Kirjoittaja Aihe: VO5  (Luettu 115616 kertaa)

Varis

• Vieras
Vs: VO5
« Vastaus #315 : 09.08.07 - klo:15:56 »
Mä hankin tuon Perfect Lengths- jätettävän ja se vaikuttaa ihan hyvältä latvoille. Pehmensi melko hyvin ja kampa kulki hiusten läpi sujuvasti. Nuo hyvin pienet hileet tajusin vasta ulkona ollessani, kun katsoin käsiäni, jotka aavistuksen kimaltelivat.
« Viimeksi muokattu: 16.08.07 - klo:09:44 kirjoittanut Saheli »

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #316 : 16.08.07 - klo:00:36 »
Pari kertaa olen Perfect Lengths-hoitsikkaa käyttänyt ja tykkään ihan kympillä, tukasta tulee ihan mielettömän kiiltävä. :-* Riittoisuus on tässä minusta parempi kuin Silky smoothissa. Tuoksu on perus VO5, mutta minkäs teet, itse en tykkäile pahemmin.

Poissa Metku

• HAIRahtanut
  • En ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaikkea. -OW-
« Vastaus #317 : 21.08.07 - klo:17:50 »
Mä olin jo onnelliseti unohtanut Instant Rescuen, mutta tein löydön mökkisaunassa, kun tätini oli sinne vasta yhden putelin jostain kätköistään tuonut. Oli ihan kiva kokemus taas pitkästä aikaa antaa sen saunan lämmössä vaikuttaa. Mä en ole edes tajunnut käydä paikallisessa Minimanissa ihmettelemässä onko koko VO5-tuotesarja vedetty kaupoista pois.

MM on kyllä myös kivaa ainetta. Ainut huono puoli on vaan se, että mies kielsi sen suihkimisen eteisessä, koska käy parketti liian liukkaaksi.  :D Toisaalta yli vuoden päivät tässä on mennyt ilman VO5-tarjontaa.

Nyt pitää lueskella taaksepäin kokemukset syväpuhdistavasta shampoosta.
1b F ii
Väri 3.0
Pituus n. 74 cm
Hiuskuvia löytyy Hiuslaatuketjusta (s. 2)

Poissa Eudokia

• HAIRahtanut
« Vastaus #318 : 27.08.07 - klo:14:44 »
Tykkään tosi paljon Moisture Soak-hoitiksesta. Selvittää takut hyvin ja on mukava levittää hiuksiin kun ei ole ihan lirua. Eli ostan uudelleenkin kunhan hoitoainevarasto vajuu. Kokeilin myös Instant Rescue-tehohoitoa kun kaupasta sai ilmaiseksi ottaa näytepussin. Hiuksiin jäi ihana tuoksu, voisin käyttää toisenkin kerran. :-*
But you're not alone, you realise
You try to speak but you can only cry.

The Fauns: 4 am

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #319 : 06.09.07 - klo:00:26 »
Kuinka peseviä ovat Moisture Soak ja Perfect Lengths -sampoot? Sopisiko kumpikaan todella rasvoittuvalle päänahalle? Kokeilin Andrew Collingen kosteuttavaa eikä sen pesuteho riitä alkuunkaan. Mietiskelen nyt, kannattaako enää edes kokeilla muita kuin rasvoittuvalle päänahalle tarkoitettuja sampoita.

Poissa Bambi

• HAIRahtanut
  • You forgot the briefcase!!!
« Vastaus #320 : 06.09.07 - klo:10:27 »
Perfect Lengths-hoitis on muuten mun päähän vielä parempi kuin Moistute soak. Hiuksista tulee kiiltävät ja pehmeät ja selvittää hyvin. Varsinkin vähän pidemmällä vaikutusajalla tulos on ihana.

Poissa Helen

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #321 : 08.09.07 - klo:16:23 »
Margot: Mulla ei nyt tässä ole kumpaakaan shampoota käsillä, mutta muistelisin, että lähes jokainen V05:sen shampoo sisältäisi kahta sulfaattia (ammonium laureth & lauryl sulfate?) eli on aikas peseviä. Mutta shampoista löytynee hoitavia aineita ja silikonia, joten pesuteho ei välttämättä olekaan sitä, mitä inci antaa ymmärtää. Mutta kokeiluhan ei kalliiksi tule! Ja OT:na, silikonit muistaakseni voivat tukkia päänahkaa, joten jos on tosi rasvoittuva päänahka, kannattaa ostaa silikoniton shampoo. Esim XZ:lla kaikki shampoot ovat silikonittomia.

Mun hiuksiin Moisture Soak ja Perfect Lengths tuntuu aikas samanlaisilta hoitoaineilta. Perfect Lengths tuntuu vähän silikonisemmalta ja liukkaamalta hiuksiin levitettäessä, mutta inci näyttää silmääni paremmalta kuin moisture soakin, joten päätös on vaikea ;D tulee varmaan ostettua molempia jatkossa. Mutta komppailen Bambia täysin, mainiota tavaraa!
« Viimeksi muokattu: 08.09.07 - klo:16:35 kirjoittanut Helen »

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #322 : 13.09.07 - klo:15:39 »
Minähän joskus vannoin etten enää markettituotteita nutriglossia lukuunottamatta päähäni pistä, muttä tämän sarjan kohdalla poikkeus on tehty :D
 Moisture Soak hoitis selvittää tukkani paremmin kuin kalliimmat mössöt joten on erinomainen sulkevaksi. Tuntuu oikeasti kosteuttavan tukkaa! Incikään ei ole hullumpi.
Samantyyppisiä kokemuksia on myös Perfect Lengts-sarjan hoitsikasta. Inci on tässäkin hyvän kuuloinen ja kyllä tukka tästä tykkää :) Saman sarjan jätettävää tulee myös lätkittyä silloin tällöin ja ostan lisääkin. Fade Defy sen sijaan mielestäni lähmää liikaa vaikka sitäkin kaapista löytyy.

2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Cerise

• Vieras
« Vastaus #323 : 15.09.07 - klo:22:57 »
Täällä Ranskassa en ole nähnyt missään VO5:tä myytävän, joten Perfect Lengths
pysyy ostoslistalla kunnes seuraavan kerran tulen käymään Suomessa, eli ensi kuun
lopussa. Voisin samalla hommata Moisture Soakia, että on sitten varastossa vähän
kaikkea mitä ei täältä saa  :D

Poissa si3nna

• HAIRahtanut
« Vastaus #324 : 20.09.07 - klo:12:34 »
Olen nyt parilla pesukerralla käyttänyt tuota Perfect Lenghts -hoitoainetta, tuntuu kyllä oikein hyvältä markettituotteeksi. Selvittää hyvin tukan ja jättää sen kivan - muttei kuitenkaan silikonisen - tuntuiseksi. Hoitotehokin tuntuisi olevan ihan ok vaikka mulla on vaativa kuiva takkukasa päässä. Kuuluu kyllä ehdottomasti marketin helmiin, ehkä ainoa marketin hoitoaine jolla voisin kuvitella selviäväni pidempäänkin ilman jotain kallimpaa ohella.

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #325 : 20.09.07 - klo:23:57 »
^eiköstä olekin mahtava :D Ja INCI tosi lupaava.

Ostin nyt sitten syväputsarinkin tältä merkiltä ja on kai se myönnettävä, että parempi tulos tuli kuin esmes Manipulatorilla ::) Tulos on todella puhdas ja narskuva. Tukka on tosi paksu ja muhkea tuon jälkeen.
Toinen uusi ihastus on IR. Löysin sitä honkkarista ja tesmailin tunnin vaikutusajalla. Ei tarvinnut edes pikahoitista laittaa, selvitti tukan ja kosteutti sitä, tykkäsin ihan mielettömän paljon. Jos markettitehis onnistuu mun karheaa luonnonkiharaa kosteuttamaan, sen on pakko olla hyvä ;)
Ja kolmaskin herkku löytyi, nimittäin Miracle Mist.En ole kokeillut vanhaa versiota joten siihen en osaa verrata mutta uusi ainakin toimii. Ei kyllä lähmää yhtään mun tukkaa, vaikka moni siitä valittikin. Selvittää ja jonkun voidemaisen jätettävän rinnalla kosteuttaa tarpeeksi. Plussaa vielä lämpösuojasta ja INCI on myös ainakin minun silmiini hyvä. Entinen markettisuihke AC jää nyt tauolle, tää on uusi feivoritti  :-*
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Ryövärintytär

• HAIRahtanut
« Vastaus #326 : 21.09.07 - klo:00:25 »
 Musta tuntuu, että mulla lähmää melkein kaikki vähänkin kuivuneempaan tukkaan laitettuna. Mutta ainakin Fade defy toimii vallan mainiosti, kun sen laittaa puristeltuun märkään tukkaan ennen kuin kietoo pyyhkeen päähän. Ja saa laittaa reippaasti :)

edit. siis jätettävästä kyse.
« Viimeksi muokattu: 22.09.07 - klo:19:36 kirjoittanut Ryövärintytär »
Hiuksistoni on metrinen, suht paksu ja punainen. Toisin sanoen värjätty, melko karkea ja kuiva, onnekseni kuitenkin kiiltävä. :) Luokitelma jotakin tähän suuntaan: 1c C iii.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #327 : 21.09.07 - klo:01:54 »
Mulla on tällä hetkellä vain syväputsari ja Fade Defy -jätettävä, mutta tää sarja kiinnostaa kyllä, kun täällä on niin kehuttu. Ja incit on tällaiseen tottumattomaankin silmään aika kiinnostavia.

Syväputsarin toimivuudesta mulla ei oikein ole kuvaa, kun käytin sitä vaan hiusvärin haalistamiseen. Se teki kyllä tosi liukkaat ja sileät hiukset. Johtuu ehkä siitä, että olen jo pari vuotta käyttänyt silikonitonta sampoota ja hoitista, joten ero oli iso.

Fade Defysta ei vielä ole kunnon käsitystä. Yhdessä vaiheessa jo meinasin hylätä sen, kun silikonit alkoi kammottaa. Ja nyt täälläkin muutamat sanoo, että kelpaa vain latvasuojaksi, kun on niin silikoninen. Annoin nyt kuitenkin sille uuden mahdollisuuden eikä ainakaan vielä ole pahaa sanottavaa. Pitää kokeilla nyt useammassa pesussa, että pehmentääkö tää yhtään. Mies kokeili kerran ja kun kysyin, tuntuiko hiukset erilaisilta, se vastasi: "Joo, likasemmilta." ;D

Instant Rescueta olen nyt metsästänyt Tampereella Stokkalta, Sokokselta, Anttilasta, kolmesta eri Vapaa-Valinnasta, Prismasta ja Halpa-Hallista. ::) Olen menossa viikonlopuksi kotikotiin pikkukaupunkiin, joten pitänee tarkastaa paikallinen Vapaa-Valintakin. Sitä ei kai kuitenkaan ole lopetettu, on vaan huonosti saatavissa?

Sampoot ja hoitiksetkin kiinnostaisi. Tosin en vielä tiedä, kuinka silikonikammoinen olen. Mut ehkä se selviää kokeilemalla. Miehen Perfect Lengths -sampoota ja hoitista testasin kerran, muttei yhdestä kerrasta jäänyt oikein mitään kuvaa, ei hyvää eikä huonoa.

Poissa Nienna

• Tukkaguru
« Vastaus #328 : 21.09.07 - klo:08:19 »
Mun käsittääkseni tuo Instant Rescue on nimenomaan lopetettu jo aikapäivää sitten, mutta joillakin sitä riittää varaston pohjilla. Tai tarkemmin ajateltuna ostavat varmaan jostain muualta päin maailmaa kuin Suomen tukuista, sillä omissa IR:ssa on ainoastaan englannin kielinen teksti.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #329 : 21.09.07 - klo:11:12 »
Ah, okei. Kiitos tiedosta!