Kirjoittaja Aihe: VO5  (Luettu 115702 kertaa)

Poissa Miracle

• Tukkaguru
Vs: VO5
« Vastaus #225 : 20.12.06 - klo:10:34 »
^Kyllähän se kuivattaa. Mutta itse laitan aina tosi kosteuttavat tehikset syväputsarin perään, jottein hiusten kunto kärsisi. Ja kyllä ne metallikertymät enemmän hiusta samentaa kuin kosteutus..

Poissa Shine

• HAIRahtanut
« Vastaus #226 : 20.12.06 - klo:10:44 »
^Kyllähän se kuivattaa. Mutta itse laitan aina tosi kosteuttavat tehikset syväputsarin perään, jottein hiusten kunto kärsisi. Ja kyllä ne metallikertymät enemmän hiusta samentaa kuin kosteutus..

Näin minäkin olen järkeillyt. Huomaa jo ihan kaiken ilmansaasteen, tupakansavun ja pölyn yms. samentavan vaaleaa väriä. Epäilen, että metallikertymät saavat sävyn näyttämään tuollaiselta vihertävänharmaankellertävältä kuin tuolla minun karmivalla avatarella  ;D

Poissa Erykah

• Tukkaguru
« Vastaus #227 : 20.12.06 - klo:10:50 »
^ Eikös näiden tuotteiden pulloissa lue, että poistaa metallikertymiä yms. Eli varmaan sit melko tujua ainetta tuo shampoo.
En kyllä tiedä mitä nuo metallikertymät on, millä ne irtoaa hiuksesta ja onko niillä jotain väriä samentavaa vaikutusta tms.  ???

Täällä ketju metallikertymistä hiuksissa:
http://juurikasvu.org/smf/index.php?topic=2166.0

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #228 : 20.12.06 - klo:11:22 »
Käytän syväpuhdistavaa karran viikossa. Perään laitan jonkun hyvän pikahoitoaineen tai sitten NG:tä, jonka olen hyväksi havainnut.

Poissa Tiahaar

• HAIRahtanut
    • Gently Out Of Time - blog about pretty things
« Vastaus #229 : 21.12.06 - klo:15:32 »
Ajattelin tänne kirjoitella, että huomasin tänään käydessäni Turun Kirppis Centerissä, että siellä oli myynnissä niitä VO5:n erikoisempia shampoita ja hoitiksia, kuten Sun Kissed Raspberry, Free me Freesia ja Normal shampoo. Muita en muista. Hintaa noilla 400ml puteleilla oli 2,50e. Jonkun hoitiksen mukana tuli pieni pullo Oasis (Sooth & Smooth) -hoitista. Itse en viitsinyt ostaa, koska shampoita ja hoitiksia riittää tällä hetkellä vähän liikaakin. Mutta oli kiva huomata, että tuolta noita saa, jos haluaa.
Siis nämä tuotteet eivät olleet kirpparipöydillä, vaan jatkuvasti myynnissä olevien tuotteiden joukossa.
- What did you dream about?
- Lollipops and candycanes.
http://tiahaar.blogspot.com

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #230 : 21.12.06 - klo:16:28 »
^Minäkin löysin kerran Turusta sellaisia VO 5:sia, joita ei silloinkaan varmaan muualta saanut. Muistelen paikan olleen samalla kadulla Galaxyn kanssa sinne joelle päin. En valitettavasti muista sen kadun nimeä. Joku sellainen halpakauppa se oli. Liekö enää pystyssäkään se paikka. Turku on ihmeitä täynnä  ;D.

Poissa Bimmer

• Hiushörhö
« Vastaus #231 : 21.12.06 - klo:16:39 »
Ajattelin tänne kirjoitella, että huomasin tänään käydessäni Turun Kirppis Centerissä, että siellä oli myynnissä niitä VO5:n erikoisempia shampoita ja hoitiksia, kuten Sun Kissed Raspberry, Free me Freesia ja Normal shampoo. Muita en muista. Hintaa noilla 400ml puteleilla oli 2,50e. Jonkun hoitiksen mukana tuli pieni pullo Oasis (Sooth & Smooth) -hoitista. Itse en viitsinyt ostaa, koska shampoita ja hoitiksia riittää tällä hetkellä vähän liikaakin. Mutta oli kiva huomata, että tuolta noita saa, jos haluaa.
Siis nämä tuotteet eivät olleet kirpparipöydillä, vaan jatkuvasti myynnissä olevien tuotteiden joukossa.

Mä ostin Keskiseltä kesällä noita: Sun Kissed Raspberry sh + hoitis sekä Fruitsation sh + hoitis. Maksoivat tuolla vain 3 € 2 kpl. Mutta eipä tuohon hintaan laatua voi odottaa. Shampoo on hurjan pesevää, on ihan pakko laittaa hoitis perään, muuten on hiukset aivan koppurassa. No, sellasena arki/hätävara/mökkishampoona menee, mutta mulle nämä  olivat pienoinen pettymys. Tuoksuvat kyllä aivan ihanilta, mutta siihen se sitten jääkin. Tai sitten mä oon tottunut liian hyviin tuotteisiin, kuten Joicoihin ja Tigeihin.

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #232 : 30.12.06 - klo:16:49 »
Löysin tänään robinhoodista sitä instant rescueta ja jotain syvähoitavia ampulleja! kummatkin lähtivät mukaan  :)

Paikalla almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #233 : 02.03.07 - klo:15:27 »
Hei miltäs Miracle Mist nykyään tuoksuu? Mulla ollut se vanha puteli ja siitä tuoksusta en pitänyt. Olis kiva kokeilla tuota taas.

Kamalalta, siis ihan järkyttävältä  :D
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Poissa tnn

• HAIRahtanut
« Vastaus #234 : 02.03.07 - klo:15:44 »
^Mun mielestä siinä on sellainen hyvä, neutraali tuoksu. Ei ollenkaan paha.
1bMii, virallisella huijausmitalla 78 cm pitkä tukka. Vaalea, hieman sekavärinen kuontalo.

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #235 : 02.03.07 - klo:15:49 »
^ Mun mielestä se taas on ihan ok tuoksu, ehkä vähän liian makea muttei mitään suurempaa vikaa  ;D

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #236 : 02.03.07 - klo:22:27 »
Enpä minäkään huomaa Miracle Mistin tuoksussa mitään pahaa. Neutraalimpi tuoksu siinä on mitä muissa VO5 -tuotteissa. Ihana tuote kaikinpuolin. Mun nenään taas AC:n perfect endings tuoksuu pahalle, siihen kun MM:ä usein verrataan.
Instant Rescuesta en tykkää sitten yhtään. Eilen haudottelin sitä saunassa myssyn alla n.10min. Tukka oli huuhtelun jälkeen takussa, kuivana pörrössä ja kaiken lisäksi sain siitä jonkun allergisen reaktion. Silmät kutisi ja kasvojakin kutkutteli kummasti koko yön. Mieskin alko aivastelemaan aina kun nuuhkais mun tukkaa. Pakko oli pestä tukka aamulla uudelleen, että sain sen kamalan hajun katoamaan.  >:(

Paikalla almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #237 : 18.03.07 - klo:20:12 »
Noniin, löysin Instant rescuen tuolta Milleristä  :D Vissiin Kylmäkoskessa se sijaitsee, eli siinä Tampereen lähistöllä.
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #238 : 18.03.07 - klo:23:03 »
Instant Rescuesta en tykkää sitten yhtään. Eilen haudottelin sitä saunassa myssyn alla n.10min. Tukka oli huuhtelun jälkeen takussa, kuivana pörrössä ja kaiken lisäksi sain siitä jonkun allergisen reaktion. Silmät kutisi ja kasvojakin kutkutteli kummasti koko yön. Mieskin alko aivastelemaan aina kun nuuhkais mun tukkaa. Pakko oli pestä tukka aamulla uudelleen, että sain sen kamalan hajun katoamaan.  >:(

Omituista, minusta taas tuo IR ei tuoksu oikeen miltään, paitsi nyt miedosti kemikaaleille tottakai. Siksipä tykkäänkin sekoitella sitä muihin tehiksiin kun hajut ei ala keskenään riitelemään (ja tuloksena jotain ällöä) kun tuo IR on niin miedon hajuinen.

Ja siis, muistaakseni minullakaan tuo ei yksinään tee oikein mitään erikoista, varsinkaan noin lyhyellä vaikutusajalla (saunan lämmössä en ole tosin kokeillut) mutta muihin tehiksiin/suoraväriin sekoitettuna on aivan ykkösainetta! Pitäisikin ostaa tuota lisää kun edellisen tuubin loppumisesta on jo aikaa eikä kaapissa ole tuolle tällä hetkellä mitään korvaajaa  :)
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #239 : 19.03.07 - klo:19:36 »
^Ei tuo IR:n tuoksu minustakaan siis mitenkään voimakas ole. Mulla vaan kaikki tuoksut, joista en tykkää, alkaa päivän aikana tuntumaan hirmu voimakkailta. Siis jos haju on paha, se tuntuu voimakkaammalta mitä oikeasti onkaan. IR:n tuoksu on mun mielestä perus VO5:sta, eli sellanen äijän hajunen.