Kirjoittaja Aihe: Ripsivärin pohjustajat ja ripsiravinteet  (Luettu 39953 kertaa)

Poissa Amy

• HAIRahtanut
Vs: Ripsivärin pohjustajat ja ripsiravinteet
« Vastaus #45 : 26.01.10 - klo:13:49 »
Itselläni MUFEn Sens' eyes on poistanut aina kaiken, niin tämänkin.

Kiitti, mulle tuo merkki on outo, onko se siis Make Up Forever tai jotain sinne päin? Millainen koostumus putsarissa? Nestemäisistä en tykkää mutta nimestä päätellen tuo saattaisi olla herkille silmille sopiva?

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #46 : 26.01.10 - klo:15:16 »
Jep eli make up foreverin Sens'eyes ja kyseessä on geelivoide pumppupullossa. Tykkään ihan älyttömästi ja poistaa wp:tkin! Kostutetaan iho, hierotaan pieni määrä silmien ympärille (pidempään jos kovin voimakkaasti meikkiä) ja huuhdellaan vedellä. itse tykkään pyyhkäistä vielä lopuksi pumpulilla mutta ei välttämätöntä. Tuo ei vaahtoa. On riittoisaa, pullo on kallis (noin 28€).

Omat silmäni kestävät tätä oikein hyvin, kun taas esim Natural coden geeli kirveli ihan älyttömästi.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #47 : 26.01.10 - klo:15:37 »
^ No nyt löytyi, kiitos. Taitaa vaan saatavuus olla aika rajoitettua, meillä ei näköjään ole satojen kilometrien säteellä jälleenmyyntiä eikä nettikauppojakaan kertagoogletuksella löytynyt. Uskoisin että minunkin silmät kestää tuon jos se on kerran geelimäinen. Kiitos vinkistä, pitää ruveta metsästämään tuota kun ei muitakaan ole ilmoittautunut.  :D

• Tukkaguru
« Vastaus #48 : 26.01.10 - klo:15:54 »
^
Suostuvat lähettämään noita postitsekin  :). Ostan omani Meikkistudio Nanasta Turusta ja tässä heidän sivuiltaan:

Voit tilata kaikkia tuotteitamme myös postiennakolla kotiisi.
Tilaukset puhelimitse (02) 2331506

Mutta eipä toki kaikki sovi kaikille, itse kyllä löysin tästä HG-tuotteen  :l.

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #49 : 26.01.10 - klo:16:30 »
^ Kiitos hirmuisesti, minäpä kysyn tuolta.  :) Ja ainahan se riski on, ettei tuote sovi itselle vaikka joku muu tykkääkin mutta se riski on vaan otettava, muutenkin tulee laitettua rahaa sen verran kosmetiikkaan, ja saahan hyvät tuotteet aina kierrätettyä eteenpäin.

Toivottavasti Mustikka bongais tän ketjun, kaipaisin edelleen kokemuksia siitä Ardellin ripsiravinteesta.  :)

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #50 : 26.01.10 - klo:16:38 »
Käytin pitkään Colosen kuituripsaria ripsivärin alla tuuheuttajana ja pohjustana. Nyt olen siirtynyt vanhaan kikkaan: hankin Duroyn erillisen ripsiharjan jonka pyörittelen Grimasin Fixing Powderissa ja harjaan sillä ripset ennen varsinaisen ripsivärin levittämistä. Ripset tuuheutuu melko lailla...
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #51 : 28.01.10 - klo:19:27 »
Tän ketjun myötä alkoi todella kiinnostaa toi Shiseidon pohjustaja :) Ensihätään kokeilin Lorkun Volume Shockingin pohjustajalla, se itse väriaine siitä ripsarista alkaa olla vähissä mutta pohjustajaa on vielä vaikka kuinka. Laitoin heti märän pohjustajan päälle FLE WP:tä joka ei kummoista tulosta ole mun ripsiin tehnyt pelkältään. Pelitti tuonkin kanssa oikein kivasti, hyvä homma niin nyt saa molemmat käytettyä miellyttävämmin loppuun :D Pituutta ripsille tuli selkeästi lisää!
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa eva

• Haiven
  • *
« Vastaus #52 : 30.01.10 - klo:00:35 »
Millä te saatte onnistuneesti putsattua tuon pohjustajan?

Cliniquen take the day off cleansing balm on mulla toiminut hyvin. Tuote on purkissa, voidemainen, muttei kuitenkaan rasvaisen tuntuinen, eikä ole ärsyttänyt silmiä. Itse putsaan sillä vain ripset, mutta käy koko kasvojen puhdistukseen. Jossain myyntipisteissä olen nähnyt myös testeripurkin, josta voi kokeilla koostumusta.

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #53 : 30.01.10 - klo:22:25 »
^ Kiitti vinkistä. :) Eihän tuo vaan ole mikään lopetettu tuote kun ei balm-versiona näy nettikaupoissa? Minkä hintainen tuo on suurin piirtein? Pitäis ensi viikolla ostaa joko tuo Clinique tai sitten se Mufen Sens'Eyes kun olisi Helsingin keikka edessä.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #54 : 30.01.10 - klo:23:06 »
^Toi balm on tosi hyvä. Muistaakseni se on Suomessa noin 35 euroa. Mansikkanetissä sitä on ollu ainakin ja feeluniquessa, mutta sieltä se on nyt loppu. Toivottavasti ei ole lopetettu. Paras putsari ikinä, mulla taitaa olla kolmas purkki jo menossa. On muuten todella riittoisaa myös.

Mä oon käyttänyt yli kuukauden Talikaa kerran päivässä, mutta en ole huomannut kauheasti eroa. On mahdollista, että alaripset ovat hieman pidemmät, mutta yläripsiä vaivaa nyt ajoittain tapahtuva kato, jonka aikana ripset ovat tavallista lyhyemmät. En ottanut ennen ja jälkeen kuvia. En osaa sanoa ostanko tuota uudestaan. Kivahan se on ripsiäkin hoidella, mutta vaikutuksesta on vaikea sanoa mitään. Mun ripset on joskus hyvässä kunnossa ja joskus ne harvenee ja ovat lyhyempiä ja sekin vaikeuttaa talikan vaikutusten seuraamista.

• Tukkaguru
« Vastaus #55 : 30.01.10 - klo:23:10 »
Täytyykin jossain vaiheessa testata tuo Cliniquen balm, kuulostaa hyvältä!  :)

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #56 : 31.01.10 - klo:22:13 »
Onko kenelläkään kokemuksia L’Oréal Paris Renewal Lash Serum –ripsiseerumista? Mieli teki ostaa ihan mainoksen uhrina se, mutta ajattelin ensin täältä meidän asiantuntijaraadilta tiedustella, josko joku olisi tuota ennättänyt kokeilemaan?
Hinta ei ainakaan ollut hirveän paha, 12,90 e.

http://www.lorealparis.fi/_fi/_fi/products/product-sheet.aspx?code=Cos143_1
« Viimeksi muokattu: 31.01.10 - klo:22:15 kirjoittanut Kikka »
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa eva

• Haiven
  • *
« Vastaus #57 : 01.02.10 - klo:21:10 »
Eihän tuo vaan ole mikään lopetettu tuote kun ei balm-versiona näy nettikaupoissa?

Saatavuus nettikaupoissa on aika huono, enpä tiedä miksi. Garden.co.uk:ssa on saatavilla hintaan £19 + postikulut.

Poissa Luomo

• Tukkaguru
  • Purri
« Vastaus #58 : 19.04.10 - klo:12:31 »
Tähän ketjuun varmaan sopii, että onko jollain kokemusta RevitaLashista? Eli kyseessä siis eyeliner-muodossa oleva ripsiravinne, jonka pitäisi kasvattaa ja tuuheuttaa ripsiä. Sitä saa tilattua tuolta linkistä ja on tosi kallis: 120 euroa/plo, jonka pitäisi kestää puoli vuotta.
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto

Poissa sipe

• Tukkaguru
  • Hooray, it's Happy Bunny
« Vastaus #59 : 20.04.10 - klo:22:58 »
Ei revitalashista, mutta enormous lashista ja rapidlashista. Ekasta mainitusta liikkuu hyviä ja huonoja versioita, suomessa myytävä perusversio on se huono. Pitää olla 4x-versio, jos haluaa tuloksia.

Tuo rapidlash on kylläkin parempi ja halvempi, itse olen saanut sillä ihan käsittämättömät räpsyt. Yksi kerros ripsaria, ja mulla on iha tekoripsien näköiset räpsyt.

Ebaysta saa ihan kohtuulliseen hintaan. Myös MUAssa paljon kehuja.
Hiukset: 3b iii. Luonnonkihara, paksu, värjätty ja älyttömän kuiva.
Suosikkituotteet: MOP Hydrating shampoo, Joico K-Pak-sarja kokonaisuudessaan, Joico Moisturizer, Nexxuksen Therappe, Humectress, Luxxtress ja Keraphix; Redken ASHC, sekä Tigin O&H -hoitis CO-pesuun.