Kirjoittaja Aihe: VO5  (Luettu 115620 kertaa)

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
Vs: VO5
« Vastaus #150 : 26.07.06 - klo:22:05 »
Näitä shampoita en käytä silikonien vuoksi, mutta ir tullut testattua. Se oli ihan tyhjän kanssa, ei tehnyt edes sen vertaa kuin ehs  :D

Mikäli olen oikein käsittänyt niin Vo5 shampoot ovat paria poikkeusta lukuunottamatta silikonittomia kuten hoitoaineetkin..
Instant Rescue ei ole yksinään kovinkaan hyvää, mutta Tigin O&H:n kanssa sekoitettuna toimii  ;)
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa -kata-

• Tukkaguru
« Vastaus #151 : 27.07.06 - klo:10:23 »
Eihän kukaan ole sattumoisin kysellyt VO5:elta (Cederoth oy suomi) sähköpostitse mitään ?
Kaipaisin itse sähköpostiosoitetta, mutta en löytänyt mistään..VO5:sen sivuilla ei ollut minkäänlaisia yhteystietoja, kummallista! Ja Cederoth Oy:n sivuilla oli osoite ja puh. numero mutta sähköpostista oli mainittu vain että sähköpostit ovat muotoa etunimi.sukunimi@ jne.jne.jne. ... Ihan hölmöä, kun ei kenenkään henkilökunnan nimeä tiedä !! Koitin googlettaakkin mutta eipä onnannut.
Olisin vain kysynyt että Deep Nourishing sarja on värjätyille hiuksille tarkoitettu, niin onko se poistumassa markkinoilta tämän uuden Fade Away sarjan (punaiset pullot) tieltä ...
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #152 : 27.07.06 - klo:12:53 »
Näitä shampoita en käytä silikonien vuoksi, mutta ir tullut testattua. Se oli ihan tyhjän kanssa, ei tehnyt edes sen vertaa kuin ehs  :D

Mikäli olen oikein käsittänyt niin Vo5 shampoot ovat paria poikkeusta lukuunottamatta silikonittomia kuten hoitoaineetkin..

Katsoin tänään kaupassa näitä shampoita ja kyllä löytyi joka pullosta silikonia. En ole kyllä ihan varma, että olivatko ne kaikkein uusimpia, mutta jos fontin oikein muistan, niin sitten olivat. Lisäksi kaikissa on sulfaattina ammonium laureth:ia, joka ei niitä kaikkein hellävaraisimpia ole.
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa pinkfrank

• HAIRahtanut
« Vastaus #153 : 27.07.06 - klo:16:23 »
Ostin sitten eilen ton Fade Defy- jätettävän (kun kerta halvalla sai...  ;D ), ja testasin tänään sen. Tuntuu kyllä oikeen kivalta, ei mennyt rahat hukkaan!

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #154 : 27.07.06 - klo:16:37 »

Katsoin tänään kaupassa näitä shampoita ja kyllä löytyi joka pullosta silikonia. En ole kyllä ihan varma, että olivatko ne kaikkein uusimpia, mutta jos fontin oikein muistan, niin sitten olivat. Lisäksi kaikissa on sulfaattina ammonium laureth:ia, joka ei niitä kaikkein hellävaraisimpia ole.

Ahaa, paljon mahdollista sillä en ole markettishampoita ostellut pitkään aikaan lukuunottamatta syväpuhdistavaa. Höh, että on sitten pitänyt tuokin sarja pilata.  :(  No, toisaalta nyt saa hyvällä omalla tunnolla ostella kalliita kampaamotuotteita kun ei marketeissa ole tälle päälle sopivia  ;D (XZ shampoot liian peseviä, muissa silikoneja)
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #155 : 27.07.06 - klo:16:38 »
Pesin eilen Wellan hopeashampoolla ja hoitoaineeksi laitoin VO 5 tuuheuttavaa hoitoainetta. Ihan hyvä tukka tuli. Hoitoaineessa on kyllä silikonia, mutta hoitavia aineitakin siinä näytti olevan. Äiti on mielissään, kun vanhoja hiustuotteita käyttelen pois.  :) Tuo hoitoaine tulee varmaan käytettyä.

Poissa -kata-

• Tukkaguru
« Vastaus #156 : 27.07.06 - klo:17:45 »
Serafi : KIITOS  ;D ! Mä en huomannut sitä palaute kohtaa vaikka kuinka kattelin...voi luoja  :-[  ;D !

Pinkfrank: Ai sä ostit sen Fade Defy jätettävän ja tykkäsit siitä ... Hmm...Mietin sitä itsekkin, ois tehnyt miel vähän ostaa, mutta jäi vielä hyllyyn...Jostain olin lukevani tästä uudesta sarjasta, että ne tuotteet ois jotenkin kökköjä...Mutta taitaa olla hyvää? Hoitaako ja antaa kiiltoa ? Onko sen Inci järkevä ?
Ootko muita tuotteita VO5:selta käyttänyt kuin tuota jätettävää ?

Niin joo, kaikissa shampoissa on jostain syystä sitä Ammonium Laurel Sulfate (tai miten se nyt kirjotetaankaan), eikä sitä toista vähemmän pesevää...Mistähän lie johtuu...
Osaako joku fiksumpi (esim. meidän asiantuntija Ishamael ;D)  sanoa että mitä merkitystä on hiusten kannalta onko tuota Ammoniumia tai Sodium sulfaattia ? Eka on pesevämpää, mutta onko sillä jotenkin merkitystä, lähteekö esim. hiusväri nopeemmin pesevämmällä aineella ?
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)

Poissa pinkfrank

• HAIRahtanut
« Vastaus #157 : 27.07.06 - klo:17:54 »
^^ Tuolla INCI- ketjussa on toikin INCI. En mä niistä nyt niin kauheesti tajuu, onhan tossa silikonia, mutta näyttäis siinä muutama hoitavakin aine olevan.
Ei tää nyt mitään Ego Boostin tai Soft Endsin tasosta oo, mut ihan kelpokamaa kumminkin. Kikkakin tais tykätä tästä.

En oo VO5:lta kokeillu oikeestaan muuta ku Mistiä, ja se ei oikein mun päähän sopinu. Täytyis kyllä kokeilla uudemman kerran, nyt kun hiukset on vähän paremmassa kunnossa.
Tai no, oon joskus vuonna pipo käyttäny yhdet putelit Moisture Soak- shampoota ja hoitista, ja niistä jäi kyllä ihan kivat mielikuvat. Oon koittanu ettii noita, mut mistään kaupoista ei oikeen näytä löytyvän VO5:sia... :(

Poissa Chronos

• HAIRahtanut
« Vastaus #158 : 28.07.06 - klo:12:37 »
Moisture soakia kokeilin joskus ja ihan hyvältä vaikutti,samoin se syväputsari.Tuoksut ovat aika makeita,mutteivät tähän nenään liian.
1a M ii, classic-pituus. Hennavärjäilyä 14 vuotta. Sydäntä lähellä 70-luku, ruuanlaitto ja kosmetiikka.

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #159 : 29.07.06 - klo:15:33 »
Sarjasta testattu aika paljon tuotteita. Haju on alkanut rasittamaan paljon.

Miracle mistin vanhaa versiota on vielä pari putelia jäljellä, käyttelen niitä kun muistan. Ihan perushyvä selvityssuihke jolla saa pehmeät hiukset ja liukkaan lattian. Hajusta miinusta.

Instant rescuetakin löytyy hamsterin kaapista. Ihan kelpo ainetta josta saa hyvin tehoja irti kun antaa muhia ainakin vartin myssyn alla. Välillä käytän tätä pikahoitis-tyyppisesti, selvittää ihan kivasti.

Hot oilit eivät tee tälle päälle yhtään mitään.

Shampoista ja pikahoidoista olen testannut silky smoothin ja moisture -jutun. Ihan perustoimivia tuotteita. Päänahka kutisee jos käytän shampoita peräkkäisissä pesuissa, taitaa olla silikoni-luulotauti tai muuten huolimatonta huuhtelua.

Fade defy punaisessa tuubissa oleva jätettävä on aivan valtavan hyvää ainetta. Voi laittaa sekä kuiviin että kosteisiin hiuksiin eikä lähmää. Tuoksu on riittävän neutraali eli ei häiritse. Hinta on vallan mainio ja riittävä määrä silikoneja vanhan latvan suojaksi. Paljon parempaa kuin esim bonacuren latvasuoja. Tämä on top-3 -listallani ja syystä.

Eli yhteenvetona: MM ja IR ok, Fade Defy -jätettävää suosittelen lämpimästi kokeilemaan ja muut ovat minulle melko yhdentekeviä.
this too shall pass.

Poissa -kata-

• Tukkaguru
« Vastaus #160 : 30.07.06 - klo:14:02 »
Kokeilin perjantaina Instat Rescue tehistä ja hyvä tukka tuli. Se oli silleen jännän tuntusta, että kun tukka rupes kuivumaan, niin näytti ja tuntui siltä että tukasta tulee kuiva ja töröttävä ja ajattelin jo että voi ei, mutta kun tukka oli kokonaan kuiva, niin hiukset tuntuikin jo aivan hyvältä, suht. pehmeiltä ja suht. kiiltäviltä ja muutenkin aika mukavilta.
Verrattavissa ehkä NG:n naamion hoitotetehoon...Toki kumpaistenkin aineiden jälkeen olen suihkutellut runsaasti hoitosuihkeita päähän, että niilläkin voi olla osuutensta asiaan, mutta kuiteskin.
Taidankin muuten seuraavaksi kokeilla IR:än ja NG:n yhdistelmää  :D !

EDIT: Jeps, eilen kokeilin Silky Smooth shampoota + hoitista ja perään silky smooth miracle mistiä ... En oikein ole ratkaissut mitä mieltä olen näistä  ::), en hypi innoissani, mutta en makaa masennuksissanikaan  :D. Tukasta tuli kyllä melko hyvä sanoisin, ei nyt ainakaan voi sanoa että huono olisi tullut, suht. pehmeä ja suht. kiiltävä... Mutta ei nyt nimensä veroisesti mikään silkkisen sileä. Yksi mitä ihmettelin, niin tukka kesti kuivua normaalia kauemmin noiden tuotteiden jäljiltä.
Kokeilen jossakin vaiheessa sen Deep Nourishing shampoon ja hoidon, raportoin sitten niistäkin tänne :).

Sitä Faid Defy (punainen tuubi) jätettävää voidetta kovasti taas tänäänkin marketissa kattelin, mutta en ostanut,,, Kun tulee mieleen toisten mielipiteet siitä että ei kannata jos ei halua silikonipanssaria hiuksiinsa , mutta sitten taas esim. Deko taas kehui tuota, mene ja tiedä sitten  ::).
« Viimeksi muokattu: 31.07.06 - klo:15:07 kirjoittanut kata82 »

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #161 : 31.07.06 - klo:21:37 »

Sitä Faid Defy (punainen tuubi) jätettävää voidetta kovasti taas tänäänkin marketissa kattelin, mutta en ostanut,,, Kun tulee mieleen toisten mielipiteet siitä että ei kannata jos ei halua silikonipanssaria hiuksiinsa , mutta sitten taas esim. Deko taas kehui tuota, mene ja tiedä sitten  ::).

Kata: Mulla on Dekon kaltaisia kokemuksia tuosta Fade Defystä, eikä mua silikonit haittaa ollenkaan. Todellakin hintansa arvoinen tuote, kannattaa kokeilla!.
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Humppasusi

• Tukkaguru
  • Humpparaakki!
« Vastaus #162 : 01.08.06 - klo:21:58 »
Komppaan! Fade defy on yksi suosikeistani! Ei ole hinnalla pilattu (n. kolmisen euroa), ei lähmää, silottaa hyvin ja tekee kiharoistani kauniimmat ja selkeämmät.
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.

Poissa eOwyn

• Hiushörhö
« Vastaus #163 : 03.08.06 - klo:02:39 »
Mistä ihmeestä tuota Instant Rescueta löytää, en ole nähnyt sitä missään, vaikka etsinyt mielestäni kaikkialta (Turussa siis asun). Minkä näköisestä pullosta/purkista/tuubista on kyse? Myös mahdollinen levinneisyys Kuopion alueella kiinnostaa, kun sielläkin päin tulee vähän väliä käytyä :).

Poissa Tuulikaappi

• Tukkaguru
« Vastaus #164 : 03.08.06 - klo:02:52 »
Mistä ihmeestä tuota Instant Rescueta löytää, en ole nähnyt sitä missään, vaikka etsinyt mielestäni kaikkialta (Turussa siis asun). Minkä näköisestä pullosta/purkista/tuubista on kyse?

Täällä yksi kuva. Täällä toinen. Tuo ensimmäinen kuva on luultavasti uudemmasta versiosta. Mun purkin kuviointi ja tekstit ovat just ton ekan kuvan purtelon mukaiset, mutta väritys ei ole noin turkoosi (näyttää ainakin mun näytöllä vähän vihertävältä tuo), vaan enemmänkin tollanen vaaleansininen.
1c M ii, tjsp