Ei ne seerumit toimi ilman bimatoprostijohdannaista. Itse olen tilannut alkuperäistuotteita Ebaysta, sieltä saa vielä muovissa olevia, alkuperäisiä Revitalasheja ja Neulasheja. Lilash toimii myös, mutta senkin uusin versio on muutettu tehottomaksi. Silloin kun näiden tuotteiden koostumuksia urakalla muuteltiin, niin tilasin tehoavia tuotteita ison kasan varastoon, ja niitä riittää vielä arviolta kolmeksi vuodeksi. Jos olisi oikein kaukaa viisas ollut silloin, niin olisi tilannut niitä vielä enemmän, melko hyvän hinnan saisi niistä nyt, kun tuttavapiirissäkin on ollut niille kysyntää. Muutama liike josta olen seerumeja tilaillut, on ihan pyytämättä laittanut kirjekuoren päälle "Gift"-tekstin, niin eivät jää tulliin. Mutta ilman tekstiäkään tulli ei ole ollut minun tilailuistani kiinnostunut.
Olen käyttänyt näitä kolmea seerumia jo kolme vuotta kohta, eikä mitään silmään tai edes vinoon kasvavia ripsiä ole ollut, ei myöskään silmien värimuutoksia. En vain voi kuvitellakaan palaavani entiseen tynkäripsiaikaan, kun nyt ripset ovat näyttävät mutta kuitenkin luonnolliset millä tahansa ripsarilla laitettuna, ne myös kaartuvat kauniisti ilman taivutusta. Ripsipidennyksiä en halua niiden luonnottoman ulkonäön ja elämää haittaavien rajoitusten vuoksi.