Kirjoittaja Aihe: Ripsivärin pohjustajat ja ripsiravinteet  (Luettu 40055 kertaa)

Poissa Heiku

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Ripsivärin pohjustajat ja ripsiravinteet
« Vastaus #150 : 11.07.12 - klo:09:24 »
^^^^ Mulla on tuota Prolashia ja mullakin oli aluksi vähän vaikeuksia sen käytön kanssa, tai siis jos sitä yhtään menee luomelle, on seuraavana aamuna punoitusta, turvotusta ja kutinaa luomissa. Sen levityksen kanssa pitää olla ihan supertarkka, että menee varmasti vain siihen ripsien rajaan. Ihan toimiva tuote se kyllä on, elvytti ripsipidennyksien jälkeiset kärsineet ripseni aika nopeasti.

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #151 : 11.07.12 - klo:17:17 »
Olen Neulashia käyttänyt nyt 1.5 kk. Hieman ripsien pidentymistä olen havainnut mutta en muuta. Tulosten havainnointia vaikeuttaa se, että huollatin ripsipidennykset kertaalleen kesäkuussa juhannuksen tienoilla. En tiedä, toimisiko tuo nopeammin / paremmin ilman ripsipidennyksiä.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #152 : 17.07.12 - klo:21:00 »
Tammikuussa ostettu pienempi koko Neulashista alkaa osoittaa loppumisen merkkejä. Ainetta tarttuu siveltimeen enää vain silloin kuin korkkiosa on kierrettynä kokonaan alas. Ihan kiitettävästi on tullut ripsiin lisää pituutta, joten tyytyväinen tuotteeseen olen. Mitään sivuvaikutuksiakaan ei ole ollut.
Ainakaan loppukesän aikana en aio uutta ostaa, mutta ehdottomasti jossain vaiheessa myöhemmin kuitenkin.

Poissa silikooni

• Hiushörhö
« Vastaus #153 : 01.08.12 - klo:23:19 »
Neljä viikkoa nyt Revitalashia käytetty ja tuloksia alkaa näkyä. Oikean silmän ripset saaneet varmaan 2 mm pituutta ja alkavat kaarttua kauniisti.Pari ripseä kasvanut vähän enemmän kuin muut. Vasemman silmän ripsissäkin näkyy kasvua, mutta vähemmän kuin oikeassa eikä kaartumista vielä ole havaittavissa. Vasemman silmän sisänurkka, josta siis viikkoja sitten katkesivat ripset ilmeisesti taivuttaessa, on alkanut kasvamaan hyvin paksuja ripsiä, paksumpia kuin muut. Pituutta uusilla ripsillä 2-3. Eiköhän ne kohtapuoliin pituudessa ala tavoittamaan muut ripset. Olen vähän yliannostellut tuotetta, vapaapäivinä kun ei ole aamukiirettä, olen laittanut ainetta aamuisinkin.

Selvää kasvua siis tapahtunut, olen erittäin tyytyväinen vaikka kallis aine onkin. Mitään ärtymistä tai muitakaan ongelmia ei ole ollut. Jatkan aineen käyttöä edelleen päivittäin, mitään luonnotonta pituutta en kuitenkaan halua vaan luonnollisen pitkät ja kaartuvat ripsset, joihin ei taivutinta tarvitse. Suosittelen siis Revitalashia.
Koodilla JIB015 $10 alennus iHerbin ensitilaajille.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #154 : 07.08.12 - klo:10:18 »
Kaksi kuukautta Neulashia takana! Jeejee, nyt on suurimmaksi osaksi pitkät ja luonnostaan kaartuvat ripset. Kirjoitin "suurimmaksi osaksi" siksi, koska pari viikkoa sitten ne ripset, jotka ilmeisesti olivat irtoamisvaiheessa eikä Neulash vaikuttanut niihin, tipahtivat pois ja tuloksena oli hyvin epätasainen ripsirivistö. Osa ripsistä oli megapitkää ja osa ihan nysää, tuli mieleen kipeästi huoltoa kaipaava ripsienpidennys. ;D Nyt sitten kasvattelen noita nysäripsiä, joten eiköhän tässä kuukauden sisällä ero ala tasoittua kunnolla.

Harmaita hiuksia tosin aiheuttaa vasen silmäni, jossa ripset ovat aina kasvaneet ristiin ja muutenkin vinkuralle. Nyt sitten on pitkää vinkuraripseä, jota saa aina ripsivärin laiton jälkeen oikoa...
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #155 : 14.08.12 - klo:19:48 »
Neulash kokemuksia; käytin päivittäin pari kuukautta ja nyt ole käyttänyt muutamia kertoja viikossa.
Kuukauden käytön jälkeen jo havaitsin kasvua ripsissä ja kahden kuukauden jälkeen selkeä ero, pidemmät ja kaarevat ripset.. ei mitkään mega räpsyttimet, mutta ripsivärin kanssa vetää vertoja pidennyksille. Tyytyväinen olen. Sivuvaikutuksia ei ole tullut, alun lievää kihelmöintiä lukuunottamatta.
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Poissa silikooni

• Hiushörhö
« Vastaus #156 : 14.08.12 - klo:22:50 »
Takana 6 viikkoa Revitalashin käyttöä. Eilen sain ensimmäisen kerran kysymyksen, olenko laitattanut ripsipidennykset? Oikean silmän ripset ovat kauniin tasaisesti kasvaneet ja kaikki ripset kaartuvat ihanasti. Taivuttamattakin saa upean tuloksen yhdellä ripsivärikerroksella. Vasemman silmän ripsien kasvu laahaa hieman jäljessä oikeaan verrattuna, mutta nyt ei enää silmään pistä ensimmäisenä se kohta, josta ripset olivat katkenneet. Eli hyvin ovat pituutta saaneet siihenkin kasvaneet uudet ripset. Vasen silmä nyt siinä vaiheessa, että joukossa pari superpitkää ripseä, mutta koska oikeassa silmässäkin kävi niin, niin varmaan ripsien pituus pian tasoittuu. Olen tähän saakka käyttänyt Revitalashia myös alaripsiin, mutta pitää varmaan käyttöä rajoittaa; Vedenkestävä ripsari jättää koko ajan alaluomiin mustat täplät, koska alaripset venähtäneet huomaamatta luvattoman pitkiksi ja ottavat koko ajan alaluomiin kiinni. Revitalash näkyy todellakin myös tummentavan ripsiä; Luulin ensin, että olen puhdistanut ripsarin huonosti, mutta oikeasti kaikki ripset ovat tyvestään tummemmat kuin kärjet! Ripseni ovat ikänsä olleet aivan vaaleat, mutta selvästi Revitalashin käytön aikana kasvanut osa ripsistä on ihan tumma, raja menee lähellä ripsien keskikohtaa ja alaripsissä näkyy erikoisen hyvin. Tuskin maltan odottaa, että ripset kasvaneet kauttaaltaan uusiksi ja tummiksi. Revitalashin päivittäinen käyttö jatkuu, paitsi alaripsissä harvemmin.

Poissa Kronia

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Turpea alkuasukas
“Another belief of mine: that everyone else my age is an adult, whereas I am merely in disguise.” -Margaret Atwood

Poissa silikooni

• Hiushörhö
« Vastaus #158 : 15.08.12 - klo:20:11 »
^ Tuollaisia tekstejä löytyy netistä paljon. Olikohan vasta uutinen, että Revitalash joutuu USA:ssa myyntikieltoon, kun Latissen valmistaja valittanut koostumuksesta. Etsin paljon tietoutta näistä aineista ennen ostopäätöstä jo ihan senki  takia, että olen töissä terveydenhuoltoalalla. Itse asiassa halu ostaa jotain tällaista tuotetta lähti siitä, kun ihastelin yhden potilaan silmäripsiä; Iäkäs mummo, mutta äärimmäisen kauniit, tummat ja kaartuvat ripset. Hänellä oli käytössä Lumigan-tipat. Kaikissa kosmeettisissa aineissa on varmaan jonkinlainen riski, ja eihän näitä aineita laiteta silmään. Ja jos ainetta joskus silmään joutuukin, on se äärimmäisen pieni määrä. Varmaan olisin pärjännyt loppuelämäni entisten ripsieni kanssa, jotka olivat äärimmäisen lyhyet, alaspäin taipuvat ja aivan vaaleat, toisesta silmästä sentin matkalta koko ripset pois. Näiden aineiden haitat ovat joka tapauksessa äärimmäisen olemattomat verrattuna esimerkiksi tupakkaan, jota en ole koskaan maistamista enempää käyttänyt. Eli mieluummin ne olemattoman pienet riskit Revitalashista kuin tupakasta, ja mitään haittoja minulla ei siis toistaiseksi ole ollut.

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
« Vastaus #159 : 15.08.12 - klo:21:09 »
Kyllähän nuo haitat aina mietityttävät ja niistä pitäisi olla tietoinen kun jotain uutta ainetta alkaa käyttää. Mulle ei ole 3 kk käytön aikana tullut Neulashistä mitään haittoja. Mitä nyt ensimmäisen käyttöviikon aikana oli ripsien tyvessä hieman kihelmöintiä. Kertaakaan en ole huomannut, että tuota olisi mennyt silmään. Ja olen saanut ihanat ripset ripsienpidennysten haurastuttamien tilalle   :-*

Noh, tämä on nyt tavallaan jo tunnustus, mutta. Lisäsin Neulash -putelin jämiin pienen pullollisen glaukoomatippoja. Katsotaan miten tässä käy.  >:D
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865

Poissa silikooni

• Hiushörhö
« Vastaus #160 : 20.08.12 - klo:21:47 »
Kestovärjäsin äsken nämä Revitalashilla kasvatetut ripset. Ylihuomenna menen kestopigmentaatioon ja kun linerit pigmentoidaan, niin ainakaan viiteen päivään ei voi silmiä meikata. Värjäsin siis nyt, että ripset edes näkyvät niiden muutaman päivän aikana. Ja lopputulos ensimmäistä kertaa upea! En osaa värjätä sillä lapputyylillä silmät kiinni, vaan laitan väriä ihan sillä harjalla, mikä paketeissa mukana. Ennenhän väriä ei saanut edes tarttumaan niihin alaspäin oleviin ripsiin, mutta nyt värimassan sai siveltyä ripsiin ihan kertavedolla, kun ne kaartuvat ylöspäin. Ja kaartuvat ripset näyttävät kestovärjättynä upeilta! Voisi vaikka pysyvästi luopua ripsiväristä. Ainoa ongelma on  nyt, että miten muutaman päivän tauko Revitalashin käytössä vaikuttaa ripsiin. Ei taida uskaltaa heti pigmentoidulle alueelle ainetta levitellä, ja sitä hoitovoidettahan pitää viiden päivän ajan pigmentaatioalueella olla koko ajan. Katsotaan kuis käy...

Poissa silikooni

• Hiushörhö
« Vastaus #161 : 22.08.12 - klo:22:07 »
Otsikoiden mukaan ripsiseerumit joutuvat nyt Suomessa samanlaiseen syyniin kuin USA:ssa! Saa alkaa jemmaamaan Revitalashia. Hitsi, just kun on ollut niin iloinen, kun mullakin on RIPSET!

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #162 : 23.08.12 - klo:10:46 »
Nyt Neulashilla kasvatetut ripset ovat entisellään, siinä tilanteessa kuin ennen ripsipidennyksiä. Pituutta ripsillä noin 8-9mm. Olen käyttänyt tuotetta nyt 2.5 kk. Vaikeaa sanoa, olisivatko ripset kasvaneet entiselleen ilman Neulashia.
Jatkan tämän päivittäistä käyttöä vielä. Jos ripsien kasvu jatkuu niin sitten pitää alkaa tasata käyttöä joka kolmanteen päivään. Sellaiset max. 12 mm. ripset olisivat hyvät. Värjääntymistä tai erityistä ripsien kaareutumista en ole havainnut.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa silikooni

• Hiushörhö
« Vastaus #163 : 26.08.12 - klo:22:48 »
Tilasin Ebaysta kaksi kappaletta originaalia Revitalashia. Pääsee kokeilemaan aidolla bimatoprostilla. Onpahan ainetta jemmassa, jos myyntikieltooa yrittävät saada. Ja näkee ainakin, mikä ero aineilla on.

Poissa silikooni

• Hiushörhö
« Vastaus #164 : 25.11.12 - klo:12:45 »
Neulashin käyttäjille tiedoksi, että tuotteen koostumusta on näköjään kaikessa hiljaisuudessa muutettu. vaikuttava aine, isopropyl cloprostenate on poistettu. Ainehan on Ruotsissa joutunut jo myyntikieltoon.http://www.neulash.se/pages.php/page/features_benefits