Kirjoittaja Aihe: Kemiallisia kuorintoja kotona, MUAC ja muut merkit  (Luettu 42599 kertaa)

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
Vs: MUAC, kemiallisia kuorintoja kotona
« Vastaus #90 : 11.10.09 - klo:14:35 »
Viestejä on hävinnyt tästäkin ketjusta, joten kirjoitan postituksen uudistuksesta uudestaan. Eli MUAC on nostanut postituskulujaan todella rajusti, halvin lähetys maksaa 30 dollaria. Mielestäni se on ihan liikaa muutamien kymmenien grammojen tuotteista, ja sen myös kerroin mailissa MUAC:lle. Ei se mitään hyödyttänyt, mutta tietävätpähän ainakin jonkun asiakkaan mielipiteen postituskuluista. Todella harmistuttava uudistus, MUAC:lla on todella paljon tehokkaita tuotteita.

Jos jää kaipaamaan kemiallisia kuorintoja, niin joitain saa http://www.theoriginalskinstore.com -nettikaupasta. Heillä on myös Ebayssa sivut, jos haluaa sitä kautta tilata tuotteita. Tuotevalikoima ei ole niin kattava kuin MUAC:lla, mutta joitain kuorintoja kuitenkin löytyy, eivätkä postituskulut ole niin hävyttömät kuin MUAC:lla.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #91 : 11.10.09 - klo:15:01 »
Kiitti ellen linkistä. MUACista tilaaminen saa nyt kyllä jäädä. Ymmärrän toki, että jollain tavoin niidenkin on katettava kadonneiden ja "kadonneiden" lähetysten aiheuttamat kulut, mutta minä en niitä jatkossa aio maksaa.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #92 : 11.10.09 - klo:16:03 »
^^ Nuo eivät taida olla samoja kuin MUACin kaupan tuotteet?
Hups, Lactic Acid-kuorinnoissa löytyi vaihtoehdoksi vain 85 %  :o
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #93 : 11.10.09 - klo:17:10 »
^ Eivät ole MUAC:n tuotteita, vaan ihan tuon Skin Storen omia tuotteita, niin kuin MUAC:n tuotteet ovat MUAC:n omia tuotteita. Valikoima ei tosiaankaan ole niin hyvä kuin MUAC:lla, mutta jos jotain kemiallista kuorintaa kaipaa, eikä halua maksaa hävyttömiä postituskuluja, tuolta saa edes jotain. Itse ajattelin kokeilla 20% TCA-kuorintaa.

Temssi

• Vieras
« Vastaus #94 : 13.10.09 - klo:18:04 »
Heippa,
olen mielenkiinnolla lukenut tätä ketjua. Käyn itse joka toinen kuukausi Hjeronymus-kasvohoidossa, joka on kemiallinen kuorinta, mutta en tiedä, mitä happoa siinä käytetään...
Olen kiinnostunut noista palstalla olevista kuorinnoista kotioloissa, mutta selailin Ellenin laittamaa linkkiä alkupäästä eli www.platinumskincare.com ja heillä on kyllä todella selkeät ja kattavat sivut ja tuotevalikoimia riittää. Osaatteko kukaan kertoa, lähetetäänkö sieltä tuotteita Suomeen?

Itse kaipaisin nimenomaan epätasaisen ihon (suuria huokosia ja niiden jättämiä "pisteitä") , mustapäiden ja ihon kiinteyttämisen hoitoon näitä kuorintoja. Tuolla edellä mainitulla sivulla on myös anti-ageing-tuotteita ja hoito-ohje ohjelma, mutta mukaan pitäisi liittää myös tämä ihon epäpuhtaus + laajentuneet huokoset.

Mitä mieltä olette, onko tuosta firmasta kokemusta?

Poissa Norppa

• Tukkaguru
« Vastaus #95 : 13.10.09 - klo:20:07 »
^ Muistelisin täältä lukeneeni että tuossa mainitsemassatsi Hjeronymus hoidossa käytetään vetyperoksidia. Ehkä sillä tiedolla löytyy haullakin lisää. Muistaakseni tuota hoitoa jouduttiin vielä suomessa jotenkin muuttamaan kun täällä ei saa käyttää niin tujua vetyperosiadia kun alkuperäinen hoito vaatisi.

Itse en ole siis käynyt ko. hoidossa, näin muistelen vain lukeneeni.
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #96 : 14.10.09 - klo:09:34 »
Olen kiinnostunut noista palstalla olevista kuorinnoista kotioloissa, mutta selailin Ellenin laittamaa linkkiä alkupäästä eli www.platinumskincare.com ja heillä on kyllä todella selkeät ja kattavat sivut ja tuotevalikoimia riittää. Osaatteko kukaan kertoa, lähetetäänkö sieltä tuotteita Suomeen? Mitä mieltä olette, onko tuosta firmasta kokemusta?

Tuosta Lunan linkkaamasta firmasta ei ole kokemuksia ja postituskulujakaan ei saa tietää ennen kuin rekisteröityy käyttäjäksi ja testaa ostoskorin kans. Sain sellaisen käsityksen sivuilta, että postittavat Suomeenkin. Pikaisella vilkaisulla monet tuotteet eroavat esim. MUAC:n ja Skinstoren tuotteista siinä, että aktiivisten aineiden lisäksi esim. kuorintoihin on lisätty muitakin aineosia. Lisäksi hinnat ovat hiukan kalliimmat kuin Skinstoressa ja MUAC:ssa.

Temssi

• Vieras
« Vastaus #97 : 14.10.09 - klo:16:58 »
Ellen ja muutkin,
tarkoittaako se, että tuotteisiin on lisätty muitakin aineita kuin pelkästään happoja hyvältä asialta vai ei? Kysymys voi kuullostaa tyhmältä, mutta en tiedä oikeasti, mikä on turvallista ja kuitenkin tehokasta noissa kemiallisissa kuorinnoissa kotioloissa...

Norppa, olet oikeassa, Hjeronymus-hoito on muuttunut tässä vuosien varrella. Kun aloitin ne, niin silloin vetyperoksidi-prosentti oli korkeampi ja kyllä tuntuikin iholla heti, nykyään sitä taas hierotaan pidempään iholle ja kun alkaa tuntua, sitten vasta neuraloidaan.

Onko teillä edelleen ihonhoito-ohjelmissa näitä kuorintoja ja mitä yhdistelmiä?
Tämä on kyllä mielenkiintoinen aihe.

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #98 : 15.10.09 - klo:08:46 »
Mulla on edelleen ihonhoito-ohjelmassa kuorintoja, nykyään tosin, kun iho on suht hyvässä kunnossa (kiitos Pascoen), niin vaan noin kerran kuussa Lactid acid/ Radiance peel/ Glycolic acid. Iltaisin käytän usein kasvoveden sijaan sarjan pore minimizer-litkua, mutta se tuntuu nyt ilmojen kylmennyttyä vähän kuivattavalta, joten saa varmaan jäädä pois käytöstä talven ajaksi, tilalle ruusuvettä.
1b M ii

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #99 : 15.10.09 - klo:09:19 »
Ellen ja muutkin, tarkoittaako se, että tuotteisiin on lisätty muitakin aineita kuin pelkästään happoja hyvältä asialta vai ei?

Mie en ole ammattilainen, joten en osaa sanoa kuinka paljon erilaiset muut ainesosat vaikuttavat kuorintojen tehokkuuteen tai turvallisuuteen. Luulisin, ettei kuorintoihin tarvitsisi lisätä kymmeniä erilaisia ainesosia, että ne olisivat tehokkaita.

Mie oon taas syksyn tullessa aktivoitunut käyttämään näitä kuorintoja säännöllisemmin. Käyttelen loppuun 40 % glykokuorinnan, jonka jälkeen en aio sitä kuorintaa enää ostaa lisää. Oon yrittänyt käyttää noita kuorintoja pois nopeammin, ja oonki tehnyt kuorintoja useamman kerran viikossa (pari BHA-kuorintaa, pari glykokuorintaa). 15 % salisyylikuorinta on selvästi parempi mun rasvaiselle iholle, koska BHA kuorii paremmin kuin tuo 40-volttinen glyko. BHA:ta voisin käyttää ihonhoitorutiinissa koko ajan, jos vain nyt jostain saisi BHA-kuorintaa.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #100 : 15.10.09 - klo:09:31 »
Tuplapostaus, mutta halusin laittaa erilliseen kommenttiin, että löysin vielä yhden nettikaupan, joka toimittaa tavaraa myös EU:hun melko edullisesti ja josta saa erilaisia kemiallisia kuorintoja:

http://www.larachem.com

Tuon putiikin hyaluronigeeli vaikuttaa myös hyvältä ;).

Poissa Elliotta

• HAIRahtanut
Vs: Kemiallisia kuorintoja kotona, MUAC ja muut merkit
« Vastaus #101 : 15.10.09 - klo:19:12 »
^ kiitos vinkistä ellen! Mulla noi kemialliset kuorinnat on nyt vähän pannassa (suurimpaa osaa ei suositella ollenkaan raskauden/imetyksen aikana), mutta jos joskus teet tilausta, niin halutessasi voit toki ilmoitella myös kimppatilauksesta  ;). Huomasin että postikulut ainakin parille pienemmälle pullolle (120 ml) ovat yhtä suuret kuin esim. yhdelle pienelle. Tullien ja alvien suhteen toki tilausraja tulee aika nopsaan täyteen.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #102 : 18.10.09 - klo:13:30 »
15 % salisyylikuorinta on selvästi parempi mun rasvaiselle iholle, koska BHA kuorii paremmin kuin tuo 40-volttinen glyko.

Tuli tästä mieleen että voisin kertoa omatkin kokemukseni. Pintakuiva akneiho kyseessä, tosin jo aika rauhoittunut pahimpiin vuosiin nähden.

Olen kokeillut 15% salisyylikuorintoja ja 40% ja 50% glykolihappokuorintoja, alkaen ohjeiden mukaisesti yhden minuutin vaikutusajoista ja edeten nykyisin käyttämiini 3-4 minuutin vaikutusaikoihin. Salisyylihappo tuntui todella polttavalta iholla, mikä kuitenkin oli vielä ihan siedettävää, mutta lopetin tuon käytön parin näytekokoisen pullon jälkeen kun kyllästyin siihen, että iho todella kuoriutui n. parin päivän päästä kuorintakäsittelystä parin päivän ajan, ja ihmisten ilmoilla olo tuolloin oli hieman vaivaannuttavaa hilseilevän ihon kanssa. Glykolihapon kanssa samaa selkeää kuoriutumisongelmaa ei ole ollut, mutta mielestäni se on silti ollut toimiva, tasoittaa ihoa. Tämä ei niinkään tunnu iholla polttelevalta kuorinnan ajan vaan ihoa tekisi mieli raapia, todella kutiseva tunne. Ei mitenkään sietämätön kuitenkaan.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Temssi

• Vieras
« Vastaus #103 : 19.10.09 - klo:11:14 »
Reese, oliko sinulla 15%:n salisyylikuorinnan jälkeisen ihon selkeän kuoriutumisen jälkeen selvästi paremman näköinen ja tuntuinen iho?

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #104 : 19.10.09 - klo:11:43 »
^ Yksi kuorinta ei ainakaan mun iholle tee kamalasti näkyvää muutosta, vaan useat peräkkäiset kuorinnat tekevät tulosta. Eka kuorinta saattaa jopa tehdä arvista punottavammat ja helpommin huomattavat, kun iho kuoriutuu ja arpikudoskin tulee paremmin näkyviin kuolleen ihon poistuessa arpienkin pinnalta. Mutta tilanne korjaantuu kyllä usemman kuorinnan jälkeen, kun iho taas kuorituu lisää.