Kirjoittaja Aihe: Ripsivärin pohjustajat ja ripsiravinteet  (Luettu 40057 kertaa)

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
Vs: Ripsivärin pohjustajat ja ripsiravinteet
« Vastaus #60 : 10.09.10 - klo:10:06 »
Onko kenellekään tuttu tuote Asty Cosme collagen coat eyelash revise treatment mascara base? Toimiiko?

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #61 : 18.07.11 - klo:22:50 »
Ääääk, kauhistuksekseni huomasin että juurestenkin keskuudessa tosi suosittu ripsiväripohjustaja Shiseidon Mascara Base on lopetettu! Tilalle on tullut uusi versio, jossa muutettu sekä koostumus että harja ja se on pääsääntöisesti haukuttu MakeUpAlleyssa ihan surkeaksi!

Tää oli mun HG-tuote ja oon just luopumassa ripsien pidennyksistä joten olisi taas käyttöä. Mikä siis olisi seuraavaksi paras?

Lisäksi sorruin tänään tilaamaan Neulash-ripsiravinteen, jota on ylistetty monessa blogissa ja ennen-jälkeen-kuvat on kyllä olleet vakuuttavia. Kahden kuukauden satsilla hintaa 89 euroa, saan omani varmaan jo tällä viikolla. Tuloksia pitäisi näkyä reilun kuukauden päästä. Yritän ottaa ahkerasti kuvia kehityksestä niin saatte sitten tuomion, onko aine mistään kotoisin.

Poissa tuutikuu

• Hiushörhö
« Vastaus #62 : 19.07.11 - klo:14:21 »
Mä tilasin RevitaLash -ripsiravinteen, yritänpä minäkin muistaa kuvailla vaiheita kunhan saan sen käyttööni :) .

Poissa Chloe

• HAIRahtanut
« Vastaus #63 : 25.07.11 - klo:19:45 »
Minäkin sorruin tilaamaan Neulashin. Nyt innolla odottelen, että saan tuotteen käsiini. Uskomattomia tuloksia on monet saanut tällä, toivottavasti toimii mullakin.

sannaofia

• Vieras
« Vastaus #64 : 23.08.11 - klo:22:21 »
Mä tilasin RevitaLash -ripsiravinteen, yritänpä minäkin muistaa kuvailla vaiheita kunhan saan sen käyttööni :) .

Suositteletko? Tuliko kivat räpsyttimet? :)
Ite pähkäilen just, että menenkö poistattamaan ripsienpidennykset vai en... Ja jos poistan, niin tarvii jotain taikaa tilalle.

Poissa cenadra

• HAIRahtanut
« Vastaus #65 : 02.10.11 - klo:16:24 »
Tilasin Feeluniquesta Elizabeth Arden Lash Optimizer - Primer and Conditioner 6.5ml-pohjustajan ja tykkään kovasti! Yleellinen kultainen putkilo ja tekee mitä täytyykin. Pidentää, tuuheuttaa ja mun ripsissä auttaa myös taivutusten pysymisessä (mutta se ei olekaan mulla suuri ongelma). Hoitavuudesta en osaa sanoa, mutta vaikuttaa nappiostokselta! Saa mun yhden halpisripsarinkin näyttämään hyvältä. :D
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.

Poissa Chloe

• HAIRahtanut
« Vastaus #66 : 02.10.11 - klo:21:11 »
Minäkin sorruin tilaamaan Neulashin. Nyt innolla odottelen, että saan tuotteen käsiini. Uskomattomia tuloksia on monet saanut tällä, toivottavasti toimii mullakin.

Olen aika säännöllisesti käyttänyt tätä ja huomaan kyllä ripsien selvästi pidentyneen. Eilen sain monelta kommenttia pitkistä ripsistä ja moni epäili tekoripsiksi ;D. Ja terkoripsi efektin saa aikaan ihan millä tahansa kuivahtaneella ripsivärillä, näyttävimmät olen saanut Kanebon 38-ripsarilla.

Poissa Janda

• HAIRahtanut
« Vastaus #67 : 04.10.11 - klo:12:35 »
^Kuulostaa lupaavalta :D Mista tuota saa tilattua...?
Hiukset: 1b, F, ii. Vaalennetut, olkapäälle asti. Suosikkeihin kuuluu L'anza ja Tigi.

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
« Vastaus #68 : 04.10.11 - klo:16:03 »
Mä  oon käyttänyt nyt n. 5vkoa Revitalashia ja kyllä se jotain tekee. Ripset on hiukan pidemmät jo, mutta suurin ero on siinä, että mun ei tarvi enää taivuttaa ripsiäni. :o

Siis mun, jolla on koko elämän sojottanu ripset suoraan alaspäin. Ja eihän se kaari siitä nyt mihinkään laske ripsaria laittaessakaan, joten nyt voin hyvillä mielin käyttää vesiliukosia ripsareita. Ah autuutta.
Veni, vidi, Visa.

Poissa Chloe

• HAIRahtanut
« Vastaus #69 : 04.10.11 - klo:22:49 »
^Kuulostaa lupaavalta :D Mista tuota saa tilattua...?

Viking Linen laivoilta tai http://www.neulash.se/index.php?language=fi

Tiiti, mulla on kanssa tämän kanssa ripset valmiiksi kauniisti kaartuvat eli ei tarvitse taivuttaa ripsiä.
« Viimeksi muokattu: 05.10.11 - klo:11:07 kirjoittanut Chaos »

Poissa Janda

• HAIRahtanut
« Vastaus #70 : 05.10.11 - klo:07:15 »
^Kiitos! Olisi kiva nahda kuvia tuloksista jos joku viitsii laittaa kuvia tanne. :)
Hiukset: 1b, F, ii. Vaalennetut, olkapäälle asti. Suosikkeihin kuuluu L'anza ja Tigi.

Poissa Luciana

• HAIRahtanut
« Vastaus #71 : 05.10.11 - klo:07:44 »
Huomasin vasta nyt tällaisenkin ketjun. Käytin Revitalashia viime keväänä kun toisesta silmästäni katkesi ripsiä ja näytin hieman ripsipuolelta. Olin tyytyväinen tuloksiin. Ripset saivat ainakin pituutta eli ei vissiin ihan humpuukia ainakaan  :ts

Poissa Chloe

• HAIRahtanut
« Vastaus #72 : 13.10.11 - klo:23:56 »
^Kiitos! Olisi kiva nahda kuvia tuloksista jos joku viitsii laittaa kuvia tanne. :)

En ole saanut vielä aikaseksi ottaa kuvia, mutta jos saan kameran kuntoon niin laitan kuvan miltä ripset näyttää tällä hetkellä eli lähtötilanteesta en tajunnut ottaa kuvia. Monissa blogeissa on paljon kuvia ja loistavia tuloksia esim. täällä http://it-aint-hard-to-tell.blogspot.com/search/label/neuLash/ .

Äitini haluaa kanssa NeuLashia, kun näki ripseni ja hän on ihan viimeinen kenen olisin uskonut laittavansa rahaa tällaiseen ;D
« Viimeksi muokattu: 16.10.11 - klo:16:35 kirjoittanut Chloe »

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #73 : 16.10.11 - klo:15:04 »
Onko kukaan kuullut reseptilääke Lumigan-silmätippojen sivuvaikutuksista, eli tipat kasvattavat todella reippaasti ripsiä.
Tipat on alunperin kehitetty silmänpainetautien hoitoon ja sairauksien, joiden myötä ripset ovat hävinneet.
Näin taannoin yhtä ystävääni, ja yhtäkkiä rupesin vaan toljottamaan sen ripsiä, että miten sillä on niin jumalattoman pitkät ripset ja hän kertoi tuosta Lumigan-silmätipoista. En tiedä tosin, millä perusteella oli saanut lääkäriltä reseptin niihin.
Toisaalta houkuttelis kovasti kokeilla noita tippoja, mutta toisaalta taas ikävämmät sivuoireet voivat olla punertavat silmänympärykset, tummentuneet luomet jne. Mietityttää, jääkö niistä sitten pysyvämpi kosmeettinenkin haitta, jos tipat joskus lopettaisi. Ja siis ripsethän lakkaavat sitten kasvamasta, kun noi tipat lopettaa.
Lumiganista on kehitelty myös kosmeettinen versio Latisse, mutta se hinta on kuulemma ihan hirveä ja tuskin sitä edes Suomesta saa mistään.
Kiinnostaisi kuulla kuitenkin, onko kukaan näitä kokeillut?

Tässä tietoa lisää:
http://www.laakarilehti.fi/uutinen.html?opcode=show/news_id=8945/type=1
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #74 : 16.10.11 - klo:16:39 »
^Noi Lumiganit on kehitetty laskemaan silmänpainetta (glaukooman eli silmänpainetaudin hoitoon) joten itse en ainakaan silmiini noita laittais. Varsinkin kun on normaali/alhainen silmänpaine  :D

Työskentelen silmähoitajana joten noi pitkät ja jäykät sivuvaikutuksena tulleet ripset on mulle jokapäiväistä näkyä työn puolesta. Yleensä ne on niin jäykät että sojottavat mihin sattuu, usein just suoraan alaspäin  ::) Ei houkuta ainakaan mua.

Käytin yhden putkilon NYXin ripsiravinnetta, noin kahden kuukauden ajan. Ripset tuntui n.kuukauden jälkeen tuuheammilta ja pidemmiltä, mutta ero tavallisiin ripsiin ei ollut niin iso että olisin raaskinut noita lisää ostaa.

WAU! Tossa yhdessä blogissa on kyl saatu uskomattomat tulokset aikaan Neulashilla..  :o  :l Houkuttais kokeilla! Hinta on aika järkky, en tiedä olisinko valmis maksamaan noin paljon pitkistä ripsistä, kun omat ripset on kuitenkin ihan siedettävät ja ripsarilla saa hyvää jälkeä aikaan.
« Viimeksi muokattu: 16.10.11 - klo:16:49 kirjoittanut Elluli »
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset