Kirjoittaja Aihe: VO5  (Luettu 115643 kertaa)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
Vs: VO5
« Vastaus #255 : 26.04.07 - klo:18:09 »
^Miten se oli uudistunut? Pelkästään ulkonäöltään vai jotenkin muutenkin?
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #256 : 26.04.07 - klo:18:11 »
Koostumus tuntui samalta, samoin tuoksu. Ei ole vanhaa tuubia johon verrata joten en nyt osaa sanoa oliko vain ulkomuoto vai myös koostumus muuttunut...

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #257 : 26.04.07 - klo:18:14 »
^Lähinnä ajattelinkin tuota pakkausta. Voin sitten vaikka itse verrata sisältöjä kun tulee aika ostaa uusi tuubi. Se on ilmeisesti kuitenkin yhä tuubimallisessa pakkauksessa?
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #258 : 26.04.07 - klo:21:06 »
Minäkin ostin tuon Fade defy-jätettävän mutta en nyt oikein tiedä.... Käyttelin ensi alkuun Kerastasen aineksia ja tuota sitten lopuksi ja seuraavana päivänä tukka oli jotenkin karhea. Kumpaa syyttäisin, halpista vai kallista, en tiedä. Vaiko sitä että nukuin tukka tiukalla nutturalla :D
Tänään aion antaa uuden mahdollisuuden tuolle.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Furtiva

• Vieras
« Vastaus #259 : 27.04.07 - klo:18:49 »
Kävin viikolla kaupassa etsimässä jotain budjettikriisiini mahtuvaa hoitoainetta.
Varmaan vartin ajan palloilin shampoohyllyn edessä, kunnes lopulta valitsin VO5:n moisture soak-hoitiksen. Halusin nimenomaan tehokkaasti kosteuttavan hoitoaineen, enkä sellaista, joka lähinnä rakennepaikkaisi. Tein ostokseni Halpa-Hallista ja ainakin siellä oli myös myynnissä Instant Rescueta. Itse olen sitä yhden purkin käyttänyt, eikä se tehnyt mulle oikein mitään, joten en viitsinyt uudelleen ostaa. Lisäksi tämä moisture soak-hoitoaine oli ehkä kolme kertaa halvempi :D

Kokeilin hoitoainetta pitkällä vaikutusajalla ja tulos oli ihan ok. Hiukset olivat paremmin kosteutetut kuin XZ:aa käytettyäni, mutta mitään suuria ihmeitä se ei kuitenkaan tehnyt. Ehkäpä arvioin tuotteen uudestaan muutaman käyttökerran jälkeen ja kokeilen sitä myös pikahoitiksena. Markettituotteista tämä vaikutti kuitenkin kaikkein lupaavimmalta, joten eipä mulla tässä rahapulassa ole edes varaa olla tyytymätön ;)
Piti sitten tulla tänne lukemaan muiden kokemuksia, ja onneksi tätä tunnutaan pitävän ihan hyvänä tuotteena.

Fade Defyä olen käytellyt parisen viikkoa ja ihan hyvä tuote sekin on. Laitan tosin sen alle AC-suihkeen ja välillä myös Redken Soft Endsin, sillä pidän tuota Fade Defyä silikoniensa vuoksi lähinnä latvasuojana, enkä jätettävänä hoitoaineena. Levitän aineen silti kaikkialle pituuksiin ja vieläpä melko runsaalla kädellä. Tämä ei tahmaa, eikä latista, joten ei ole varsinaisesti mitään pahaa sanottavaa. Hyvä hinta-laatu-suhde!

Edit. Pitää vielä ottaa osaa Miracle Mistin tuoksu -keskusteluun. Minusta sen tuoksu on nimittän melko hyvä, tai ei ainakaan huono. Vertaan sitä lähinnä AC-suihkeeseen, jonka tuoksusta en pidä yhtään. Oikeastaan tämänkin vuoksi käytän AC-suihketta vain märkiin hiuksiin, koska tällä tavoin se tuoksu ei tunnu enää hiusten kuivuttua. Sitten taas pesujen välipäivinä suihkin runsaasti Miracle Mistiä, sillä mua ei haittaa, jos hiukset tuoksuu sille.

VO5:n syväputsarista tykkään kyllä paljon: vaahtoaa ihanasti, tuoksuu tosi hvyälle ja pesee hiukset oikeasti puhtaiksi. Ensimmäisen pesukerran jälkeen sain hämmästellä sitä, kuinka kirkkailta hiukseni näyttivätkään. Tämän jälkeen olen käyttänyt sitä pari kertaa ja olen aina tykännyt. Tehohoidotkin vaikuttaa syväputsauksen jälkeen paljon paremmin.
« Viimeksi muokattu: 27.04.07 - klo:19:17 kirjoittanut Furtiva »

Poissa Humppasusi

• Tukkaguru
  • Humpparaakki!
« Vastaus #260 : 28.04.07 - klo:11:47 »
Miracle, IR:ää löysin niinkin komeasta kaupasta kun Lielahden löytötavaratalosta! On kyllä nimensä veroinen paikka, sieltä todellakin tekee löytöjä (niin hyvässä kun pahassakin)  ;D

En yleensä nirsoile hiustuotteiden tuoksujen kanssa, mutta tämä oli jo sen verran hiuksia nostattava kokemus, että rukoilen ettei se jää hiuksiin leijumaan.

Sekoita johonkin, muut tuoksuvat peittävät IR:n hajun melko hyvin. Itse en tästä aineesta juurikaan pidä (haju ja heikko teho) mutta tulee käytettyä xz tyrnitehikseen ja nutriglossiin sekoitettuna.

Täytyy sekoitella, tänään kokeilin pelkiltään ja sehän oli ihan skeidaa! Niin hajultaan kun tehoiltaankin. Tukka jäi jopa takkuun, mitä tapahtuu todella harvoin. Pah sanon minä koko tuotteelle.
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #261 : 28.04.07 - klo:16:49 »
Tykkään IR:stä tosi paljon. Se siis siloittaa tukan heti. Nyt kun olen ostanut Tigejä, niin niitä vähän sekaan, niin ei haju enää haittaa. Jää siis tigimäinen tuoksu tukkaan.  :-*
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #262 : 28.04.07 - klo:17:01 »
Noita VO5:n jätettäviä on todella hankala tunkea kutreihin. Tajutonta lirua  ;D ja jo pari kertaa ne korkit ovat vuotaneet ja osa mössöstä valunut pois itsestään.

Poissa Kissatukka

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #263 : 29.04.07 - klo:20:10 »
Olen lukenut koko threadin, mutta mulle jäi epäselväksi, että onko olemassa vo5 huuhdeltavaa hoitista/shampoota, jossa olisi liiloja tai vastaavia vaaleista hiuksista keltaisuutta poistavia pigmenttejä tms. Ja jos on, niin onko toiminut ja onko sillä tarkkaa nimeä/millainen purkki? hmmm...

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #264 : 29.04.07 - klo:20:16 »
^Eikös se ollut niin, että vaaleiden hiusten shampoo ja hoitsikka on ihan tavallisia, ei pigmenttiä sisältäviä, mutta sitten se vaaleiden hiusten sarjan jätettävä hoitsikka on liilaa? Jostain ketjusta ainakin sain tällaisen käsityksen.

Edit. Täällä on ainakin sanottu että se Absolute Blonde sarjan jätettävä on liilaa, mutta pikahoitis ihan vain keltaista. Shampoosta ei ollut mainintaa:
http://juurikasvu.org/smf/index.php?topic=972.msg266590#msg266590
« Viimeksi muokattu: 29.04.07 - klo:20:24 kirjoittanut Hunajapupu »

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #265 : 29.04.07 - klo:20:38 »
^ Jep, se jätettävä on lilaa. Itse en voi sanoa että neutralisoiko koska en ole blondikutrinen ;D

Poissa Kissatukka

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #266 : 29.04.07 - klo:21:18 »
^^ No kiitos teille molemmille. Tarvitsisin vaan jonkun mahdl. halvan "hopeatuotteen" tosi pian. Mulla on ollut lorkun hopeashampoota, mutta kuivatti ihan liikaa. En jotenkin usko, että pelkkä jätettävä auttaisi.

cinzie

• Vieras
« Vastaus #267 : 29.04.07 - klo:23:50 »
Mistä ihmeestä sitä Miracle Mistiä löytää, kun ei Stockalla eikä Sokoksella eikä missään ole näkynyt?  :-\

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #268 : 29.04.07 - klo:23:56 »
^ Lähinnä halpismarketeiden hyllyistä. Tarjoustalo ja muut samantapaiset  :)

Poissa Eufonia

• Hiushörhö
« Vastaus #269 : 01.05.07 - klo:22:09 »
Onko kukaan kokeillut ko. sarjalta pitkille hiuksille suunnattua shampoota, hoitoainetta ja jätettävää? Nimi taisi olla Great Lenghts tai joku vastaava. Haualla en löytänyt kuin hiustenpidennys keskusteluja, joten pelkään, että keksin tuon nimen nyt vain jostain. Sen muistan, että suomeksi luki hintalapuissakin, että puolipitkille ja pitkille hiuksille. Itse törmäsin tuollaisiin ensimmäistä kertaa eilen, enkä kyllä nähnyt kuin yhdessä kaupassa. En ehtinyt kauaa tutkailla pulloja kun poikkis hoputti ulos, mutta varsinkin tuo jätettävä kiinnostaa kovasti. :P
1b M i