Kirjoittaja Aihe: VO5  (Luettu 115723 kertaa)

Poissa Bambi

• HAIRahtanut
  • You forgot the briefcase!!!
VO5
« : 10.02.06 - klo:06:00 »
Muistan storella lukeneeni aikoinaan että VO 5 sarja uudistuu ja että Miracle mistin (suihkittava hoito) tilalle tulee joku toinen jätettävä hoito, lämpösuojalla. Kaupoista on kadonnut Miracle mistit mutta ainakaan mitään suihkittavaa ei ole tullut tilalle. Apua!

VO 5 sivuilla esiteltiin yhä Miracle mistiä muttei sitä enää kaupoissa näy. Vai oliko tuo sitten uudella koostumuksella, mutta kun sitäkään ei näy kaupoissa? Eli kestääkö vaan kauan, vai voiko olla, ettei mitään suihkittavaa lämpösuojalla ole edes tulossa mistin tilalle?

Kertokaa jos teillä on muista VO 5 tuotteista hyviä kokemusia, niitä voisi kokeilla

Yhdistetty kaksi VO5-ketjua - kiitos Supervixenille! ~ Tuikkuli
« Viimeksi muokattu: 02.08.06 - klo:15:37 kirjoittanut Tuikkuli »

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
Vs: VO5
« Vastaus #1 : 10.02.06 - klo:06:32 »
Mististä on tullut uusi versio melkein saman näköisessä putelissa.Mielestäni uusi on huonompaa.Tekee helpommin lähmäsiks hiukset. :(

Poissa Bambi

• HAIRahtanut
« Vastaus #2 : 10.02.06 - klo:13:24 »
Plääh, en ole viedä edes bongannut kaupasta, täytyy etsiä. Onko muilla uudesta kokemuksia? Kaikilla samoja, eli onko se täysi susi?

Ja kannattaako Instant Rescue tehohoitoon satsata? Pitäisi olla ilmeisesti kosteuttava ja korjaava? Kiva jos joissain tuotteissa vois siirtyä markettikamaan.
« Viimeksi muokattu: 10.02.06 - klo:13:26 kirjoittanut Bambi »

Poissa Hanna

• HAIRahtanut
« Vastaus #3 : 10.02.06 - klo:13:26 »
Itse en ole huomannut niissä mitään eroa, siis vanhassa ja uudistuneessa. Paitsi tuoksu on mielestäni uudessa parempi, se vanha tuoksui jollain tavalla vanhoille lääkkeille  ??? Omituinen vertaus.

bbee

• Vieras
« Vastaus #4 : 10.02.06 - klo:14:16 »
Instant Rescue on ihan ok kamaa, silottaa hyvin kyllä pään, ärsyttää vaan se vo5 haju  :-X

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #5 : 10.02.06 - klo:14:16 »
Mä en tykkää siitä uudesta Mististä. Vanha oli paljon parempaa, siloitti ja selvitti hiukset. Uusi tosin tuoksuu miedommalle.

Hitsi kun ostin sen IR buumin aikaan monta putelia sitä varastoon, enkä nyt sitten kuitenkaan ole sitä nähnyt tarpeelliseksi käyttää - varsinkaan kun tuli nämä NG:t. Sen siitä saa kun hamstraa kaikkea, ja sitten tilalle tuleekin taas joku uutta ja entistä parempi tuote .... ;).
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #6 : 10.02.06 - klo:14:24 »
Miraclea löytyy kaapista jotain 6 jemmapulloa vanhaa versiota (pullossa lukee punaisella "new"), ja nyt ostin testimielessä uuden version (lukee "great with ceramic irons"). Vielä en ole testannut, mutta seuraavaksi avaan tuon uuden version. Joidenkin mielestä on tosiaan huonontunut uudistuksen myötä, siksipä ostelinkin sitä vanhaa varastoon ennenkuin vaihtoivat, vaikka haju toisinaan tökkiikin.

Tuota Mistiä on näkynyt melkein joka kaupassa, ainakin täällä Oulussa.. ??? Ei ole hyllyt ammottaneet tyhjyyttään ainakaan vielä. Parhaiten noita VO5:a on löytynyt pienemmistä kaupoista, kuten esim. Minimani, Halpa-Halli, Säästökuoppa (nykyinen Tokmanni), Prismastakin olen bongannut ja Euromarketista. Anttilasta / Citymarketista ei ole muistikuvaa?

Onneksi tuota Instant Rescueta on vain yksi puteli, eikä tullut hamstrattua vaan kokeiltua ensin yhdellä purkilla - kun kaikenlisäksi tosiaan NG on paljon parempaa tälle päälle.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

~vail~

• Vieras
« Vastaus #7 : 10.02.06 - klo:14:40 »
Mä käytin sitä vanhaa Mistiä jo ennenkuin tiesin sen mitenkään erikoisen hyväksi, enkä pelkiltään siitä tykännyt pitkässä letissä. Pakko olla voidemaistakin, mutta sitähän en silloin tiennyt ja vaihdoin pullon Bonacureen... Mutta nyt ostin suositteluista Mistiä uudelleen (Minimanista), ja toinen uudistunut pullollinen on käytössä ollut ihan OK. Siis aina kosteisiin hiuksiin voidemaisen kanssa, niin hyvä on tullut. Välillä pesujen välillä kuiviin lisäilen, eikä tee liian raskaiksi saati kuivata.

Miehellekin olen saanut sitä suihkutella kuivaan talvipörröön, kun ei ole liian tyttömäinen tuoksu. Ihan kivasti pehmentää ja kosteuttaa häntäkin :)

Poissa JoJo

• HAIRahtanut
« Vastaus #8 : 10.02.06 - klo:14:49 »
Tuota Mistiä on näkynyt melkein joka kaupassa, ainakin täällä Oulussa.. ??? Ei ole hyllyt ammottaneet tyhjyyttään ainakaan vielä. Parhaiten noita VO5:a on löytynyt pienemmistä kaupoista, kuten esim. Minimani, Halpa-Halli, Säästökuoppa (nykyinen Tokmanni), Prismastakin olen bongannut ja Euromarketista. Anttilasta / Citymarketista ei ole muistikuvaa?

Hei Penny missä täällä Oulussa on Minimani? Mulla ei oo kyllä minkään näköistä käsitystä!

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #9 : 10.02.06 - klo:15:36 »
Minä olen ainakin tykännyt kovasti tuosta Miracle Mististä, uutta versiota olen siin kokeillut. Vanhasta ei ole tietoa, enkä osaa verrata oliko niissä eroa vai ei, kun en koskaan sitä vanhaa kokeillut  ::) Mutta mä ainakin laitan tota aika reippaastikin hiuksiin, eikä oo kyllä koskaan lähmäset hiukset tullu. Mun mielestä se on aika kevyttä, eikä niin ollen rasvoitakaan hiuksia normaalia enempää.

Poissa Merial

• HAIRahtanut
« Vastaus #10 : 10.02.06 - klo:17:09 »
Onko kellään kokemuksia tästä uudesta Air Styling -sarjan hiusgeelistä? Geeliä se tietääkseni on, on sellaisessa IR:n muotoisessa putelissa. :)
Tukka hyvin, kaikki hyvin!

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #11 : 10.02.06 - klo:17:12 »
Onko joku testannut sitä punaisessa tuubissa olevaa värjättyjen jätettävää?
Tuoksu ja teho kiinnostaisi, samoin tahmaantuvuus ja käyttömukavuus.
this too shall pass.

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #12 : 10.02.06 - klo:17:21 »

Tarkoitatko tätä Fade Defy sarjaa? Jätettävästä  ei ole kokemusta, mutta minä onneton otin laivalle näytepussit mukaan tuota shampoota ja hoitoainetta ja se oli suuri virhe. Hiukset menivät ihan järkyttävään kuntoon. Sain repimällä repiä hiuksia selväksi, ei siis todellakaan sitä vaikutusta, mitä oletin. Olisi tosiaan kiva kuulla, onko tuo jätettävä yhtään parempi?
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Bambi

• HAIRahtanut
« Vastaus #13 : 10.02.06 - klo:18:22 »
Penny: Eilen kävin Anttilassa, tänään Prismassa. Kummassakaan ei tosiaan näkynyt Miracle mistiä, eikä edes tuota Isntant Rescueta, näin siis Helsingissä, mutta Prismassa oli kyllä hyllyt tyhjillään sillä lailla että ehkä siihen on kohta lisää tuotteita tulossa.

Hei, mikä oli toi NG? Ja siis parempi kun IR?  Mulla on tainnut mennä vähän ohi, arvatenkaan ette Gustafssonista puhu  ;D

EDIT: Taisitte tarkoittaa Elvitalin Nutri gloss tehistä? Eli sekö kannattaa ostaa ennemmin kuin IR? Pitäisikö senkin tuoda sekä kosteutusta ja korjausta? Voisin ostaa vaikka molemmat kun tehikset loppuu ja bladailla, jollen osaa päättää.
« Viimeksi muokattu: 10.02.06 - klo:18:27 kirjoittanut Bambi »

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #14 : 10.02.06 - klo:18:39 »

Jep, multa löytyy. Testailin ensin näytepussista ja ihastuin niin paljon, että piti ostaa koko tuubi. Yleensä voidemaiset jätettävät tuppaa tahmaamaan tämän pään ja varsinkin markettituotteet. Tämä kuitenkin kuivui tosi kivasti hiuksiin, ei tahmannut, klimpannut tai koppuroinut. Uskaltaa laittaa huolettomasti!

Tuoksu on... hmm, aika voimakas, mutta jollakin lailla kirpeähkö. Esim. vanhanmallisen Miracle Mistin tuoksusta en tykkää yhtään, kun se on kauhean tunkkainen ja hiivainen. Tämä voidemainen on paljon parempi, ihan siedettävä omaan nenääni.