Kirjoittaja Aihe: VO5  (Luettu 115436 kertaa)

Poissa deko

• Tukkaguru
Vs: VO5
« Vastaus #15 : 10.02.06 - klo:18:44 »
Taisitte tarkoittaa Elvitalin Nutri gloss tehistä? Eli sekö kannattaa ostaa ennemmin kuin IR? Pitäisikö senkin tuoda sekä kosteutusta ja korjausta? Voisin ostaa vaikka molemmat kun tehikset loppuu ja bladailla, jollen osaa päättää.

IR on kesätehiksenä oikein mainio mutta talvella ei meinaa tehot riittää. Suosittelen NG-tehistä ostamaan. Tai sitten både-och koska vararikkohan ei näiden kanssa uhkaa...

Tuikkuli:
Kiitos tiedosta, sitten kun joku markettijätettävä loppuu niin ostanpa tuon. Tahmaamattomuus on tärkeä juttu ja on kiva tietää ettei se ole ihan perus-vo5-tuoksuinen, pitää kuitenkin varmuuden vuoksi kaupassa salaa haistaa.
this too shall pass.

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #16 : 10.02.06 - klo:18:44 »

Hei, mikä oli toi NG? Ja siis parempi kun IR?  Mulla on tainnut mennä vähän ohi, arvatenkaan ette Gustafssonista puhu  ;D

EDIT: Taisitte tarkoittaa Elvitalin Nutri gloss tehistä? Eli sekö kannattaa ostaa ennemmin kuin IR? Pitäisikö senkin tuoda sekä kosteutusta ja korjausta? Voisin ostaa vaikka molemmat kun tehikset loppuu ja bladailla, jollen osaa päättää.

Mulla on nuo molemmat, siis NG ja IR (mitä salakieltä  ;D ) ja molemmat on käytössä. NG on ehkä vähän parempi, mutta sekin riippuu päivästä  :)
Osta molemmat, eipä noille paljoa hintaa tule. Halpa-Hallissa muistaakseni maksoi IR n.3e
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa Riiggis

• HAIRahtanut
« Vastaus #17 : 10.02.06 - klo:18:56 »
Onko kellään kokemuksia tästä uudesta Air Styling -sarjan hiusgeelistä? Geeliä se tietääkseni on, on sellaisessa IR:n muotoisessa putelissa. :)

Mulla on tuo puteli ja on tosi hyvää muotoiluun ja föönaukseen, ainakin mun tukalle. Ei tahmaa...  ;)
Siis se suihkittava geeli
« Viimeksi muokattu: 10.02.06 - klo:19:56 kirjoittanut Riiggis »
1c F ii

Poissa Bambi

• HAIRahtanut
  • You forgot the briefcase!!!
« Vastaus #18 : 10.02.06 - klo:21:00 »
Kiitokset infosta, täytyy ostaa molemmat ja kokeilla, kunhan niitä nyt ilmestyisi tänne meidänkin liikkeisiin. Siis NG:tä jo on, muttei IR ole löytynyt viime aikoina.

Mulla on vaan kyllä Keune, Cutrin Oyster ja PPS:n tehohoidot tuolla käyttämättä. Mikään niistä ei ole ihan vakuuttanut, joten hyvin varmaan pärjään sitten halvemmalla ja hyvällä versiolla!!!

Poissa Ishamael

• Parturi-Kampaaja
  • HAIRahtanut
« Vastaus #19 : 10.02.06 - klo:22:31 »
Minäkään en ole juuri huomannut vanhan MM:n ja uuden MM:N välillä mitään muuta eroa kuin se tuoksu.
Tykkään kyllä aineesta, ja on käytössä ihan jatkuvassa juoksussa.
Se antaa kivasti pehmeyttä, kiiltoa ja kosteuttaakin ja ainakin minun karvat selviävät sen avulla hyvin.

Eihän sen hoitotehot ole mitään ydinase luokkaa, tarvitsee voidemaisen jätettävän kaveriksi, mutta todella hyvää kostutukseen pesujen välillä ja rautojen alle, eikä hintakaan päätä huimaa.

Ymmärtääkseni IR on enemmän korjaava ja kosteuttava verrattuna NG.n , NG on enemmän sellaisen silottava ja pehmentävä ja kiiltoa tuova, IR sisältää ainakin incinsä puolesta paljon enemmän korjaavia aineita.

Tekisi mieli testata sitä punaisessa tuubissa olevaa jätettävää, mutta on aika jullmetun kokoinen pakkaus jätettävälle.
Mutta jos ei kerran tahmaa ja tee inhottavan tutnuiseksi niin voisi testatakkin.
Itse tkkään eniten jätettävistä joita voi lotrata huoletta, ilman että hiukset on tahmeat ja raskaat jo alle rusinan verran laitettuna.
Dark nights, silvery moon in the frozen sky.
Black cape over the world where nobody waits the dawn, thats where i live.
-Ishamael, betraitor of hope-

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #20 : 10.02.06 - klo:22:33 »
Tekisi mieli testata sitä punaisessa tuubissa olevaa jätettävää, mutta on aika jullmetun kokoinen pakkaus jätettävälle.

Tarttee vissiin turistaa sulle pussiin ja pistää postiin! ;D

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #21 : 11.02.06 - klo:10:54 »
Kyllä nyt taas huomasi eron kampaamo ja marketti tuotteiden välillä. Tänään vanhemmillani pesin VO5 Moisture soak shampoolla ja hoitiksella pääni.Ja oikeasti ei tuntunut hyvälle. Tukka on karhea, vaikea selvittää pesun jälkeen ja kuivuttuaan pörrökasa. Normaalisti kunnon kampaamoshampoon jälkeen jo tukka tuntuu selvältä ja hoidetulta. Ja täällä "maalla" vesikin on pehmeämpää ja pelkän vesi huuhtelun jälkeen tukka tuntuu paremmalta kun kotona Lojossa.

stinttapo

• Vieras
« Vastaus #22 : 11.02.06 - klo:11:58 »
Itekin kävin viikolla ostaa taas Mistiä, ja yhtä hyvin toimii kun vanhakin, ainakin mulla. En mitään eroo huomannu...Eikös INCIkin oo samana kuitenki pysyny...

Poissa Spritz

• HAIRahtanut
« Vastaus #23 : 11.02.06 - klo:18:10 »
Onko joku testannut sitä punaisessa tuubissa olevaa värjättyjen jätettävää?
Tuoksu ja teho kiinnostaisi, samoin tahmaantuvuus ja käyttömukavuus.

Jep, multa löytyy. Testailin ensin näytepussista ja ihastuin niin paljon, että piti ostaa koko tuubi. Yleensä voidemaiset jätettävät tuppaa tahmaamaan tämän pään ja varsinkin markettituotteet. Tämä kuitenkin kuivui tosi kivasti hiuksiin, ei tahmannut, klimpannut tai koppuroinut. Uskaltaa laittaa huolettomasti!

Mulla on myös yhtä hyvät kokemukset Fade Defy jätettävästä, näytepussin verran vaan tosin. Tungin varmaan melkein koko näytepussin kerralla, ja vähän pelotti että nyt taitaa tulla liisterihiukset, mutta ei lähellekään. Kuivuttuaan hiukset oli ihanan pehmeät ja sileät! Ja mikä parasta, niin suorat niinku olisin suoristusraudalla suoristanut  :o Eli aion kyllä ostaa sen ison tuubin jossain vaiheessa. Eihän siinä mitään huippukosteutustehoja varmaankaan ole, mutta se muotoiluomainaisuus oli ihana.
Olisiko mitään kalliimpaa? :)

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #24 : 11.02.06 - klo:18:32 »
Parhaiten noita VO5:a on löytynyt pienemmistä kaupoista, kuten esim. Minimani, Halpa-Halli, Säästökuoppa (nykyinen Tokmanni), Prismastakin olen bongannut ja Euromarketista. Anttilasta / Citymarketista ei ole muistikuvaa?

missä täällä Oulussa on Minimani? Mulla ei oo kyllä minkään näköistä käsitystä!

Ei Minimani ole näköjään vielä tullutkaan Ouluun ( www.minimani.fi ), mutta kauemman aikaahan siitä on ollut puhetta, että olisi tulossa. Tarkoitin lähinnä noin yleisesti, että mistä on tullut bongailtua noita tuotteita, eli hieman pienemmistä ketjuista on löytynyt paremmin.

Bambi, Anttilasta ei tosiaan ole muistikuvaa, eikä Citymarketista - onko niissä tullut ikinä nähtyä VO5:sta (Citymarkettia epäilisin, että olen nähnyt). Tosin valikoimathan voivat silti vaihdella kaupoittain, vaikka saman ketjun kauppoja muuten ovatkin. Esim. Oulun kahdessa Prismassa joissa olen käynyt, tuntuu olevan aika erilaiset valikoimat tuotteita.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Poissa Merial

• HAIRahtanut
« Vastaus #25 : 12.02.06 - klo:10:37 »
Testasinpas minäkin tänä aamuna tuota uutta Mistiä tukkaani, kun yön aikana tukka oli mystisesti karheentunut ja takkuuntunut. Ja täytyy sanoa että tuli hyvä tukka ja tulos, parempi kuin vanhalla Mistillä. Ja haju tosiaan on oikein mukava. :)
Tukka hyvin, kaikki hyvin!

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #26 : 13.02.06 - klo:11:06 »
Kyllä mä kans tykkäilen Mististä. Yleensä se riittää mulle ihan yksinään jätettäväksi (latvasuojan toki lyös laitan), vaikka kevyttä onkin. Kai se johtuu siitä, kun käytän melkein joka pesussa oikein kunnon tehohoitoja  ;)

Neeku

• Vieras
« Vastaus #27 : 13.02.06 - klo:13:58 »
Mulla Mist taas lätsäyttää hiukset enemmän suihkittuna. Jos taas suihkaisee vaan muutaman kerran, niin sitten ei piisaa yksinään jätettäväksi.

~vail~

• Vieras
« Vastaus #28 : 13.02.06 - klo:14:10 »
Tänä aamuna piti miestä ojentaa, kun oli kastellut vedellä pörrönsä että "suihki tätä Mistiä aina kun haluat hiukset kuriin!". Vähän sitten sain suihkaistua päähän, ennenkuin se töihin ehti. Sen pään kohdalla ei tunneta sanaa liian lätsäyttävä :D

Mutta kyllä tuo munkin päässä kovin kevyttä on. Sopii suihkuttaa tyveenkin sähköisyyttä poistamaan (nyt kun sitä markettishampoopesun jälkeen on...). Pitääkin pistää heti uusi ostoslistalle, jos tuo mies tosissaan innostuisi suihkimaan samaa pulloa ;D

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #29 : 13.02.06 - klo:14:14 »
Vail, ymmärsinkö oikein, että sä nyt ihan viime aikoina oot saanut kunnian valistaa miestäsikin hiustenhoidossa?  ;)