Kävin viikolla kaupassa etsimässä jotain budjettikriisiini mahtuvaa hoitoainetta.
Varmaan vartin ajan palloilin shampoohyllyn edessä, kunnes lopulta valitsin VO5:n moisture soak-hoitiksen. Halusin nimenomaan tehokkaasti kosteuttavan hoitoaineen, enkä sellaista, joka lähinnä rakennepaikkaisi. Tein ostokseni Halpa-Hallista ja ainakin siellä oli myös myynnissä Instant Rescueta. Itse olen sitä yhden purkin käyttänyt, eikä se tehnyt mulle oikein mitään, joten en viitsinyt uudelleen ostaa. Lisäksi tämä moisture soak-hoitoaine oli ehkä kolme kertaa halvempi
Kokeilin hoitoainetta pitkällä vaikutusajalla ja tulos oli ihan ok. Hiukset olivat paremmin kosteutetut kuin XZ:aa käytettyäni, mutta mitään suuria ihmeitä se ei kuitenkaan tehnyt. Ehkäpä arvioin tuotteen uudestaan muutaman käyttökerran jälkeen ja kokeilen sitä myös pikahoitiksena. Markettituotteista tämä vaikutti kuitenkin kaikkein lupaavimmalta, joten eipä mulla tässä rahapulassa ole edes varaa olla tyytymätön

Piti sitten tulla tänne lukemaan muiden kokemuksia, ja onneksi tätä tunnutaan pitävän ihan hyvänä tuotteena.
Fade Defyä olen käytellyt parisen viikkoa ja ihan hyvä tuote sekin on. Laitan tosin sen alle AC-suihkeen ja välillä myös Redken Soft Endsin, sillä pidän tuota Fade Defyä silikoniensa vuoksi lähinnä latvasuojana, enkä jätettävänä hoitoaineena. Levitän aineen silti kaikkialle pituuksiin ja vieläpä melko runsaalla kädellä. Tämä ei tahmaa, eikä latista, joten ei ole varsinaisesti mitään pahaa sanottavaa. Hyvä hinta-laatu-suhde!
Edit. Pitää vielä ottaa osaa Miracle Mistin tuoksu -keskusteluun. Minusta sen tuoksu on nimittän melko hyvä, tai ei ainakaan huono. Vertaan sitä lähinnä AC-suihkeeseen, jonka tuoksusta en pidä yhtään. Oikeastaan tämänkin vuoksi käytän AC-suihketta vain märkiin hiuksiin, koska tällä tavoin se tuoksu ei tunnu enää hiusten kuivuttua. Sitten taas pesujen välipäivinä suihkin runsaasti Miracle Mistiä, sillä mua ei haittaa, jos hiukset tuoksuu sille.
VO5:n syväputsarista tykkään kyllä paljon: vaahtoaa ihanasti, tuoksuu tosi hvyälle ja pesee hiukset oikeasti puhtaiksi. Ensimmäisen pesukerran jälkeen sain hämmästellä sitä, kuinka kirkkailta hiukseni näyttivätkään. Tämän jälkeen olen käyttänyt sitä pari kertaa ja olen aina tykännyt. Tehohoidotkin vaikuttaa syväputsauksen jälkeen paljon paremmin.