Kirjoittaja Aihe: Ripsivärin pohjustajat ja ripsiravinteet  (Luettu 39899 kertaa)

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
Vs: Ripsivärin pohjustajat ja ripsiravinteet
« Vastaus #180 : 09.01.14 - klo:09:46 »
Netin kauhukuvat ovat toistaiseksi saaneet mut pysymään kaukana seerumeista.  Onko teille esim. Revita lashia käytettäesdä ilmaantunut ripsien kääntymistä outoihin asentoihin?

Ripsiepidennykset tehostivat omien kasvua. Muutama kk pidennykset, niin omat kasvoivat elinvoimaisemmiksi. :)

Minulla ollut Revitalash käytössä nyt 1.5 vuotta. Ei ole mitään haittavaikutuksia, mutta ripset kasvoivat pituutta merkittävästi. Jos käytön lopettaa tai unohtaa ottaa mukaan vaikka matkalle viikoksi niin ripsiä alkaa tippua ja harventumisen huomaa. Palaavat takaisin kyllä kun annostelun aloittaa. Ylläpitoannostelussa riittää joka toinen-kolmas päivä, ja putkilo tällä käytöllä kestää reilusti yli puoli vuotta ( 8kk?). Omat ripset harvenivat ja kärsivät merkittävästi pitkään jatkuneesta ripsien pidennyksestä.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa Puf

• HAIRahtanut
« Vastaus #181 : 24.04.14 - klo:21:43 »
Oon käyttänyt pari kuukautta tätä  http://www.etsy.com/listing/73912682/lash-brow-growth-boosting-serum?ref=sr_gallery_2&ga_search_query=lash+growth&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=ZZ&ga_search_type=all ja oon ihan rakastunut  <3 

Nyt mullakin on ollut samainen Claribel-ripsiseerumi muutaman kuukauden ajan käytössä. Lopetin ensin NeuLashin käytön ja elin ilman seerumeita noin viikon, jonka jälkeen aloin käyttää Claribelin ripsiseerumia. Ripset tipahtivat kun NeuLashin käyttö loppui, mutta noin kuukauden päästä tilanne tasottui taas entiselleen uuden seerumin avulla. Ripset ovat nyt pidemmät, tuuheammat ja vahvemmat, ja kasvavat pitkiksi myös silmän sisänurkasta. Ripseni ovat luonnontilassa piikkisuorat eikä siihen ole tullut mitään muutosta lääkeaineellisella NeuLashilla tai Claribelilla. Olen silti todella tyytyväinen tulokseen ja erityisesti ripsiseerumin edulliseen hintaan ja lääkeaineettomuuteen :-* Meikattuna pitkät ripset korostuvat tosi kauniisti ja eron huomaa kyllä entiseen. Kokemukseni mukaan Claribel toimii yhtä hyvin kuin NeuLash, eli voin suositella! Kiitos vielä hyvästä vinkistä Rusalkalle!

Poissa Angel

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #182 : 25.04.14 - klo:22:42 »
^ anteeksi maalaisuuteni...onko tuossa ainesosia, jotka saattavat aiheuttaa hankaluuksia, jos paketti jää tulliin?
To avoid criticism do nothing, say nothing, be nothing.

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #183 : 27.04.14 - klo:11:58 »
En ole mitään "oikeita" ripsiravinteita käyttänyt, mutta Oriflamen Hyper Stretch Lash Serum on kyllä tosi positiivinen yllätys! Mulla on suht pitkät ja tuuheat ripset, mutta tällä seerumilla on silminnähtävä vaikutus myös näihin. Erityisesti huomaan, kun ripsiriviin on tullut kolo pudonneiden jäljiltä, niin uudet kasvavat tosi nopeasti tilalle. Olen aika laiska käyttäjä, joten joka ilta ei todellakaan tule laitettua. Saattaisi olla dramaattisempiakin tuloksia, jos käyttäisi säännöllisesti. Hinta tarjouksessa oli 8,90, ei siis hinnallakaan pilattu.

Ja ei, en ole millään lailla Oriflamen kanssa tekemisissä, paitsi parin tuotteen vakiokäyttäjä :)
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa EyeCandy

• HAIRahtanut
« Vastaus #184 : 02.12.14 - klo:15:39 »
Lopetin nyt ripsienpidennykset ja haluaisin heti ruveta käyttää jotain mahdollisimman tehokasta seerumia jolla sais omat ripset kasvaa ja tuuheutuu. Käytin silloin joskus Neulashia ja oli tehokas mutta sittemmin kuulemma sen koostumus miutettiin niin ettei siinä oo sitä tehokasta "kiellettyä" ainesosaa.

Löytyykö siis markkinoilta viel semmosta seerumia jossa se kuuluisa "kielletty" ainesosa on? En nimittäin halua ostaa mitään mikä ei Oikeesti toimi, tai mitään lume-vaikutuksia. Ei siis tod haittaa lääkeaineet. Päinvastoin.
« Viimeksi muokattu: 02.12.14 - klo:15:41 kirjoittanut EyeCandy »

Poissa tipson

• Tukkaguru
« Vastaus #185 : 02.12.14 - klo:16:50 »
^ Jos en nyt väärin muista, niin sen kielletyn aineen käyttö on kielletty kaikissa kosmetiikkana myytävissä tuotteissa, koska se on lääkeaine/sen johdannainen ja lääkeaineita ei saa myydä kosmetiikkana. Ainakaan EU-alueelta (?) sitä ei enää sellaisella koostumuksella saa eikä lääkeaineita vastaavasti voi tilatakaan.
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #186 : 02.12.14 - klo:17:00 »
Tai voi tilata, mutta jos tulliin jää niin vähintään sakko rapsahtaa.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa EyeCandy

• HAIRahtanut
« Vastaus #187 : 02.12.14 - klo:19:01 »
Oho  :-\ onpa tarkaks muuttunu!! No onko kenelläkään kokemuksia tämänhetkisestä Revitalashin koostumuksesta? Että toimiiko se nykyään? Tarvitsisin jonku mikä ihan oikeasti toimii kun omat ripset on todella pilalla nyt :(

Poissa silikooni

• Hiushörhö
« Vastaus #188 : 02.12.14 - klo:19:33 »
Ei ne seerumit toimi ilman bimatoprostijohdannaista. Itse olen tilannut alkuperäistuotteita Ebaysta, sieltä saa vielä muovissa olevia, alkuperäisiä Revitalasheja ja Neulasheja. Lilash toimii myös, mutta senkin uusin versio on muutettu tehottomaksi. Silloin kun näiden tuotteiden koostumuksia urakalla muuteltiin, niin tilasin tehoavia tuotteita ison kasan varastoon, ja niitä riittää vielä arviolta kolmeksi vuodeksi. Jos olisi oikein kaukaa viisas ollut silloin, niin olisi tilannut niitä vielä enemmän, melko hyvän hinnan saisi niistä nyt, kun tuttavapiirissäkin on ollut niille kysyntää. Muutama liike josta olen seerumeja tilaillut, on ihan pyytämättä laittanut kirjekuoren päälle "Gift"-tekstin, niin eivät jää tulliin. Mutta ilman tekstiäkään tulli ei ole ollut minun tilailuistani kiinnostunut.

Olen käyttänyt näitä kolmea seerumia jo kolme vuotta kohta, eikä mitään silmään tai edes vinoon kasvavia ripsiä ole ollut, ei myöskään silmien värimuutoksia. En vain voi kuvitellakaan palaavani entiseen tynkäripsiaikaan, kun nyt ripset ovat näyttävät mutta kuitenkin luonnolliset millä tahansa ripsarilla laitettuna, ne myös kaartuvat kauniisti ilman taivutusta. Ripsipidennyksiä en halua niiden luonnottoman ulkonäön ja elämää haittaavien rajoitusten vuoksi.
Koodilla JIB015 $10 alennus iHerbin ensitilaajille.

Poissa EyeCandy

• HAIRahtanut
« Vastaus #189 : 02.12.14 - klo:22:21 »
^voi kiltti, voitko vinkata jotain liikkeitä mistä oot turvallisesti niitä aitoja tilannu? Kun mulla ei oo mitään kokemusta ees näistä ulkolaisista nettikaupoista. Silloin ennen ostin neulashinkin paikallisesta kempparista. Voi vanhat hyvät ajat... olispa silloin tajunnu ostaa näitä varastoon!!

Ei mullekaan tullu ikinä mitään reaktioita tai ongelmia aineesta. Oli ihanat pitkät omat räpsyttimet.

Poissa silikooni

• Hiushörhö
« Vastaus #190 : 03.12.14 - klo:00:41 »
Kaikki joilta olen ostanut näitä tuotteita, ovat olleet luotettavia ja tuotteet aitoja. Monelta myyjältä sai vielä lahjojakin, ripsivärejä, pieniä hajuvesipulloja ja ihovoiteiden kokeilupakkauksia. Laitan tähän jonkinlaisen listan, en ehdi itse nyt tarkistaa, onko myyjät vielä olemassa tai onko niillä seerumeita myynnissä. Vinkiksi, että jos ei myyntitekstistä selviä onko kyseessä bimatoprostia sisältävä tuote vai ei, niin kysy sitä ennen kuin ostat. Moni kyllä mainostaa isosti ORIGINAL. Näillä originaaleilla on varmaan hinnat nousseet sitten viime ostaman.

Myyjiä:
- a-m-beautique
- pupin1
- birds_ate_my_face410
- mariesplace4u
- nichampshire45
- holidaydecore
- beautyxpresss
- skinlady2
- avalonduck
- topbrand07
- skincarem
- jabedre

Onnea etsimiseen!

Lisätään vielä, että alkuperäisen  Revitalashin lisäksi myös  Advanced sisältää bimatoprostia., mutta Nouriche on sitten sitä kuraa.
« Viimeksi muokattu: 03.12.14 - klo:00:47 kirjoittanut silikooni »
Koodilla JIB015 $10 alennus iHerbin ensitilaajille.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #191 : 03.12.14 - klo:01:34 »
Eyecandy, jos löydät jonkun hyvän ostokanavan, vinkkaathan löydöksesi!

Poissa EyeCandy

• HAIRahtanut
« Vastaus #192 : 03.12.14 - klo:08:12 »
silikooni kiitos tuhannesti näistä vinkeistä!! Tää on oikeeta salapoliisityötä nykyään.

En vaan rahojani välitä laittaa tuotteisiin joissa luvataan että joku sitruunauute, glycol, paraben, macadamia oil extract jotenkin taianomaisesti taikoo ripset pitkiksi. Olen kerran kokeillut Talikaa kun ilmaseksi sain ja mitään ei tapahtunut. No ei tietenkään, kun siinä ei ollut mitään vaikuttavaa ainetta. Siksi pitäis saada näitä aineita mitkä oikeesti kasvattaa ripset.

Poissa Puf

• HAIRahtanut
« Vastaus #193 : 01.01.15 - klo:15:19 »
Käytin Claribel-ripsiseerumia melkein vuoden ajan ja kirjoitinkin kokemuksistani aiemmin tällä sivulla. Ilman meikkiä ripsissä ei näkynyt eroa, mutta ripsivärin kanssa olen huomannut eron ripsien tuuheudessa ja pituudessa, erityisesti silmän sisäkulman ripsissä. Lopetin kuitenkin Claribelin käytön joskus lokakuun aikoihin, koska seerumi ei tuntunut enää vuoden käytön jälkeen niin hygieniseltä. Aloin käyttää iHerbistä ostamaani Alba Botanican Multi-Purpose Jelly -käsivoidetta myös ripsille ja olen huomannut, että se on ylläpitänyt hyvin samaa tulosta, mitä sain ripsiseerumeilla. Alba Botanican jelly sisältää pelkästään risiiniöljyä, kookosöljyä, mehiläisvahaa ja E-vitamiinia, joista varsinkin risiiniöljy vahvistaa ja kasvattaa ripsiä. Tuotteen koostumus on hyvin lähellä aiemmin käyttämääni Vitalis-voidetta ja se on muutenkin tosi monikäyttöinen kuivalle iholle. Suosittelen kokeilemaan! :ts

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #194 : 05.08.17 - klo:13:55 »
Käytin NeuLashia tuubin muutama vuosi sitten, olin tyytyväinen ja ostin silloin uuden, mutta jostain syystä lopetin käytön ja tuubi unohtui laatikkoon. Otin sen käyttöön reilu kk sitten ja ehkä ripset ovat hiukan tiheämmät nyt, mutta selvästi vain yksi yritti kasvaa pituutta. Onhan tuubi toki jo vanhentunut. Tilasin pixiwoon innoittamana Usasta LiLashin, joka saapui ongelmitta lähipostiin eilen.
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782