Kirjoittaja Aihe: VO5  (Luettu 115741 kertaa)

Neeku

• Vieras
Vs: VO5
« Vastaus #30 : 13.02.06 - klo:14:21 »
Heh, meillä kun oon miehelle hehkuttanut tätä CO-pesua ja muuta hiushömppää, niin se on näyttänyt tosi kiinnostuneelta. Not! ;D

~vail~

• Vieras
« Vastaus #31 : 13.02.06 - klo:14:39 »
Vail, ymmärsinkö oikein, että sä nyt ihan viime aikoina oot saanut kunnian valistaa miestäsikin hiustenhoidossa?  ;)
Kyllä, mä olen ottanut pääasioissa vallan ;D
Shampoo vaihdettu, hoitoainetta käytössä, nyt jo jätettävääkin saanut suihkia... Tärkeintä taitaa olla, ettei ympärille jää tyttömäinen tuoksu - ja se että mä hoidan rutiinin ja hieroskelen aineet.
Kohta pääsen kai sävyttämään hänen hiuksia - pitkäaikainen haave :D

silkkitukka

• Vieras
« Vastaus #32 : 13.02.06 - klo:15:43 »
Mun hiuksissa Miracle Mist ei valitettavasti tee mitään ihmeitä. Jos laittaa vähän, tuntuu kuin ei olisi laittanut mitään. Jos taas laittaa vähän enemmän, tulee tukasta jotenkin klähmäinen  :( Mulla on varmaan se uudempi versio. Vanhaa en ehtinyt kokeillakaan...

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #33 : 13.02.06 - klo:15:53 »
Tuota Mistiä on näkynyt melkein joka kaupassa, ainakin täällä Oulussa.. ??? Parhaiten noita VO5:a on löytynyt pienemmistä kaupoista, kuten esim. Minimani
missä täällä Oulussa on Minimani? Mulla ei oo kyllä minkään näköistä käsitystä!

Ei Oulussa minimania olekaan. Tai ainakaan silloin ollut, kun siellä suunnalla asuin. Kokkolassa on lähin.
Penny on varmaankin visiteerannut seinäjoen/nurmon minimanissa...

Jeps, Njurmossa on tullut käytyä. ;) Mutta kuten jo tuli todettuakin, Oulussa on jo jokusen vuoden ollut puheena että Minimani etsii täältä sopivia tiloja... muistaakseni oli tulossa johonkin Kärkkäisen lähelle, tai ainakin suunnitteli ostavansa sieltä tilaa (muistan, koska ehdin jo innostua asiasta tuolloin). Joten saattaa siis olla tulossa.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #34 : 14.02.06 - klo:10:27 »
Ostin eilen shopatessa sen VO5 fade defy jätettävän, punainen iso tuubi.
Ei tahmaa edes kuiviin laitettuna, uskaltaa (ja joutuu) annostella aika raskaastikin, ja mikä parasta: haju ei häiritse yhtään eli ei ole sellainen imelä vanha vo5-tuoksu vaan hyvin mieto joka häviää hiuksista nopeasti. Latvat tuntuvat hieman jämäkämmiltä. Tykkään. 
this too shall pass.

Poissa Ginia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #35 : 16.02.06 - klo:08:16 »
Mä oon koittanut nyt tota Miracle Mistiä bongata jostain mutta en ainakaan täällä Helsingissä ole törmännyt.

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #36 : 18.02.06 - klo:19:02 »
Olettekos käyttäneet Instant rescueta pikahoitiksen tapaan vai tehiksenä? Harkitsen ostoa, pikahoitikseksi suunnittelin.

Poissa PoohBear

• Hiushörhö
« Vastaus #37 : 18.02.06 - klo:20:32 »
Mulla toimii IR parhaiten mahdollisimman pitkällä vaikutusajalla ja sitä täytyy käyttää monessa peräkkäisessä pesussa, niin tehot saa parhaiten esiin.
Hiukset: 1c M iii. Hajusteettomat luomu tuotteet käytössä.

Poissa Riiggis

• HAIRahtanut
« Vastaus #38 : 18.02.06 - klo:20:41 »
En ole saanut IR:llä kovinkaan kummoisia tuloksia, NG huomattavasti parempi markettituote! ;D
1c F ii

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #39 : 19.02.06 - klo:16:33 »
ostin uuden mistin tarjoustalosta, kuiville ja vaurioituneille lukee päällä. Oikein hyvää, silottaa enemmän kuin vanha mistini, tuoksu keveämpi ja parempi eikä tahmaa sitten yhtään mutta on vähän raskaampaa kuin aiempi :) kokeilin sekä kuivaan että kosteaan
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Pippi

• HAIRahtanut
« Vastaus #40 : 19.02.06 - klo:16:47 »
Heh, olen käymässä vanhempieni luona, ja suihkittuani (uutta) Miracle Mistiä hiuksiini satuin kävelemään äitini ohi. Äiti jäi nuuhkimaan ilmaa: "Nuuh nuuh, onkos sulla jotain Calvin Kleinia, vai mikäs se näin hyvälle tuoksuu?".  Calvin Kleiniapa hyvinkin, pitäisiköhän testata toimisiko tosiaan hajuvetenäkin...

Mii-

• Vieras
« Vastaus #41 : 19.02.06 - klo:20:52 »
Mä käytän ihan päivittäin pesun jälkeen mistiä ja sit sitä punasta tuubia. Toimii  :-*
IR:ää en oo koskaan nähnykkää, ni en oo ostanu, mut NG on parasta mahdollista ja pakko laittaa joka pesussa hoitoaineen sijaan kun tulee niin ihana tukka. Addiktoiva tuo tehis  :D

Poissa Merial

• HAIRahtanut
« Vastaus #42 : 20.02.06 - klo:15:41 »
Mulla toimii IR parhaiten mahdollisimman pitkällä vaikutusajalla ja sitä täytyy käyttää monessa peräkkäisessä pesussa, niin tehot saa parhaiten esiin.

Yhdyn tähän. :) Tosiaan täytyy käytellä hieman pitempään että sen tuotteen "syvimmän olemuksen" löytää.
Tukka hyvin, kaikki hyvin!

rolla

• Vieras
« Vastaus #43 : 21.02.06 - klo:14:26 »
Kenelle IR on tarkalleen ottaen tarkoitettu .. unohdin taas kaupassa katsoa mitä siellä putelissa kerrotaan..?

Poissa PoohBear

• Hiushörhö
« Vastaus #44 : 21.02.06 - klo:14:31 »
Omassa IR putelissa lukee "Repairs and re-hydrates dry/damaged hair"
Eli eiköhän se ole kuiville ja vaurioituneille :)
Hiukset: 1c M iii. Hajusteettomat luomu tuotteet käytössä.