Kirjoittaja Aihe: VO5  (Luettu 115638 kertaa)

Poissa Satine

• HAIRahtanut
Vs: VO5
« Vastaus #285 : 17.05.07 - klo:23:46 »
toi fade Defy on ihan hyvää mutta tarvitsisin jonkun toisenkin jätettävän/latvasuojan. tää on muuten ainoo tuote jolla oon saanu hiuksista vähän sellatteet muovisen tuntuset kun on vahingossa liikaa laittanu, mutta se tunne on onneks lähteny hiusten kuivuttua.
Only a vampire can love you forever

Lambi

• Vieras
« Vastaus #286 : 18.05.07 - klo:21:12 »
Minne on kadonnut markettien hyllyltä VO5 Absolute Blonde hoitoaine keltaisessa tuubissa?? Tykkäsin  :'(

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #287 : 19.05.07 - klo:23:59 »
Kokeilinpa nyt minäkin vo5:sen Moisture Soak-hoitista ja Perfect Ends-jätettävää. Hoitis selvitti hyvin ja tukka tuntui kosteutetulta. Jätettävää laitoin varovasti, koska tuntui lähmäävän helposti. Ei selvittänyt tukkaa mutta jonkinlaista suojaa tästä kai kyllä sai.
Ihan hyviä tuotteita molemmat ja varmasti jäävät vakikäyttöön kampaamosarjojen rinnalle.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Rimmu

• Vieras
« Vastaus #288 : 20.05.07 - klo:14:20 »
Mä oon tyytyväinen Vo5 Miracle Mistiin, IR:ään ja Fade defyyn latvasuojana. Ja myös Vo5 alberto Sunkissed Rasperry on ihana CO-pesuissa  :-* Mä en saanut tosta Moisture Soakista oikeen mitään irti, jäi vaan lähmäset hiukset  :(

Poissa nanai

• HAIRahtanut
« Vastaus #289 : 21.05.07 - klo:08:46 »
Minne on kadonnut markettien hyllyltä VO5 Absolute Blonde hoitoaine keltaisessa tuubissa?? Tykkäsin  :'(

Bongasin tämän Cittarin alekorista, joten olisiko valmistus lopetettu vai tuote muuttunut?
I'm a tree that grows hearts
One for each that you take
You're the intruders hand
I'm the branch that you break

Poissa Winnie

• HAIRahtanut
« Vastaus #290 : 26.05.07 - klo:14:53 »
Mä oon tyytyväinen Vo5 Miracle Mistiin, IR:ään ja Fade defyyn latvasuojana. Ja myös Vo5 alberto Sunkissed Rasperry on ihana CO-pesuissa.

Onko nuo Vo5 Sunkissed Rasberryt yms. olleet jo pitkään kaupoissa? Törmäsin nimittäin äsken itse paikallisessa halpahallissa kyseisiin tuotteisiin ensimmäistä kertaa ja pitihän se Free Me Freesia -shampoo ostaa mukaan.
(Kuva: http://www.vo5.com/VPshampcond/pr_sc_h.cfm)
Onko joku ehtinyt jo testailemaan?
2aMii

Rimmu

• Vieras
« Vastaus #291 : 01.06.07 - klo:16:43 »
^ Mulla on ollut tuota sunkissed raspberryä jo pidemmän aikaa. Ennen sitä sai kyllä etsiä kissojen ja koirien kanssa, keskinen oli ainut piakka mistä löytyi ja satunnaiset honkkarit. Nyt löytyy muualtakin mm. vapaa valinnoista.

Multa löytyy Sunkissed raspberry, moisture intense ja tea tree tingle hoitis. Kaikkiin olen tyytyväinen :) mun käsityksen mukaan noissa ei ole silikoniakaan? ainakin olen CO-pesuissa käytellyt..tuo moisture intense on kait joku uusi. Eilen testailin ekaa kertaa ja vaikutti hyvältä! Incistä löytyy mm. keratiinia.

Poissa Melisande

• HAIRahtanut
« Vastaus #292 : 01.06.07 - klo:16:56 »
Jos kyseessä on pullot joissa lukee Alberto Balsam ilman vo5 -merkintää, niin silloin hoitoaineissa on cyclomethiconea. Eli Moisture Intensestä, Free Me Freesiasta, Sunkissed Rasberrystä jne. on olemassa ainakin kahta eri versiota eri markkinoille suunnattuina. Toisissa on silikonia, toisissa käsittääkseni ei. Pullojen ulkonäkö eroaa myös.
Tarkoitan silikonia sisältävillä näitä pulloja:

Rimmu

• Vieras
« Vastaus #293 : 01.06.07 - klo:17:07 »
No just, mulla on juuri noita pulloja ??? Siinä oli taas kun iloitsin ettei ole silikoneja.

Poissa Melisande

• HAIRahtanut
« Vastaus #294 : 01.06.07 - klo:17:13 »
^ Omistan itse kyseisistä hoitiksista kolmea eri, sunkissed rasberry puuttuu. Pullojeni inci:t noudattaa samaa kaavaa, kaikissa cyclomethicone neljäntenä, joten veikkaan kaikkien ko hoitoaineiden menevän kaavan mukaisesti.
Tykkään kyllä noin muuten, moisture intense vielä kokeilematta.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #295 : 01.06.07 - klo:19:38 »
Räpistelin noita saman sarjan shampoita (Alberto) käsissäni Tarjoustalossa ja niissä ei ollut muistaakseni silikonia.Sen sijaan hoitiksissa kaikissa löytyi.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Nannuliini

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #296 : 03.06.07 - klo:22:48 »
Mulla on tuo Alberto Free me freesia hoitis ja saan sillä ihan täydellisen tukan! Kiiltävän, jäntevän ja sileän ilman pintahapsuja. Ja selvittää loistavasti. :-* Hassua sinänsä kun tuo on halvin ikinä omistamistani hoitoaineista ja toimii noin hyvin. Poikkis silti totesi mun ihmettelyyn hyvästä toimivuudesta, että mahtaako tukalle kuitenkaan tehä hyvää... Enpä sit tie, tuskinpa ainakaan silloin tällöin käytettynä tuhoa tekee.

Poissa sininen kissa

• HAIRahtanut
« Vastaus #297 : 03.06.07 - klo:22:57 »
Perfect Lengths pikahoitis sopii mun tukalle tosi hyvin! Tulee sileä ja pehmeä tukka ja takut selkenee  :)  Ostan uudestaankin!
1a Mii. Liukkaat ja lasimaiset, vaalennetut solisluumittaiset hiukset. Kasvatusta BSL:ään. Lempisarjat XZ ja Joico.

Poissa Winnie

• HAIRahtanut
« Vastaus #298 : 04.06.07 - klo:09:33 »
Jos kyseessä on pullot joissa lukee Alberto Balsam ilman vo5 -merkintää, niin silloin hoitoaineissa on cyclomethiconea. Eli Moisture Intensestä, Free Me Freesiasta, Sunkissed Rasberrystä jne. on olemassa ainakin kahta eri versiota eri markkinoille suunnattuina. Toisissa on silikonia, toisissa käsittääkseni ei. Pullojen ulkonäkö eroaa myös.
Tarkoitan silikonia sisältävillä näitä pulloja:

Minä löysin tosiaan noita toisenlaisia Vo5-tekstillä varustettuja pulloja, joissa silikonia ei mielestäni ollut. Tuo Free ma Freesia -shampoo on ihan kiva perusshampoo, mukavasti vaahtoava ja hyvän tuoksuinen, mutta pesutehoa voisi olla jopa enemmänkin.
2aMii

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #299 : 04.07.07 - klo:08:42 »
Fafe Defy-jätettävä ei tuntunut hyvältä tässä päässä: teki tukasta ohuen ja muovisen oloisen. Myös Miracle Mist on liian hoitava ja lähmäävä ja saakin jäädä nyt kaappiin odottelemaan parempia aikoja.
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.