Kirjoittaja Aihe: VO5  (Luettu 115637 kertaa)

Poissa princess

• HAIRahtanut
Vs: VO5
« Vastaus #195 : 31.10.06 - klo:18:21 »
joku kehuikin fade defy-jätettävää. onko muilla kokemuksia siitä?tarviisin jätettävän ku latvat on niin hampun näköiset vaikka kuinka käytän kosteuttavia ja rakennepaikkaavia.hirvittää tuo silikoni siinä jätettävässä sinänsä,et mitä tapahtuu jos pitkään jatkuvasti käytän sitä?

Poistin toisen samanlaisen viestisi samasta aiheesta markettituotteiden ketjusta, koska samaa keskustelua on ihan turha käydä useassa ketjussa. Nytkin oli käynyt jo niin, että sait vastauksia sekä tänne että sinne toiseen ketjuun. Eli postaus yhteen ketjuun riittää, kiitos! ~ Tuikkuli
« Viimeksi muokattu: 31.10.06 - klo:19:21 kirjoittanut Tuikkuli »
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #196 : 31.10.06 - klo:18:28 »
joku kehuikin fade defy-jätettävää. onko muilla kokemuksia siitä?tarviisin jätettävän ku latvat on niin hampun näköiset vaikka kuinka käytän kosteuttavia ja rakennepaikkaavia.hirvittää tuo silikoni siinä jätettävässä sinänsä,et mitä tapahtuu jos pitkään jatkuvasti käytän sitä?
Mä käytän päivittäin tota fade defy:ta, ja oon tykänny. Tuubi riittää ikuisuuden, tosin saa annostella varovasti ettei tule liikaa. Toimii mulla yhtä hyvin kuin BC latvasuoja, joten mieluummin käytän sitten tätä kun on niin paljon halvempaa. BC:n suoja kyllä tuntuu paljon silikonisemmalta..

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #197 : 31.10.06 - klo:19:18 »
Mullakin tuo Fade  Defy, ihan jees jätettävä on. Ainakin on tosi edullinen, eli on kyllä hinta-laatu suhteelta varsin kelpoa, paljoa ei menetä vaikkei tykkäisikään. Ja lähestulkoon kaikissa latvasuojissa on silikonia, eikä se mitään haittaa kunhan ei päänahkaan sitä tunge, eli vastauksena, ei tapahdu mitään, vaikka pidempääkin käyttäisit.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #198 : 31.10.06 - klo:21:20 »
Mä ostin pitkästä aikaa moisture soak -hoitiksen ja tykkään siitä edelleen :) Selvittää hyvin ja tuntuu hoitavankin. Pähkäilin kauan sen silky smoothin ja tuon välillä, mutta päädyin tuohon kun se silky smooth latistaa enemmän ja mä vedän kyllä myös tyveen tota hoitista kun tyvikin menee tämän pään kanssa takkuun  ;D

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #199 : 31.10.06 - klo:22:00 »
Siis eikö Intant Rescueta saa enää mistään? Tai siis että sitä on tosi harvoissa paikoissa tj..

Kun ajattelin ostaa sen syväputsarin ja se Fade Defy-jätettäväkin kiinnostais, ja mulla on sellanen Cityshopparin alelappu että VO5-shampoot ja hoitsikat ota 3 maksa 2 niin mietin että minkähän siihen sit viel ottais. Tai no ei kuitenkaan noi tehikset kuulu moisiin tarjouksiin.. :-\ Meen jollekki mieskassalle ja intän et kyl tää on hoitoainetta, kuuluu se ;D
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #200 : 31.10.06 - klo:22:59 »
HalpaHalleista ainakin löytyy. Toivottavasti IR ei ole katomassa vai pitääkö tässä alkaa hamstraamaan!  ;D  Vaikka IR ei yksistään riitäkään tälle tukalle niin se on aivan lyömätöntä ainetta tehissekoituksiin ja suoravärihaudutteluihin, ja mikä parasta: edullista  :)
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa Mariatar

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #201 : 31.10.06 - klo:23:23 »
Kiitos muistutuksesta, RockQueen, pitääkin käytellä tuo CS-etu pois tässä joskus! Ikävä kyllä en osaa vastata kysymykseesi, sillä en ole tarkemmin seuraillut tämän merkin menemisiä ja tulemisia.
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #202 : 01.11.06 - klo:08:35 »
Niin en tiedä, onko kyse siitä, että IR ollaan lopettamassa, vai siitä, että sitä on vain tosi harvoissa kaupoissa. En tosiaan itse ole nähnyt sitä ikinä Tarjoustalossa, Prismassa, S-marketissa, K-kaupassa, Sokoksella, Stockalla, Anttilassa. Minimanissa kuitenkin oli hylly täynnä. Niitä muita halpiskauppoja ei oikein ole mun asuinseudulla/lähimaillakaan.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #203 : 01.11.06 - klo:09:29 »
Siis eikö Intant Rescueta saa enää mistään? Tai siis että sitä on tosi harvoissa paikoissa tj..

Kun ajattelin ostaa sen syväputsarin ja se Fade Defy-jätettäväkin kiinnostais, ja mulla on sellanen Cityshopparin alelappu että VO5-shampoot ja hoitsikat ota 3 maksa 2 niin mietin että minkähän siihen sit viel ottais. Tai no ei kuitenkaan noi tehikset kuulu moisiin tarjouksiin.. :-\ Meen jollekki mieskassalle ja intän et kyl tää on hoitoainetta, kuuluu se ;D
Sitä on kai aina ollut tosi harvassa kaupassa, mä en ole vielä koskaan törmännyt.
Suosittelen ottamaan miracle mistin tai sitten moisture soak -hoitiksen siihen kolmanneksi  ;)

Poissa sipe

• Tukkaguru
  • Hooray, it's Happy Bunny
« Vastaus #204 : 01.11.06 - klo:12:15 »
Luultavasti IR poistuu kokonaan, sillä ainakin eilen ostamassani brittiläisessä hiuslehdessä uutena VO5-tehiksenä mainostettiin tätä total hair recoverya:

Hiukset: 3b iii. Luonnonkihara, paksu, värjätty ja älyttömän kuiva.
Suosikkituotteet: MOP Hydrating shampoo, Joico K-Pak-sarja kokonaisuudessaan, Joico Moisturizer, Nexxuksen Therappe, Humectress, Luxxtress ja Keraphix; Redken ASHC, sekä Tigin O&H -hoitis CO-pesuun.

Poissa -kata-

• Tukkaguru
« Vastaus #205 : 01.11.06 - klo:13:07 »
^ Näyttääpäs mielenkiintoiselta purnukalta! Kiva ois päästä testaamaan että oisko paremaa kuin IR joka ei mun tukalle mikään erityinen ole. NG:kään ei ole mulle kovin kummosta ... En itseasiassa omista mitään tehohoitis purnukkaa...Jos haluan tujumpaa hoitoa niin on tullut vaan käytettyä hyviä hoitiksia pidemmällä vaikutusajalla ja tehtyä erilaisia yhdistelmiä...
Muuten mitä VO5:siin tulee, niin mikään niistä ei ole vakuuttanut mua, ei vaan mun tukalle oikein tee mitään.
Tällä hetkellä on enää hyllyllä fade defy ja miracle mist joita koitan pikkuhiljaa käytellä pois ...
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)

Poissa Ananas

• HAIRahtanut
« Vastaus #206 : 01.11.06 - klo:14:40 »
Luultavasti IR poistuu kokonaan, sillä ainakin eilen ostamassani brittiläisessä hiuslehdessä uutena VO5-tehiksenä mainostettiin tätä total hair recoverya:

Ei tuo vielä sano, että IR ois poistumassa. Noita VO5 uutuustuotteita ja muita erikoisuuksia (aiemmin ollut tehiksiä purkissa, pusseissa yms.) näkee monesti ulkomailla, mutta Suomeen ne ei sitten tule ollenkaan. Toisaalta voihan tuo ollakin korvaava tuote IR:lle, kun nimessä on jotain saman tyylistä. Ois kyllä kiva että noita tulis enemmän meidänkin markettien hyllyille, sais tyydyttää tätä ostovimmaa välillä edullisestikin.  :)
« Viimeksi muokattu: 01.11.06 - klo:14:45 kirjoittanut Ananas »

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #207 : 01.11.06 - klo:14:44 »

Olisipa kiva tietää tuon uutuuden INCI.
Miksei niitä ikinä lue lehdissä, joissa tuotteita mainostetaan..?
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa sipe

• Tukkaguru
  • Hooray, it's Happy Bunny
« Vastaus #208 : 01.11.06 - klo:14:55 »

Ei tuo vielä sano, että IR ois poistumassa. Noita VO5 uutuustuotteita ja muita erikoisuuksia (aiemmin ollut tehiksiä purkissa, pusseissa yms.) näkee monesti ulkomailla, mutta Suomeen ne ei sitten tule ollenkaan. Toisaalta voihan tuo ollakin korvaava tuote IR:lle, kun nimessä on jotain saman tyylistä. Ois kyllä kiva että noita tulis enemmän meidänkin markettien hyllyille, sais tyydyttää tätä ostovimmaa välillä edullisestikin.  :)

No ei IR:ää ole enää myöskään VO5:n kv. sivuilla, joten ei hyvältä näytä. :-\
Hiukset: 3b iii. Luonnonkihara, paksu, värjätty ja älyttömän kuiva.
Suosikkituotteet: MOP Hydrating shampoo, Joico K-Pak-sarja kokonaisuudessaan, Joico Moisturizer, Nexxuksen Therappe, Humectress, Luxxtress ja Keraphix; Redken ASHC, sekä Tigin O&H -hoitis CO-pesuun.

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #209 : 01.11.06 - klo:15:30 »
^ No eipä siellä ole muitakaan Suomessa myytäviä Vo5-tuotteita, mitä olen ihmetellyt. Taitaa olla eri maissa eri valikoimat ja sarjat myynnissä? Mutta toisaalta, jos nuo vanhat putelit poistuu niin toivottavasti kaikki kiiwi & lime ihanuudet saapuvat saapuvat Suomen kauppoihin  :-*
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa