Kirjoittaja Aihe: Ripsivärin pohjustajat ja ripsiravinteet  (Luettu 40018 kertaa)

Poissa Tintu

• Tukkaguru
Vs: Ripsivärin pohjustajat ja ripsiravinteet
« Vastaus #165 : 25.11.12 - klo:13:07 »
^tiedetään :( Mitäs nyt voi ripsilleen tehdä? Tehoaako Revitalash? Vai pitääkö suosiolla laittaa pidennykset :'(

Poissa silikooni

• Hiushörhö
« Vastaus #166 : 25.11.12 - klo:15:15 »
Puolen vuoden käyttökokemuksella voin sanao, että Revitalash tehoaa. Käytin ensin nopeaan tahtiin yhden Advancen, kun puolet toisen silmän ripsistä oli katkennut. Tilasin sitten Ebaysta originaalia Revitalashia, ja sillä on tullut jopa hieman lisää pituutta ripsiin. Kaikki luulevat, että olen laittanut pidennykset. Olisin nyt ihan vertailun vuoksi halunnut kokeilla Neulashia, mutta eihän sillä taida enää tehdä mitään. Muutenkin saa aloittaa jemmaamaan näitä aineita: http://yle.fi/uutiset/ripsiseerumi_saatetaan_kieltaa_suomessa/6382293. Tilasin kokeeksi Ebaysta Lilashia ja pitänee varmuuden vuoksi tilata vielä muutama Revitalashkin. En halua enää palata tynkäripsiin enkä jaksa kulkea ripsipidennysten huollossa!
Koodilla JIB015 $10 alennus iHerbin ensitilaajille.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #167 : 25.11.12 - klo:16:14 »
Mä luovutin NeuLashin kanssa... Sain elämäni kauneimmat ripset, mutta huomasin silmien ärsyyntymistä jokailtaisessa käytössä. :( Jos laitoin ainetta vain joka toinen päivä, ärsyyntymistä ei tapahtunut, mutta ripsiä alkoi tippua pois. Kesäkuusta saakka käytin NeuLashia ja oireet tulivat vasta noin pari kuukautta sitten. Harmittaa kyllä, mutta minkäs teet. Huomenna mulla onkin aika ripsienpidennykseen. ;D
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Angel

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #168 : 25.11.12 - klo:21:53 »
No voi perhana, just kun piti tilata uusi Neulash. Kiitos vinkistä, en suotta tilaa! Mistäs tuota Revitalashia saa?
To avoid criticism do nothing, say nothing, be nothing.

Poissa silikooni

• Hiushörhö
« Vastaus #169 : 25.11.12 - klo:23:15 »
Ebaysta tilaan ripsiseerumit. Amazon.co:sta tilailin ensin, mutta siellä on hinnat nousseet. Nytkin on Ebayssa sellainen Revitalash-lahjapakkaus, johon kuuluu seerumi, musta ripsiväri ja highlight-kynä, lähetyskuluineen n. 107e. Taitaa Suomessa pelkästä seerumista joutua pulittamaan 150-160e. On Ebayssa myös pelkkiä seerumeitakin, sitä alkuperäistä Revitalashiakin. Minulle on nyt sieltä tulossa sekä Revitalashia että Lilashia kokeeksi. Näkyy myynnissä olevan myös 3 ml:n Neulash, mutta tarina ei kerro, onko se jo tätä uudempaa satsia.
Koodilla JIB015 $10 alennus iHerbin ensitilaajille.

Poissa Shinea

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #170 : 27.11.12 - klo:18:21 »
Netin kauhukuvat ovat toistaiseksi saaneet mut pysymään kaukana seerumeista.  Onko teille esim. Revita lashia käytettäesdä ilmaantunut ripsien kääntymistä outoihin asentoihin?

Ripsiepidennykset tehostivat omien kasvua. Muutama kk pidennykset, niin omat kasvoivat elinvoimaisemmiksi. :)
1b, M/C, iii. Punertavanruskea, hip lengthin ja tailbone lengthin välimaastossa roikkuva kasvusto. Back to Classic Length. Rakkaus neitsytkookosöljy ja avocadonaamio.<br /><br />

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
« Vastaus #171 : 04.12.12 - klo:16:21 »
Olen saanut ripsiin pituutta lisää ehkä millin IsaDoran "ripsiravinteella". En tunnu tekevän oikein mitään, onneksi ei ärsytäkään siis silmiä. Oli heräteostos, eikä hinnalla pilattu. Arvasinkin kyllä ettei huokea aine voi oikein toimia. Olisikin pitänyt mitata ripset käyttöä aloittatessa niin olisi todistusaineistoa :D

Poissa peachvodka

• Hiushörhö
« Vastaus #172 : 15.12.12 - klo:19:47 »

DO IT YOURSELF ripsiravinne!

1. Tarvitset vanhan ja pestyn ripsiväriharjan ja esim. kynsilakkapurkin tms. (tai sitten voit mennä ja ostaa nämä kaupasta :D)
2. 1/4 purkista risiiniöljyä
3. 1/2 e-vitamiini öljyä
4. 1/4 aloe vera geeliä
5. Sekoita ainekset hyvin keskenään
6. Laita ohut kerros ripsille ja/tai kulmakarvoille joka ilta ennen nukkumaanmenoa

Risiiniöljy vahvistaa, aloe vera geeli kasvattaa/pidentää ja e-vitamiini kiihdyttää kasvua.
Katso kuukauden käytön jälkeen onko muutosta tullut!  ;)
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi

Bristow

• Vieras
« Vastaus #173 : 16.12.12 - klo:15:35 »
Oon käyttänyt pari kuukautta tätä  http://www.etsy.com/listing/73912682/lash-brow-growth-boosting-serum?ref=sr_gallery_2&ga_search_query=lash+growth&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=ZZ&ga_search_type=all ja oon ihan rakastunut  <3  Halusin just sellasen aineen jolla saa vahvistettua ripsiä ja mikä on suht edullinen, mulla on ihan hyvät ripset (enkä halua maksaa satasta..) mutta talvella niihin tulee sellaisia koloja mitkä erottuu tosi selkeesti kun on laittanut ripsiväriä. Ripsiä myös irtoilee väkisinkin vaikka kuinka hellästi yrittää poistaa ripsarit. Mulla on ne kolot häipyny kokonaan ja ripsiä ei irtoile paljon ollenkaan. Lisäksi ripset on pidemmät ja saan näyttävät ripset ihan perus ripsarilla. Oon hirveen skeptinen tuollasten ripsienkasvattajien suhteen, mutta halusin kuitenkin kokeilla  :ts

Poissa juuriska

• HAIRahtanut
« Vastaus #174 : 16.12.12 - klo:18:35 »
^ Kiva kuulla hyvistä tuloksista!  :) Laitoin äsken menemään tilauksen tuosta.
5 dollarin alekoodi iHerbistä ensi kertaa tilaaville: VAM480.

Bristow

• Vieras
« Vastaus #175 : 18.12.12 - klo:21:40 »
^ Kiva kuulla hyvistä tuloksista!  :) Laitoin äsken menemään tilauksen tuosta.

Toivottavasti sulla toimii tuo yhtä hyvin  :ts

Poissa Puf

• HAIRahtanut
« Vastaus #176 : 21.04.13 - klo:08:47 »
Kolme kuukautta Neulashia takana. Mitään kovin huimia tuloksia en saanut uudella lääkeaineettomalla Neulashilla (edit. se olikin näköjään koko tämän ajan lääkeaineellinen, NeuLash vain väitti uudistaneensa seerumin lääkeaineettomaksi), mutta ripset ovat nykyään pidemmät, tuuheammat ja niitä on yleisesti ottaenkin enemmän. Varsinkin silmän sisänurkkaan on kasvanut nyt paljon pitkiä ripsiä, ennen ne oli niin lyhyet ettei ripsivärikään oikein ottanut kiinni. Meikattuna ripset näyttävät huomattavasti paremmilta kuin ennen ripsiseerumin käytön aloittamista. Käytän tämän putilon vielä loppuun ja sitten siirryn johonkin lääkeaineettomaan ripsiseerumiin.

« Viimeksi muokattu: 10.01.14 - klo:11:44 kirjoittanut Puf »

Poissa Puf

• HAIRahtanut
« Vastaus #177 : 03.01.14 - klo:21:17 »
Etsiskelen nyt uutta ripsiseerumia joka olisi lääkeaineeton ja muutenkin mahdollisimman luonnollinen. Rusalkan linkittämää Etsyn ripsiseerumia olisin halunnut koittaa, mutta tuotetta ei enää näytä olevan Etsyn valikoimissa :( Onko muita suosituksia hyvistä ja edullisista seerumeista, erityisesti niistä jotka vaikuttaisivat ripsien kasvuun?

MayLashia ja RadicaLashia olen satunnaisesti katsellut, mutta niiden hinta tuntuu toistaiseksi vähän ylitsepääsemättömältä kun monia luonnollisiin ainesosiin perustuvia seerumeita saisi ihan parilla kympillä.

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #178 : 05.01.14 - klo:11:27 »
Ostin tämän Misshan power fix mascaran

http://www.misshaus.com/ctrl.php?page=mainProductDetail&p_code=MSMS1111&ctg=ABC

ja en kyllä käsitä, että pitäiskö tuon tehdä jotain ripsille. Sama kuin vedellä vetelis. Noh tulipa kokeiltua ja rahat hukkaan.
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Puf

• HAIRahtanut
« Vastaus #179 : 09.01.14 - klo:09:21 »
Oon käyttänyt pari kuukautta tätä  http://www.etsy.com/listing/73912682/lash-brow-growth-boosting-serum?ref=sr_gallery_2&ga_search_query=lash+growth&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=ZZ&ga_search_type=all ja oon ihan rakastunut  <3  Halusin just sellasen aineen jolla saa vahvistettua ripsiä ja mikä on suht edullinen, mulla on ihan hyvät ripset (enkä halua maksaa satasta..) mutta talvella niihin tulee sellaisia koloja mitkä erottuu tosi selkeesti kun on laittanut ripsiväriä. Ripsiä myös irtoilee väkisinkin vaikka kuinka hellästi yrittää poistaa ripsarit. Mulla on ne kolot häipyny kokonaan ja ripsiä ei irtoile paljon ollenkaan. Lisäksi ripset on pidemmät ja saan näyttävät ripset ihan perus ripsarilla. Oon hirveen skeptinen tuollasten ripsienkasvattajien suhteen, mutta halusin kuitenkin kokeilla  :ts

Linkin taakse olikin nyt päivitetty lisää tuotteita, joten tämä lähtee myös minulla tilaukseen! Kiitos hyvästä vinkistä! :)