Kirjoittaja Aihe: VO5  (Luettu 115705 kertaa)

Poissa eOwyn

• Hiushörhö
Vs: VO5
« Vastaus #165 : 03.08.06 - klo:13:06 »
Kiitos Tuulikaappi tuotekuvista, nyt olen tosin entistä vakuuttuneempi, että ei ole tullut vastaan missään tuon näköistä :-\  Toki nyt on helpompi zoomailla hyllyjä tuo vaaleansininen tuubi mielessä :)

Miracle Mist on minustakin muuten huipputuote, silkkiproteiinikohan siinä saa hiukset tuntumaan pehmeiltä ja kosteutetuilta :-* Eikös siinä ole UV-suojaakin, kun benzophenone-4 on INCIssä aika ylhäällä?

Poissa -kata-

• Tukkaguru
« Vastaus #166 : 04.08.06 - klo:15:01 »
Kokeilinpa nyt itsekkin sitä Faid Defy jätettävää. Kun hiukset olivat kuivaneet kokonaan, niin aineen ansiosta oli havaittavissa aste enempi pehmeyttä, sileyttä ja kiiltoa, joten ei se nyt mitään ihan turhaa tavaraa ainakaan ole.

Onkos kukaan kokeillut VO5:sen airstyle hiuslakkaa ? Itse kokeilin sitä tänään, kun tuli kaupan päälle kun ostin muita tuotteita... En tiedä oikein, hajutonta se taitaa olla, mutta silti ilmaan jää lopulta sellainen hyttysmyrkyn tuoksu tai jotain  ::), tekee mieli köhiä kun sitä on suihkinut. Enkä oikein muutenkaan hirveesti tykännyt siitä, ei tuntunut omille hiuksille antavan oikein mitään ... Ihan parasta hiuslakkaa mitä ikinä tähän mennessä olen käyttänyt on Tigin masterpiece lakka!
« Viimeksi muokattu: 04.08.06 - klo:15:06 kirjoittanut kata82 »
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)

stinttapo

• Vieras
« Vastaus #167 : 07.08.06 - klo:08:49 »
APUA!Mistä tampereelta saa IR:ää ???  Missään en o nähny..
.
Onko kukaan sit siihen vaaleitten hiusten sarjaan tutustunu?Olin kattovinani eilen kaupassa et siinä on joku tehohoito (ainakin tuubi oli semmonen, en sen tarkemmin kattonu mitä tuubissa luki, INCIssä tais olla ainaki hunajaa ja jotai kukkaisuutetta..) Niin mietin vaan että sitä voi varmaan käyttää muillekkin kun vaaleille hiuksile...?

Poissa Nala

• Hiushörhö
« Vastaus #168 : 07.08.06 - klo:10:17 »
APUA!Mistä tampereelta saa IR:ää ???  Missään en o nähny..

Halpahallista mä ainakin löysin  ;)
Ensimmäisestä iHerbin alle 40$ tilauksesta 5$ alennusta ja yli 40$ tilauksesta 10$ alennusta koodilla IRA890

stinttapo

• Vieras
« Vastaus #169 : 07.08.06 - klo:10:48 »
^Kiitos! Ei taida keskustasta saada oikeen mistään?

Poissa Nala

• Hiushörhö
« Vastaus #170 : 07.08.06 - klo:10:56 »
Stockalta taitaa muuten löytyä kanssa..
Ensimmäisestä iHerbin alle 40$ tilauksesta 5$ alennusta ja yli 40$ tilauksesta 10$ alennusta koodilla IRA890

Poissa -kata-

• Tukkaguru
« Vastaus #171 : 07.08.06 - klo:11:59 »
Nyt olen kokeillut sen markkinoilta pois jääneen Deep Nourishing shampoon ja hoidonkin ... Taas sama juttu, en tiedä mikä VO5:sissa on, mutta niiden jäljiltä hiukset kestää kuivua pidempään. Ja muutenkin, en taida olla kovin vakuuttunut mistään vo5:sista  ::), ei ne tee huonoiksikaan tukkaa, mutta ei nyt oikein hyviksikään, vaikka incin pitäisi olla hoitavampi ja parempi kuin monissa muissa marketin tuotteissa, mutta oiskohan sitten niin vai onko niissä vaan jotain mikä ei sitten mun tukalle osaa ihmeitä tehdä...
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)

Poissa eOwyn

• Hiushörhö
« Vastaus #172 : 08.08.06 - klo:19:45 »
Noniin,Tuurin Kyläkauppa Keskiseltä löytyi sitten viimein tuo IR, josko sitä tänään testaisi, miten toimii tässä päässä :). Yritin myös katsella, jos olisi niitä "hedelmäisiä" VO5a näkynyt, joita ei yleensä Suomesta löydy, mutta ei siellä ainakaan tällä hetkellä ollut valikoimissa mitään "erikoisuuksia".

Poissa Tepa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #173 : 08.08.06 - klo:20:30 »
Sunnuntaina Keskisellä käydessäni bongasin noita erikoisempia VO5a. Ainakin vadelmaa, kiiiviä ja freesiaa oli hyllyssä muutamia puteleita. En kovin tarkkaan ehtinyt valikoimaa tutkia, kun avokilla oli kiirus autolle...

Mii-

• Vieras
« Vastaus #174 : 09.08.06 - klo:11:10 »

Sitä Faid Defy (punainen tuubi) jätettävää voidetta kovasti taas tänäänkin marketissa kattelin, mutta en ostanut,,, Kun tulee mieleen toisten mielipiteet siitä että ei kannata jos ei halua silikonipanssaria hiuksiinsa , mutta sitten taas esim. Deko taas kehui tuota, mene ja tiedä sitten  ::).

Kata: Mulla on Dekon kaltaisia kokemuksia tuosta Fade Defystä, eikä mua silikonit haittaa ollenkaan. Todellakin hintansa arvoinen tuote, kannattaa kokeilla!.
Mene ja osta. Mun luonnonkähärälle tukalle toi sopii latvasuojaksi kuin nenä päähän  :-*Eikä tule sellaista silikonikerrosta, siksi tykkään tosta enemmän kuin Bonacuren latvasuojasta kun ei mulla ainakaan tahmaa ellei laita tosi paljon liikaa sitä.

Poissa -kata-

• Tukkaguru
« Vastaus #175 : 09.08.06 - klo:13:05 »

Sitä Faid Defy (punainen tuubi) jätettävää voidetta kovasti taas tänäänkin marketissa kattelin, mutta en ostanut,,, Kun tulee mieleen toisten mielipiteet siitä että ei kannata jos ei halua silikonipanssaria hiuksiinsa , mutta sitten taas esim. Deko taas kehui tuota, mene ja tiedä sitten  ::).

Kata: Mulla on Dekon kaltaisia kokemuksia tuosta Fade Defystä, eikä mua silikonit haittaa ollenkaan. Todellakin hintansa arvoinen tuote, kannattaa kokeilla!.
Mene ja osta. Mun luonnonkähärälle tukalle toi sopii latvasuojaksi kuin nenä päähän  :-*Eikä tule sellaista silikonikerrosta, siksi tykkään tosta enemmän kuin Bonacuren latvasuojasta kun ei mulla ainakaan tahmaa ellei laita tosi paljon liikaa sitä.

Voit tuolta edelliseltä sivulta lukea, niin ostin jo ja kokeilin  :) !

Mii-

• Vieras
« Vastaus #176 : 09.08.06 - klo:14:46 »
No hupsista lullaa :D Oon taas aamukoomassa näitä lueskellut. Laitoin muuten eilen mistiä (vähään aikaan en oo laittanu..) ja haju alko tökkii  :o Ei mul ennen oo tökkiny toi haju. Kumma juttu.

Poissa Todia

• HAIRahtanut
  • Gal. 2:20
« Vastaus #177 : 10.08.06 - klo:11:43 »
Hui, näitä VO5-hoitoaineitahan on USAssa aivan mielettömät määrät! Ja nämä on vasta hoitoaineet...
Alberto V05 Blushin' Apple conditioner
Alberto V05 Creamy Citrus Healthy Shine Conditioner
Alberto V05 Extra Body conditioner
Alberto V05 Free Me Freesia conditioner
Alberto V05 Fruitsation Naturals Conditioner
Alberto V05 Kiwi and Lime Squeeze conditioner
Alberto VO5 Lavender Luster
Alberto V05 Moisture Milks Strawberries and Cream conditioner
Alberto V05 Peaches & Cream
Alberto V05 Passion Fruit Smoothie Conditioner (Moisture Milks)
Alberto VO5 Silky Experiences Champagne Kiss
Alberto VO5 Spa Lemongrass and Chammomile
Alberto V05 Spa Restoring with water lily & sea botanicals
Alberto V05 Spa Volumizing Conditioner (Invigorating w/ Spring Water and Lemongrass)
Alberto V05 Strawberries and Cream
Alberto V05 Sun Kissed Raspberry conditioner
Alberto V05 Tangerine Tickle conditioner
Alberto V05 Tea Therapy Nourishing conditioner (Tranquility Calming Chamomile Tea)
hiukset huijausmitalla 79 cm,  laineikkaat ja helposti kuivuvat, mutta suht hyväkuntoiset. Kasvatus käynnissä- tavoitteena hip/classic. 2c M ii
Iherb alennuskoodi VEG903

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #178 : 10.08.06 - klo:15:29 »
^Ohhoh

Poissa Humppasusi

• Tukkaguru
  • Humpparaakki!
« Vastaus #179 : 10.08.06 - klo:23:30 »
Hui, näitä VO5-hoitoaineitahan on USAssa aivan mielettömät määrät! Ja nämä on vasta hoitoaineet...
Alberto V05 Moisture Milks Strawberries and Cream conditioner
Alberto V05 Peaches & Cream
Alberto V05 Strawberries and Cream

Ahh, kuulostaa liian ihanilta...
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.