Kirjoittaja Aihe: VO5  (Luettu 115615 kertaa)

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
Vs: VO5
« Vastaus #210 : 10.12.06 - klo:11:38 »
Tein eilen mielenkiintoisen huomion VO5-shampoita vertaillessani. Olen jossain määrin ollut kiinnostunut siitä Silky Smooth-shampoosta, ja nyt sitten bongasin siitä 500ml pulloja, joita myytiin samalla hinnalla kuin niitä 250ml pullojakin. Olin jo ostamassa, mutta onneksi vertailin vielä incejä. Siinä ison pullon shampoossa oli nimittäin paaaljon huonompi inci, esim. sitä "silkkiä" eli Hydrolyzed Silk ei löytynyt lainkaan!  :o Pienessä pullossa tuota taas oli, samoin kuin muitakin hoitavia ainesosia. Aika järkkyä, kun samalla nimellä myydään kahta noin erilaista tuotetta!  Mitä Silky Smooth-shampoota se muka on, jos siitä puuttuu koko silkki >:(

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #211 : 11.12.06 - klo:15:37 »
Tein eilen mielenkiintoisen huomion VO5-shampoita vertaillessani. Olen jossain määrin ollut kiinnostunut siitä Silky Smooth-shampoosta, ja nyt sitten bongasin siitä 500ml pulloja, joita myytiin samalla hinnalla kuin niitä 250ml pullojakin. Olin jo ostamassa, mutta onneksi vertailin vielä incejä. Siinä ison pullon shampoossa oli nimittäin paaaljon huonompi inci, esim. sitä "silkkiä" eli Hydrolyzed Silk ei löytynyt lainkaan!  :o Pienessä pullossa tuota taas oli, samoin kuin muitakin hoitavia ainesosia. Aika järkkyä, kun samalla nimellä myydään kahta noin erilaista tuotetta!  Mitä Silky Smooth-shampoota se muka on, jos siitä puuttuu koko silkki >:(
Ettei olis vaan painovirhe iskeny?

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #212 : 11.12.06 - klo:15:40 »
^ Olisi kyllä sitten ollut aika monta painovirhettä... Mutta eihän sitä koskaan tiedä. Oli ne itse pullotkin muuten vähän erinäköiset, siis muutenkin kuin kokonsa puolesta. Eri fontti ja osittain eri tekstikin.

Poissa Shine

• HAIRahtanut
« Vastaus #213 : 11.12.06 - klo:15:46 »
^ Mä olen huomannut saman silky smooth hoitisten pulloissa. Inceja en ole vertaillut, mutta muuten pulloissa eri tekstejä/mainoslauseita yms.

Ilmeisesti myynnissä monia eri versioita (uudempi ja vanhempia) tai sitten eri maihin suunnattuja puteleita tms.

Olen kyllä kuvitellut, että sisältö edes olisi samaa  ::)

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #214 : 11.12.06 - klo:18:41 »
OT, mutta minusta ainakin joskus muinoin tuntui, että kun osti isossa säästöpullossa just esim. VO5 shampoota, niin se oli huonompaa kuin normipullossa oleva. Silloin vaan ei osannut lukea incejä ollenkaan, joten ei ole mitään tietoa olisiko kyseessä todellakin ollut halvempaa/huonompaa ainetta. Mutta minusta se on ihan loogista, eihän nyt samaa ainetta voida yhtäkkiä myydä puolet halvemmalla, lantrataan sitä vähän ja jätetään kalleimmat ainekset pois, niin sitten voidaan myydä... :-\

Tepsu

• Vieras
« Vastaus #215 : 11.12.06 - klo:20:57 »
En ole muuta käyttänyt kuin super cleania ja hyväähän se oli.  :)

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #216 : 11.12.06 - klo:20:59 »
Mutta minusta se on ihan loogista, eihän nyt samaa ainetta voida yhtäkkiä myydä puolet halvemmalla, lantrataan sitä vähän ja jätetään kalleimmat ainekset pois, niin sitten voidaan myydä... :-\

Ei sitä sitten ainakaan saisi myydä samalla nimellä  >:(

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #217 : 11.12.06 - klo:22:18 »
No ei tietenkään saisi, mutta nykyään tuntuu, että linssiin viilataan jokaikisessä asiassa. Eli minusta vaan on loogista, että jotakin vikaahan sitä täytyy tuotteessa olla, jos liian halvalla myydään.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #218 : 14.12.06 - klo:23:39 »
Hei miltäs Miracle Mist nykyään tuoksuu? Mulla ollut se vanha puteli ja siitä tuoksusta en pitänyt. Olis kiva kokeilla tuota taas.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #219 : 14.12.06 - klo:23:58 »
Aika puhdas tuoksu,mutta kovin VO5:mäinen.Mun nenään ainakin tuntuu paremmalta kuin se vanha.Suhteellisen neutraali,eikä tuoksu jää pitkäksi aikaa tukkaan.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #220 : 15.12.06 - klo:19:50 »
Olen jonkun aikaa käyttänyt Miracle Mistiä ja tekee kyllä tukasta uskomattaoman pehmeän ja kiiltävän. Tänään minulle sattui ensimmäinen Miracle Mist-onnettomuus... Suihkuttelin eilen illalla suihketta vahingossa lattialle ja tänään vedin villasukat jalassa kunnon lipat. Nyt on takapuoli mustelmilla.

Saheli

• Vieras
« Vastaus #221 : 19.12.06 - klo:20:05 »
Ostin mielijohteesta tänään VO5 vaaleille tai vaalennetuille hiuksille tarkoitetut shampoon ja pikahoitoaineen. Toi shampoo on ainakin ihan hiukset räjäyttävää! Viimeksi meni hiukset tähän kuntoon kun käytin sarjan syväpuhdistavaa. Syväpuhdistavan heitin roskiin, kun en sitä enää värin haalistamiseen tarvinnut. Tämä vaaleille tarkoitettu shampoo on epäilyttävän samanlaista kuin tuo syväpuhdistava. Ehkä käytän tuota shampoota kerran kuussa syväpuhdistavan tapaan. Pikahoitis oli ihan tavallista, ajaa asiansa tehisten jälkeen hiussuomujen sulkijana.

Poissa Shine

• HAIRahtanut
« Vastaus #222 : 20.12.06 - klo:10:10 »
^ Eikös näiden tuotteiden pulloissa lue, että poistaa metallikertymiä yms. Eli varmaan sit melko tujua ainetta tuo shampoo.
En kyllä tiedä mitä nuo metallikertymät on, millä ne irtoaa hiuksesta ja onko niillä jotain väriä samentavaa vaikutusta tms.  ???
Tuota hoitista käytin joskus pullon. Ihan ok tuote, muttei mitenkään kovin ihmeellinen.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #223 : 20.12.06 - klo:10:17 »
^Nuo metallikertymät lähtee hiuksista parhaiten syväputsarilla. Ja tuo on varmaan aika lailla sen tapainen, jos metallikertymiä poistaa. Ne saattaa ainakin vaaleassa hiuksessa saada värin näyttämään likaisemmalta ja sameammalta, joten kannattaa sitä syväputsaria käyttää aika ajoin, vaikkei hiuksia pahemmin muotoilisikaan. Mä ainakin huomaan kuinka väri ihan kirkastuu, kun on käyttänyt syväputsaria.

dripple

• Vieras
« Vastaus #224 : 20.12.06 - klo:10:30 »
Mä ainakin huomaan kuinka väri ihan kirkastuu, kun on käyttänyt syväputsaria.

Syväputsari myös kuivattaa hiusta joten hius on aina vaaleampi syväpuhdistuksen jälkeen. Mitä kosteuttavampi hoitoaine, sen tummempi hius... Että kyse ei ole pelkästään syväpuhdistavasta vaikutuksesta. Mutta toki siitäkin.