Kirjoittaja Aihe: Ripsivärin pohjustajat ja ripsiravinteet  (Luettu 39952 kertaa)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
Vs: Ripsivärin pohjustajat ja ripsiravinteet
« Vastaus #15 : 05.09.08 - klo:10:35 »
^Ethän anna ripsivärin pohjustajan kuivaa ennen kuin laitat ripsarin siihen päälle? Silloin tuloksena ainakin on kökköripset. Kannattaa laittaa vielä kostean pohjustajan päälle ripsari, niin leviää paremmin. Itse laitan silmä kerrallaan pohjustajan + ripsarin, jotta tulee heti perään laitettua ripsari eikä pohjustaja ehdi kuivua sillä aikaa kun sudin toisen silmän ripsiin pohjustajaa.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Omenahillo

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #16 : 05.09.08 - klo:21:16 »
Mä olen yrittänyt mielestäni kummallakin tavalla. Mutta saattaapi olla, että mä en vaan ole ollut tarpeeksi nopea. Jatkan kyllä harjoituksia, kun olen kerran tuommoisenkin tökötin hankkinut. :D

Tristy

• Vieras
« Vastaus #17 : 06.09.08 - klo:17:55 »
Mä olen yrittänyt estää taivutusten suoristamista laittamalla pohjustajaa vain noin puolivälistä ripsiä ripsien kärkiin saakka. Vedenkestävää ripsiväriä sitten päälle ennen kuin pohjustus kuivuu. Toimii ihan hyvin, eikä taivutukset tosiaan juurikaan suoristu. Käytössä on satunnaisesti HR:n Spider eyes. En ole muita varsinaisia pohjustajia kokeillut (vain kaksipäisiä ripsareita), joten en oikein osaa sitä muihin verrata. Tykkään kyllä tuosta pohjustajasta itse, harja on helppo käyttää kaarevuutensa ansiosta.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #18 : 06.09.08 - klo:22:19 »
Mä olen yrittänyt estää taivutusten suoristamista laittamalla pohjustajaa vain noin puolivälistä ripsiä ripsien kärkiin saakka. Vedenkestävää ripsiväriä sitten päälle ennen kuin pohjustus kuivuu. Toimii ihan hyvin, eikä taivutukset tosiaan juurikaan suoristu. Käytössä on satunnaisesti HR:n Spider eyes. En ole muita varsinaisia pohjustajia kokeillut (vain kaksipäisiä ripsareita), joten en oikein osaa sitä muihin verrata. Tykkään kyllä tuosta pohjustajasta itse, harja on helppo käyttää kaarevuutensa ansiosta.

Mulla on Colosen kanssa sama taktiikka, siis puolivälistä kärkiin saakka. Ei onnistu jos laittaa ripsien tyvestä lähtien.
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa allu

• Haiven
  • *
« Vastaus #19 : 07.09.08 - klo:12:51 »
mullakin on kokemusta HR:n spider eyes:sta..yhden putkilon oon käyttänyt joskus vuosi sitten. Silloin päällä käytin lash queeniä. Lopputulos oli näyttävämpi kun käytti molempia ja pysyvyys oli ehkä hitusen parempi  :) mutta en nyt ripsivärinpohjustajaa iha välttämättömyydeks näe..ilman sitäki saa joillaki ripsareilla iha kelpo tuloksen.

Poissa Pampula

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #20 : 07.09.08 - klo:14:23 »
Strawberrynetissä oli nyt Shiseidon ripsarin pohjustaja myynnissä. Tilasin, koska sitä ovat täälläkin jotkut kehuneet, eikä hintakaan ole kuin n. 16 euroa :)

Poissa Villis

• HAIRahtanut
« Vastaus #21 : 07.09.08 - klo:23:04 »
Lueskelin netistä arvioita tuosta Shiseidosta. Toistuvasti mainittiin, että loistotuote, mutta ei lähde pois noin vain millä tahansa vedenkestävän silmämeikin poistoaineellakaan. Mulla on herkät silmäluomet ja muutenkin suosin tuotteita, jotka lähtevät yhdellä ja samalla puhdistusemulsiolla. Menen nettiin etsimään lisää tietoa noista vaihtoehtoisista tuottesita, mut jos nyt jollakulla sattuisi olemaan viisaita sanoja siitä, mikä pohjustaja on suunnilleen yhtä hyvä ja lähtee muun meikin mukana helposti, niin olisin kovin kiinnostunut kuulemaan.
Perfektionistinen väkertäjä, jolla on keskivaikea atopia.

Poissa Pampula

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #22 : 25.10.08 - klo:16:42 »
Shiseidon Mascara Base oli pienoinen pettymys. Saman tuloksen saa Lorealin Shocking Volumen pohjustajalla.
En ostaisi uudestaan.

Poissa Janda

• HAIRahtanut
« Vastaus #23 : 25.10.08 - klo:18:50 »
Ma tykkailen HR:n Spider eyes pohjustajasta, kolmas putkilo kaytossa talla hetkella. Ripsari taytyy tosin levittaa heti tuon jalkeen, muuten tuloksena on kunnon kokkoripset jotka pahimassa tapauksessa taipuu hassusti vinksalleen alaspain.... Ostin foorumin innoitamana tuon Shiseidon Mascara Basen, kerkesin kayttamaan vain muutaman kerran ennekuin onnistuin havittamaan koko kapistuksen. Muistaakseni tulos oli melkolailla samanlainen kuin mita saan Spider eyesilla aikaan mutta tykkasin kun tuon Shiseidon vari ei tosiaan ole valkoinen ja sita levittyi harjasta vahemman, Spider eyesia kun tulee aikas runsaasti.
Hiukset: 1b, F, ii. Vaalennetut, olkapäälle asti. Suosikkeihin kuuluu L'anza ja Tigi.

Poissa Luna

• Tukkaguru
« Vastaus #24 : 13.08.09 - klo:12:42 »
Tämä uutuustuote(?) sopii varmaan parhaiten tähän ketjuun. Eli Make Up Artist's Choicella on tarjolla ripsiravinne mitä voi laittaa aamuin illoin, ja tekee tietysti ihmeitä kasvulle ja tuuheudelle  :D Linkki tuotteeseen http://www.makeupartistschoice.com/products/Lash_Brow_Enhancer-487-46.html Onko kukaan kokeillut tätä tai vastaavaa, ja onko ollut vaikutusta? Lisäksi mulle jäi tuotteen kuvauksen ja sähköpostimainoksen perusteella epäselväksi, onko tuotetta tarkoitus laittaa ripsiin vai ripsien tyveen iholle.

Poissa Angel

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #25 : 13.08.09 - klo:12:58 »
Kertokaa viisaammat mahtaako tässä tuotteessa olla mitään ripsiä kasvattavaa/vahventavaa ainetta?

Kyseessä siis MUAC:n Lash Brow Enhancer

Ingredients:
Water, Acrylates Copolymer, Glycosaminoglycans, Panthenol, Sericin,
Triethanolamine, Hydroxyproply Bispalmitamide MEA, Sodium PCA,
Phospholipids, Tocopheryl Acetate, Xanthan Gum, Arginine, Lysine,
Proline, Glycine, Propylene Glycol, Lactococcus Ferment,
Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Potassium Sorbate, Hexylene Glycol.

Edit.
« Viimeksi muokattu: 13.08.09 - klo:15:54 kirjoittanut Angel »
To avoid criticism do nothing, say nothing, be nothing.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #26 : 13.08.09 - klo:18:29 »
^ En kasvattavista ainesosista osaa sanoa, mutta onhan tuossa vaikka mitä hoitavia ainesosia eli ainakin hoitaa/vahvistaa.

Itse käytän päivittäin ripsien hoitoainetta. Jotain ihan edullista Mavalan, Oriflamen tai Dependin. Noita kolmea oon käyttänyt ja jokainen noista on ainakin vahvistanut ripsiä siten, ettei enää tipu ripsiä, vaikka taivuttelen melkein päivittäin niitä. Eli se hyöty niistä ainakin on. Mä en jaksa uskoa, että mikään halpis kasvattaa yhtään, en ainakaan itse ole huomannut semmoista vaikutusta ja hyvä niin, koska mulla on muutenkin ihan tarpeeksi pitkät ripset, joita moni luulee tekoripsiksi ;D Tiedä sitten onko hyvä asia vai ei ???
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Angel

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #27 : 14.08.09 - klo:09:54 »
^ Kiitos. Olen aiemmin käyttänyt Talikan ripsienhoitoainetta, enkä sitäkään varmaan vuoteen. Uudelle olisi tarve ja haluaisin kokeilla muuta kuin Talikaa. Lomalla ei tullut ripsaria käytettyä, mutta nyt töiden alettua sitä tulee laitettua päivittäin, samoin taivutukset. Sen tietää, että kohta on ihan kuivat ripset. Täytyy miettiä tilaisko tuon vaiko ettis jonkun muun..

Poissa Villis

• HAIRahtanut
« Vastaus #28 : 18.08.09 - klo:02:22 »
^ Hieman OT, mutta en ole ikinä oikeastaan ajatellut, että ripsetkin voisivat kuivua ja kärsiä runsaasta käsittelystä. :) Olen aina kuvitellut, että ne ovat niin lyhyitä ja niiden elinkaari samaten niin lyhyt, että niille on melkein mahdotonta tehdä hallaa ellei suoranaisesti kärvennä niitä tai kisko pois. (Ja sittenkin uusia kasvaa tilalle nopeasti.) Ehkä ei ole atoopikolle hyvä asia havahtua tähän, koska ripset ovat kumminkin silmien ja sy-ihon välittömässä läheisyydessä eli ei niihin kovin jänniä mikstuuroita taida uskaltaa laittaa.

Asiasta toiseen... Onko ns. oikea ripsivärin pohjustaja tarpeellinen hankinta, jos on tottunut käyttämään kahta eri ripsaria päällekkäin? Saako hennoista ja lyhyistä ripsistä jotenkin merkittävästi enemmän irti jollain aineella, joka on tarkoitettu nimenomaan pohjustamiseen verrattuna siihen, että laittaa pari kerrosta keskenään erilaisia ripsivärejä? Olen tykästynyt nykyiseen käytäntööni, että laitan alle jotain hyvää mutta vesiliukoista ripsaria ja päälle ja alaripsiin Kanebon pidentävää 38:a. Ei tarvitse ikinä mitään vedenkestävän silmämeikin poistoaineita, vaikka pysyvyys on loistava...
« Viimeksi muokattu: 19.08.09 - klo:14:13 kirjoittanut Villis »
Perfektionistinen väkertäjä, jolla on keskivaikea atopia.

Poissa Angel

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #29 : 20.08.09 - klo:09:42 »
^ En minäkään tiedä kuivuvatko ripseni oikeasti, mutta siltä ne tuntuvat. Ripsien uusiutumisvauhti on sen verran nopea, että tuskinpa se välttämätöntä on käyttää mitään aineita niihin. Itsestä vaan tuntuu, että noi hoitoaineet pitävät ripset paremmassa kunnossa. Tiedä sitten onko se kuvittelua vai totta  ;)