Kirjoittaja Aihe: VO5  (Luettu 115618 kertaa)

Poissa shivaree

• Hiushörhö
Vs: VO5
« Vastaus #105 : 20.03.06 - klo:17:55 »
Haulla jo pari kommenttia löysinkin, mutta kumpi teistä on parempaa, Miracle Mist vai vastaava Andrew Collingen Perfect Endings ja miksi?

Mie liputan AC:lle (tykkään siitä salmiakkimaisesta tuoksustakin), jos noista pitää valita. Ihmeemmin en kyllä liputa enää millekään markettijätettävälle, ei ne pitemmän päälle toimi :( MOPin Pear Detangler edelleen ostoslistalla...

AC on hyvä sellaseen käyttöön jos tukka on menny kovaks latvoista muotoilutuotteen ansiosta. Suihkii sitä ja antaa kuivua niin pehmenee kivasti. Kiiltoa ei mielestäni lisää, muttei vie poiskaan...
1bFi, hauraat, kuivuuteen taipuvaiset, lyhyt malli. Vaalennetut.
Käytössä nyt: Paul Mitchell Forever Blonde sh ja ha, LV hajusteeton sh ja ha, Cutrin Sensitive-muotoilutuotteet

Poissa Luomo

• Tukkaguru
  • Purri
« Vastaus #106 : 20.03.06 - klo:21:14 »
Mäkin liputan AC:lle, selvästi parempaa mulle. Mist jättää karheaksi ja takkuiseksi (mikä ei ole kovin tavallista hiuksilleni nykyään), kun taas AC jättää sileäksi ja kiiltäväksi.
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #107 : 20.03.06 - klo:21:20 »
Olis vaan pitänyt ostaa tuo ac.. mulla on tuo mm lojunut kuukausi kaupalla tuolla laatikossa, kun en siitä hirveästi tykkää.

Mii-

• Vieras
« Vastaus #108 : 22.03.06 - klo:07:20 »
Mistä tuota AC:ta saa? Marketeista vai ihan kampaamotuote?

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #109 : 22.03.06 - klo:09:24 »
Minimanista

Poissa Lorena

• HAIRahtanut
« Vastaus #110 : 22.03.06 - klo:15:37 »
Löysin äidin kaapista tuota miracle mistiä ja täytyy sanoa että en ymmärrä koko tuotetta. Haisi mielestäni hirveälle, jotenkin pistävälle eikä tuonut minkäänlaista "hoitoa" hiuksiin.  :-\

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #111 : 22.03.06 - klo:21:04 »
Minä taas tykkään Miracle Mistin tuoksusta.

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #112 : 23.03.06 - klo:19:52 »
Maidenin äipällä on varmaan ollut sitä vanhaa Mistiä, pahalta ne entiset VO5 tuotteet minustakin haisi.

Minusta Andrew Collinge-suihke ja Miracle Mist on tosi samantyyppisiä. Mistiä saa suihkia niin paljon kuin haluaa, eikä silti lässäytä, AC taas lässäyttää jos menee överiksi. Muuta eroa en ole huomannut, paitsi tietty tuoksu.
« Viimeksi muokattu: 01.04.06 - klo:22:20 kirjoittanut marenki »

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #113 : 24.03.06 - klo:11:22 »

Minusta Andrew Collinge-suihke ja Miracle Mist on tosi samantyyppisiä. Mistiä saa suihkia niin paljon kuin haluaa, eikä silti lässäytä, AC taas lässäyttää jos menee överiksi. Muuta eroa en ole huomannut, paitsi tietty tuoksu.

Mä oon aivan samaa mieltä tosta. Ja lisäks Misti poistaa mun mielestä paremmin sähköisyyttä hiuksista..

Vulpes

• Vieras
« Vastaus #114 : 27.03.06 - klo:22:56 »
Kokeilin tuossa joku aika sitten viimeinkin sitä Hot Oilia (olihan se ollut tuolla kaapissa jo pari kuukautta..) ja wau :o Tukasta tuli aivan ihana, jo shampoopesun jälkeen tuntui siltä kuin olisi hoitista laittanut, tukka oli oikein sileä ja hyvän tuntuinen. Ja ensimmäinen kerta kun hiukset tuntuu saunan jälkeen hyviltä! Kiiltoa tuli aivan mielettömästi. Ihan varmana ostan lisää, ihastuin :-* Luulin että se olis ollut öljyisempää ja otin shampooksi pesevämmän Biojoban, seuraavalla kerralla taidan pestä tuon jälkeen Mopin Hydratingilla. Vielä seuraavan pesunkin jälkeen tuntui tukassa olevan tuon hoidon vaikutuksia :)

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #115 : 28.03.06 - klo:07:40 »
Mä voisin kokeilla myös tota öljy-juttua... Oon sitä pakettia pyöritellyt useammankin kerran kaupassa, mutta en ole sitten ostanut, kun olen ajatellut ettei sitä öljyä piankaan saa pois helposti.

Poissa Erykah

• Tukkaguru
« Vastaus #116 : 28.03.06 - klo:16:45 »
Kokeilin tuossa joku aika sitten viimeinkin sitä Hot Oilia (olihan se ollut tuolla kaapissa jo pari kuukautta..) ja wau :o Tukasta tuli aivan ihana, jo shampoopesun jälkeen tuntui siltä kuin olisi hoitista laittanut, tukka oli oikein sileä ja hyvän tuntuinen. Ja ensimmäinen kerta kun hiukset tuntuu saunan jälkeen hyviltä! Kiiltoa tuli aivan mielettömästi. Ihan varmana ostan lisää, ihastuin :-* Luulin että se olis ollut öljyisempää ja otin shampooksi pesevämmän Biojoban, seuraavalla kerralla taidan pestä tuon jälkeen Mopin Hydratingilla. Vielä seuraavan pesunkin jälkeen tuntui tukassa olevan tuon hoidon vaikutuksia :)

Laitoitko enemmän kuin yhden sellaisen pikkuputelin? Mietin kun mulla on puolet lyhyempi tukka ja tuntuu ettei se yks riitä mihinkään. Sitten taas hinta-laatusuhde ei oikein täsmää jos ne lykkää kaikki kerralla  :)

Vulpes

• Vieras
« Vastaus #117 : 28.03.06 - klo:18:12 »
Laitoin vain yhden putelin (kun en enempää huomannut mukaan ottaakaan), pyyhekuivaan tukkaan. Olin heittänyt sen paketin pois niin en tiennyt pitäisikö laittaa kuivaan vai kosteaan, mutta laitan yleensäkin kaikki hieman kosteaan, tai muuten tähän menis aineita ihan kamala määrä. Kyllä se yksikin riitti niskasta alaspäin suht hyvin. Eikä se tosiaan ollut niin öljyistä kun olin ajatellut, mietin kanssa että jääköhän siitä likanen tukka kun on vähän huonoja kokemuksia öljyillä sotkemisesta.. mutta toosi hyvä tuli :-*

Poissa Erykah

• Tukkaguru
« Vastaus #118 : 28.03.06 - klo:18:44 »
Joo pyyhekuivaan tukkaan mäkin oon laittanut ja niin siinä paketissakin taitaa lukea. Ehkä en vaan sit osaa sitä oikein  :)

rolla

• Vieras
« Vastaus #119 : 30.03.06 - klo:17:56 »
Sain sitten kaupassa jonkun mielenhäiriön ja ostin miracle mistiä vaikka aina ajatellut etten sellaista tartte. Enää en jaksanut ostaa xz tai muumisuihkeita kun ei ne edes hyviä ole. Positiivisesti yllätyin mistiin ja onneksi ostin, haju on vaan aika myrkyn oloista.