Kirjoittaja Aihe: VO5  (Luettu 115475 kertaa)

Mii-

• Vieras
Vs: VO5
« Vastaus #120 : 01.04.06 - klo:11:07 »
Toi mist näyttää jakavan mielipiteet kahtia ton tuoksun osalta. Mun mielestä se tuoksu on ihan kiva, ja sitten taas joidenkin mielestä aivan kamala  ;D
Yks minkä tuoksua en voinut sietää ja tuli pää kipeeks siitä, oli Doven shampoo värjätyille hiuksille. Annoin pullon parin pesun jälkeen pois, ihan kivalta se muuten tuntui, ehkä vähän lätsäytti, mutta se tuoksu oli niin pirun voimakas ettei miun pieni pääni sitä kestänyt.

rolla

• Vieras
« Vastaus #121 : 01.04.06 - klo:12:47 »
Ei uppoo muhunkaan tuo doven ominaistuoksu. Olisivat vaan pysyneet saippualinjalla eikä sekaantuneet hiusaineisiin.

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #122 : 01.04.06 - klo:22:24 »
Maidenin äipällä on varmaan ollut sitä vanhaa Mistiä, pahalta ne entiset VO5 tuotteet minustakin haisi.

Minusta Andrew Collinge-suihke ja Miracle Mist on tosi samantyyppisiä. Mistiä saa suihkia niin paljon kuin haluaa, eikä silti lässäytä, AC taas lässäyttää jos menee överiksi. Muuta eroa en ole huomannut, paitsi tietty tuoksu.
Minä olen vaihtanut kantaani, tykkään kuitenkin enemmän tuosta Andrew Collinge-suihkeesta, antaa enemmän kiiltoa ja tuntuu hitusen riittoisammalta. Seuraavaksi saatan kuitenkin ostaa taas Miracle Mistiä, että saan tämän tieteellisen tutkimukseni saatettua loppuun. Voi sitten vertailla ihan kunnolla. ;)

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #123 : 03.04.06 - klo:16:00 »
Minä olen vaihtanut kantaani, tykkään kuitenkin enemmän tuosta Andrew Collinge-suihkeesta, antaa enemmän kiiltoa ja tuntuu hitusen riittoisammalta. Seuraavaksi saatan kuitenkin ostaa taas Miracle Mistiä, että saan tämän tieteellisen tutkimukseni saatettua loppuun. Voi sitten vertailla ihan kunnolla. ;)

Heh  ;D mullakin on tieteellinen tutkimus menossa, taitaa tosin muuttua iäisyysprojektiksi, sillä en ole onnistunut löytämään noista mitään ratkaisevaa eroa. Mistin pullo on kuitenkin mielestäni hienompi ja onhan sen tuotteen hintakin vähän alhaisempi, niin kai minä sinä ostan seuraavaksi  ;)

rolla

• Vieras
« Vastaus #124 : 03.04.06 - klo:16:30 »
Mä olen myös kiintynyt mistin pulloon, tulee niin hieno fiilis suihkia sillä kun ei ole yhtä tylsä kuin vaikka muumisuihke pullo.  ;D

Poissa Ryövärintytär

• HAIRahtanut
« Vastaus #125 : 06.04.06 - klo:13:58 »
Laitoin vain yhden putelin (kun en enempää huomannut mukaan ottaakaan), pyyhekuivaan tukkaan. Olin heittänyt sen paketin pois niin en tiennyt pitäisikö laittaa kuivaan vai kosteaan, mutta laitan yleensäkin kaikki hieman kosteaan, tai muuten tähän menis aineita ihan kamala määrä. Kyllä se yksikin riitti niskasta alaspäin suht hyvin. Eikä se tosiaan ollut niin öljyistä kun olin ajatellut, mietin kanssa että jääköhän siitä likanen tukka kun on vähän huonoja kokemuksia öljyillä sotkemisesta.. mutta toosi hyvä tuli :-*

Tää on ihan OT, mutta kaverin kaveri joskus aikoinaan päätti testata tuota öljyhoitoa aamulla, ja unohtikin sitten sen hoidon päähänsä. Koulussa sitten vasta tajusi mitä oli unohtunut, kun muut opiskelijat Hieman tuijottelivat :D
 Näytti letti varmaan pikkasen rasvaselta ::)

Itsellä on ollut tarkoituksena myös kokeilla tuota, huuhtelun kera tietenkin, mutta mietityttää viekö sen paljonkin väriä?
 Laitoitko Vulpes sitä siis ihan juurta myöten vaiko vain niskasta alaspäin? 
Hiuksistoni on metrinen, suht paksu ja punainen. Toisin sanoen värjätty, melko karkea ja kuiva, onnekseni kuitenkin kiiltävä. :) Luokitelma jotakin tähän suuntaan: 1c C iii.

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #126 : 14.04.06 - klo:16:47 »
Tuli testattua siskon luona Instant rescue, tuli ihan tavallinen tukka, vaikutusaika n.30min saunomisen yhteydessä. Pitkään teki mieli ostaa, mutta nyt kun ei ollutkaan mikään mullistava tuote, meni hinku ohi. Vaan voisin joskus myöhemmin (eli kunhan purkkimeri antaa periksi halpistehisten kohdalla) ostaa ja testata useammassa peräkkäisessä pesussa.

Miracle mist kesti minulla tasan kuukauden, mutta Andrew Collinge-suihkeella oli 1kk synttärit eilen ja vielä riittää varmaan viikoksi, joten kyllä se todellakin on riittoisampaa.

Mii-

• Vieras
« Vastaus #127 : 15.04.06 - klo:08:07 »
Olen nyt elellyt ilman Mistiä, kun olen iltaisin ollut niin väsynyt ettei jaksa suihkun jälkeen alkaa laittamaan. Ja kas kummaa, hiukset ei ole niin rasvaiset. Ennen ei pystynyt tehdä niin, että pesi iltaisin, kun jo aamulla oli rasvaiset. Mutta nyt kun en ole Mistiä laittanut, niin helposti pärjää koko päivän  :o

rolla

• Vieras
« Vastaus #128 : 23.07.06 - klo:17:59 »
Ja tässä uusi topic kyseiselle sarjalle. Itseltäni ei saa kannatusta, ainut mikä menettelee arkikäytössä on miracle mist, sitäkään ei saa kun yhdestä kaupasta koko maakunnasta.

Poissa Axamit

• Tukkaguru
« Vastaus #129 : 23.07.06 - klo:20:00 »
Itse pidin Miracle Mististä aikaisemmin, mutta nykyään ei tunnu tekevän mitään  :-\ . Käytän sitä kuitenkin pesujen välillä kostuttamiseen. Ja jahka saan hankittua Fashionista -hoitoaineen aion kokeilla Calypson kehittämää suihketta (MM+fashionista-ha+vesi). Tai no, siihen varmaan kävis joku muukin hoitsikka.

Poissa Ishamael

• Parturi-Kampaaja
  • HAIRahtanut
« Vastaus #130 : 23.07.06 - klo:20:22 »
Mä olen tykkäillyt sarjasta, jo ammoisona storen aikoina taisin hehkutella sarjaa.
Ensimmäinen syy miksi mä tykkään vitosista, on niiden aika pistämättömän hyvä inci!
Vaikka sarjassa toki on silikonia, on sitä kohtuudella eikä listan kärkipäässä, ja incissä on paljon hoitavia aineita.

Shampoista en enää muista juurikaan käyttökokemuksia, sillä shampoot mulla on yleensä aina ollut kampaamon puolelta.
Moisture soak hoitoaine on ainakin tälle päälle (tai siis entiselle päälle) toimivaa. Se selvitti hyvin vaalennetun ja luonnonkiharan pitkähkön hiuksen, teki hiukset pehmeiksi ja takuttomiksi ja muutenkin helposti käsiteltäviksi.

Myös silky smoothin hoitoaine oli hyvää, en vain tiedä onko KO linjaa enää olemassa.

Instant rescue on hyvä perus tehis, joka ainakin markettisarjojen liigassa on vallan mainio tehikseksi.
Sekin sisältää paljon hoitavia aineita, eikä vain pinnoita karvaa muhkealla silaripanssarilla niinkuin useat muut markettitehikset.
Miracle mist oli pitkään jatkuvassa käytössä, hyvä ja edullinen kevyt jätettävä hoito.
Hoitotehothan tuossa eivät ole maata järisyttävät, mutta niinpä se tahtoo olla useimmissa suihkutettavissa.
Miracle mist oli hyvä jokaaamuisessa kostuttamisessa, sekä lisänä muille jäteetäville.
Sitä pystyi suihkimaan hyvin myös pesujen välillä, koska minun hiukset eivät menneet siitä koskaan raskaiksi/tahmeiksi tms.. vaan tuotetta pystyi suihkuttamaan melko huoletta. hyvä tuote myös esim suoristusrautojen alle antamaan kiiltoa ja suojaa.
Dark nights, silvery moon in the frozen sky.
Black cape over the world where nobody waits the dawn, thats where i live.
-Ishamael, betraitor of hope-

Poissa Bimmer

• Hiushörhö
« Vastaus #131 : 23.07.06 - klo:21:01 »
Mulla ei ole ollut aiemmin käytössä VO 5 -tuotteita, mutta nyt ostin foorumin innoittamana Miracle Mistin. Tykkään tästä  kovasti sen keveyden vuoksi, ei lätsäytä. Omituista muuten, etten löytänyt tätä Jkl:stä vaikka olen sitä kissojen ja koirien kanssa etsiskellyt, ja Keskiseltä Tuurista sitten bongasin toiseksi viimeisen pullon...

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #132 : 23.07.06 - klo:21:39 »
Tykkään Mististä tosi paljon. Sopivan kevyt ollakseen latistamatta, mutta hoitaa ja silottaa kuitenkin.

Muita tuotteita en ole uskaltanut hankkia, vaikka mieli tekisikin joskus. Jokin aika sitten minulla oli Sheer Vitalitysta näytepussit ja niistä päänahkani meni ikävään kuntoon, hilseili ja kutisi. Ehkäpä voisi kuitenkin joskus kokeilla jotakin, koska Mist sopii niin hyvin.

Vapaa Valinnasta olen aina löytänyt, vinkiksi niille, jotka Mistiä metsästävät.
« Viimeksi muokattu: 23.07.06 - klo:21:40 kirjoittanut Triina »

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #133 : 23.07.06 - klo:22:27 »
Juu ja Halpahallissa on melko hyvät valikoimat Vo5 tuotteita aina. Tosin ne ulkomaiden ihanuudet (kiiwi & lime, vadelma, jne..) puuttuvat mutta sitä perussarjaa löytyy kyllä hyvin. Mitenhän noita Halpahalleja sitten on etelä-suomessa?

edit:
Unohtui sanoa että itselläni käytössä on Super Clean -syväpuhdistava shampoo, Instant Rescue -tehohoito ja Miracle Mist -jätettävä suihke ja näistä kaikista olen pitänyt tosi paljon.
Tuota syväpuhdistavaa nyt tulee melko harvoin käytettyä, mutta Miracle Mist on ihan jokapäiväisessä käytössä ja IR:ää käytän aina värisekoituksiin kun pidän Color Pulse -värivaahtoja esim. yön yli päässä  :)
« Viimeksi muokattu: 23.07.06 - klo:22:43 kirjoittanut calypso »
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa Paulina

• HAIRahtanut
« Vastaus #134 : 23.07.06 - klo:22:34 »
Taitaa olla Tampereella ja Porissa eteläisimmät hallit.. Itse olen käyttänyt Super Cleania, syväpuhdistavaa shampoota, eikä suurempia vaurioita havaittavissa.. Jotenkin ei viitsisi laittaa hirveesti rahaa syväpuhdistavaan shampooseen ja kun tuo ei esim. aiheuttanut hirveää kutinaa kuten muut markettishampoot yleensä, taidan jatkaa samalla linjalla.