Kirjoittaja Aihe: Ripsivärin pohjustajat ja ripsiravinteet  (Luettu 39955 kertaa)

Poissa Manna

• Tukkaguru
Vs: Ripsivärin pohjustajat ja ripsiravinteet
« Vastaus #195 : 07.11.17 - klo:08:14 »
Otin käyttööni pitkästä aikaa Talikan Eyelash Conditioning Creamin ja parin viikon käytön jälkeen huomaan selvästi ripsien olevan jämäkämmät ja jollain tavalla tuuheammat. Pieni purkki on tosi epäkäytännöllinen, toistaiseksi olen ottanut siitä kynnellä pienen sipaisun. Tuote muuttuu öljymäiseksi sormien lämmössä ja sen jälkeen hieron sitä kevyesti ripsiin.

Kyseessä on tämä tuote:

http://www.shopping4net.fi/Kauneudenhoito/Naisille/Kosmetiikka/Silmaet/Ripsienhoito/Eyelash-Conditioning-Cream.htm
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa EyeCandy

• HAIRahtanut
« Vastaus #196 : 07.11.17 - klo:12:04 »
Mulla ihan lopussa kaikko mitä olin hankkinu. Jos oisin aikoinaan tiennyt sen tökötin olevan niin tehokasta, mitä viieksi ebaysta ostin, olisin ostanu sitä monta putkiloo!! Se oli nimittäin erittäin halpaa ja sisälsi pahamaineista bimaa = kasvatti superräpsyt.

Nyt jouduin riskillä ostaa ebaysta Revitalashia ja toivoo nyt siit peukut pystys et se olis sitä kunnon versioo mikä kans kasvattaa ripsiä. Aika suolasta kyllä jos ei toimiskaan. Mut jos toimii niin sit ok hinta. Koska maksaishan ripsihuollotki.

Kyllä tää on nykyään vaikeeta metsästää noita ripsiravinteita missä ois se oikee vaikuttava aine!

Poissa Polina

• HAIRahtanut
« Vastaus #197 : 09.11.17 - klo:21:27 »
Olen käyttänyt nyt noin kaksi kuukautta puolalaista, bimaa sisältävää Uroda Extra Long Lashes -nimistä seerumia, ja todellakin toimii. Ebaysta hankittuna maksoi n. 12 e postikuluineen, Suomessa näköjään n. 20 e ja tuota myy ainakin pretty.fi.
Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #198 : 11.11.17 - klo:16:31 »
Tilasin itselleni Urodan seerumin, voisin sitten raportoida ennen-jälkeen tilannetta, kun se saapuu ja olen tuotetta ehtinyt käyttää.

Olen käynyt itseni kanssa kamppailua näiden aineiden testaamisesta pitkään, koska terveydenhuollon ammattilaisena olen aika pidättyväinen lääkeaineiden käytöstä ihan eri tarkoitukseen kuin ne on määrätty, mutta uhraan nyt tällä kertaa itseni koekaniiniksi  ;D Ripseni ovat luonnostaan kaiketi aika normaalit. Ilman ripsiväriä hyvin vaatimattoman näköiset, mutta kuitenkin ihan normituuheat ja pitkät. Kaipaan silti enemmän näyttävyyttä ripsivärin kanssa. Pidennyksiä en halua, koska en välitä niiden tuomista rajoituksista normaaliin elämään enkä halua liimaa silmieni lähelle enkä varsinkaan halua maksaa niistä niin paljoa.

Poissa Supermess

• HAIRahtanut
  • 1b Fi
« Vastaus #199 : 11.11.17 - klo:18:52 »
^ Määki tilasin testiin ;D  Olen aiemmin käyttänyt Lilashin (ei vaikutusta) ja Revitalashin seerumia (toimii, mutta ärsyttää silmänympärysten ihoa). Mulla on hennot, harvat, keskipitkät ripset, ja olen tykännyt seerumin tuomasta lisäpituudesta varsinkin silmien ulkolaidan ripsissä. Ärsytyksen takia tällä hetkellä käytössä olevaa Revitalashia joutuu annostelemaan todella tarkasti, ja voin käyttää sitä vain pari kertaa viikossa. Silmien ympärystän iho siis turpoaa, punoittaa ja kutiaa helposti, varsinkin jos tuotetta on erehtynyt laittamaan myös alaripsien juuriin.
"Kaiken vielä kylpiessä valossa olin unohtanut yrittää ottaa selville, mikä maailmassa on pysyvää, siis mihin voi todella luottaa, kun alkaa tulla pimeä."

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #200 : 13.11.17 - klo:15:39 »
Olen nyt käyttänyt Lilashia kolme kuukautta ja olen erittäin tyytyväinen. Siinä missä neuLash kasvatti muutaman hirveän pitkän ripsen eikä juuri muuta, LiLash on tuuheuttanut ja pidentänyt kaikkia ripsiä tasaisesti.
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #201 : 14.11.17 - klo:19:09 »
Tuota Urodan seerumia saa myös Prismasta. Ostin itselleni testiin, kun haluan näyttävyyttä ripsiin ilman ripsienpidennystä. Katsotaan, tuleeko tulosta.

Poissa Mintsi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #202 : 16.11.17 - klo:12:27 »
Kaverilla on ongelmana, ettei ripsari vain pysy ripsillä. Kakkuripsarit vähiten huonosti, mutta ei hyvin sekään. Muistan lukeneeni jostain suomenkielisestä blogista tai lehdestä (netistä) vinkin jostain pohjustajasta, jolla joku toinen teflonripsinen oli saanut ripsarit pysymään ripsissään. En enää löydä mainintaa siitä tuotteesta mistään.

Osaisko joku vinkata joko jutun tai tuotteen, jolla ripsarit sais pysymään ripsissä? Kestoväri pysyy, mut kaveri haluis joskus leikitellä ripsien värilläkin.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #203 : 09.12.17 - klo:23:26 »
^ Tulee vähän myöhässä vastaus, mutta voisikohan haussa oleva tuote olla Estee Lauderin Little Black Primer. Sitä siis tosiaan voi käyttää pohjustukseen ja sitten ripsivärin päälle, jolloin se tuo pysyvyyttä ja estää suttaantumista. Minulla on suht pitkät ripset, jotka osuu taivutettuna tietyissä pään asennoissa yläluomeen (etenkin läppärillä ollessa) ja normaalisti päivän mittaan ripsiväri suttaantuu sinne ikävästi. Tuon avulla sitä ei kuitenkaan tapahdu. Alaripsiin käytän pelkästään tuota, koska sillä tulee itsessään sellainen superluonnollinen look, kevyesti väriä, mutta ei yhtään pituutta tai tuuheutta eli juuri mitä alaripsiin haluankin.
1bMii, vaalennettu.

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #204 : 27.12.17 - klo:21:03 »
Tuota Urodan seerumia saa myös Prismasta. Ostin itselleni testiin, kun haluan näyttävyyttä ripsiin ilman ripsienpidennystä. Katsotaan, tuleeko tulosta.

^Olen käytfänyt tuota Urodaa nyt suunnilleen puolitoista kuukautta ja voin kyllä sanoa sen toimivan. Ilman taivutusta ripset eivät näytä niin dramaattisen pitkiltä, koska ripsilaatuni on sellaista tosi suoraa. Taivutuksen ja ripsarin kanssa ero on selkeä. Olen tunnollisesti suunnilleen joka ilta ainetta ripsiin sutinut. Mitään ärsytysoireita ei ole tullut, vaikka tosi herkkäsilmäinen olenkin.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #205 : 27.12.17 - klo:22:13 »
Mulla on ollut Uroda käytössä marraskuun alusta ja ripsiin on kyllä tullut lisää pituutta. Pahaa ärsytystä ei ole ollut, hiukan erikoiselta aine tuntuu ripsirajassa aluksi mutta ei kirvele tai tunnu pahalta.
Raitoja käpälään!

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #206 : 28.12.17 - klo:09:14 »
Mul on ollu lashfoodin seerumi käytös marraskuun alusta asti. Alaripset on tosi pitkät ja ylös on kasvanu uusia ripsiä. Osa on tosi ohuita! Tuntuu, et niihin ei saa ripsiväriäkää tarttumaan.

Onko muilla kokemuksia hyvistä, lääkeaineettomista seerumeista?
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #207 : 31.12.17 - klo:12:22 »
^Mites BTB13-ripsiseerumi? On lääkeaineeton ja jossain blogissa taisi olla hyvä arvostelu siitä.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #208 : 19.01.18 - klo:16:10 »
Kas niin, nyt ollaan jo reilusti tekoripsipituudessa Urodan avulla. Käytän nyt n. joka toinen päivä ja putkilossa on vielä jäljellä tuotetta ainakin kuukauden tarpeisiin.
Mitään mainittavaa kaarevuutta ei ole näkynyt ja vaikka ripset ovatkin ehkä hiukan pehmeämmät. En ole ennen huomannut ripsissä juurikasvua, mutta nyt kun olen viitsinyt muutaman kerran värjätä luonnostaan haaleat ripset tummiksi niin olen huomannut että sitä on selvästi millin verran tuolla juuressa ennen seuraavaa värjäystä.

Mitä teen nyt? En haluaisi, että kaikki ripset tippuvat kerralla, mutta en myöskään enää oikeastaan haluaisin näiden kasvavan lisää pituutta. Toisesta silmästä trimmasin jo saksilla yhtä muita pidempää ripseä.
Raitoja käpälään!

Poissa Kosmetiikkakissa

• HAIRahtanut
« Vastaus #209 : 19.01.18 - klo:22:30 »
^Kiva kuulla lisää kokemuksia tuosta Urodasta!

Sinuna kokeilisin harventaa käyttöväliä ja katsoa pysyvätkö tulokset ilman, että pituutta tulee liikaa. Itse harvensin Revitalashin käyttöä aikoinaan kertaan tai pariin viikossa vähän sen mukaan miten muistin laittaa ja sillä tavoin tulokset säilyivät itselläni hyvin. Ja tuotteen loputtua tulokset hiipuivat aika huomaamattomasti pidemmän ajan kuluessa. En ole käyttänyt mitään useampaan vuoteen ja nyt kiinnostaisikin kokeilla tuota Urodaa seuraavaksi, kun se on paljon edullisempi.

Oletko huomannut mitään eroa paksuudessa tai tuuheudessa?