Kirjoittaja Aihe: VO5  (Luettu 115621 kertaa)

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
Vs: VO5
« Vastaus #240 : 20.03.07 - klo:20:30 »
No joo, se on kyllä totta että mieluisat tuoksut eivät niin häiritse vaikka olisivat voimakkaitakin (ellei ole allergioita) mutta pahat hajut kyllä ällöttää ja tuntuu voimakkailta vaikka tosiasiassa olisivat mietojakin  :D
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa Satine

• HAIRahtanut
« Vastaus #241 : 20.03.07 - klo:21:30 »
Harmi kun mun tukkaan Hot Oil ampullit ei ottanu toimiakseen, olis meinaan sopivan halpoja usein käytettäväks. Vois kyllä ehkä vielä silti ( ;D) ostaa uudelleen ja koittaa jos toimisi edes vähäsen.
Only a vampire can love you forever

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #242 : 21.03.07 - klo:06:58 »
Olen nyt kahtena peräkkäisenä päivänä muhitellut IR:rää jonkun tunnin. Toimi hyvin, mutta se haju  >:( Järjetön päänsärky, meinasi oksennus lentää myös. Kun se on vähän aikaa ollut päässä, niin alkaa tunnistaa, että mistä se haju muistuttaa. Se haisee aivan hevostalleilta, minne hevonen on juuri kusaissut höyryävän ja voimakkaan hajuisen pissan lattialle  :-X
VO5 toimii tässä tukassa, mutta en kestä sitä hajua. Sama juttu Miracle mistin kanssa. Järjetön lemu.
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Lilian

• Vieras
« Vastaus #243 : 21.03.07 - klo:18:12 »
Pakko ottaa osaa tuohon Miracle Mistin hajukeskusteluun - minusta se on kaikkein paras suihkittava jätettävä tuoksultaan, johon olen törmännyt (tosin enpä montaakaan ole käyttänyt.) Ja suihkimisen jälkeen olen usein saanut kommentteja, että "Ooh, kun sun hiukset tuoksuu hyvältä!", joten en oikein osaa pitää tuota hajua pahana, vaikka aika herkkä voimakkaille tuoksuille olenkin. Muutenkin Miracle Mist on hintaansa nähden loistokamaa, tekee tukasta mukavan sileän, kunhan muistaa olla suihkimatta liikaa - ainakin minä saan sillä nihketä latvat jo pienellä yliannostuksella. Nykyään suihkinkin sitä ensin kämmeniin ja sitten hieron kosteisiin latvoihin.

Toinen VO5-tuote, joka on tällä hetkellä käytössä, on Volume Boost-hoitoaine, jonka ostin jostain Stockmannin alelaarista joulun jälkeen. Siinäkin tuoksu on mukava ja 5 minuutin vaikutusajalla saa mukavan silkkiset ja ilmavat hiukset - tosin en nyt suoranaista tuuheuden lisääntymistä huomannut, mutta se nyt olisikin turha haave pitkään tukkaan markettihoitsikalla.  ;D 1,50 euron ostokseksi silti oikein kelvollista tököttiä, käytän varmasti purkin loppuun.

Poissa Kemuli

• HAIRahtanut
« Vastaus #244 : 22.03.07 - klo:18:51 »
^ Ainakin Vantaalla siinä Tikkurilan lähellä olevassa Honkkarissa oli paljon Silky Smootheja, shampoita ja hoitoaineita. ;)
Hiukset: 1c M iii, n. 55 cm. L'Anza <3

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #245 : 23.03.07 - klo:11:09 »
^^ Tammiston Tarjoustalosta löytyy myös. Tai löytyi ainakin sillon viel kun mä olin siellä töissä ja mun mielestä noit on sielä ollut vieläkin kun olen välillä käynyt.

Poissa Nienna

• Tukkaguru
« Vastaus #246 : 09.04.07 - klo:22:25 »
Jaha, IR on palannut tai sitten Kajaanin Maxi on autuaasti jäljessä. Löysin kys. paikasta about 20ml pusseja IR-nimellä, ja inci täysi olla ainakin melko identtinen. Maksoi 4e. Huvittavaa, maksan/maksoin omista 150ml putelleista 2,5€.

Poissa LadyRaven

• HAIRahtanut
« Vastaus #247 : 11.04.07 - klo:02:26 »
Tuo IR oli alkuun hyvää, mutta muutaman käyttökerran jälkeen se ei enää tehnyt oikein mitään. Siitä alkaa olla vuosi kun sitä viimeksi käytin, joten voihan olla, että se toimisi taas. XZ:n kosteuttava tehis on yleensä toiminut paremmin tässä pehkossa.

Moisture Soak -hoitis on aivan huippua. Toimii paremmin kuin monet kalliimmat. Olen käyttänyt tuota kait kolme putkeen, joten pitäisi taas väliin hankkia jotain muuta. Yleensä mulla joku hoitis toimii aikansa hyvin ja sitten vain lakkaa toimimasta.   Jätettävissä sama juttu, Misti toimi alkuun, mutta vähän ajan päästä yhtä tyhjän kanssa. Mitä pehkoani tunnen, niin nyt se saattaisi taas toimia. Ota tästä sitten selvää.. ::)

Jotain öljyhoitoampulleja mulla oli myös joskus, mutta niistä en huomannut kyllä yhtään mitään vaikutusta. Muistaakseni viimeistä en jaksanut käyttää edes, vaan annoin kamulle. Syväputsaria käytän 1-2kk välein ja tulee ainakin narskuvan puhdasta, sen jälkeen täytyykin laittaa tehokkaat hoitikset tai tukka on yksi iso rasta. Syväputsari ennen PolyColoria tuntui syventävän ainakin punaista väriä ja liekö kuvittelua vai ei, mutta se väri tuntui myös pysyvän hyvänä pesun - pari pidempään.
Only death is real.

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #248 : 12.04.07 - klo:12:31 »
Mistä Keltis on omansa ostanut? Täytyy kai tyytyä olemaan ilman IR:ää, jos sitä ei enää täältäkään löydy  :-[
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa Nienna

• Tukkaguru
« Vastaus #249 : 12.04.07 - klo:12:36 »
^ Malmin Saiturin pörssissä on vielä muutama jäljellä.

Edit: sijaitsee siis Helsingissä.

Poissa Ananas

• HAIRahtanut
« Vastaus #250 : 23.04.07 - klo:18:27 »
Oisko tän blondisarjan jätettävästä uusia kokemuksia ilmaantunut? Tässä ketjussa oli ehkä yksi tai kaksi kokemusta ja inci, mutta lisää kaipaisin!

Poissa Humppasusi

• Tukkaguru
  • Humpparaakki!
« Vastaus #251 : 26.04.07 - klo:14:17 »
Nyt löysin Tampereeltakin pitkään etsimääni IR:ää, mutta voi hirvistyksen kauhistus sitä hajua :o :o En yleensä nirsoile hiustuotteiden tuoksujen kanssa, mutta tämä oli jo sen verran hiuksia nostattava kokemus, että rukoilen ettei se jää hiuksiin leijumaan.
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #252 : 26.04.07 - klo:14:18 »
^Mistäs tota bongasit? :D

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #253 : 26.04.07 - klo:14:59 »
En yleensä nirsoile hiustuotteiden tuoksujen kanssa, mutta tämä oli jo sen verran hiuksia nostattava kokemus, että rukoilen ettei se jää hiuksiin leijumaan.

Sekoita johonkin, muut tuoksuvat peittävät IR:n hajun melko hyvin. Itse en tästä aineesta juurikaan pidä (haju ja heikko teho) mutta tulee käytettyä xz tyrnitehikseen ja nutriglossiin sekoitettuna.
this too shall pass.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #254 : 26.04.07 - klo:18:09 »
Ostin Fade Defyn jätettävän ja ainaki purkki oli uudistunut. Oli edelleen loistavaa kamaa, ei tahmannut mutta sai vähän näitä kiharia nätimmiksi :)