Kirjoittaja Aihe: VO5  (Luettu 115640 kertaa)

MissSpookiness

• Vieras
Vs: VO5
« Vastaus #300 : 17.07.07 - klo:14:22 »
Sarjan värjätyille hiuksille tarkoitettu shamppoo ja hoitoaine saivat minutkin alunperin selailemaan tätä foorumia. Päänahka kutisi jo samana iltana pesun jälkeen ja viikonlopun pidennetyllä pesuvälillä tukka rasvoittui.
Muista shamppoista ei ole kyllä pahaa sanottavaa mutta nykyisin en käytä tätä sarjaa enä lainkaan.

Poissa Helen

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #301 : 17.07.07 - klo:17:55 »
Onkos kenelläkään kokemusta vaaleiden hiusten jätettävästä hoitoaineesta? Pyörittelin tuubia käsissäni tänään Tokmannilla.

Tulee vastaus aika myöhässä, mutta mulla on tuota. Omistan vaalennetut hiukset ja minulta kysyttiin, olenko värjännyt hiukseni uudelleen, kun olin pistänyt tuota ;) eli voi vähän kirkastaakin väriä. Latvasuojana olen lähinnä käytellyt kun silikonia on melko reippaasti. Mutta ihan hyvää ainetta, tekee hiukset vähän jämäkämmän tuntuiseksi. Miinusta siitä, että aine on tosi löysää.

Melkein kaikki Vo5 -kokemukseni ovat olleet positiivisia. Olen käytellyt nyt muutaman putelin Moisture Soak -hoitista ja on kyllä hyvää tavaraa! Sopivan paksua ja kosteuttavan tuntuista, eikä silikoniakaan ole ihan kärkipäässä. Omistan myös Perfect Lenghts -hoitsikan, mutta sitä en ole kokeillut kuin kerran, joten en oikein vielä osaa sanoa siitä mitään...ihan hyvältä aineelta kumminkin tuntui. Inci ainakin näytti hyvältä.

Vaaleiden hiuksien shampoo oli aika voimakkaasti pesevää ja se sai päänahkani kutiamaan, ehkä silikonien takia.

Syväputsari on oikein kelpoa tavaraa, kirkastaa väriä ihan kivasti ja toimii tehtävässään hyvin.

Omistan myös Miracle Mist-jätettävän ja se pehmentää mukavasti ja antaa vähän kiiltoakin. Miinusta siitä, että päänahka rasvoittuu hieman nopeammin tuon käytön jälkeen. Mutta kyllä tuota käyttää, kun en ole vielä parempaakaan suihkittavaan törmännyt.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #302 : 17.07.07 - klo:18:48 »
^ Vaaleiden jätettävää olen koittanut näytteen verran. Selvitysteho huonompi kuin FDssä, todella löysä koostumus tosiaan ja värinä vaalea violetti joka siis taittaa kellervyyttä. OK aine värin taittoon, muuten ei kyllä uponnut.
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #303 : 17.07.07 - klo:21:18 »
^Minulla on myös vaaleiden hiusten shampoo ja hoitoaine. Ihan hyviä tuotteita, joskin silikonia on kummassakin.

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #304 : 23.07.07 - klo:17:39 »
Onko kukaan kokeillut Perfect Lenghts jätettävää latvahoitoa?

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #305 : 24.07.07 - klo:15:46 »
Sarjan värjätyille hiuksille tarkoitettu shamppoo ja hoitoaine saivat minutkin alunperin selailemaan tätä foorumia. Päänahka kutisi jo samana iltana pesun jälkeen ja viikonlopun pidennetyllä pesuvälillä tukka rasvoittui.
Muista shamppoista ei ole kyllä pahaa sanottavaa mutta nykyisin en käytä tätä sarjaa enä lainkaan.
Mä erehdyin kerran ostamaan sen värjättyjen hiusten shampoon (punainen purkki). Silikonia heti alkupäässä ja tosiaan kutisi ja teki margariinipään  >:( Muut shampoot toiminu ihan hyvin. Lähti sitten kiertoon tuo...

Olen nyt käyttänyt Perfect Lenghts hoitista ihan hiusten juuria myöten, yleensä hoitis päänahkaa myöten laitettuna rasvoittaa mutta tuo ei sitä tee. Mii laik  :-*

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #306 : 26.07.07 - klo:19:12 »
Ostin Fade defy jätettävän joka kyllä tuntuu oikein kivalta, just sellaiselta silikoniselta ja muotoilutuotemaiselta, jota kaipailenkin jätettävältä hoitoaineelta. Mutta tuo on aika ihmeellistä lirua. Kuuluuko sen olla sellaista vai onko tuo kyseinen putkilo vaan jotenkin viallinen?
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa Säde

• HAIRahtanut
« Vastaus #307 : 26.07.07 - klo:19:30 »
Ostin Fade defy jätettävän joka kyllä tuntuu oikein kivalta, just sellaiselta silikoniselta ja muotoilutuotemaiselta, jota kaipailenkin jätettävältä hoitoaineelta. Mutta tuo on aika ihmeellistä lirua. Kuuluuko sen olla sellaista vai onko tuo kyseinen putkilo vaan jotenkin viallinen?

Kyllä tuo minulla ainakin on lirua myös. Helposti hulahtaakin pullosta ihan liikaa kun on niin löysää.

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #308 : 27.07.07 - klo:21:41 »
Onko kukaan kokeillut Perfect Lenghts jätettävää latvahoitoa?

Testerin verran kokeilin, kauppaan jää koska siinä on helmiäishohtohileitä joita jää tukkaan ja käsiin. Öök.

FadeDefy on vo5-sarjasta paras voidemainen jätettävä (imho).
this too shall pass.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #309 : 28.07.07 - klo:23:22 »
Pari kuukautta sitten ostettu Perfect Lenghts- hoitsikka miltei saatu loppuun - olen käytellyt tätä kotitekoisten naamioiden raaka-aineena. Sheer Vitality shampoo (normihiuksille) on myös käytössä yhtenä perustuotteena.  OK tuote, ei toistaiseksi ole aiheuttanut kutinaa päänahalle.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Bambi

• HAIRahtanut
  • You forgot the briefcase!!!
« Vastaus #310 : 02.08.07 - klo:09:40 »
Käytin viime pesussa VO5:sen Moisture soak hoitista, ja hiuksista tuli tosi pehmeän tuntuiset ja kauniit. Taidan alkaa tulevaisuudessa vähentämään kampaamotuotteiden ostamista, kun näin hyviä tuotteita löytyy halvalla marketista.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #311 : 02.08.07 - klo:12:49 »
^ Kokeile Perfect Lenghtsiä, mul tulee ainaki sil vielä sileemmät ku Moisture Soakilla  ;) Molemmat löytyy vakikäytössä.

Poissa Bambi

• HAIRahtanut
  • You forgot the briefcase!!!
« Vastaus #312 : 02.08.07 - klo:19:21 »
^ Kokeile Perfect Lenghtsiä, mul tulee ainaki sil vielä sileemmät ku Moisture Soakilla  ;) Molemmat löytyy vakikäytössä

Täytyy pistää ostoslistalle ja kokeilla seuraavaksi.  ;)

Poissa Melisande

• HAIRahtanut
« Vastaus #313 : 08.08.07 - klo:10:01 »
^^ Jeps, saman olen todennut minäkin. Moisture Soak selvittää hyvin, mutta Perfect Lenghtsillä saan aivan ihanan pehmoiset ja kiiltävät hiukset. Tehoaa karheaan latvustoonikin. Hoitis on mielestäni aika lirua, mutta toimii kuin häkä ja kuuluu ehdottomasti markettisarjojen helmiin.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #314 : 08.08.07 - klo:15:19 »
Jostain kumman syystä tämän sarjan tuotteita on paikallisissa kaupoissa hyvin rajallisesti saatavissa, lähinnä löytyy   Color Defy, Perfect Lengths sekä Sheer Vitality...   Moisture Mistiä tai kehuttua Instant Rescueta ei näkynyt eilen yhdessäkään kiertämässäni marketissa (taisin käydä peräti viidessä valikoimaa tutkimassa).
Carlson luopui VO5 sarjasta tyystin, joten siitäkään ei ole iloa tässä asiassa. Miksi ihmeessä joka kaupassa on miltei täsmälleen sama valikoima??
« Viimeksi muokattu: 08.08.07 - klo:23:22 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii