Kirjoittaja Aihe: VO5  (Luettu 116114 kertaa)

Poissa helion

• Hiushörhö
Vs: VO5
« Vastaus #360 : 02.12.07 - klo:00:01 »
^ Onko tuo suihkittava? Ostin meinaan kesällä voidemaisen PL-jätettävän (detangling creme) Sokokselta.
1aMii, hiuslaatuketju sivu 9

jean

• Vieras
« Vastaus #361 : 02.12.07 - klo:09:29 »
Mä en ole taas nähnyt tota suihkittavaa perfect lengthsiä. Viime viikolla kävin riihimäen prismassa ja siellä oli tuo voidemainen pullossa oleva PL ja sen vieressä tuubissä absolut blonde jätettävä. En itse ole niitä aikasemmin nähnyt, niin ajattelin kysyä onko ostamisen arvosia.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #362 : 02.12.07 - klo:16:34 »
Mä ostin eilen Miracle Mistin. :)  Ihan kiva tuote se on.
3a F ii

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #363 : 02.12.07 - klo:18:18 »
Perfect Lenghts -jätettävässä on helmiäishileitä  :-X
ihan vain varoituksena hileitä inhoaville. Muutenkin melko paljon Fade Defyä huonompi ainakin minun tukassani.
this too shall pass.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #364 : 02.12.07 - klo:23:55 »
Mies osti Miracle Mistin, joten pääsin kokeilemaan. Ainakin ensivaikutelma on erittäin hyvä, tukasta tuli sileä ja kiiltävä. Mieskin oli sitä mieltä, että mun hiukset näytti tosi hyvältä. Tietysti osittain sileys johtuu silikoneista, mutta onhan tuossa kunnon aineitakin ja yritän päästä täydellisestä silikonikammostani eroon.

Poissa Merial

• HAIRahtanut
« Vastaus #365 : 03.12.07 - klo:09:07 »
^ Onko tuo suihkittava? Ostin meinaan kesällä voidemaisen PL-jätettävän (detangling creme) Sokokselta.

Ei ollut suihkittava, oli juurikin varmasti tuo sama puteli minkä itsekin ostit. :)
Tukka hyvin, kaikki hyvin!

Poissa M_A

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #366 : 04.12.07 - klo:21:02 »
Mulle Miracle Mist on ollut todella positiivinen yllätys, tekee mun tukasta aivan ihanan :-* Toisaalta, haju on kyllä jotenkin ällö :-X Noh, mitä vaan, kunhan tukka voi hyvin :D

Vastaavasti AC:n suihke olikin sitten pettymys..
Kasvatusvaihe menossa, pituus alkaa lähennellä 60cm. Hiuslaatu 1b M ii.

Poissa Sylvia

• HAIRahtanut
« Vastaus #367 : 04.12.07 - klo:23:21 »
Minä olen ollut myös todella tyytyväinen MM:ään, tekee hiuksista pehmoiset ja kiiltävät, eikä lähmää yhtään. Minä tykkäsin myös tuosta tuoksusta ja avonkin mielestä tuoksui niin hyvältä, että piti senkin tukkaan sitä yksi ilta suihkia. Meinattiin tosin molemmat suihkimisen jälkeen liukastua eteisen lattialla eli tästä lähin MM:ää suihkutellaan maton päällä, ettei satu mitään vahinkoja. :D
1c M ii

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #368 : 05.12.07 - klo:00:57 »
Joo, toi tekee lattiaan tosi liukkaaksi. Me tehtiin miehen kaa kaveripariskunnan kylppäristä tosi vaarallinen. ;D

Denial

• Vieras
« Vastaus #369 : 24.12.07 - klo:02:10 »
Justiin testasin Moisture Soak shampoota ja hoitoainetta, ja hiukset on nyt tosi pehmeät :-* Ehdottomasti parasta kamaa mitä marketista löytyy.

Fade Defy jätettävästä en kyllä tykännyt oikeen, ei tehnyt oikeen juuta eikä jaata. Ekalla kerralla tuli vahingossa melkeen puol puteloa ulos ja onnistuin lähmäämään hiukseni, ja tajusin että sitä putelia kannattaa ensin vähän ravistaa. Ainakin mun taikauskossa se toimi... :D Mutta uuden yrityksen jälkeen - ja inhimillisen määrän - aine toki tuntui heti ensituntumalta tosi hyvältä hiuksissa, mutta kuivuttuaan hiukset oli samaa vanhaa korppua. Eli itse en ainakaan näe syytä ostaa tuota enää.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #370 : 24.12.07 - klo:02:48 »
Kokeilin yhden  kerran Perfect Lenghts hoitoainetta, ja lahjoitin samantien siskolle. Ei se tehnyt oikeastaan mitään mun hiuksille. No onneksi ei maksanutkaan kun pari euroa. :)
3a F ii

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #371 : 24.12.07 - klo:23:49 »
Eihän tota Perfect Lengthsiä ole lopetettu? Sitä ei ollut kolmessa Vapaa-Valinnassa, mutta Anttilassa oli. Toivottavasti kyse on vaan huonosta saatavuudesta, koska inci vaikuttaa niin kivalta, että testaisin sitä mielelläni pidempäänkin.

Poissa Helen

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #372 : 25.12.07 - klo:12:32 »
^ en usko että on. Tampereen Vapaa-Valinnoistako etsit? Itsekään en ole Perfect Lengthsiä löytänyt kuin tosiaan Anttilasta ja välillä Sokokselta.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #373 : 25.12.07 - klo:12:50 »
Moisture Soak hoitis on kyllä uskomattoman hyvää, ei uskoisi että markettihoitis voi olla noin hoitavan tuntuinen. Tuskinpa olisin tullut ostaneeksi ilman juurikasvua.

Mikä tuo Instant Rescue on mistä täällä on kirjoiteltu, onko lopetettu tuote? Saako tuota Tampereelta mistään enää?
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa M_A

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #374 : 30.12.07 - klo:12:22 »
Ei kai Miracle Mistiä vaan ole lopetettu? :'(

Kävin nimittäin eilen metsästämässä sitä, kun entinen uhkaavasti kuluu loppua kohden, eikä missään enää ollut ??? Hintalapussa ainakin kärkkäisellä luki vaan, että poisto..

Paniikkihan tässä iskee, mitä mä sitten hiuksiini suihkin, tää on ollut mulle aivan unelmatuota, siis ihan välttämättömyys..
Kasvatusvaihe menossa, pituus alkaa lähennellä 60cm. Hiuslaatu 1b M ii.