulashia ollut käytössä tammikuusta lähtien. Aluksi käytin päivittäin noin kuuden viikon ajan, mutta koska itseäni mielyttää maltillinen pituus, niin vähensin ensin muutamaan kertaan viikossa ja nykyisin kerta riittää ylläpitämään tulosta. Pullo ei ole osoittanut loppumisen merkkejä, mutta koska satuin löytämään ison pullon Viking Linen taxfreestä edulliseen 125,95€:n hintaan, niin pakkohan se oli ostaa.
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #138 : 29.05.12 - klo:18:55 »
^Mulla on sama tilanne, iso pullo myöskin ja tammikuusta asti ollut käytössä. Ekat kuukaudet laitoin iltaisin ohjeen mukaan, nyt pari kk oon laittanut vaan ulkonurkkiin, ja nyt jonkun aikaa vaan pari kertaa viikossa. Mä en myöskään tykkää övereistä. Laitoin eilen kasvohoidon yhteydessä värit ripsiin, enkä tänään koennut tarviivani ripsiväriä ollenkaan. Mun lähtötilanne oli tosi aneeminen, pidennysten jälkeen ripset oli harvat ja pituudeltaan n. 5mm, nyt on tuuheammat huomattavasti, kääntyvät nätisti itsekseen ja pituutta n. 10 mm.
1b M ii

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
« Vastaus #139 : 29.05.12 - klo:20:02 »
Täälläkin ilmoittautuu yksi Neulashin käyttäjä! Mullahan oli pidennykset syksystä asti ja luovuin niistä maaliskuun alussa. Jäljelle jäi lyhyet ripset, yläripset olivat lyhemmät kuin alaripset vaikka tuuheus mielestäni säilyikin. Noh, tuntuu etteivät ne ole vieläkään niin pitkät kuin ennen pidennyksiä. Neulashia olen käyttänyt nyt päivittäin 1,5 viikkoa, mutta odottelen tuloksia kärsivällisesti.

Lähinnä nyt huolestuttaa tuosta aiheutuvat mahdolliset haittavaikutukset. Itse en usko, että lyhyellä ja epäsäännöllisellä käytöllä vielä on seurauksia, mutta luin monesta lähteestä, että tuo aiheuttaisi pitkällä tähtäimellä mm. ripsien sisäänpäin kasvua, josta löytyi aika hurjia kuvia netistä...  :-X Tässä vielä linkki yhteen blogiin, jossa pureudutaan noihin haittavaikutuksiin jos jotain kiinnostaa: http://incimix.wordpress.com/2012/01/19/ripsiseerumi-revanssi/
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #140 : 01.06.12 - klo:10:44 »
Minuakin pohditutti nuo mahdolliset haittavaikutukset Neulashia ostaessani. Kuitenkin houkutus saadaa ripset takaisin on niin suuri, että päätin ottaa riskin.

Nopeaa toimintaa puljun ruotsalaisilla sivuilla: tilasin sunnuntaina ja paketti oli haettavissa keskiviikkona postista.

Nyt olen laittanut Neulashia kerran. Hieman lievää kihelmöintiä oli hetkisen aikaa levittämisen jälkeen.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
« Vastaus #141 : 01.06.12 - klo:15:02 »
^Mullakin esiintyi tuota kihelmöintiä ja punoitusta ensimmäisen viikon ajan, mutta nyt ei ole onneksi ollut enää mitään oireita :) Ripsissä en vielä huomaa juuri mitään, mutta pitää jatkaa kärsivällisesti käyttöä...
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865

Poissa Camilla

• HAIRahtanut
  • Clueless
« Vastaus #142 : 02.06.12 - klo:23:41 »
Jaaha, täytyy varmaan kokeilla Neulashia   ;D Ette sattuisi tietämään päänahalle samanlaista ainetta? Ei yhtään haittaisi jos hiukset kasvaisi nopeammin...
Mitä yhteistä on miehillä ja videoilla?
- Eteenpäin, taaksepäin, eteenpäin, taaksepäin, stop, eject.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #143 : 06.06.12 - klo:20:57 »
Tänään sain oman Neulashini! Silmäpolilla työskennellyt äitini muuten kertoi, että heillä oli joku nuori lääkärinainen kasvattanut ripsiään varsinaisilla glaukoomasilmätipoilla. ;D
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa monnikissa

• Haiven
  • *
« Vastaus #144 : 25.06.12 - klo:10:04 »
Erehdyin tilaamaan grouponin kautta ripsiseerumin Prolash.
Älkää vaan KOSKAAN laittako sellaista kuraa silmiinne. Aiheutti aluksi pientä kutinaa muutaman päivän jälkeen. Ymmärsin että se kuuluu asiaan.
Viime yön valvoin mielettömän kutinan vuoksi, ja silmäni ovat muurautuneen palloiksi nyt kun ylös nousin!! Aivan järkyttävä turvotus, ja paineentunne.
En tiedä mikä tässä aineessa on se joka aiheuttaa tuon reaktion, mutta tuote on täyttä p..kaa!!!
Onko muilla vastaavia kokemuksia

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #145 : 27.06.12 - klo:12:22 »
^Hyi kamala. Minulla tuntui alkuun Neulashin kanssa pientä kihelmöintiä, mutta mulla onkin herkät silmänympärykset, jotka nyt reagoivat liian karheisiin vanulappuihinkin... Olen nyt noin kolme viikkoa käyttänyt Neulashia ja tulokset alkavat näkyä. Mieskin huomautti, että ripset näyttävät pidemmiltä kuin aikaisemmin ja itse huomaan eron kaarevuudessa. Aikaisemmin ripseni löpsöttivät ripsarin laiton jälkeen niin, että näytin ihan ripsettömältä edestä katsottuna ja nyt ne taipuvat jonkin verran itsekseen. Tämä on siis ennenkuulumatonta. ;D Vielä on matkaa megaräpsyttimiin, mutta hyvältä alulta vaikuttaa! :ts
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #146 : 27.06.12 - klo:12:38 »
^^ Hyi! Incimix-blogissa oli juttua tuosta Prolashista ja sen kummallisesta ainesosaluettelosta ja muistaakseni blogin pitäjä tuli siihen lopputulokseen, että inci oli niin outo, ettei suosittele sitä käytettävän. Kuulostaa kyllä aika hurjalta tuo sun saama reaktio...

Itse tilasin vaihteen vuoksi Urban Decayn Lush Lash seerumin: http://www.urbandecay.com/lush-lash-system/281,default,pd.html
Nyt oon pari viikkoa käyttänyt ja tykkään! Ripsiin on tullut taas lisää pituutta ja kaarevuutta, ihan kuten Neulashiakin käyttäessäni. Huomasin kyllä, että alkuun myös tuo UD:n seerumi kirveli hieman luomissa, mutta mulla on myös tosi herkät silmät ja aina silmät vetistyy sekä kirvelee jos niihin laittaa jotain muuta kuin vettä. Edullisemman hinnan vuoksi taidan jatkossa ostellakin vain tuota Urban Decaytä. :)
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa silikooni

• Hiushörhö
« Vastaus #147 : 29.06.12 - klo:21:28 »
En voinut vastustaa, vaan oli pakko tilata Revitalash JT Beauty Outletista. Yllättävän edullinen", 99e. Tulisi pian, vasemmasta silmästä jostain syystä tippunut n. puolet ripsistä pois eikä voi kunnolla ripsaria laittaa...
Koodilla JIB015 $10 alennus iHerbin ensitilaajille.

Poissa silikooni

• Hiushörhö
« Vastaus #148 : 03.07.12 - klo:21:41 »
^ Ja tänään jo tuli Revitalash, kaupan päälle Rimmelin huulipuna. Ensimmäisen kerran ainetta sivelty ripsien tyveen, kasvatus alkakoon!
Koodilla JIB015 $10 alennus iHerbin ensitilaajille.

Poissa Janda

• HAIRahtanut
« Vastaus #149 : 11.07.12 - klo:09:12 »
Onko taalla kenellakaan kokemuksia Diorshow Maximizer Lash Plumping Serumista? Kaisalla se ainakin taitaa olla  :D
Hiukset: 1b, F, ii. Vaalennetut, olkapäälle asti. Suosikkeihin kuuluu L'anza ja Tigi.