Kirjoittaja Aihe: Ripsivärin pohjustajat ja ripsiravinteet  (Luettu 40056 kertaa)

Poissa Chloe

• HAIRahtanut
Vs: Ripsivärin pohjustajat ja ripsiravinteet
« Vastaus #75 : 16.10.11 - klo:16:47 »
^^Kikka, esim. tossa Neulashissa pitäisi olla samaa ainetta mitä niissä silmätipoissa ja Latissessa on. Käsittääkseni pelkillä vitamiineilla ym. ei ole edes mahdollista saada tällaisia tuloksia, vaan kysessä on juurikin tämä Isopropyl Cloprostenate, joka saa ripset pitkiksi. Tällä Neulashilla en ole (onneksi) saanut näitä mainitsemiasi sivuoireita, en tiedä onko aineen määrällä osuutta asiaan eli jos tässä sitä vaikuttavaa ainetta olisi vaikka vähemmän kuin Lumiganissa ja Latissessa.

^Elluli, mulla käynyt päinvastoin. Ripsiä ei enää tarvitse taivuttaa ollenkaan, vaan ne kaartuvat itsestään kauniisti.

Jee, äiti lähtee huomenna laivalta hakemaan minulle (ja itselleen, kun hän on niin vakuuttunut millaisia tuloksia minä olen saanut) uuden tuubin Neulashia, on siellä nyt kantis tarjouksessa.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #76 : 16.10.11 - klo:16:54 »

^Elluli, mulla käynyt päinvastoin. Ripsiä ei enää tarvitse taivuttaa ollenkaan, vaan ne kaartuvat itsestään kauniisti.

Wau! Ihanaa olis kyllä saada tollaiset ripset. Paljonkohan toi Neulash maksaa laivalla?
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Chloe

• HAIRahtanut
« Vastaus #77 : 16.10.11 - klo:18:09 »
^Se isompi 6 ml:n pullo tais olla 113 euroa. Kallis, mutta kestää mulla 6-9 kuukautta käytössä, niin sitten ei kuulosta niin pahalta.

Poissa EyeCandy

• HAIRahtanut
« Vastaus #78 : 20.10.11 - klo:11:48 »
Kyllä houkuttaa toi Neulash! Chloe, oisko sulla vielä kuvia ripsistäsi? Onhan tolla tuotteella hintaa, mutta jos sillä tosiaan saa ripset pitkiksi ja vahvemmiksi, niin se ois hinnan väärtiä. Maksais pidennyshinnan takas mennen tullen.

Poissa EyeCandy

• HAIRahtanut
« Vastaus #79 : 11.11.11 - klo:15:11 »
Toimii! Oon nyt käyttäny 3 vkoa Neulashia, sen jälkeen ku otin pidennykset pois.

Lähtötilanne oli kaamea! Mulla oli vaan harvoja lyhyitä ripsiä siellä täällä. Ei ees ripsaria meinannu voida laittaa ku se meni klimpeiks ku oli niin vähän ripsiä ja ne oli niin kärsineet ja lyhyet.

Nyt siis vasta 3 vkoa takana, joka ilta laittanu tota tököttiä ja jo huomaa eron. Maltan tuskin odottaa mikä on lopputulos kun vielä muutama viikko menee. Harmi etten ottanu "ennen"-kuvaa. Ravitsen näitä vielä jonkin aikaa ja sit meen ottaa kestovärin niin tuskin on enää ees tarvetta laittaa ripsariakaan arkisin.

Poissa Chloe

• HAIRahtanut
« Vastaus #80 : 11.11.11 - klo:21:50 »
^Mulla on mennyt toi sun edellinen viesti ihan ohi. Hyvä, että toimii sullakin. Multa jäi lähtötilanteesta kuva kanssa ottamatta, joten tän hetkinen kuva ei kerro miten paljon ripset on kasvanut ja vahvistunut. mulla kesti 2 kuukautta, että ripsistä tuli näin täydelliset, eli paranee vaan :D.

Poissa EyeCandy

• HAIRahtanut
« Vastaus #81 : 01.12.11 - klo:15:43 »
Päivitystä: Nyt oon 6 vkoa käyttäny Neulashia.
Jännä miten toisen silmän ripset on kasvaneet hurjasti pituutta kun taas toisessa enempikin tuuheutta tullut. Mutta pituus toisen silmän ripsien ulkonurkassa on sellanen tekoripsimäisen pitkä. Muutama sellanen ihan pitkä ripsi tullut ulkonurkkaan. Ja siihen keskellekin muutama ihan pitkä. Ripsarilla saa nyt sellaset lähes tekoripsimäiset ripset. Mutta vielä ei ole valmista, ei läheskään.

On ollut jännä seurata miten ne kasvaa. Ja ihmeellistä toi miten toisen silmän ripsistä tulee pitkät, toisesta taas tuuheat. Näihin on nyt tullut selkeästi kaarevuuttakin. Mulla on normaalisti lyhyet tönkkösuorat ripset. Nyt on sellasta kaarta nähtävissä.  Toivon että jouluksi on kasvanut oikeen mielettömät räpsyttimet niin sit meen kestovärjää nää.

Poissa EyeCandy

• HAIRahtanut
« Vastaus #82 : 13.12.11 - klo:13:38 »
Taas päivitystä. Huh, nyt alkaa olla jo oikeesti pitkät ripset. Olen tosi tyytyväinen.  :l  Nää kaartuu ihan luonnostaan ku laittaa perusripsaria ja on ihanan pitkät. Alaripsiinkin ilmeisesti tarttuu ainetta aina kun laitan niin sinnekin on kasvanut suht pitkiä ripsiä. Olen nyt käyttäny kohta 8 viikkoa Neulashia. En olis ikinä uskonu et tällasella aineella saa ripset kasvaa. Ne on niinku tekoripset mutta ihan omat. Kaikkein hienointa oikeestaan nyt on että nää kaartuu ihanasti, ilman mitään laittoa. Käytän vaan ihan tavallista Max Factorin ripsiväriä enkä ees taivuta ripsiä.

Poissa Juhannusruusu

• Hiushörhö
« Vastaus #83 : 17.12.11 - klo:08:03 »
Mä olen käyttänyt kuukauden Neulashia. Harmittaa vietävästi, että otin aloituskuvat nakuripsistä. Mun ripset on nimittäin ilman ripsaria ihan värittömät nudet. Täytyy yrittää ottaa vertailukuvat ja tihrustaa niitä. Ripsarin kanssa ripset näyttää kyllä pidemmiltä, melkein alkaa jo hirvittää että jatkuuko kasvu vielä.. tuuheutumista en havaitse ja se olisikin ehkä tarpeen. Ripsarin kanssa se valkoinen luomen iho näkyy niin selvästi. Olmin ongelmia..

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #84 : 23.12.11 - klo:00:30 »
Ostolakosta luettujen Neulash-kehujen perusteella totesin että pakko saada. Mulla on lyhyet ja hennot ripset, jotka mielellään sojottavat vaakatasossa. Saako sitä hankittua mistään muualta kun sieltä sivuilta (ja jostain hoitolasta muistaakseni Jyväskylästä)? Jos hinta on sama, kävisin mielelläni ostamassa sen suoraan jostakin ettei tarttis odotella :D

Edit. Miltä laivalta olette ostaneet Neulashia?
Edit2. Viking Lineltä näköjään oli joku ostanut, netissä ei niiden tax free-hinnastossa tota ollut. Paljonkohan kustantaa siellä?
« Viimeksi muokattu: 23.12.11 - klo:01:00 kirjoittanut RockQueen »
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #85 : 23.12.11 - klo:07:32 »
Mua kanssa kiinnostaisi kuulla, onko Neulashin käyttäjät saaneet mitään oireita tuotteesta. Luin kommentteja, että joillain oli silmät ärtyneet ja ripsiraja tummunut, onko kellään täällä sellaisia kokemuksia?
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #86 : 23.12.11 - klo:08:29 »
Oon nyt n. kuukauden käyttänyt, eikä mulle oo tullut mitään tuonkaltaisia oireita. Jos ainetta menee silmään niin se kirvelee kyllä hetken. Noh, toisaalta taas odotin kyllä tältä paljon enemmän. Oon hieman pettynyt kun moni muu on hehkuttanut tuloksia kuvien kanssa, mutta mä en kyllä huomaa juuri mitään eroa entiseen. Ehkä aavistuksen on tullut tuuheutta. Käytän kuitenkin putelin loppuun koska tuon käyttö ei ole iso vaiva, mutta en aio ostaa tätä uudestaan.

Viking Linen kantiskortilla oli pari kk sitten tuo isompi neulash-putkilo muistaakseni reilun satkun.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa tnn

• HAIRahtanut
« Vastaus #87 : 23.12.11 - klo:08:44 »
Mulla tekis hirveästi mieli kokeilla, mutta kun luin Ostolakossa-blogissa olleita kommentteja aiheesta, rupesi vähän mietityttämään. Siellä luki että varsinkin vihreäruskeille silmille olisi haitallista tuo aine (?) ja sellaisethan mulla on.. Pitänee vielä miettiä, uskallanko koittaa.
1bMii, virallisella huijausmitalla 78 cm pitkä tukka. Vaalea, hieman sekavärinen kuontalo.

Poissa EyeCandy

• HAIRahtanut
« Vastaus #88 : 27.12.11 - klo:08:44 »
Jos on vasta kk käyttäny, niin vielä ei välttämättä kauheasti eroa näy entiseen. Mulla rupes vasta 6 vkn jälkeen näkyy enempi muutosta. Ja nyt on jo ihan selkeä muutos entiseen.

Mulla ei oo tummunu ripsiraja mitenkään. Mutta kyllä se aine ärsyttää silmää jos menee ripsien läpi silmään. Pidän sen laiton jälkeen aina silmiä kiinni jonkin aikaa, tai rupeen suoraan nukkuu sen laiton jälkeen. Kyllä se vähän kirvelee muuten.

Ja toinen aika vinha sivuvaikutus mulle oli, että on ruvennu kasvaa muutamia karvoja tohon poskipään yläpuolelle... Se lisää niin tehokkaasti näköjään karvankasvua että tällaista tuli mulle. Millähän niitä pitäis ottaa pois. Nyt oon koittanu nyppästä irti, mut sattuu niin perhanasti!

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #89 : 27.12.11 - klo:18:26 »
Alkoipa minuakin kiinnostaa tuo Neulash. Tosin toivottavasti lopputulos ei ole ihan tämä...

2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.