Kirjoittaja Aihe: Ripsivärin pohjustajat ja ripsiravinteet  (Luettu 40001 kertaa)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
Vs: Ripsivärin pohjustajat ja ripsiravinteet
« Vastaus #90 : 27.12.11 - klo:22:20 »
^ apua! :D No näistä nysistä ei ole pelkoa että tulis tuollaiset. Onko porukka muuten laittanut yleensä tota Neulashia alaripsiinkin?
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa EyeCandy

• HAIRahtanut
« Vastaus #91 : 28.12.11 - klo:08:35 »
Mä en oo ainakaan laittanu alaripsiin, mutta oon huomannu että se jonkin verran leviää yläripsistä alaripsiin kun oon pitäny silmiä kiinni laiton jälkeen (muuten kirvelee silmät). Niin on kyllä kasvanu alaripsetki mutta ihan maltilla, ei siis ihan tollasiks ku kuvassa.

Tää on kyllä älyttömintä että kasvaa karvoja tohon ihoon silmän alapuolelle, ylä poskipäähän. Ihan pitkiä ja selkeitä karvoja jotka pitäis jollain ottaa pois.

Poissa Angel

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #92 : 29.12.11 - klo:08:50 »
Mulla tekis hirveästi mieli kokeilla, mutta kun luin Ostolakossa-blogissa olleita kommentteja aiheesta, rupesi vähän mietityttämään. Siellä luki että varsinkin vihreäruskeille silmille olisi haitallista tuo aine (?) ja sellaisethan mulla on.. Pitänee vielä miettiä, uskallanko koittaa.

Mitä tarkoitat, että juuri vihreäruskea silmille haitallista? Miten voi olla haitallista tietyn värisille silmille? Ei jummarra.
To avoid criticism do nothing, say nothing, be nothing.

Poissa tnn

• HAIRahtanut
« Vastaus #93 : 29.12.11 - klo:14:09 »
^No en minä myöskään ymmärrä, mutta joku estenomi (?) oli vain näin maininnut Ostolakon Neulash -postauksen kommenteissa. Pohdin edelleen, hommaisinko ripsenpidennykset vai uskaltautuisinko testaamaan Neulashia..
1bMii, virallisella huijausmitalla 78 cm pitkä tukka. Vaalea, hieman sekavärinen kuontalo.

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #94 : 29.12.11 - klo:17:48 »
^minä tilasin juuri Neulashin huolimatta estenomeista ja siitä että omaan vihreänruskeat silmät ;)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #95 : 29.12.11 - klo:17:51 »
^ Mutta sullahan on Tintu ihan mielettömät ripset jo ennestäänkin :D
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa muibien

• HAIRahtanut
« Vastaus #96 : 31.12.11 - klo:17:55 »
Saako mistään enää Shiseidon vanhanmallista pohjustajaa? Uusi ei ole ollenkaan sama.

Tai jotain muita suosituksia uudeksi suosikkipohjustajaksi?
Suosikkimerkit MAC, NARS, Chanel, Lancome ja Dior

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #97 : 31.12.11 - klo:17:58 »
^^Mutkun turhamaisuus ei tunne rajoja :D Ja haluan tietää millaisiksi nämä kasvavat O:)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #98 : 31.12.11 - klo:17:59 »
^^Oletko testannut siis muibien jo tuota uutta Shiseidon pohjustajaa? Voi itku jos se ei ole yhtä hyvä.  :-\ Mä olin kans tuossa marraskuussa aikeissa ostaa uuden Shiseidon ja silloin vasta kuulin että se on muuttunut, oon koettanut googletella mutta en ole mistään nettikaupastakaan bongannut sitä vanhaa enää. Mua kiinnostaa myös kovasti, jos jollain nimenomaan vanhasta Shiseidosta tykänneellä on hyviä suosituksia uudeksi pohjustajaksi. Tällä hetkellä mulla on käytössä Lancomen pohjustaja joka on ihan hyvä mutta ei kuitenkaan Shiseidon tasoinen eikä Lancomella saa yhtä paljoa tuuheutta, kaipaan siis nimenomaan eniten tuuheuttavaa vaikutusta pohjustajalta.
« Viimeksi muokattu: 31.12.11 - klo:18:01 kirjoittanut Hunajapupu »
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa muibien

• HAIRahtanut
« Vastaus #99 : 31.12.11 - klo:18:05 »
Ostin sen uuden Shiseidon, koostumus on paljon ohuempi eikä lopputulos ollenkaan samanlainen. Harja oli ihan hyvä mutta muuten kaipaan tuhdimpaa tulosta.
Suosikkimerkit MAC, NARS, Chanel, Lancome ja Dior

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #100 : 02.01.12 - klo:12:21 »
Jos on vasta kk käyttäny, niin vielä ei välttämättä kauheasti eroa näy entiseen. Mulla rupes vasta 6 vkn jälkeen näkyy enempi muutosta. Ja nyt on jo ihan selkeä muutos entiseen.

Hmm, saatoitpa olla oikeassa. Nyt n. 6 viikon käytön jälkeen on alkanut tapahtumaan. Sekaan on tullut megapitkiä ripsiä, mutta vain toiseen silmään. Tuo on hieman rasittavaa, koska nyt näyttää siltä että mulla on ripset eri paria... Tai että toisessa silmässä on huonon ripsipidennyksen viimeiset haituvat roikkumassa. Huokaus. :-\
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa EyeCandy

• HAIRahtanut
« Vastaus #101 : 02.01.12 - klo:13:50 »
^Samalla lailla kävi mullekin, eli kun se kasvuvaihe alkoi, olivat oikean silmän ripset selkeästi pidemmät kuin vasemman. Ne oli vähän niin kuin eri paria. Kun varmaan ne kasvusyklit oli eri vaiheessa tai jotain. Kyllä tässä kärsivällisyyttä tarvitsee olla, kun muutokset ei varsinkaan alussa tapahdu nopeasti.

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #102 : 15.01.12 - klo:13:26 »
Pistän tänne nyt alkutilanteen, Neulashia olen käyttänyt nyt suunnilleen pari viikkoa:

Itselläni ei ihan noin tummat ripset ole, vaan muokkasin ne tummemmiksi että pituudet erottuisivat. Saa nähdä miten lähtee kasvamaan! :D

Poissa Chloe

• HAIRahtanut
« Vastaus #103 : 17.01.12 - klo:22:09 »
No niin, sainpahan aikaiseksi otettua kännykän kameralla epäselvän kuvan, jotta näette miten pitkät ripset olen saanut. Ripsissä Masterpieceä ja se on aamulla hutastu kiireellä eli vielä näyttävämmät olisi varmasti mahdollista saada, mutta en jaksa panostaa. Älkää välittäkö väsymykestä punoittavista silmistä ja huomaamattomista alaripsistä ;D.

Edit. Sori kuvan koko, en osaa laittaa muuta kuin tällaisena pienenä tai tosi isona.
« Viimeksi muokattu: 17.01.12 - klo:22:11 kirjoittanut Chloe »

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #104 : 18.01.12 - klo:06:22 »
Tulipahan hankittua itselleenkin Neulashia (se pienempi koko). Epäilin jo että viime viikolla tekemässäni tilauksessa oli tapahtunut joku ongelma kun ei mitään tilausvahvistusta tms. viestiä tullut, mutta ilmeisesti olin kai sitten kirjoittanut vain sähköpostiosoitteeni väärin taijotain. Eilen nimittäin tilaukseni saapui.