Kirjoittaja Aihe: VO5  (Luettu 115639 kertaa)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
Vs: VO5
« Vastaus #270 : 02.05.07 - klo:17:49 »
Minulta löytyy Perfect Lengths-hoitoaineputkilo. EN tiedä, onko se sen ihmeemmin pitkiä hiuksia hoitavaa kuin muutkaan hoitikset, mutta kyllä sillä takut saa auki. Tosin hiukset tuntuvat vielä sen jälkeen kaipaavan jotain jätettävää.

Muutenkin tuo ei kilpaile riittoisuudellaan: on sen verran löysää tavaraa, että sitä saa pursottaa reilusti, ennen kuin tuntuu vaikuttavan. Vrt. vaikkapa MOP:in jämäkkä Mixed Greens-hoitis, jota riittää pieni nokare.
« Viimeksi muokattu: 02.05.07 - klo:20:50 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #271 : 06.05.07 - klo:13:09 »
Olen nyt kolme-neljä kertaa pessyt hiukseni sillä VO5:n syväputsarilla. Aiemmin käytössä oli Pantenen vastaava, jota siis ei enää valmisteta. Tuo VO5 ei kyllä tunnu yhtä tehokkaalta, esim kun olen pessyt todella likaisia hiuksia jossa on myös muotoilutuotteita niin on pariinkin kertaan saanut vaahdottaa eikä silti hiuksiin jää sitä syväpuhdasta, ilmavaa tuntua (jonka tuo Pantene siis jätti..). Onko kukaan testannut sekä tota VO5:sta ja Joicon syväputsaria että osais vertailla keskenään?
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #272 : 06.05.07 - klo:14:03 »
^Minä olen ja mielestäni VO5 on tehokkaampaa. Resolve ei vie väriä pahasti ja pesee puhtaaksi, mutta ei jätä sitä naked-fiilistä, mitä syväpuhdistavalta odotan.

Paras kokeilemani on edelleen Bonacuren.

Poissa Kemuli

• HAIRahtanut
« Vastaus #273 : 06.05.07 - klo:16:26 »
Lähinnä ajattelinkin tuota pakkausta. Voin sitten vaikka itse verrata sisältöjä kun tulee aika ostaa uusi tuubi. Se on ilmeisesti kuitenkin yhä tuubimallisessa pakkauksessa?

Kyllä on samanvärisessä ja -kokoisessa tuubissa. Mun mielestä ainut mikä on "uudistunut" on tuubin korkki, joka siis on nykyään punainen ja ennen oli valkoinen.
Hiukset: 1c M iii, n. 55 cm. L'Anza <3

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #274 : 07.05.07 - klo:10:12 »
Onko kukaan kokeillut ko. sarjalta pitkille hiuksille suunnattua shampoota, hoitoainetta ja jätettävää? Nimi taisi olla Great Lenghts tai joku vastaava. Haualla en löytänyt kuin hiustenpidennys keskusteluja, joten pelkään, että keksin tuon nimen nyt vain jostain. Sen muistan, että suomeksi luki hintalapuissakin, että puolipitkille ja pitkille hiuksille. Itse törmäsin tuollaisiin ensimmäistä kertaa eilen, enkä kyllä nähnyt kuin yhdessä kaupassa. En ehtinyt kauaa tutkailla pulloja kun poikkis hoputti ulos, mutta varsinkin tuo jätettävä kiinnostaa kovasti. :P

Mä ostin tuon jätettävän ja takana on vasta yksi kokeilukerta. Pullo on ainakin tosi iso (200 ml) kun aine on suht riittoisaa eli tuo riittänee pienen ikuisuuden. Se on sellaista täyteläistä helmiäisenvalkoista ainetta, ei kummempaa tuoksua. Ekan kerran jälkeen hiukset ainakin kiilsi hienosti mutta kokeilut jatkukoon  :)
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #275 : 07.05.07 - klo:21:00 »
Olen nyt itselleni testannut kerran Silky smooth-hoitsikkaa ja tuli kyllä ihan tolkuton kiilto tukkaan. Pidin sitä saunassa ehkä 5-10min ja shampoona oli joku Sunsilkin rasvoittuvien (siinä ei silarit olleet ihan heti kuitenkaan incissä, aika pesevää oli. Ja se ei sitten ollut mun oma puteli!  ;D). Tytön takkutukkaan tuo hoitsikka sopii aivan loistavsti, takut selviää helpommin ja se myöskin tuntuisi estävän takkujen kehittymistä ihan huomattavasti. Ja mikäli takkuja on päässyt syntymään, niin Miracle mist on julistettu tässä taloudessa ykköstuotteeksi selvittäjänä. Tänäkin aamuna takut aukesivat aivan unelmana.  :-*  Eli täällä ollaan noihin kahteen tuotteeseen aivan täydellisen tyytyväisiä.

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #276 : 07.05.07 - klo:21:02 »
Onkos kenelläkään kokemusta vaaleiden hiusten jätettävästä hoitoaineesta? Pyörittelin tuubia käsissäni tänään Tokmannilla.

Poissa Kevätperhonen**

• Hiushörhö
« Vastaus #277 : 08.05.07 - klo:16:26 »
Tänään tarttui kaupasta mukaani Great Lenghts jätettävä hoitsikka  :) . Odotan innolla että pääsen testailemaan sitä tänään illalla hiustenpesun jälkeen. Eniten toivoisin, että aine siloittaisi hiusten karheat kohdat ja antaisi kiiltoa  ::) . Kerron sitten myöhemmin minkälainen lopputulos tuli....

Pieni korjaus, tuotteen nimi on Perfect Lengths joka lupaa "glosses, detangles&smoothes"...  ;)

--Jatkoa, elikäs kokeilun tulokset. Tuote selvitti hyvin hiukset ja teki niistä liukkaammat ja pehmeämmät. Varmasti käytän jatkossakin, tosin en osaa vielä kovin hyvin lukea tuotteiden inci-listoja ja pelkään että tässä silottavassa tuotteessa on vain niitä silikoneja jotka saavat aikaan liukkauden tunteen... tiedä sitten :)
« Viimeksi muokattu: 17.05.07 - klo:11:47 kirjoittanut Kevätperhonen** »

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #278 : 08.05.07 - klo:18:50 »
Mulla on VO5:stä ollu aina jotenkin negatiivinen kuva, ei ole koskaan toiminut minun tukkaani nämä tuotteet. Mutta mutta, syväputsari on ihanaa tavaraa. Puhdistaa kunnolla ja tuoksuu raikkaalta.
« Viimeksi muokattu: 11.05.07 - klo:18:10 kirjoittanut Tuikkuli »
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa Tiitunen

• HAIRahtanut
« Vastaus #279 : 09.05.07 - klo:22:04 »
Tietääkö joku, missä Turun seudulla olisi hyvä valikoima VO5:tä? Marketeissa ja keskustan tavarataloissa on jotain, vähän enemmän Tarjoustalossa ja Vapaavalinnassa, mutta esim. IR:ää en ole missään nähnyt.

muokattu: Mahtaakohan Turun seudulla jossain olla myynnissä koko IR:ää? Taidan seuraavaksi katsoa Hong Kongin sivuilta, mitä kyseisessä kaupassa on myynnissä. Josko siellä olisi... Jokin edullinen rakennepaikkaava olisi haussa. Luulisi tämän hintansa edestä jotain tekevän...
« Viimeksi muokattu: 20.05.07 - klo:19:58 kirjoittanut Tiitunen »
2a F ii, hiusten pituus noin puoleen selkään, tavoitemitta vyötäröllä, hapetevärjäyslakossa kesästä 2009

Poissa Humppasusi

• Tukkaguru
  • Humpparaakki!
« Vastaus #280 : 11.05.07 - klo:10:05 »
Nyt oli tampereen sokokselle tulleet nuo pitkille hiuksille tarkoitetut tuotteet. Sh, ha ja joku suoristusvoide (?). Hoitoaine näytti inciltään ihan perus VO5:lta, eli ihan ok.

Siis onko tuo jätettävä joku ihan eri juttu kun tuo suoristusvoide? Sitä kun ei näkynyt missään.
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.

Poissa Kemuli

• HAIRahtanut
« Vastaus #281 : 11.05.07 - klo:19:50 »
Hei voisko joku kiltti ihminen kertoa konkreettisesti mistä kaupasta on ostanut IR:nsä Helsinki/Vantaa alueella? Oon kiertänyt kaikki Honkkarit ja Tarjoustalot + Sokokset, ei löytynyt :-\
Hiukset: 1c M iii, n. 55 cm. L'Anza <3

Poissa Eufonia

• Hiushörhö
« Vastaus #282 : 11.05.07 - klo:20:52 »
Ei ihan satu Vantaa/Helsinki alueelle, mutta Keravan Honkkarista löytyy ainakin. :)
1b M i

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #283 : 16.05.07 - klo:20:55 »
Tänään tarttui kaupasta mukaani Great Lenghts jätettävä hoitsikka  :) . Odotan innolla että pääsen testailemaan sitä tänään illalla hiustenpesun jälkeen. Eniten toivoisin, että aine siloittaisi hiusten karheat kohdat ja antaisi kiiltoa  ::) . Kerron sitten myöhemmin minkälainen lopputulos tuli....

Pieni korjaus, tuotteen nimi on Perfect Lengths joka lupaa "glosses, detangles&smoothes"...  ;D
Joko olet kokeillut? Itsekin sorruin tänään ostamaan tuon ja Moisture soakin kun piti olla tarjouksessa mutta kuitista kotona totesin ettei niitä ainakaan tarjouksina lyöty  :P Mietin tuossa että tuleekohan hyvä tulos jos noita alkais käyttämään kuten tehiksiä eli antais vaikuttaa sen ½-1 tuntia... Kukaan kokeillut?  ::)

Jatkoa:
Tuli testattua tuo hoitis, ihan kelpo kamaa vaikuttais olevan. Selvitti hiukset hyvin ja tuntui hyvältä  :D En sitten tiedä mitä saa aikaan pidemmällä käytöllä, tämä kun oli ensimmäinen kerta..
« Viimeksi muokattu: 16.05.07 - klo:22:08 kirjoittanut Miiwa »

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #284 : 17.05.07 - klo:20:03 »
Äh, miksi edes ostin 2 tuubia Ir:ää??? Lopujen lopuksi se ei tee tälle päälle tarpeeksi hyvää jälkeä. Ehkä sekoittelen tuon joihinkin parempiin.
Sen sijaan Fade Defy on toiminut paremmin kuin hyvin, pehmittääja muutenki toimii paremmin kuin Bonacuren latvasuoja.
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree