Kirjoittaja Aihe: Ripsivärin pohjustajat ja ripsiravinteet  (Luettu 52660 kertaa)

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
Vs: Ripsivärin pohjustajat ja ripsiravinteet
« Vastaus #225 : 08.03.20 - klo:20:00 »
Jos uusi ripsiseerumi kiinnostaa niin BTB13-merkillä on myynnissä oma versio:

https://kauppa.ihokeskus.fi/BTB13-Eye-Lash-Serum

Tilasin tuon tuotteen, kun sain sopivasti alennuksesta. Vielä en ole ehtinyt käyttää kuin muutaman hassun päivän, joten vaikutuksista on vaikea vielä sanoa. Palaan asiaan kuukauden päästä.

Jätin Urodan seerumin pois käytöstä jossain vaiheessa, kun ripsiä lähti välillä pelottavan paljon kerralla. Samoin sain kummallisia silmäoireita sekä erikoista ihottumaa toiseen silmäluomeen. Tein nettihaun hakusanoilla tehokas ripsiseerumi ja selvisi, että Uroda sisältää jossain maissa kiellettyä ja terveelle silmälle vaarallistakin, glaukooman hoitoon tarkoitettu aineosaa. Se saattaa selittää kummalliset silmäoireeni. Ainakin tuo BTB13-ripsiseerumi oli tuuheuttanut ja parantanut joidenkin tuotetta kokeilleiden ripsiä, eikä se sisällä mitään erikoisia aineosia, joten pitäisi olla turvallisempi ripsiseerumi.

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #226 : 19.03.20 - klo:09:51 »
Mä tilasin saman seerumin ku ellen. Oon tota käyttänytki aiemmin yhen purkin ja kyllä tihensi ripsirivistöä. Ei pidentäny valtavasti.

Plumen seerumin pitäs olla lääkeaineeton ym, mut sain siitä kirvelyä ja muita oireita. Jäi käyttämättä siks osin.
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #227 : 19.03.20 - klo:19:06 »
En ole onneksi saanut mitään epämääräisiä oireita tuosta BTB13-seerumista. Olen käyttänyt sitä myös aamuisin meikin alla ihan onnistuneesti. Imeytyy nopeasti, joten voi käyttää vähän kiireessäkin.