Kirjoittaja Aihe: VO5  (Luettu 115701 kertaa)

Poissa Gigli

• Tukkaguru
Vs: VO5
« Vastaus #135 : 24.07.06 - klo:09:06 »
Miracle Mistia olen suihkinut tukkaan viime syksystä asti aina, kun kastelen hiukset muotoilua varten. Sopivan lässäyttävää, eikä jätä limaista tuntua, kun käyttää maltilla. Haju alkaakin jo pikkuhiljaa tökkiä. Täytyy varmaankin hyllyttää tuote hetkeksi.

Instan Rescueta löysin vihdoin Tampereen Hallista, enkä ole ensimmäisen käyttökerran jälkeen vielä kovin vakuuttunut. Hoitoteho ei ollut kovin kummoinen, vaikka tekikin hiukset liukkaiksi ja selvitti. Kuivana hiukset tuntuivat jotenkin muoviselta ja latvat jopa ratisivat vähän. Täytyy testata vielä kertaalleen ja sitten heittää tuotteella pikkusiskoa.

Super Cleania olen käyttänyt jo pullollisen. Loistavaa tavaraa siihen hintaan. Pesen hiukset kerran kahdessa viikossa syväputsarilla, eikä tämä superi vie väriä sen enempää kuin PM Shampoo 2, jota pidin aina hellävaraisimpana syväputsarina. Miinusta super cleanille melko miehekkäästä tuoksusta.
When life gives you lemonade, make lemons. Life will be all like" Whaaaat?!"

Mii-

• Vieras
« Vastaus #136 : 24.07.06 - klo:09:49 »
Miracle mist ja Super clean löytyy täältä. Myös moisture soak hoitis on jees ja silky smooth shampoo & hoitoaine on hyviä tähän tukkaan talvella. Mutta Fade Defy eli se punainen sarja on ihan sieltä itsestään. Ostin shampoon, lähmäytti hiukset oikein huolella. Taitaa olla vähän turhan silikonipitoista... Se jätettävä voide on kyllä jees, laitan sitä mm:n jälkeen latvoihin silottamaan  :-*

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #137 : 24.07.06 - klo:10:15 »
Multa löytyy myös misti. Aluksi en tykännyt siitä yhtään, lätsäyttikin heti laittoin kuinka vähän tahansa. Mutta nyt kun oon  ollut toisella tapaa hurahtanut hiuksiin, eli trendikästä ja laitettua(fööniä, suoristusrautaa...), se toimii pesun jälkeisenä selvittäjänä todella hyvin. En kyllä ehkä tohtis tuota pelkästään suoristuraudan pohjana käyttää, aluksi taisin hetken niin tehdä kyllä.

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #138 : 24.07.06 - klo:12:56 »
Mä olen tykkäillyt kyllä tästä sarjasta, kokonaisuutena yksi parhaita markettisarjoja, mitä vastaan on tullut. Käytössä on ollut mm. IR tehis, Miracle Mist, Super clean ja Fade Defy. Mistään näistä ei ole pahaa sanottavaa. Jos olisin totaalisen peeaa, ostelisin varmasti lähinnä tätä sarjaa.
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Saheli

• Vieras
« Vastaus #139 : 24.07.06 - klo:19:22 »
Tällä hetkellä mulla on vain tuo syväpuhdistava shampoo ja sitä käytin talvemmalla värin haalistamiseen. Se taisi aika hyvin räjäyttää hiukset.

Myöh: Onhan mulla se vaaleille hiuksille tarkoitettu kiiltohuuhtelu ja se on vaikuttanut hyvältä tuotteelta.
« Viimeksi muokattu: 25.07.06 - klo:18:41 kirjoittanut Saheli »

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #140 : 24.07.06 - klo:19:28 »
Nyt on minullakin Super Clean. En voinut vastustaa kiusausta, vaikka äiti pitikin minulle saarnan.

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #141 : 25.07.06 - klo:12:28 »
Minä en taas ole tykännyt yhtään Miracle Mistista. Haju on inhottava ja jotenkin vain suihke ei tee tukalleni mitään hyvää. Kaiken lisäksi se minun pullo on ihan risa (ollut alusta asti) eikä ole houkutellut käyttämään.

Värjättyjen hiusten shampoosta tykkäsin, se tuntui ihan peruskamalta. Puhdisti hyvin, mutta ei narskuvaksi korpuksi asti. Ihmetyttää kyllä silti VO5-shampoiden voimakkaat sulfaatit, mutta niinhän Tigeissäkin kyllä tuppaa olemaan... ??? Värjättyjen hiusten hoitiskin oli hoitoteholtaan ihan jees, mutta siinä oli niin kertakaikkisen kauhea ummehtunut haju, että pisteet lähti siinä.

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #142 : 25.07.06 - klo:12:43 »
Kokemusta vain moisture soak -hoitiksesta. Koostumus on hyvä, mutta hoitavuudessa menee ihan samaan kurakastiin Lorealin markettihoitisten kanssa. Ei tee hiuksille mitään. Ei selvitä, ei kosteuta.

Poissa -kata-

• Tukkaguru
« Vastaus #143 : 25.07.06 - klo:13:59 »
Hmm...Itseäni kovasti kiinnostais nämä VO5 tuotteet...Niinkuin Ishamelkin sanoi, että niissä on yllättävän hyvät Incit verrattuna muihin markettituotteisiin, ittekkin oon niitä tutkaillut niin todella pitkät incit niissä näyttää tosiaan olevan, tuntuu olevan tosi paljon enemmän ainesosia kuin muissa tuotteissa, tämä on kait hyvä asia ilmeisesti ?

Aikoinaan kokeilin lähestulkoon kaikki markettihärpättimet läpi, mutta VO5 sarja jäi jotenkin välistä, siitä ei oo oikein jäänyt mulle kunnollista mielikuvaa, sikspä se onkin taas alkanut kiinnostamaan  ::). Miracle Mist suihkeen ostin tässä yks päivä, mutta en ole siitä hirveän vakuuttunut vielä ainakaan, ainakin aika pistävä haju siinä on  :-X.

Niin, pitäs säästää vähätkin rahat ja ostaa sitten joskus taas lisää ns. parempia tuotteita, mutta kun mutta kun ...  ;D Tekee mieli taas kokeilla noita markettituotteita läpi siinä toivossa että sieltä löytys joku helmi  ::) ... Ainakin NG:n naamio on hyvä... niin jospa muitakin helmiä löytys, huoh...  ::)

Mitähän VO5:selta kannattas kokeilla ... oiskohan moisture soak, silky smooth vai värjätyille hiuksille tarkotetut ....
Ja osaisko Ishamael tai joku muu yhtä viisas ;D vastailla, että mikä näissä VO5 Inceissä sitten on parempaa, kuin muiden markettituotteiden kuten Elvital, Sunsilk, Herbina, XZ, Dove,Wella,  Fructis jne.jne. ?
Mä en ole niin jaksanut noita Incejä opiskella, että hirveesti niitten sisällöstä vielä ymmärtäisin, mutta tosiaan, V05 incit on pitkiä, verrattuna noihin kaikkiin muihin marketti tuotteisiin.
« Viimeksi muokattu: 25.07.06 - klo:14:01 kirjoittanut kata82 »
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #144 : 25.07.06 - klo:15:22 »
Eivät ole pelkkää silikonia niin kuin esim.Elvitalit.Sisältävät oikeasti hoitavia ainesosia.

Poissa Erykah

• Tukkaguru
« Vastaus #145 : 25.07.06 - klo:17:52 »
Mäkin oon tykännyt VO5:sta. Syväputsari on toimivaa, myös kokeilemani hoitikset (moisture soak ja IR -tehis) ihan hintansa arvoisia. Myös vanhat värjättyjen hiusten tuotteet olivat muistaakeni parempia kun nämä silikonilla kyllästetyt uudet. Voisin ostaa ja kokeilla muistanko oikeen jos noita vanhoja vielä jostain sattuisi löytymään.

Poissa sadelma

• HAIRahtanut
« Vastaus #146 : 26.07.06 - klo:10:28 »
Mulla oli IR joskus vuosi sitten, mutta enpä osannut sitä silloin arvostaa. Heitin muutossa menemään, kun ajattelin että se on samaa p*skaa kuin muutkin markettituotteet. Nyt harmittaa... Olis kiva kokeilla sitä nyt uudestaan.
1bFii

Poissa -kata-

• Tukkaguru
« Vastaus #147 : 26.07.06 - klo:19:48 »
Marketinhyllyillä taas vierailtu  ;D ja en voinut vastustaa kiusausta  :-[ vaan mukaan tarttui kokeiltavaksi Silky Smooth shampoo + hoito sekä Deep nourishing shampoo + hoito, sekä Instat rescue tehohoito...Toivottavasti on hyvää, raportoin tietysti tänne sitä mukaa kun noita kokeilen  ;D ...

Tuon Deep Nourishing shampoon ja hoidon mukana tuli sellanen VO5 hot oil syvähoito tehoampulli (oli semmonen tarjouspaketti). Onkos kukaan käyttänyt näitä ampulleja, onko hyviä ?
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)

rolla

• Vieras
« Vastaus #148 : 26.07.06 - klo:19:56 »
Näitä shampoita en käytä silikonien vuoksi, mutta ir tullut testattua. Se oli ihan tyhjän kanssa, ei tehnyt edes sen vertaa kuin ehs  :D

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #149 : 26.07.06 - klo:21:05 »
Tänään on pakko testata kylppäristä löytämäni hoitoaine, joka on muistaakseni tuuheuttava. Pesen ensin jollakin kampaamotuotteella.