Kirjoittaja Aihe: Ripsivärin pohjustajat ja ripsiravinteet  (Luettu 40105 kertaa)

Poissa naapio

• Tukkaguru
Vs: Ripsivärin pohjustajat ja ripsiravinteet
« Vastaus #210 : 20.01.18 - klo:01:03 »
^ Mulla on luonnostaankin aika pitkät ripset, mutta ne on vaaleat ja riippuvat jäykästi alaspäin kuin markiisi ikkunan yläpuolella. En ole huomannut eroa tuuheudessa tai yksittäisen ripsen paksuudessa, mutta hiukan pehmeämmiltä nämä tuntuvat. Eivät ole karvamaiset tai muuten kummalliset, piiiiitkät vaan. Taivutukset on kyllä vähän helpompi tehdä kuin ennen, ei tarvitse käyttää yhtä paljon voimaa kuin aikaisemmin jotta saa runnottua ripset kaarelle.
Raitoja käpälään!

Poissa Polina

• HAIRahtanut
« Vastaus #211 : 24.02.18 - klo:12:27 »
Olen käyttänyt nyt vähän päälle viisi kuukautta Urodan seerumia (alkuun joka päivä, pari viime kuukautta suunnilleen joka toinen) ja ero entiseen on huomattava. Omat ripset olivat siis aikamoiset nysät, nyt pituutta on runsaasti ja ripset ovat kaarevat ilman taivutustakin. Kasvu on ollut tasaista, eikä joukossa ole yksittäisiä pidempiä haituvia. Ulkonurkat ovat saaneet ehkä hieman enemmän pituutta, kuin sisemmät.

Mulla on tosin selkeästi joku terminaalipituus ripsissä, eli naapion mainitsemaa ongelmaa liian pitkäksi kasvamisesta ei ole ollut, vaan pituus on pysynyt nyt samana jo jonkun aikaa. Ripsien sävyyn tämä ei ole vaikuttanut, ripseni ovat tummat vain juuresta ja loppuosa vaaleaa, eli eivät nämä siltikään näy mihinkään ilman maskaraa, vaikka olisivat kuinka pitkät.

FB:ssa pyörii paljon mainoksia norjalaisesta iGlow-seerumista, jonka mainoskuvat ovat aika vakuuttavia. Mulle ei tosin ole selvinnyt, että mikä tässä incilistassa on se kasvattava ainesosa. Osaako joku viisaampi sanoa?
AQUA; GLYCERIN; PANTHENOL; HYDROXYETHYLCELLULOSE; POLYSORBATE 20; PROPYLENE GLYCOL; TRIETHANOLAMINE; PANAX GINSENG EXTRACT; PHENOXYETHANOL; CITRIC ACID; O-CYMEN-5-OL; SODIUM PCA; GLUCONOLACTONE; HYDROGENATED STARCH HYDROLYSATE; HYDROLYZED GLYCOSAMINOGLYCANS; SODIUM BENZOATE; ARCTOSTAPHYLOS UVA URSI EXTRACT; LACTIC ACID; SODIUM ASCORBYL PHOSPHATE; CHAMOMILLA RECUTITA EXTRACT; TOCOPHERYL ACETATE; VITIS VINIFERA LEAF EXTRACT; FAEX EXTRACT; ETHYLHEXYLGLYCERIN; LEUCINE; SODIUM HYALURONATE; PISUM SATIVUM SPROUT EXTRACT; MYRISTOYL PENTAPEPTIDE-17.
« Viimeksi muokattu: 24.02.18 - klo:13:53 kirjoittanut Polina »
Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #212 : 24.02.18 - klo:13:12 »
Minä tilasin testiin Etude Housen ripsiseerumin. Ei ainakaan ole hinnalla pilattu (maksaa 4 euroa) ja todella hyviä arvosteluja näyttäisi olevan. En ole ollut erityisen kiinnostunut näistä ripsiravinteista aikaisemmin, mutta pakkohan tuota nyt on kokeilla. :D

https://m.ebay.com/itm/-ETUDE-HOUSE-My-Lash-Serum-9g-Korea-Cosmetics/142408371090
3a F ii

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #213 : 26.02.18 - klo:09:41 »
11-12 viikkoa Urodan seerumin käyttöä takana (hyvinkin säntillisesti, noin kerran viikossa on jäänyt väliin), olen laittanut yläripsien alueelle eyelinerin tapaan. Ensimmäisiä pieniä merkkejä tuuhentumisesta oli havaittavissa neljän viikon kohdalla, mutta oikeastaan vasta nyt voi sanoa, että huomaa merkittävän kohentumisen. Kuten Polinakin sanoi, niin ripsien väri ei ole mihinkään muuttunut, joten ilman ripsiväriä ei juuri ulospäin huomaa eroa, mutta lähikuvista ja omalla näppituntumalla kyllä. Pituutta ei ole tullut mitenkään huomattavasti, mutta vähän kuitenkin. Mulle ehkä silmiinpistävin ero on ripsien kasvualueen leviäminen, eli ripsiä kasvaa useammassa rivissä ja muutamia yksittäisiä selvästi enemmän luomen puolella. Jälkimmäisiä ei toivon mukaan tule lisää.

Ripsivärillä saa paljon helpommin näyttävämmän tuloksen kuin ennen. Tässä joitakin luomukuvia, silmät vähän punoittavat näissä kun ne on otettu myöhään illalla. Vertailukuvia ei valitettavasti oikein ole, ne ovat niin erilaatuisia kuin nämä, että eroa ei oikein pysty näkemään. Hennomman ja mitättömämmän näköiset siis kuitenkin selkeästi, lisäksi kaarevuutta on nyt enemmän.

Tämä on aivan sairaan iso kuva ja aika ällö kaikissa koruttomissa detaljeissaan, mutta tästä näkee hyvin tuon ripsien tuuhentumisen ja jopa distichiasis-tyyppisen monikerroksisuuden: https://aijaa.com/img/b/00759/14530004.jpg

EHDOTTOMASTI jatkan käyttöä!

« Viimeksi muokattu: 26.02.18 - klo:09:56 kirjoittanut Triina »

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #214 : 26.02.18 - klo:11:34 »
^ Vähän ot, mutta onpas sinulla kauniin väriset silmät.  <3
3a F ii

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #215 : 19.05.18 - klo:18:01 »
Vakuutitte ja tilasin myös Urodan. Jännittää! Oon aina himoinnut niitä kalliita ja vaikeasti tavoitettavia bimaseerumeita, mutta ilman olen jäänyt. Tämä hinta, ja saatavuus, on oikein hyvä. Mun ripset ovat sellaiset tyngät, että olisi mieletön edistys saada näihin edes milli tai pari lisää.

Kysymys - Pakkauksessa neuvotaan sutimaan viiva yläripsien päälle. Entä alaripset? Haluaisin niihinkin lisää pituutta, unelmoin sellaisista Twiggy-ripsistä, jotka laskeutuisivat poskille ja olisin ihana nukketyttö.  ;D Uskaltaako sutia alaskin?

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #216 : 19.05.18 - klo:18:28 »
Minä en ole käyttänyt säännöllisesti alaripsissä, kun mulla ripsivärikin alaripsissä korostaa entisestään silmien pyöreyttä ja voi näyttää pöllömäisen kummalliselta, mutta vetäisen välillä sudista loput alaripsille ja ovat venyneet pituutta myös. Mulla kesti ensimmäinen putkilo yli puoli vuotta ahkeraa käyttöä ja otin käyttöön uuden ehkä pari viikkoa sitten. Ero vanhaan on iso, ripset tuntuvat suorastaan kohisevan kasvaessaan taas vaihdon jälkeen, eli oli vaikuttavat aineet kuitenkin jo ehtineet heiketä. Nyt ei ole tarvinnut leikata pisimpiä haituvia enää pois, lyhyemmät ovat saaneet pidemmät kinni kasvussa ja olen saanut yllättävän paljon huomiota esim. töissä pitkistä räpsyistä.
Raitoja käpälään!

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #217 : 19.06.18 - klo:08:14 »
Mä oon käyttänyt urodaa nyt kuukauden verran. Kohentumista on tapahtunut, taivutettuna ja ripsivärillä lopputulos on selvästi aiempaa näyttävämpi.

Tyhmää vaan, että muutos on paljon parempi toisessa silmässä! Oikean silmäni ripset olivat lähtökohtaisestikin paremmat, mutta nyt ne ovat venyneet paremmin ja muuttuneet kaarevammiksi. Paljailla ripsillä ero näkyy paremmin, tuo uusi taipuisuus tuo niin ison eron vasemman silmän tikkusuoriin tynkiin. Taivuttamalla ero tasaantuu.

Jatkan käyttöä kyllä tiukasti innoissani.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #218 : 28.07.18 - klo:19:00 »
Jokohan nyt parin kuukauden jälkeen maksimaalinen tulos on saavutettu? Tulos on kyllä hyvä ja haluan sitä ylläpitää. Toisenkin silmän ulkonurkan ripset ovat venähtäneet ja kaareutuneet, tasapainottaa tilannetta, vaikka muuten vasemmalla puolella sitkeästi tikkuna sojotetaan. Ripsivärin ja taivutusten kanssa tulos on niin näyttävä, että joskus tulee mieleen irtoripset, vaikka ei nämä omani nyt olekaan niin venyneet kuin netin ennen-jälkeen -kuvapareissa. Alaripsissäkin on sen verran lisää pituutta, että tulee hyvin sitä kaipaamaani nukke-efektiä. Haluaisin silti lisää  ;D mutta on tämäkin hyvä, ekaa kertaa ikinä tuntuu, että mulla on ripset.

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #219 : 17.09.18 - klo:19:32 »
Olen käyttänyt noin kahden kuukauden ajan Vichyn Liftactiv Serum 10-nimistä tuotetta ja tämä on selvästi pidentänyt silmäripsiäni. Kovin paljoa tuuheutta ei ole tullut tai en ainakaan havaitse sitä nykyisin käyttämäni ripsivärin kanssa. Kyseessä on siis tämä tuote: www.yliopistonapteekki.fi/vichy-liftactiv-serum-10-eyes-lashes-silmanymparysiholle-15-ml-49183.html
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.